[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Route w 24 Maj 2015, 11:16

Wersja 2.1.2 została anulowana, zamiast tego ma wyjść 2.2, ale nie wiadomo, kiedy to będzie.
EDIT: Tak w ogóle, czy save'y z wersji 2.1.1 będą podchodzić pod 2.2 czy będzie wymagana nowa gra?
Route
Stalker

Posty: 153
Dołączenie: 13 Lut 2015, 17:28
Ostatnio był: 18 Lip 2016, 16:12
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 36

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Bubinsky w 24 Maj 2015, 21:17

Witam, mam cichą nadzieję że nie stało się tak że ktoś o tym pisał, a ja przeoczyłem, ale do rzeczy, otóż na obszarze zatonu, kiedy podejdę w okolice stacji benzynowej / sosnodębu za każdym razem wywala mi taki błąd po +- 30 sekundach :

Kod: Zaznacz wszystko

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CBlender_default::Compile
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\Layers\xrRenderPC_R1\BlenderDefault.cpp
[error]Line          : 63
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Not enought textures for shader, base tex: wpn\wpn_bullet1_545
 

stack trace:



Gram na : Stalker 1.6.02 + Misery 2.1.1 + TAZ 1.7.4

Ktoś umiałby mi pomóc ?
Bubinsky
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 24 Maj 2015, 21:05
Ostatnio był: 25 Kwi 2016, 00:11
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Imienny w 24 Maj 2015, 23:31

Z tego co kojarzę, to powinno pomóc (ewentualnie przejście na dynamiczne oświetlenie):
http://www.moddb.com/mods/misery-the-ar ... elated-ctd

Pytanie do twórców TAZ - jak będzie wyglądać kompatybilność tego dodatku z nową planowaną wersją Misery?
"-Jesteś tchórz - nagle wyraźne powiedział chłopiec. (..)
-Jak to - tchórz? - zapytał Malanow - Dlaczego mnie obrażasz?
-A ja cię nie obrażam - oznajmił chłopczyk patrząc na mnie badawczo, jak na jakieś niespotykane zwierzę - Ja cię zdefiniowałem..." - Arkadij i Borys Strugaccy "Miliard lat przed końcem świata"
Niektóre moje koncepty: S.T.A.L.K.E.R. Przekleństwo, "Przeklęci Łowcy", Przeklęty, Sieroj Nikołajewicz Bondaruk, Bronie+dodatki, cz. I, S.T.A.L.K.E.R. Początki (w przygotowaniu)
Awatar użytkownika
Imienny
Weteran

Posty: 612
Dołączenie: 28 Sty 2014, 12:37
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 01:18
Miejscowość: Warszawa/Tarnobrzeg
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 227

Re: [MISERY]

Postprzez Plaargath w 25 Maj 2015, 12:16

Route66 napisał(a):czy save'y z wersji 2.1.1 będą podchodzić pod 2.2 czy będzie wymagana nowa gra?

Będzie wymagana nowa gra. Na stronce piszemy:
NEW GAME START: You would be surprised by how the X-Ray engine demands a new game start even for some very basic edits or tweaks to take effect. This is not always in our control and designing an Update that has to be savegame compatible is setting up a very serious restriction to what we choose to put in it. We add so much stuff with each Update, so having to start a new game is something that you should always expect from an update to MISERY.

Skrót dla nieangloczytnych:
:

X-Ray czasami wymaga nowej gry nawet przy dodawaniu bardzo prostych tweaków czy nowej zawartości. Nie mamy niestety na to wpływu, nie da się tego ominąć, projektując kolejną wersję. Orientowanie kolejnych wersji na utrzymywanie starych save'ów kompatybilnymi drastycznie ograniczyłoby nasze możliwości wprowadzania zmian, a więc rozwijania moda. Jako, że w każdej kolejnej MISERY wprowadzamy sporo zmian, należy zakładać, że każdy kolejna wersja to konieczność zaczynania nowej gry.

Od siebie dodam, że zaczynanie nowej gry ma spore zalety - bądź co bądź pewne mechaniki w 2.2 się zmieniają.


Imienny napisał(a):Pytanie do twórców TAZ - jak będzie wyglądać kompatybilność tego dodatku z nową planowaną wersją Misery?

Prawdopodobnie wyglądać będzie śpiewająco - mp5lng jest z nami w teamie, współtworzy nowe zmiany, a więc jest najbardziej na bieżąco, jak się da. Co, jak wnioskuję, zapewne przełoży się na TAZ.
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 653
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 10 Sie 2024, 12:24
Kozaki: 234

Re: [MISERY]

Postprzez Handlarz w 25 Maj 2015, 16:57

Idę do Prypeci i chciałem mieć w teamie poza Zulusem tylko Włóczęgę . Czy możliwe jest zrobienie questa "ocaleni z monolitu" tak by nie dostać osiągnięcia "przyjaciel Wolności/ Powinności" i by Włóczęga był w teamie ?
Dream Team :) - (drugi od prawej)
https://www.facebook.com/StalkerPL/phot ... =3&theater
Artefakty !
:

Tak artefakty są prawdziwe i mają nawet smaki... http://imgur.com/ITjxag3
Awatar użytkownika
Handlarz
Stalker

Posty: 171
Dołączenie: 26 Sie 2007, 19:34
Ostatnio był: 22 Gru 2023, 20:24
Miejscowość: Kordon - wioska
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 8

Re: [MISERY]

Postprzez PainChiller w 25 Maj 2015, 19:59

Handlarz napisał(a):Czy możliwe jest zrobienie questa "ocaleni z monolitu" tak by nie dostać osiągnięcia "przyjaciel Wolności/ Powinności"


Nie
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 30 Wrz 2023, 15:26
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 191

Re: [MISERY]

Postprzez Handlarz w 25 Maj 2015, 21:26

Hmm to dziwne bo grając w wersję 2.1 miałem ten quest zrobiony i Włóczęgę w teamie bez ww. osiągnięć - bug jakiś pewnie :/
Dream Team :) - (drugi od prawej)
https://www.facebook.com/StalkerPL/phot ... =3&theater
Artefakty !
:

Tak artefakty są prawdziwe i mają nawet smaki... http://imgur.com/ITjxag3
Awatar użytkownika
Handlarz
Stalker

Posty: 171
Dołączenie: 26 Sie 2007, 19:34
Ostatnio był: 22 Gru 2023, 20:24
Miejscowość: Kordon - wioska
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 8

Re: [MISERY]

Postprzez PainChiller w 25 Maj 2015, 22:02

może jest cośo czym nie wiem, bo z tego co wiem, aby włóczęga dołączył do nas, trzeba ich do wolności lub powinności dać, a do tego potrzebne osiągnięcie, a u stalkerów na skadowsku to się chyba nie da.
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 30 Wrz 2023, 15:26
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 191

Re: [MISERY]

Postprzez Plaargath w 25 Maj 2015, 22:08

Imienny napisał(a):Pytanie do twórców TAZ - jak będzie wyglądać kompatybilność tego dodatku z nową planowaną wersją Misery?


Dopytałem Mohameda, mówi, że sprawa ma się tak: TAZ 1.7.4 nie będzie współpracować z MISERY 2.2. Do 2.2 będzie robił następną wersję.
Od siebie dodam, że oczekiwanie może będzie mógł umilić jego wkład w nasz następny release, tutaj można badać mniej więcej, co się święci.
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 653
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 10 Sie 2024, 12:24
Kozaki: 234

Re: [MISERY]

Postprzez Pangia w 25 Maj 2015, 22:24

Co do tematu Włóczęgi – w Misery za wykonane zadania dla frakcji Terminatorow otrzymuje więcej reputacji niż w waniliowej grze, ale z tego co pamiętam to osiągnięcia przez to i tak przychodzą wcześniej.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez smyczy w 26 Maj 2015, 07:35

Z tą przyjaźnią to coś jest chyba nie bardzo, Włóczęge przyjęli do powinności bez wcześniejszych questów dla nich, a dla naukowców przydzieliłem wolność jak już mi się wyświetlali na czerwono.
smyczy
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 14 Maj 2015, 20:41
Ostatnio był: 25 Gru 2015, 15:47
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez damian5467 w 26 Maj 2015, 10:23

Szkoda ze nie będą kompatybilne
damian5467
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 19 Lut 2015, 19:54
Ostatnio był: 13 Gru 2015, 23:45
Miejscowość: Czarnobyl
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości