Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].
Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].
Lokalizacja logów: Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs
Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.
Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.
Niby co mnie to, ale takie lenistwo wymaga sprostowania. Ardas, nie każę ja Tobie przeglądać strona po stronie cały temat, ale wpisanie słowa "narzędzia" w boks "Szukaj w temacie" na górze strony chyba nie jest kurna takie trudne?
Things are going to get unimaginably worse, and they are never, ever, going to get better. - K.V. Za Wilkiem nawet w ogień skoczę. Попутного ветра!
Wiewi0r napisał(a):Ardas, nie każę ja Tobie przeglądać strona po stronie cały temat, ale wpisanie słowa "narzędzia" w boks "Szukaj w temacie" na górze strony chyba nie jest kurna takie trudne?
Sam próbowałem to znaleźć i mi się nie udało, więc nie przesadzajmy.
megashooter napisał(a):Czy da się edytować proficiency dla Zwiadowcy tylko dla M14 czy trzeba zmienić dla wszystkich karabinów snajperskich?
Trochę przeceniacie w tej kwestii ekipę Misery To nie jest żaden wybujały skrypt czy jakieś superzmyślne ustawienia XRaya, system jest wyjątkowo prosty, bo nie da się zrobić nic wymyślnego w tej kwestii. Instalator zależnie od wybranej klasy wybiera odpowiednie pliki i automatycznie wrzuca je w gamedatę. Na te pliki składają się pliki językowe, configi broni i actor.ltx. Brzmi znajomo? Tak, jak ktoś wcześniej pytał, jaką obsługę ma jakaś broń dla danej klasy, bo było „zła” na zielono. Jedyne, co można zrobić, to otworzyć ten config we wszystkich trzech wersjach (czyli dla szturmowca, snajpera i zwiadowcy) i sprawdzić, u kogo ma najgorsze cechy (głównie będą różnice w odrzucie, jak mniemam). A to, co jest wpisane w opisie broni, to właśnie opis: zwykły, pokolorowany (w RGB chyba) tekst.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Pangia napisał(a):Sam próbowałem to znaleźć i mi się nie udało, więc nie przesadzajmy.
A u mnie działa. Serio, dokładnie 6 post od góry to ten od Imiennego (w tej chwili, jak dopiszecie więcej pytań to się przesunie ). Chyba, że wpiszecie bez Ę, to faktycznie są aż 3 posty, z czego jeden nie na temat.
Ale może starczy tego offtopu?
Things are going to get unimaginably worse, and they are never, ever, going to get better. - K.V. Za Wilkiem nawet w ogień skoczę. Попутного ветра!
Początkowo w tym poście było napisane "Lokalizacja narzędzi", więc wpisanie "narzędzia" mogło nie wyświetlić mojego posta z filmikami. Zmieniłem treść, żeby łatwiej było go wyszukać.
Co do moda - jeden z najlepszych w jakie do tej pory grałem: +Bardzo stabilny +Daje dużo dodatków (fajki, nowe konserwy i takie tam). +Bardzo dużo broni (KSWK ) +Dużo trudniejszy niż CoP bez modów (w którym dzięki schowkom w kilka minut mogło się dozbroić w broń, której w SoC nie widziałem przez większość gry).
Jego jedynym minusem jest momentami głupi spawn mutantów (ich ilość).
Pogrywam sobie w Misery, xray przypomina czasem o sobie, ale do zniesienia. Było by ok. Ale po ostatnim takim błędzie nie mogę wczytać zapisów. Zaczyna wczytywać po czym ekran mrugnie i po chwili wywala Bug Trap. Niestety problem chyba dotyczy wszystkich save-ów.
Ktoś miał coś podobnego? Można coś z tym zrobić?
:
Error Reason: ---------------------------------------- xrEngine.exe caused BREAKPOINT in module "C:\GRY\S.T.A.L.K.E.R. Zew Prypeci\bin\xrCore.dll" at 0023:002CE12E, xrDebug::backend()+174 byte(s)
User Message: ---------------------------------------- Expression : !m_error_code Function : raii_guard::~raii_guard File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp Line : 748 Description : ...r. zew prypeci\gamedata\scripts\story_objects.script:17: attempt to index a nil value
Mam pewien problem. Mianowicie Kardan od początku gry zachowuje się jak pijany, na ulepszeniach pisze że potrzebuje wódki a ja nawet nie mam opcji zeby mu ją dać. Nie miałem rownież opcji dialogowej na temat jego kompanów. Jakiś pomysł jak rozwiązać mój problem?
Instalacja MISERY ( bezproblemowa) okazała się być kamieniem w bucie dla XREngine, który bez logicznego powodu przestaje odpowiadać po włączeniu gry.
Nie wiem czy to Striełok mnie troluje czy komputer oznajmia żebym reinstalował całego Stalkera .
Czy ktokolwiek zna wyjście z tej nie wesołej sytuacji?
Wychylił się zza kontenera - ostrożnie rozpoznając sytuację - nie zauważył nic podejrzanego, ale zagrożenie go zauważyło - czarnobylec wbiegł na niego i z ogromną siłą wyrzucił go w powietrze. Różne rzeczy zaczęły lewitować wtórując głuchemu rykowi - burerska odsiecz nadciągła...
Wychylił się zza kontenera - ostrożnie rozpoznając sytuację - nie zauważył nic podejrzanego, ale zagrożenie go zauważyło - czarnobylec wbiegł na niego i z ogromną siłą wyrzucił go w powietrze. Różne rzeczy zaczęły lewitować wtórując głuchemu rykowi - burerska odsiecz nadciągła...