[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Gizbarus w 12 Kwi 2012, 14:32

Tak mówisz? W tutkach zdawało mi się że wyczytałem właśnie, że im niżej, tym mniejsza odporność :wink: No nic, niech Skull sam sprawdzi, "szukajka nie boli" TM :E
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez kubekpop w 12 Kwi 2012, 20:46

Zawsze immunity = większa wartość to mniejsza ochrona, a mniejsza wartość to większa. Protection to i owszem - więcej = lepiej, ale nie tu.

Za ten post kubekpop otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Gizbarus, SkullDagger.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [MISERY]

Postprzez vandr w 12 Kwi 2012, 21:11

no, w SoC'u(Ukrytych Ścieżkach) gdy ustawię immunity na 0= god mode. Z kolei 1= maksymalna wrażliwość :)
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 26 Lis 2024, 06:08
Kozaki: 1749

Re: [MISERY]

Postprzez SkullDagger w 15 Kwi 2012, 18:11

Ostatnie pytanko i juz daje spokój:)
Jak zrobić lekkie przyblizenie zamiast lekkiego oddalenia podczas dokładnego celowania, bez lunety.




A co do moda to zajebiaszczy klimat, grałem (realny dzień) a w grze noc, w domu była cisza to sobie głośniej zrobiłem, te dzwięki potrafia napełnić gacie niejednemu. Co chwila ryk zwierząt których fizycznie w pobliżu nie ma.
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 882
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 21 Lis 2024, 23:39
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: [MISERY]

Postprzez vandr w 15 Kwi 2012, 18:37

W configu danej broni operujesz wartością scope_factor=(coś tam)l

Generalnie- domyślnie jest wartość 50-60.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive SkullDagger.
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 26 Lis 2024, 06:08
Kozaki: 1749

Re: [MISERY]

Postprzez swirekster w 27 Kwi 2012, 21:42

Awatar użytkownika
swirekster
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:36
Ostatnio był: 21 Mar 2017, 23:22
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 178

Re: [MISERY]

Postprzez Stanley w 30 Kwi 2012, 19:00

Oceniam Misery jako mod ciekawy, ale niczego w sposób znaczący nie wnoszącego do gry. Zapewne powodem tego jest, że Call of Prypiat to najsłabsza wersja Stalkera. Moim zdaniem najlepszą wersją jest Czyste Niebo wraz z innymi dodatkami.
Stanley
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 12 Lut 2009, 21:34
Ostatnio był: 10 Mar 2013, 19:57
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Gizbarus w 30 Kwi 2012, 19:11

Hm, o gustach się nie rozmawia, więc możesz uważać CS za najlepszą część, spoko. Ale jak możesz powiedzieć, że ten mod nic ciekawego nie wnosi do gry, skoro to pełna konwersja, zmieniająca praktycznie KAŻDY aspekt gry w kontekście większego realizmu rozgrywki? Czasem wprawdzie przegięta, ale mimo wszystko nie da się o niej powiedzieć, że "niczego w sposób znaczący nie wnosi do gry"...:/ Ja na przykład uważam CS za najgorszą część, ale nie zmienia to faktu, że TFW poprawia rozgrywkę znacząco - niezależnie od bazowej części, co nie? Więc jak chcesz po prostu napisać że nie lubisz CoP, to napisz, ale nie gadaj pierdół o tym modzie :wink:
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez kubekpop w 30 Kwi 2012, 19:22

Ja osobiście jestem bardzo niezadowolony z tego moda. I nie będę tego ukrywał - czepiam się mało ważnych detali. Ale uważam, że jak coś jest, to powinno działać, a nie tak jak teraz akcja z członkiem zespołu. Już na domyślne configi nie będę narzekał, bo są nawet ok, choć i tak wymagają drobnej interwencji. Moje pierwsze wrażenie tuż po premierze odrzuciło mnie od tego moda. Mam na myśli nowe bronie. RK-105 (czy któryś z rodziny), który dostajemy po wyborze klasy "Assault" jak i inne bronie miały nieskalibrowane przyrządy celownicze w jedną linię podczas celowania. Uznałem, że skoro to jest niedopracowane, to więcej takich rzeczy będzie. Wiem, że wyszedł patch poprawiający to, ale smak pozostał :/ I nadal nie jest naprawiony problem z członkiem zespołu, choć zgłaszałem to dwukrotnie.
A jak Wy? Ci, którzy grali z tym modem dłuższy czas. Polecacie go na dłuższą metę?
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [MISERY]

Postprzez Gizbarus w 30 Kwi 2012, 19:29

Po przywróceniu vanillowych ustawień niektórych aspektów gra się nawet przyjemnie, choć sam widzę wiele wkurzających rzeczy - choćby żałosne nitki celowników wielu broni. Albo są słabo widoczne, albo nie schodzą się razem. Mimo to, dość miło się gra w "życie w Zonie" która jest trudna i dość realistyczna :wink:
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez r_populik w 30 Kwi 2012, 19:57

Ja na dłuższą metę nie polecam. Jedyne co jest w tym modzie niepodważalne jak dla mnie to klimat (grafika, oprawa dźwiękowa) - trafił idealnie w mój gust - i tylko klimat zdarza mi się wykorzystywać z tego moda, ai, gameplay, konfigi - dorabiam sobie zawsze po swojemu. Moje spostrzeżenia potwierdza zatrudnienie Trojanucha do przygotowywania gameplayu nowej wersji Misery.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [MISERY]

Postprzez swirekster w 30 Kwi 2012, 23:19

Pozostaje czekać na wersję 1.1, choć mi osobiście bardzo przyjemnie się grało na patchu nr2, bez zmienionych confingów. Miła i ciekawa odskocznia od wersji "Vaniliowej".


Najbardziej boli mnie jednak brak dodatkowych zadań pobocznych, których mogliśmy doświadczyć multum już w Sinegrous Modzie.
Awatar użytkownika
swirekster
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:36
Ostatnio był: 21 Mar 2017, 23:22
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 178

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości