[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez alex_dragon w 15 Lip 2014, 03:35

oj nieładnie KOSHI zaciukałeś Powinność, nieładnie :-D
dzięki za info o Smoku, będę pamietał
Co do opadu pocisku to musze go w końcu dopaść i sprawdzic jak sie strzela ponieważ w SIGu i Karabiner 43 też jest opad ale pociski "śmigają" tak szybko ze nie widac gdzie upadają i strzela sie na czuja albo tzw doświadczenie.

Co do odczuć grania na nowym patchu to mam mieszane.
Najemnicy są ślepi, nie wiem dlaczego i szczerze mówiąc tęsknie za starym wariantem gdzie nażarci uranem strzelali przy lada szmerze. Teraz jest niesamowicie dziwnie, ide koło barki Noego widze trzech palantów co biegnie i patrze przez lornetke. Wygladaja na najemników ale nie strzelaja - są blisko i nie strzelaja, patrzą sie na mnie i NIE STRZELAJĄ. Siedze w rzece koło anomali Szrama i widze 3 najemników którzy ida w moim kierunku, jeden sie lampi na mnie i NIE STRZELAJĄ.
WTF... ? Otwieram ogien a oni powoli zaczynają ściagać karabiny z pleców i niemrawo odpowiadać ogniem :-(
Dziwne uczucie, zachowuja sie jak nie-najemnicy.

Kolejna sprawa - spawn bandytów w ZUO.
Załatwiłem najemników i po kilku dniach wpadłem na najemników o których pisałem wyzej.
Potem pomyślałem: "a zajrze do ZUO" wychylam łep zza rogu i nagle słysze łoskot kul o mur.
Patrze i widze .... najemników. ????
Wróciłem na barke Noego, wziałem amunicje, zapasy, poszedłem na most, wszedłem na swoje stanowisko ogniowe i załatwiłem ich w sumie chyba z 10-12. Gdy zaczałem ich przeszukiwać okazało sie ze to bandyci, z czego jeden w exo.
Czy ktoś z was zauważył taką ilośc bandytów w ZUO po wykończeniu najemników w poprzednim patchu ?
Czy ta ilośc bandytów to normalne w ostatnim patchu czy też zwykły zbieg okolicznosci ?

I ostatnia myśl... co sądzicie o pomysle aby Noe był handlarzem ?
Byłoby blisko np z fantami z ZUO :-) Nie trzeba byłoby tachać tego do Skadowska :-)
alex_dragon
Tropiciel

Posty: 251
Dołączenie: 12 Kwi 2014, 16:28
Ostatnio był: 17 Paź 2017, 01:31
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 30

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez KOSHI w 15 Lip 2014, 07:31

Powinność umarła, bo mam zrobionego przyjaciela Wolności. W zasadzie nic to nie daje oprócz 2 gównianych pancerzy frakcyjnych za questy. Ani lepszego towaru, ani zniżek na zaprowadzenie gdzieś. W zasadzie bym wybrał opcje neutralną i do nikogo się nie przyłączał, ale znudziło mnie zabijanie ich metodą na minę którą się ustawia na ich szlaku. Zero radochy z tego.

Strzelanie ze Smoka też jest na wyczucie. Wydaje mi się, że jedyną opcją jest ustawienie w upgradach płaskości strzału, żeby pociski tak bardzo nie opadały. W Wintorezie miałem przelicznik na podziałce i czasem strzelałem nawet ponad głową. Tyle, że nie mogę znaleźć opcji w ustawieniach, która pokazywała by cel, a szkoda, bo była przydatna.

Co do aktualizacji to na razie nie zamierzam jej wgrywać. Gdzieś podświadomie czułem, że jak jest dobrze, to nie ma co ruszać gry i wolałem poczekać. Jak skończę grę to się zainteresuje przeróbką do moda rebalansującą grę. Gdzieś takową widziałem i chyba na niej oprę freeplay. Na chwilę obecną celność i detekcja jest strasznie przesadzona mimo, iż mam wyłączone nieskończone ammo i ulepszone celowanie. Trochę denne jest, że koleś mnie trafia przez okienko 60x60 w głowę z 200 metrów jak snajpię. Z drugiej strony wgranie aktualizacji działa znowu na niekorzyść i przymula NPC. I tak źle i tak niedobrze... :/

ZUO - mi się w obecnej wersji mało co tam spawnuje. Raz byli chyba jacyś najemnicy. Zresztą nie chodzę tam - najlepsza miejscówka do lootowania dla mnie to magazyn kontenerów i pobliski tunel. W tunelu łatwo zabić, a do stacji zakradam się zawsze od tyłu i dzięki ulepszonemu skokowi zabijam wszystkich z daszku najwyższego budynku.

Handlarz byłby niezłym pomysłem. Czasem krew mnie zalewa, jak objuczony jak muł muszę zapie*dalać całą planszę. W Jupiterze to jeszcze nie jest źle, ale w Zatoniu przyleźć spod Żelaznego Lasu już jest nie ciekawie. Chyba lepiej teleportem wrócić się już do Janowa. Z drugiej strony jednak są plecaki, które mogą robić za centrum zaopatrzenia i sensownie rozmieszczone dają radę. Robisz sobie w nich selekcję, co bierzesz jako pierwsze, co jako drugie i sam decydujesz, kiedy, co zabrać.

Mi strasznie brakuje falloutów z Atmosfear. Szkoda, że ich nie ma. Całe to promieniowanie zależne od słońca jest dla mnie o dupę potłuc. Gdyby było zrobione w ten sposób, że w Zatoniu jest go najmniej i jest stałe, a w Prypeci najwięcej to ok. Im dalej w grę tym lepsze pancerze i większa możliwość zwiedzania. Był taki mod kojarzę, że promieniowanie na mapach było w miarę stałe i to miało sensu. Im bliżej elektrowni, tym było większe. W Misery nie ma wg. mnie sensu, bo w nocy masz jeszcze bardziej prze*ebane - NPC widzą lepiej od ciebie, a baterie do noktowizora cię spłukają, nie mówiąc o większym nocnym spawnie. Wybór każdy ma więc nie musi grać z tą opcją, ale szczerze powiedziawszy - nie podeszła mi. Ciekawy jestem jak wam się podoba opcja z tym promieniowaniem. Może jej nie doceniłem, bo za wiele nie grałem w nią?
Image
Awatar użytkownika
KOSHI
Opowiadacz

Posty: 1325
Dołączenie: 16 Paź 2010, 13:13
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 02:31
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 649

Re: [MISERY]

Postprzez bartibar w 15 Lip 2014, 09:08

Jeśli mówisz, że M24 kładzie każdego na strzał to poczekaj na KSVK. To jest dopiero armata. Smokiem czasem się zdarzało, że przyjemniaczkowi w exo się udawało przeżyć. A tą rusznicą wystarczy trafić. Byle gdzie.
bartibar
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 29 Gru 2012, 15:10
Ostatnio był: 28 Sty 2016, 11:51
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 2

Re: [MISERY]

Postprzez KOSHI w 15 Lip 2014, 10:21

Ostatnio znalazłem takie coś dotyczące snajperek. Taka zbiorcza tabelka, co do możliwości:

WEAPON NAME / DAMAGE PER BULLET (normal ammo)/ ROF (rate of fire) / RANGE

KARABINER 43 (G43)
UNIQUE / 0.745 / 70 / 1000r (from 0.655 / 30 / 780r)

KAR98
UNIQUE / 0.77 / 28 / 1000r (from 0.685 / 28 / 750r)

KSVK
UNIQUE / 1.2 / 48 / 1720r (from 2.4 / 43 / 1500r)

M14 DMR (M21)
UNIQUE / 0.73 / 70 / 1100r (from 0.730 / 45 / 1060r)

M24 GREEN DRAGON
UNIQUE / 0.85 / 20 / 1500r (from 0.792 / 20 / 1015r)

MOSSIN NAGANT
UNIQUE / 0.8 / 25 / 1100r (from 0.705 / 25 / 790r)

SVD
NORMAL / 0.748 / 60 / 1300r (from 0.648 / 48 / 985r)
NIMBLE LYNX / 0.784 / 48 / 1400r (from 0.684 / 48 / 1002r)

SVU
NORMAL / 0.7 / 65 / 1200r (from 0.585 / 55 / 985r)
NIMBLE / 0.7 / 150 / 1200r (from 0.555 / 150 / 1045r)

TRG 42
UNIQUE / 0.814 / 23 / 1500r (from 0.734 / 23 / 1058r)

OTHERS MARKSMAN WEAPONS:

M16 A1
UNIQUE / 0.541 / 700 / 1000r (from 0.528 / 750 / 920r)

SIG550 SNIPER
UNIQUE / 0.642 / 200 / 1000r (from 0.642 / 145 / 1034r)

SKS
NORMAL / 0.54 / 80 / 1000r (from ? / ? / ?)
MODERN / 0.54 / 110 / 1000r (from 0.53 / 110 / 700r)

VINTOREZ
UNIQUE / 0.494 / 850 / 400r (from 0.424 / 857 / 394r)
Image

Za ten post KOSHI otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Imienny.
Awatar użytkownika
KOSHI
Opowiadacz

Posty: 1325
Dołączenie: 16 Paź 2010, 13:13
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 02:31
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 649

Re: [MISERY]

Postprzez Zabolo w 15 Lip 2014, 10:58

Hmm zebrałem 130k i w sumei zastanawiam się co teraz robić. Mógłbym kupić ekologa i pozbierac arty i być może by mi się to zwrociło ale nie jestem co do tego przekonany - być może to dobra opcja a być może lepiej beryl + jakiś armor. Mutanty dają w kość bardziej niż npce na tą chwilę...

W schowku na naprawę czeka SG 550 Sniper, SVD, Spac 12s i Saiga 12K.

Jestem w ZATONIE nadal i większość Q mam tutaj zrobione. Z npcami jest łatwo jak się ich zaskoczy. Z mutantami juz tak łatwo nie jest. Zaciukałem 2 kontrolery granatami jak się ostro nacpałem - to było całkiem fajne :). Został tylko żelazny las i helki i jazda do Janowa.

Co do poziomu trudności: czasami jest trudno ale ogólnie jak się dorwie dobrą giwere i to my widzimy npcow pierwszych (i strzelamy z krzaków jeszcze) to npce nie mają szans. Mutanty są o wile groźniejsze i tak chyba zawsze było. Gorzej jest jak npce zaczną rzucać granatami :).
Zabolo
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 14 Wrz 2008, 21:45
Ostatnio był: 18 Lip 2014, 14:32
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez KOSHI w 15 Lip 2014, 11:23

Nie zwróci ci się, chyba, że wyczyścić cały Zatoń z artów. Jeśli już to poczekaj i weź SEVE. Odblokuje ci się po pewnym czasie w Jupiterze. Chyba, że nie wyrabiasz to Beryla weź i jakiś hełm w zależności, czy chcesz walczyć, czy eksplorować anomalie chemiczne i grawitacyjne. Osobiście zrobiłbym tak: dozbierałbym jeszcze z 50 k, kupił SEVĘ i zrobił SIGa.
Image

Za ten post KOSHI otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive alex_dragon.
Awatar użytkownika
KOSHI
Opowiadacz

Posty: 1325
Dołączenie: 16 Paź 2010, 13:13
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 02:31
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 649

Re: [MISERY]

Postprzez alex_dragon w 15 Lip 2014, 12:18

KOSHI dobrze prawi
Ten zestaw co podał jest prawie idealny dla snajpera, jak grasz inną postacia tez nie jest zły, ja bym dodał ze swojej strony zebyś poczekał na 200k wtedy Ci się odblokuje "Bogaty Klient" dzieki czemu mozesz mieć dodatkowe opcje do kupienia u handlarza.

co do aktualizacji KOSHI to masz racje, żałuję ze ją zrobiłem
Powiem tak - jezeli w aktualizacji spawn bandytów jest zrobiony tak na stałe ze sie pojawiaja to ok - to jest na plus, stały dopływ fantów, adrenalina itd. Wtedy rozumiem dlaczego staty bandytów zostały zaniżone, choć nadal walka jest za łatwa choć nie mam swojego SIGa (ja chce mojego SIGa, do jasnej ciasnej:-( )

Jeżeli Topol i Noe faktycznie sa niesmiertelni to ok ale jedni pisza ze sa inni ze im Noe pada wiec warto byłoby to w końcu wyjaśnic czy sa czy nie sa nieśmiertelni.
U mnie nie ale pewnie dlatego ze na barce Noego zrobiłem sobie stanowisko ogniowe i nic do barki nie podchodzi.
Powód jest prozaiczny:
- bandyci/najemnicy ida od strony mostu po przeciwnej stronie ZUO - zdejmuje ich.
- Ida od strony ZUO - tez ich zdejmuje.
- Są na moście - giną
- są przy ognisku - jak wyzej
- idą sciezka do ZUO - tez moge ich powystrzelac choc trzeba sie nagimanstykowac.

Ogólnie stanowisko ogniowe jest zaje*iste i załuje tylko ze w misery nie można uzywać tego młotka aby przybic pare desek i zrobic go bardziej kuloodpornym :-)

A wracając do aktualizacji to moze udałoby sie kiedys wypuścić nastepna łatke z dwoma wersjami np a i b.
"A" ten sam hardkorowy poziom trudności
"B" zmniejszony poziom trudności...


ps. wiem, wiem, przeginam :-)
alex_dragon
Tropiciel

Posty: 251
Dołączenie: 12 Kwi 2014, 16:28
Ostatnio był: 17 Paź 2017, 01:31
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 30

Re: [MISERY]

Postprzez Zabolo w 15 Lip 2014, 12:50

Pytanie co do questów w Zatonie - pamiętacie ile siana dostaję się za zagazowanie pijawek?

Kiedyś pamiętam, że było to jakieś 15k a wczoraj jak oddawałem tego q to dostałem ledwie 8,5k. Zbieranie mamony jest dość toporne jak dla mnie - bronie są praktycznie nic nie warte i szkoda na nie zestawu naprawczego. Jeśli plastikowa puszka jest warta 1,7k a SG 550 na 45% warty jest 900 to jest to trochę śmieszne :). Znalezienei broni powyzej 50% w Zatonie jest chyba niemożliwe.

Nie wiem czy uda mi się dotargać to 200k zanim w Janowie pojawią się "problemy" :).


P.S

Jak sobie radzicie z Burerami? W Czystym CoP to nożem się biło dziada ale w Misery zakładam trochę bardziej pokręconą taktykę :).
Zabolo
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 14 Wrz 2008, 21:45
Ostatnio był: 18 Lip 2014, 14:32
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Pangia w 15 Lip 2014, 12:54

SIG550 SNIPER
UNIQUE / 0.642 / 200 / 1000r (from 0.642 / 145 / 1034r)

Uhuhu, ten boost w szybkostrzelności zdecydowanie przesadzony. Jak grałem w TFW, to podbiłem z domyślnego 150 na 210 bodajże i do NPC strzelałem jak od kaczek, a tam karabin nie jest aż tak mocny jak w Misery.
Zabolo napisał(a):Jak sobie radzicie z Burerami? W Czystym CoP to nożem się biło dziada

Nie wiem, co jest z tą taktyką. Raz tego spróbowałem, to nawet go dźgnąć dobrze nie zdążyłem, kłapnął mnie łapą i zabrał prawie całe HP, a jak zrobiłem dwa kroki do tyłu to tą swoją mocą mi dołożył i się złożyłem na glebę. Zawsze w dziada napieprzałem granatami i granatnikiem – o ile granaty on może odpychać, jeśli wie, gdzie jesteś, o tyle pociski 40mm są dla niego nie do odbicia, a padał po dwóch dokładnych trafieniach. W Misery pewnie wystarczy mu jedna łuska z podlufowego.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez Zabolo w 15 Lip 2014, 14:19

Hmm jako snajper nie ganiam z granatnikiem po zonie ;).
Zabolo
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 14 Wrz 2008, 21:45
Ostatnio był: 18 Lip 2014, 14:32
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Pangia w 15 Lip 2014, 16:52

No to możesz tłuc go z dystansu, burer to dość stacjonarny mutant i nie ma raczej tendencji do uciekania czy ukrywania się, będzie co najwyżej biegał jakieś kółka (bo strzelam, że AI mutantów pozostało niezmienione).
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez Wiewi0r w 15 Lip 2014, 22:12

zasłona i srutowka. Zwykle działa ;)
Ludzie , kiedy wy macie czas tyle grać? :(

Ps. do piątku jestem ograniczony do telefonu, o wybaczenie proszę.
Things are going to get unimaginably worse, and they are never, ever, going to get better.
- K.V.
Za Wilkiem nawet w ogień skoczę.
Попутного ветра!
Awatar użytkownika
Wiewi0r
Przewodnik

Posty: 965
Dołączenie: 27 Maj 2013, 22:33
Ostatnio był: 24 Sty 2018, 17:29
Miejscowość: Warszawa/Częstochowa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 164

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 5 gości