[Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Pangia w 12 Mar 2017, 23:03

Zwinny napisał(a):Ktoś wie jak podmienić odgłos wystrzału z vintara na ten z cienia czarnobyla?

Jak kto woli, mnie on drażni po uszach.

tm_val_shot_0.zip

Rozpakuj, wklej do folderu z dźwiękami broni (najpewniej gamedata\sounds\weapons, chyba że w CoC zrobili to inaczej) i w configu Wintoreza podmień ścieżkę w snd_shoot na weapons\tm_val_shot_0.
Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!

Za ten post Pangia otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Junx.
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Reklamy Google

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Zwinny w 13 Mar 2017, 00:29

W coc database>sound jest jeden plik o nazwie sounds.db ważący prawie 600mb więc trzeba by go czymś otworzyć o ile w ogóle się da i wtedy podmienić, google niewiele pomaga przy tym formacie pliku.Trudno
Awatar użytkownika
Zwinny
Stalker

Posty: 120
Dołączenie: 23 Lip 2016, 17:48
Ostatnio był: 25 Lis 2018, 01:18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 5

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Pangia w 13 Mar 2017, 12:37

Nie wiem, masz w ogóle jakieś pojęcie o plikach gry w Stalkerze? Dałem ci gotowca, którego każdy debil by sobie wkleił do gry, ja tego za ciebie nie zrobię, bo nie będę specjalnie pobierał CoC-a, żeby sprawdzić, czy aby na pewno struktura folderów w gamedacie jest taka sama. Nie zawracaj ludziom gitary, jak takich podstaw nie potrafisz zrozumieć. :u3:

Uwagi moderatora:

Ale jest pan chamski. - Wheelunio
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Wave w 13 Mar 2017, 17:26

PainChiller, nie wiem czy chodzi Ci o CoM, ale w CoC w najnowszej wersji nigdzie mnie nie wywaliło oprócz jednego razu w przechodzeniu między miejscówkami na fast travelu. A co do areny - przeszedłem obie i też bez wylotów. A tę mizerię do CoC posprawdzałem i na weekendzie będę robić, dzięki!
Just playing around with SDL.

Making unusual shapes and a little tonned fractals by powerful tool called Photoshop. ;)
Awatar użytkownika
Wave
Stalker

Posty: 90
Dołączenie: 18 Lut 2016, 22:22
Ostatnio był: 27 Cze 2023, 11:23
Miejscowość: great frequency
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sawn-off Double-barrel
Kozaki: 21

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Zwinny w 13 Mar 2017, 17:50

Pangia napisał(a):Nie wiem, masz w ogóle jakieś pojęcie o plikach gry w Stalkerze? Dałem ci gotowca, którego każdy debil by sobie wkleił do gry, ja tego za ciebie nie zrobię, bo nie będę specjalnie pobierał CoC-a, żeby sprawdzić, czy aby na pewno struktura folderów w gamedacie jest taka sama. Nie zawracaj ludziom gitary, jak takich podstaw nie potrafisz zrozumieć. :u3:

Nie unoś się chłopaczku po pierwsze a po drugie nikt nie rodzi się z wiedzą o strukturze plików stalkera chyba że ty jesteś jakimś wyjątkiem poczętym w samym czarnobylu.Chyba od tego jest właśnie forum żeby pytać, tak czy nie?

Za ten post Zwinny otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Wave.
Awatar użytkownika
Zwinny
Stalker

Posty: 120
Dołączenie: 23 Lip 2016, 17:48
Ostatnio był: 25 Lis 2018, 01:18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 5

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Diegtiarov w 13 Mar 2017, 19:25

Akurat nie wymaga to żadnych specjalnych zdolności.

Zmień nazwę na n_vintorez_shot i wpakuj do gamedata\sounds\weapons\. Powinno działać.
Awatar użytkownika
Diegtiarov
Stalker

Posty: 99
Dołączenie: 30 Maj 2010, 16:36
Ostatnio był: 19 Lis 2023, 17:32
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 16

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez PainChiller w 13 Mar 2017, 19:27

@Wave - No to w mizerii areny nie przejdziesz :pogarda:

Jak burer tylko zrobi ten swój atak kinetyczny (zakładając że przeżyjesz jego fale psioniczne) to reakcja łańcuchowa wszystkich ragdolli na arenie wywołana tymże atakiem na 99.8% przeniesie cię na pulpit :pogarda:

Mizeria do CoC lubi krashować, ale to ze względu na zbyt niskie ograniczenie użycia pamięci(W magazynie brak miejsca na wykonanie tego polecenia :pogarda: )
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 30 Wrz 2023, 15:26
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 191

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Zwinny w 13 Mar 2017, 19:58

Piszę po raz drugi że w coc nie istnieje taka ścieżka jak gamedata\sounds\weapons, wszystkie dźwięki tutaj znajdują się w JEDNYM obszernym pliku o nazwie sounds.db i niczym nie mogę tego otworzyć, nawet winrarem.Teraz rozumiecie?
S.T.A.L.K.E.R. - Call of Chernobyl\database\sound

Image
Awatar użytkownika
Zwinny
Stalker

Posty: 120
Dołączenie: 23 Lip 2016, 17:48
Ostatnio był: 25 Lis 2018, 01:18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 5

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Pangia w 13 Mar 2017, 20:13

No to sobie ją ku*wa stwórz, człowieku. Nawet w podstawówce na informatyce jest nauka o tym, jak się folder w Windowsie robi. Takie to trudne się tego domyślić czy o to też się musisz na forum zapytać? :u3:
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!

Za ten post Pangia otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive PainChiller, Diegtiarov, EGZOdaw.
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Wave w 13 Mar 2017, 20:32

Painunio, jeszcze tylko jedna kwestia - nie szukałem z wywieszonym jęzorem obrazków, więc pytam. Jak się wgra Stcop to bronie wyglądają jak w Stcop czy jest to raczej "oparte" o paskudną grafę mizerii?
Just playing around with SDL.

Making unusual shapes and a little tonned fractals by powerful tool called Photoshop. ;)
Awatar użytkownika
Wave
Stalker

Posty: 90
Dołączenie: 18 Lut 2016, 22:22
Ostatnio był: 27 Cze 2023, 11:23
Miejscowość: great frequency
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sawn-off Double-barrel
Kozaki: 21

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Zwinny w 13 Mar 2017, 20:41

Ty myślisz coś człowieku czy ty nic nie myślisz, co mi to da że ja stworzę ten cholerny folder i wrzucę tam odgłos strzału skoro żeby nowy dźwięk zadziałał muszę go PODMIENIĆ ze starym a ten jest spakowany w archiwum .db
Bardziej łopatologicznie już się nie da
Awatar użytkownika
Zwinny
Stalker

Posty: 120
Dołączenie: 23 Lip 2016, 17:48
Ostatnio był: 25 Lis 2018, 01:18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 5

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Diegtiarov w 13 Mar 2017, 20:46

Próbowaliśmy, lecz polegliśmy. No cóż... :pogarda:

Za ten post Diegtiarov otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Pangia.
Awatar użytkownika
Diegtiarov
Stalker

Posty: 99
Dołączenie: 30 Maj 2010, 16:36
Ostatnio był: 19 Lis 2023, 17:32
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 16

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości