[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez MalfiRaggraClan w 27 Maj 2014, 15:37

Niestety u mnie Włóczęga żyje, a misja nadal nie dobiega pozytywnego końca... ja już nic nie rozumiem.
Awatar użytkownika
MalfiRaggraClan
Kot

Posty: 48
Dołączenie: 19 Cze 2010, 15:37
Ostatnio był: 28 Mar 2016, 13:20
Miejscowość: Izrumudnoje
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Tomy666 w 29 Maj 2014, 17:13

Może mi ktoś powiedzieć jak zmienić udzwig w grze? Jestem raczej typem zwiedzacza i kolekcjonera i lubię mieć więcej miejsca w plecaku.
Tomy666
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 29 Maj 2014, 17:05
Ostatnio był: 13 Lip 2014, 12:35
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Pangia w 29 Maj 2014, 17:27

Maksymalny udźwig w modzie to 150 kilo, jeszcze ci mało? :D
gamedata/configs/creatures/actor.ltx
Szukasz tam linii max_walk_weight i np. dopisujesz do 150 jedno zero, żeby mieć półtorej tony udźwigu. Nie wiem jednak, jak szybko się będziesz męczył z takim obciążeniem.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez swirekster w 29 Maj 2014, 20:46


Za ten post swirekster otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Pangia, Wiewi0r, Voldi, Don Wano, sms216.
Awatar użytkownika
swirekster
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:36
Ostatnio był: 21 Mar 2017, 23:22
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 178

Re: [MISERY]

Postprzez Don Wano w 30 Maj 2014, 15:22

Witam po krótkiej przerwie.
Wpadłem na kilka pomysłów co do gry. Bez zbędnego farmazolenia przejdę do pomysłów.

1. Syrena alarmowa. Moim zdaniem syrena, która wyje przed emisją jest mało klimatyczna. Lepsza by była http://www.youtube.com/watch?v=lln2J7NS1xY również moim zdaniem :) 3 krótkie sygnały i klimat lepszy.

2. Pomysł co do "wykrywacza PDA" i uspokojenia alexa_dragona : ;) PDA trzymane jak detektor. Pokazywałoby szare kropki (trupy) i może choć nie koniecznie cele misji.

3. Trzymanie latarki i pistoletu. Takie trzymanie jest dobre. Większy kąt oświetlenia, AI celują w światło przez co nie trafiają w nas tylko kilkanaście cm dalej (o ile tak jest bo nie sprawdzałem). Za to celowanie jest mierniejsze, a gdy przycelujemy to bez oświetlenia. Wtedy mój pomysł jest taki: by trzymać latarkę bardziej po "policyjnemu". Prawa ręka z pistoletem podtrzymywana na lewej z latarką. Kąt oświetlenia mniejszy i łatwiej nas trafić, ale celność wyższa.


4. Opisałem go wcześniej, ale jakoś nikt się za bardzo nie wypowiedział.

Nie wiem czy taka opcja była kiedyś poruszana, ale warto napisać. Naszła mnie myśl co do noża. A mianowicie, żeby dało przyczepiać go do broni w funkcji bagnetu. Oczywiście nie w wszystkich broniach. Tam gdzie jest to realne np. w AK, kar98k tudzież w rosyjskim mosinie nagancie, zamiennie z granatnikiem. U snajper była by to mała pomoc gdyż nie zawsze zdążymy wyciągnąć naszą 2-gą broń.


Zdaje sobie sprawę, że byłoby trochę roboty, ale może przypadną pomysły do gustu i wejdą w życie za X czasu. Może jakiś mod by się wypowiedział byłoby miło.

Dzięki za uwagę, pozdrawiam.
"Człowieka poznaje się po jego języku"
Awatar użytkownika
Don Wano
Stalker

Posty: 64
Dołączenie: 21 Mar 2014, 19:41
Ostatnio był: 26 Gru 2016, 17:36
Miejscowość: Opole
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 4

Re: [MISERY]

Postprzez MetalowyStalker w 01 Cze 2014, 11:27

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: Intel(R) Pentium(R) D CPU 2.80GHz [GenuineIntel], F15/M4/S7, 2798.00 mhz, 102-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, MONITOR/MWAIT
* CPU threads: 2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 46638 files cached 29 archives, 8268Kb memory used.
Init FileSystem 3.982955 sec
'xrCore' build 3967, Dec 14 2009

EH: 3CAABCFCFF6F3A810019C6A72180F166

-----loading c:\games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\configs\system.ltx
-----loading c:\games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\configs\system.ltx
Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
Loading DLL: xrRender_R4.dll
* D3D11: device creation failed with hr=0x887a0004
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[f:\users\public\documents\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[2970736 K], reserved[77332 K], committed[97596 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[18094 K], process heap[4135 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[15536 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
dir[0]=C:\Games\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat\bin\
dir[1]=C:\Games\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat\
dir[2]=C:\Games\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat\bin\
dir[3]=F:\Windows\system32\
CleanDeviceSpecifierList
CleanDeviceSpecifierList Generic Hardware
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "c:\games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[c:\games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
! Unknown command: 

! Unknown command:  ai_animation_stats
! Unknown command:  ai_dbg_alife
! Unknown command:  ai_dbg_anim
! Unknown command:  ai_dbg_brain
! Unknown command:  ai_dbg_cover
! Unknown command:  ai_dbg_destroy
! Unknown command:  ai_dbg_dialogs
! Unknown command:  ai_dbg_frustum
! Unknown command:  ai_dbg_funcs
! Unknown command:  ai_dbg_goap
! Unknown command:  ai_dbg_goap_object
! Unknown command:  ai_dbg_goap_script
! Unknown command:  ai_dbg_inactive_time
! Unknown command:  ai_dbg_infoportion
! Unknown command:  ai_dbg_lua
! Unknown command:  ai_dbg_monster
! Unknown command:  ai_dbg_motion
! Unknown command:  ai_dbg_serialize
! Unknown command:  ai_dbg_stalker
! Unknown command:  ai_dbg_vision
! Unknown command:  ai_debug
! Unknown command:  ai_draw_game_graph
! Unknown command:  ai_draw_game_graph_objects
! Unknown command:  ai_draw_game_graph_real_pos
! Unknown command:  ai_draw_game_graph_stalkers
! Unknown command:  ai_draw_visibility_rays
! Unknown command:  ai_ignore_actor
! Unknown command:  ai_nil_object_access
! Unknown command:  ai_obstacles_avoiding
! Unknown command:  ai_obstacles_avoiding_static
! Unknown command:  ai_smart_cover_animation_speed_factor
! Unknown command:  ai_smart_factor
! Unknown command:  ai_stats
! Unknown command:  ai_use_smart_covers
! Unknown command:  ai_use_smart_covers_animation_slots
! Unknown command:  air_resistance_epsilon
! Unknown command:  bemsg
! Unknown command:  dbg_bones_snd_player
! Unknown command:  dbg_destroy
! Unknown command:  dbg_draw_actor_alive
! Unknown command:  dbg_draw_actor_dead
! Unknown command:  dbg_draw_actor_phys
! Unknown command:  dbg_draw_animation_movement_controller
! Unknown command:  dbg_draw_autopickupbox
! Unknown command:  dbg_draw_bullet_hit
! Unknown command:  dbg_draw_camera_collision
! Unknown command:  dbg_draw_car_plots_all_trans
! Unknown command:  dbg_draw_character_binds
! Unknown command:  dbg_draw_character_bones
! Unknown command:  dbg_draw_character_physics
! Unknown command:  dbg_draw_character_physics_pones
! Unknown command:  dbg_draw_climbable
! Unknown command:  dbg_draw_customdetector
! Unknown command:  dbg_draw_customzone
! Unknown command:  dbg_draw_fb_crosshair
! Unknown command:  dbg_draw_invitem
! Unknown command:  dbg_draw_ph_car_dynamics
! Unknown command:  dbg_draw_ph_car_plots
! Unknown command:  dbg_draw_ph_cashed_tries_stats
! Unknown command:  dbg_draw_ph_contacts
! Unknown command:  dbg_draw_ph_death_boxes
! Unknown command:  dbg_draw_ph_enabled_aabbs
! Unknown command:  dbg_draw_ph_explosion_position
! Unknown command:  dbg_draw_ph_explosions
! Unknown command:  dbg_draw_ph_hit_anims
! Unknown command:  dbg_draw_ph_hit_app_pos
! Unknown command:  dbg_draw_ph_ik_blending
! Unknown command:  dbg_draw_ph_ik_collision
! Unknown command:  dbg_draw_ph_ik_goal
! Unknown command:  dbg_draw_ph_ik_limits
! Unknown command:  dbg_draw_ph_ik_predict
! Unknown command:  dbg_draw_ph_ik_shift_object
! Unknown command:  dbg_draw_ph_intersected_tries
! Unknown command:  dbg_draw_ph_mass_centres
! Unknown command:  dbg_draw_ph_negative_tries
! Unknown command:  dbg_draw_ph_positive_tries
! Unknown command:  dbg_draw_ph_ray_motions
! Unknown command:  dbg_draw_ph_saved_tries
! Unknown command:  dbg_draw_ph_statistics
! Unknown command:  dbg_draw_ph_tri_point
! Unknown command:  dbg_draw_ph_tri_test_aabb
! Unknown command:  dbg_draw_ph_tri_trace
! Unknown command:  dbg_draw_ph_tries_changes_sign
! Unknown command:  dbg_draw_ph_zbuffer_disable
! Unknown command:  dbg_draw_ragdoll_spawn
! Unknown command:  dbg_draw_rp
! Unknown command:  dbg_draw_skeleton
! Unknown command:  dbg_draw_teamzone
! Unknown command:  dbg_dump_physics_step
! Unknown command:  dbg_imotion_collide_debug
! Unknown command:  dbg_imotion_draw_skeleton
! Unknown command:  dbg_imotion_draw_velocity
! Unknown command:  dbg_imotion_draw_velocity_scale
! Unknown command:  dbg_ph_actor_restriction
! Unknown command:  dbg_ph_ai_always_phmove
! Unknown command:  dbg_ph_ai_never_phmove
! Unknown command:  dbg_ph_character_control
! Unknown command:  dbg_ph_ik
! Unknown command:  dbg_ph_ik_limits
! Unknown command:  dbg_ph_ik_off
! Unknown command:  dbg_ph_ladder
! Unknown command:  dbg_ph_obj_collision_damage
! Unknown command:  dbg_ph_vel_collid_damage_to_display
! Unknown command:  dbg_show_ani_info
! Unknown command:  dbg_text_height_scale
! Unknown command:  dbg_track_obj
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_ammount
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_bp_0
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_bp_1
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_bp_2
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_bp_3
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_dump
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_flags
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_mix_params
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_motion_name
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_state
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_time
! Unknown command:  death_anim_debug
! Unknown command:  death_anim_velocity
! Unknown command:  debug_character_material_load
! Unknown command:  debug_destroy
! Unknown command:  debug_step_info
! Unknown command:  debug_step_info_load
! Unknown command:  error_line_count
! Unknown command:  fov
! Unknown command:  g_god
! Unknown command:  g_no_clip
! Unknown command:  g_unlimitedammo
! Unknown command:  hit_anims_block_blend
! Unknown command:  hit_anims_channel_factor
! Unknown command:  hit_anims_power
! Unknown command:  hit_anims_reduce_blend
! Unknown command:  hit_anims_reduce_blend_factor
! Unknown command:  hit_anims_rotational_power
! Unknown command:  hit_anims_side_sensitivity_threshold
! Unknown command:  hit_anims_tune
! Unknown command:  hud_fov
! Unknown command:  inv_upgrades_log
! Unknown command:  lua_gcstep
! Unknown command:  mm_net_filter_battleye
! Unknown command:  mm_net_use_battleye
! Unknown command:  mt_ai_vision
! Unknown command:  mt_alife
! Unknown command:  mt_bullets
! Unknown command:  mt_detail_path
! Unknown command:  mt_level_path
! Unknown command:  mt_level_sounds
! Unknown command:  mt_map
! Unknown command:  mt_network
! Unknown command:  mt_object_handler
! Unknown command:  mt_particles
! Unknown command:  mt_physics
! Unknown command:  mt_script_gc
! Unknown command:  mt_sound
! Unknown command:  mt_sound_player
! Unknown command:  net_cl_pending_lim
! Unknown command:  net_cl_update_rate
! Unknown command:  net_dump_size
! Unknown command:  ph_break_common_factor
! Unknown command:  ph_gravity
! Unknown command:  ph_rigid_break_weapon_factor
! Unknown command:  ph_timefactor
! Unknown command:  ph_tri_clear_disable_count
! Unknown command:  ph_tri_query_ex_aabb_rate
! Unknown command:  psp_cam_offset
! Unknown command:  r1_no_detail_textures
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
! Unknown command:  r2_dhemi_count
! Unknown command:  r2_dhemi_light_flow
! Unknown command:  r2_dhemi_light_scale
! Unknown command:  r2_dhemi_sky_scale
! Unknown command:  r2_dhemi_smooth
! Unknown command:  r2_hbao
! Unknown command:  r2_mt
! Unknown command:  r2_sun_far
! Unknown command:  r2_use_nvdbt
! Unknown command:  r__d_tree_w_amp
! Unknown command:  r__d_tree_w_rot
! Unknown command:  r__d_tree_w_speed
! Unknown command:  r__d_tree_wave
! Unknown command:  r__detail_l_ambient
! Unknown command:  r__detail_l_aniso
! Unknown command:  r__lsleep_frames
! Unknown command:  r__ssa_glod_end
! Unknown command:  r__ssa_glod_start
! Unknown command:  r__wallmark_shift_pp
! Unknown command:  r__wallmark_shift_v
! Unknown command:  rs_clear_bb
! Unknown command:  rs_constant_fps
! Unknown command:  rs_detail
! Unknown command:  rs_occ_draw
! Unknown command:  rs_occ_stats
! Unknown command:  rs_occlusion
! Unknown command:  rs_render_dynamics
! Unknown command:  rs_render_statics
! Unknown command:  rs_wireframe
! Unknown command:  show_wnd_rect_all
! Unknown command:  snd_stats
! Unknown command:  snd_stats_ai_dist
! Unknown command:  snd_stats_info_name
! Unknown command:  snd_stats_info_object
! Unknown command:  snd_stats_max_dist
! Unknown command:  snd_stats_min_dist
! Unknown command:  stalker_death_anim
! Unknown command:  string_table_error_msg
! Unknown command:  sv_ignore_money_on_buy
! Unknown command:  sv_skip_winner_waiting
! Unknown command:  sv_wait_for_players_ready
! Unknown command:  time_factor
! Unknown command:  time_factor_single
! Unknown command:  vid_bpp
Executing config-script "c:\games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\configs\rspec_extreme.ltx"...
[c:\games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\configs\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
[f:\users\public\documents\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:A20]: NVIDIA GeForce GT 220
* GPU driver: 9.18.13.3523
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 2302 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
* distortion: used, dev(30),need(14)
* color_mapping: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1680x1050
compiling shader postprocess
compiling shader postprocess_d
compiling shader postprocess_cm_pre
* SSample: enabled
compiling shader particle_distort
compiling shader particle
compiling shader particle
- r__tf_aniso 16
- r1_tf_mipbias 0.
compiling shader simple_color
compiling shader portal
compiling shader editor
compiling shader sky2
compiling shader sky2
compiling shader clouds
compiling shader clouds
Starting engine...
compiling shader hud_font
Loading DLL: xrGameSpy.dll
intro_start intro_logo
intro_delete ::update_logo_intro
compiling shader yuv2rgb
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ...- call of pripyat\gamedata\scripts\axr_misery.script:33: attempt to index local 'fsgame' (a nil value)
 

stack trace:



https://www.youtube.com/watch?v=umDr0mPuyQc

:facepalm:

Patche misery 2.1 wyszło na które czekałem, instaluje gre i moda i witaj kochany xrEngine Z tym modem jest więcej pieprzenia jak grania. Najnowsza wersja copa misery 2.1 crash przy próbie uruchomienia. Próbowałem już:
1.Reinstall gry i moda
2.Zmiana zasięgu widzenia online w alife.ltx na 10.
3.Wgranie tekstur niższej rozdzielczości ,,performance-rescaled-textures"
4.Reinstall moda i wybranie języka angielskiego
5.Instalacja polskiej wersji stalkera cop z najnowszym patchem i dopiero moda z spolszczeniem

I nadal nie trybi więc nie wiem z czym problem.
Image

O ciemności, jeśli tylko w Twych ramionach spocząć mógłbym
Na chwilę i z doczesnymi oczami
Ujrzeć Twój gasnący uśmiech
Awatar użytkownika
MetalowyStalker
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 27 Mar 2013, 10:27
Ostatnio był: 18 Cze 2017, 21:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 12

Re: [MISERY]

Postprzez Mars713 w 01 Cze 2014, 12:26

Metalowy, zrób tak.
Wywal wszystko z folderu COP, zainstaluj Zew ponownie,
potem pełne Misery stąd...

http://www.moddb.com/downloads/start/67 ... Fdownloads

(gdzie przy instalacji wybierasz wersje pol).
I już, żadnych patchy, spolszczeń innych gówien ;)
Odpal, w ustawieniach daj suwaki szczegółów w lewo i zacznij nową grę.
I poinformuj o postępach.

Za ten post Mars713 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive MetalowyStalker.
Awatar użytkownika
Mars713
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 17 Sie 2011, 10:01
Ostatnio był: 31 Paź 2015, 23:33
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Noiseless Kora
Kozaki: 5

Re: [MISERY]

Postprzez Lebrenekka w 01 Cze 2014, 13:23

Witam wszystkich. Sciagnalem Misery i wywala na samym poczatku po wlaczeniu... Proboje odczytac loga ale i tak nie wiem co dalej, prosze o pomoc :wódka:

Kod: Zaznacz wszystko
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : .... - zew prypeci\gamedata\scripts\ui_main_menu.script:18: attempt to call field 'main_menu_on_init' (a nil value)
Darz Bór!
Awatar użytkownika
Lebrenekka
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 27 Lut 2011, 13:31
Ostatnio był: 04 Wrz 2019, 12:04
Miejscowość: Polska
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez flatronvideo w 01 Cze 2014, 13:25

siema ,czy moze ktoś powiedzieć jak zainstalować tego moda , na jakim patchu działa , przy pobraniu moda w folderze jest folder data w nim jeszczek kilka innych , co z tym zrobić , jak ktoś może proszę podać szczegółową instrukcję instalki , dzięki
flatronvideo
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 06 Lut 2010, 17:11
Ostatnio był: 20 Sie 2015, 14:10
Miejscowość: generatory
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: -2

Re: [MISERY]

Postprzez Mars713 w 01 Cze 2014, 13:52

:facepalm:
Dwa posty wyżej :arrowu:
Przy pełnej wersji (w patchu chyba niema, nie wiem nie ściągałem)
jest instalator. Klikasz i czytając (fov, switch distans, wersja językowa)
wykonujesz kolejne instrukcje. Jeśli grasz na piekarniku (jak ja)
suwaki w lewo i zaczynasz. Jak pójdzie, można stopniowo podnosić wartości.
Tyle.
Metalowy już kosi niemilców (pewnie już się dorobił TOZ'a)
Jeśli chcesz do niego dołączyć nie wahaj się, zrób jak pisałem :E

Za ten post Mars713 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive flatronvideo.
Awatar użytkownika
Mars713
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 17 Sie 2011, 10:01
Ostatnio był: 31 Paź 2015, 23:33
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Noiseless Kora
Kozaki: 5

Re: [MISERY]

Postprzez flatronvideo w 01 Cze 2014, 14:12

Dzięx Mars713 za podpowieć , tak w ogule to i tak nic nie kumam , w folderze jest niby jakiś instalator o nazwie MISERY_v2.1 setup ale przy uruchomieniu jakieś błedy, jest jeszcze folder o nazwie data w nim foldery bin,gamedata,DARK_MODE,ROOKIE_MODE,SD_presets,spoken_language,translation i aplikacja Stalker-COP ,ja po prostu skopiowałem i wkleiłem folder gamedata do folderu z grą i niby poszło nie wiem to dobrze czy nie , nie wiem co z tymi pozostałymi folderami w nich również jest folder gamedata , no nic może jakoś do tego dojdę pomału . thx maluszek dla Ciebie :wódka:

- - -

Lebrenekka spróbuj uruchomić grę jako administrator ,powinno pomuc

Uwagi moderatora:

Niech pomuc nie pisze posta pod postem. :E - Wheeljack
flatronvideo
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 06 Lut 2010, 17:11
Ostatnio był: 20 Sie 2015, 14:10
Miejscowość: generatory
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: -2

Re: [MISERY]

Postprzez Wiewi0r w 01 Cze 2014, 14:21

@ up Przepraszam, co? I nie dubluj postów. Jest opcja edytuj.

Nic nie kopiujesz, instaluj normalnie przez instalator. Może źle ci się pobrał mod? Spróbuj z innego mirrora.
Ewentualnie, przeinstaluj CoP, i moda. I sprawdź czy masz najnowszą wersję Zewu, tj. chyba 1.6.02.
Things are going to get unimaginably worse, and they are never, ever, going to get better.
- K.V.
Za Wilkiem nawet w ogień skoczę.
Попутного ветра!
Awatar użytkownika
Wiewi0r
Przewodnik

Posty: 965
Dołączenie: 27 Maj 2013, 22:33
Ostatnio był: 24 Sty 2018, 17:29
Miejscowość: Warszawa/Częstochowa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 164

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości