[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Wiewi0r w 24 Maj 2014, 00:18

Mówisz o pojemniku ołowianym cały czas? Bo nie wiem akurat te do mocowania na pas - trochę bez sensu dawać więcej niż 1 art na pojemnik.

A pojemniki ołowiane, fakt, dwa by mogły wejść - ale zauważ, że arty mają zmienioną wagę względem vanilli - np. Gravi waży chyba 13 kilo. Wrzucisz dwa, przekroczysz masę krytyczną i stworzysz kieszonkową czarną dziurę. ;)
Things are going to get unimaginably worse, and they are never, ever, going to get better.
- K.V.
Za Wilkiem nawet w ogień skoczę.
Попутного ветра!
Awatar użytkownika
Wiewi0r
Przewodnik

Posty: 965
Dołączenie: 27 Maj 2013, 22:33
Ostatnio był: 24 Sty 2018, 17:29
Miejscowość: Warszawa/Częstochowa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 164

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Xaris w 24 Maj 2014, 01:23

Wiewi0r napisał(a):A pojemniki ołowiane, fakt, dwa by mogły wejść - ale zauważ, że arty mają zmienioną wagę względem vanilli - np. Gravi waży chyba 13 kilo. Wrzucisz dwa, przekroczysz masę krytyczną i stworzysz kieszonkową czarną dziurę. ;)


Mówię cały czas o ołowianych pojemnikach, tych zajmujących więcej niż 1 kratke w inventory :)
Fakt, waga to problem, lecz to akurat idzie całkiem łatwo i szybko zmienić :) Bo te 13kg to przesada, niemniej gdyby zmniejszyć ich wagę i dodać możliwość większej pojemności tego pojemnika :) Jest cięższy, daje mniejszą ochronę przed promieniowaniem artefaktu a możnaby to skontrastować ilością bo nosić takich 10 to tragedia a średnio uśmiecha mi się latać z każdym pojedyńczym artem na Skadowsk/Janów gdy obok mam jeszcze 3 inne arty a nie mam tyle kasy na te "mniejsze" pojemniki...:'3 (które też swoje ważą...)

Jeśli o mnie chodzi ten mod jest Przewspaniały i ostatni raz się tak dobrze bawiłem chyba gdy pierwszy raz zainstalowałem SGM 1.6 :'3

Niemniej gdybym mógł coś zmienić byłyby to 3 rzeczy:
-Pojemność Artów
-Zaimplementowanie większej ilości Map (Traci się sporo frajdy, gdy w Zatonie/Janowie/Prypeci znasz już w sumie każdy kamień i skrytkę, a nie powiecie mi, że nie chcielibyście w Misery przejść się po Lesie, Kordonie, Barze czy Wysypisku :) )
-Większa ilość broni (Ale to z racji mojego osobistego uwielbiania do ogromnego zróżnicowania ekwipunku, dodając chociażby więcej giwer z rodziny AK [47,AKMS,etc] czy Naszych, polskich Beryli, MSBS-ów etc. :) )

Btw. Czy to tylko u mnie, czy może faktem jest, że mało kto w Zonie używa AK, a większość zachodnie giwery?
Xaris
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 08 Kwi 2012, 21:17
Ostatnio był: 03 Paź 2017, 17:42
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez bartibar w 24 Maj 2014, 09:50

Taaak, u mnie też tak jest, że nowicjusze i średniaki używają emek, sigów itd, wszyscy zaawansowani używają kałachopodobne- nowoczesne aks, aek, an74 itd. Jedynie exo prosy używają ultrasuperduper giwer które i tak są w gównianym stanie ;)
bartibar
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 29 Gru 2012, 15:10
Ostatnio był: 28 Sty 2016, 11:51
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 2

Re: [MISERY]

Postprzez karol626 w 24 Maj 2014, 11:34

Wagi pojemników nie muszą być problemem tak samo jak ktoś pisał z kropką w którymś celowniku. Wszystko można poddać zmianom. Oczywiście że wygodniej by było dla wszystkich gdyby artefakty jak i pojemniki zostały zmienione oficjalnie w ramach jakiegoś patch-a no, ale przeczuwam ze może być dużym problemem brak czasu (gdyż trochę trwa bawienie się tym wszystkim i balans), albo nie chęć, gdyż zostało to przez twórców wymyślone, przekalkulowane oraz zaimplementowane. Osobiście gdybym nad czymś takim posiedział to też nie chciałbym tego za bardzo zmieniać, dlatego przyjemne jest chociaż to, ze każdy może sobie wejść od tak do plików gry i przerobić je. Ale jak coś ja wam tego nie powiedziałem :) bo jeszcze ktoś się odezwie, że bojkotuje projekt twórców czy coś.
Awatar użytkownika
karol626
Stalker

Posty: 66
Dołączenie: 27 Lip 2012, 16:25
Ostatnio był: 05 Wrz 2015, 16:39
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 3

Re: [MISERY]

Postprzez alex_dragon w 24 Maj 2014, 11:40

@ Xaris
Odnośnie większej ilości map wypowiadał sie ostatnio bodajże Trikster, jeżeli wyjdzie mod "Call od Chernobyl" i jeżeli wyjdzie Misery 3 to wtedy na pewno będzie kilka map więcej. W CoC będzie 26 map, w Misery 3 jak wyjdzie może zostaną dodane 3-4 więc będzie sporo terenu do zwiedzania.

Co do broni - ja ostatnio znalazłem "abakana" czy jak się zwie to ustrojstwo na blisko 30-40% stanie używalności ale co najlepiej nieźle zmodyfikowany.
Najemnicy korzystają z "burżuazyjnych" wynalazków, bandyci są biedni - używają pepesz lub AK a ostatnio był spory wysyp strzelb i skorpionów. Najgorzej w całym zestawieniu wypadają zombie, najsłabszy zawodnik miał uszkodzonego PM i nic poza tym :-)
alex_dragon
Tropiciel

Posty: 251
Dołączenie: 12 Kwi 2014, 16:28
Ostatnio był: 17 Paź 2017, 01:31
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 30

Re: [MISERY]

Postprzez Xaris w 24 Maj 2014, 14:08

alex_dragon napisał(a):@ Xaris
Odnośnie większej ilości map wypowiadał sie ostatnio bodajże Trikster, jeżeli wyjdzie mod "Call od Chernobyl" i jeżeli wyjdzie Misery 3 to wtedy na pewno będzie kilka map więcej. W CoC będzie 26 map, w Misery 3 jak wyjdzie może zostaną dodane 3-4 więc będzie sporo terenu do zwiedzania.


Zatem czekam z niecierpliwością :) Bo gdy tylko pomyślę o modyfikacjach Misery i planowanych wypadach na wysypisko, do Agropromu i późniejszy powrót do Baru to aż dech mi zapiera! :)
Ale nie ma co narzekać, mod jest i tak jednym z lepszych moim skromnym zdaniem, a trzeba pamiętać, że to w sumie dopiero "Początek" tego moda :) Spójrzcie chociażby jak się rozwinęło SGM do CoP ;) Nic tylko czekać ^^

alex_dragon napisał(a):Najgorzej w całym zestawieniu wypadają zombie, najsłabszy zawodnik miał uszkodzonego PM i nic poza tym :-)


To prawda :P Ale zauważyliście, że Zombie mają zdawałoby się nieskończoną ilość amunicji? Zawsze gdy jakiegoś zabije nie ma przy sobie ani pesteczki, podczas gdy kilka sekund wcześniej z całego ołowiu jaki wpakował w moją stronę przeciętny pożeracz mózgów, mógłbym zbudować replikę Prypeci w skali 2:1 O.o
Zdażyło się wam kiedyś, aby skończyła mu się amunicja, tudzież aby miał przy sobie choć kilka pestek?
(Próbowałem opcji aby NPC zużywali i nie zużywali ammo, jednakże nie wiele to zmieniło w stosunku do zombie)
Xaris
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 08 Kwi 2012, 21:17
Ostatnio był: 03 Paź 2017, 17:42
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez MalfiRaggraClan w 24 Maj 2014, 15:55

Panowie, możecie mi powiedzieć, dlaczego po ulepszeniu hełmu ekranowego w okienku "wiatr jonowy", tak naprawdę nie daje to żadnego efektu w postaci znacznie zwiększonego poziomu kondycji, widocznego na pasku stanu i co najważniejsze - wzrostu poziomu samej kondycji w grze?
Awatar użytkownika
MalfiRaggraClan
Kot

Posty: 48
Dołączenie: 19 Cze 2010, 15:37
Ostatnio był: 28 Mar 2016, 13:20
Miejscowość: Izrumudnoje
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez karol626 w 24 Maj 2014, 16:03

@MalfiRaggerClan pierwsze słyszę żeby cokolwiek w grze zwiększało kondycje. Artefakty jak i sprzęt mogą zwiększyć jej regeneracje, ale nie ją samą. Wrzuć zdjęcie, jeżeli tam pisze że zwiększa kondycje to pewnie błąd w pisowni.
Awatar użytkownika
karol626
Stalker

Posty: 66
Dołączenie: 27 Lip 2012, 16:25
Ostatnio był: 05 Wrz 2015, 16:39
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 3

Re: [MISERY]

Postprzez Wiewi0r w 24 Maj 2014, 16:19

MalfiRaggraClan napisał(a):Panowie, możecie mi powiedzieć, dlaczego po ulepszeniu hełmu ekranowego w okienku "wiatr jonowy", tak naprawdę nie daje to żadnego efektu w postaci znacznie zwiększonego poziomu kondycji, widocznego na pasku stanu i co najważniejsze - wzrostu poziomu samej kondycji w grze?


O ile kojarzę, masz na myśli to ulepszenie u Nowikowa, w bunkrze naukowców, co ma dawać +50 do kondycji? Sorry, Winnetou - jest to jakiś błąd. W każdym razie, nie działa TO w żaden wyraźny sposób, straciłeś rubelki.

Wczytaj grę sprzed upgrade'u, bo nie ma sensu tego nosić.
Things are going to get unimaginably worse, and they are never, ever, going to get better.
- K.V.
Za Wilkiem nawet w ogień skoczę.
Попутного ветра!
Awatar użytkownika
Wiewi0r
Przewodnik

Posty: 965
Dołączenie: 27 Maj 2013, 22:33
Ostatnio był: 24 Sty 2018, 17:29
Miejscowość: Warszawa/Częstochowa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 164

Re: [MISERY]

Postprzez MalfiRaggraClan w 24 Maj 2014, 16:39

@ karol626, jeśli się czepiać słówek, to owszem, chodziło mi o zwiększenie REGENERACJI poziomu kondycji na pasku stanu.
Wiewi0r, nie, nie tylko u Nowikowa, ale i też u Azota, bo po wykonaniu dla niego zlecenia, dostałem zniżkę na ulepszenia i dlatego zacząłem u niego wszystko ulepszać.:)
No to lipa, myślałem, że nie będę musiał już jechać na dropsach, by zwiększać kondycję :P
Awatar użytkownika
MalfiRaggraClan
Kot

Posty: 48
Dołączenie: 19 Cze 2010, 15:37
Ostatnio był: 28 Mar 2016, 13:20
Miejscowość: Izrumudnoje
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez Plaargath w 24 Maj 2014, 16:42

Panowie, co do pojemności OOMP - jej powiększenie jest jak najbardziej możliwe. Problem jest tylko taki, że ze względu na ograniczenia silnika, każdy artefakt w pojemniku to jest osobny, na nowo stworzony item. Także każdy art w pojemniku na pasie to jest nowy ltx, nowe ikony, a w skryptach nowe linie z warunkami z szukaniem po stringach w nazwach. Jeśli chodzi o OOMP, to ikon nie różnicowaliśmy, ale i tak każdy art w OOMP to też jest de facto nowy item. Logicznie rzecz biorąc żaden problem zrobić więcej miejsca w OOMP-ach, tylko że to wymaga stworzenia od groma nowych itemów. Pewnie dla części z Was to oczywiste, ale jeśli ilość artów możliwych do zapakowania w OOMP = x, a ilość miejsc w OOMP = y, to liczba nowych itemów do stworzenia, opisania i uwzględnienia w skryptach = x^y. (Permutacja, bijacz! ™ ) Artów jest, o ile dobrze pamiętam 28. Dodanie nowych itemów na potrzeby zasobników i pojemnika dało już ponad stówę nowych itemów. Zrobienie drugiego miejsca w lead boxie (OOMP) to jest 784 nowych itemów. Trzech miejsc - 21952 nowych itemów. Jeśli komuś się chce - droga wolna. :)

@Xaris
Także, jeśli faktycznie planujesz samobójstwo poprzez przemoddowanie się na śmierć, to Ci napiszę, jak dokładnie to zrobić. Chociaż z drugiej strony, czy ja chcę przykładać rękę do czyjejś śmierci...? ;)

@karol626
Chłopie, przecież to nic złego zmieniać naszego moda pod siebie! Mod jest głównie po to, żeby się nim bawić, nie?
Zauważcie, że nawet członkowie MDT wypuszczają osobne mody dedykowane pod MISERY, które nie weszły w skład releasa. (Sam
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 653
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 10 Sie 2024, 12:24
Kozaki: 234

Re: [MISERY]

Postprzez Xaris w 24 Maj 2014, 17:15

Plaargath napisał(a):@Xaris Także, jeśli faktycznie planujesz samobójstwo poprzez przemoddowanie się na śmierć, to Ci napiszę, jak dokładnie to zrobić. Chociaż z drugiej strony, czy ja chcę przykładać rękę do czyjejś śmierci...? ;)


Samobójstwa niekoniecznie ^^ Niemniej jednak, jeśli jest to stosunkowo prosty a jedynie czasochłonny proces, to napisz jak to zrobić :) Nawet jeśli nie wszystkie naraz, to jeśli np. ktoś znajdzie się w grze w sytuacji gdzie ma przy sobie 2-3 arty na jednego OOMP-a to może sobie zrobić save, wyjśc, stworzyć taki itemek i grać dalej :) A już jakiś pierwszy kroczek zrobiony i jeśli ma dobrą wole to wrzuci tutaj (Albo do osobnego tematu?) CODE-a z tym :) Gdyby miała to robić jedna osoba naraz to faktycznie, samobójstwo, ale gdyby każdy w ramach chęci, przy okazji dołożył swoją cegiełkę, a później wystarczyłoby to pozbierać razem i zrobić jako "łatkę" to dlaczego by nie? :) W Ku...Grupie siła! ^^
Taki temat nawet sam mogę prowadzić i edytować 1rst post dodajac kolejne linijki, żaden problem :)
Xaris
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 08 Kwi 2012, 21:17
Ostatnio był: 03 Paź 2017, 17:42
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości