Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].
Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].
Lokalizacja logów: Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs
Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.
Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.
Ewentualnie skorzystaj z pliku przydzielającego większe adresowanie pamięci RAM dla Stalkera, znajduje się bodajże kilka stron wcześniej w owym temacie.
A patch jest dodany? Jakie ustawienia masz teraz i jaka maszynka?
Mod jak dla mnie już nie jest trudny, poznałem się z nim i wiem co można a czego nie ma. Schowków część jest usunięta i część "obrabowana" lub zmieniona zawartość, broni jest dużo i jest w czym wybierać, jak dla mnie mod jest wart uwagi dla weteranów a tym czasem kilka screen'ów:
Patch mu nic nie da bo to zwykle po wczytywaniu i zapisywaniu walnie bugiem. Mod jest ciekawy to prawda ale przewalony w kosmos co niestety mija się z jakąkolwiek przyjemnością gdy ma się 3 letniego kompa z 2GB ramu. Trudność trudnością ale jak cię kropną to nerwica zbiera jak ci wywali do pulpitu wczytując save.
Dzieje się to w chwili kiedy chcę rozpocząć nową grę bo zapisane gry pousuwałem całkowicie , ogólnie przypuszczałem brak wolnej pamięci miałem już ten problem i udało mi się to naprawić nie jedno krotnie ogólnie ustawienia graficzne mam 50/50 - wysokie/średnie więc jak na 2gb ramu tego procka i 8800gt to nie są jakieś wygórowane ustawienia mimo że ten mod wymaga nieco więcej , defragmentacje niewątpliwie uczynię rejestr czyszczę regularnie ręcznie lub programem także zobaczę , dzięki wszystkim za rady jeżeli się nic nie zmieni to jeszcze się odezwę .
Nie wiem jak by wyglądało na staruszku (Intel Celeron 2.6 1,5 Ram, Karta 512 64 bit) pewno na statyku i by może cięło. Na szczęście mam nowy i jakoś idzie i tak czekałem na niego 3 lata, ale warto było
Niech poda ustawienia i kompa bo tez tego nie za bardzo wiadomo, ale może to być przyczyna AF3, który jest w modzie. Cromm Cruac pisał, że on jest na nowsze maszynki, więc może nie wyrabiać na starszych (też tego doświadczyłem).
Daj na statyczne oraz 1024*768 i zobacz czy odpali.
No niestety defragmentacja , czyszczenie rejestru nie pomogło zmiana ustawień graficznych na niższe również nic nie wniosła : < także nie wiem co uczynić może usunięcie jakiś elementów moda by pomogło ? np. jakiś tekstur terenu czy efektów które mocno cisną kompa .
Nic mu nie pomoże. Jedyna pomoc to zmiana sprzętu bo mod wymaga bardzo dużo. Mam 9500GT 512MB, 2x2.800 i 2GB Ram i mam podobnie więc żadne reinstalacje, ustawienia, patche itd nic nie dadzą... Silnik nie wyrabia z takimi sprzętami więc ci co mają dobre sprzęty grają a ci co są z 3 lata w plecy mogą tylko sobie popatrzeć... Niestety ale sam CoP chodzi mi gładziutko i czyściutko na średnim oświetleniu + max detale no a mod niby gładko na statyku i max detalach z wylotami przy wczytywaniu/zapisie jak już pamięć lekko pozabija...
Powiem jedno oglądając same zrzuty ekranu to nie ma tu rewelacji po za renderowaniem i oświetleniem dla mnie sama wielkość tej modyfikacji ją deklasuje ,a tak z innej beczki to jaki mod byście polecili który sporo dodaje i zmienia + grafika i ten atmosfear no i chodzi jakoś stabilnie ?