[S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez zourv w 15 Paź 2011, 11:11

Czy jest możliwość podmienienia angielskich glosów na rosyjskie z napisami, ewentualnie dodanie polskego lektora, ale tak by działało to z SMRTER ? Denerwuja mnie te angielskie dialogi, a z tego co pamietam oryginalne (rus) byly o wiele lepsze ;).
zourv
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 15 Paź 2011, 11:08
Ostatnio był: 25 Cze 2012, 15:39
Frakcja: Bandyci
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez Junx w 15 Paź 2011, 11:18

Jak na mój rozum usuń folder "rus" z
Kod: Zaznacz wszystko
gamedata\configs\text


PS. Zrób kopię folderu na wszelki wypadek.

Edit: Dla zainteresowanych. Jak będę miał czas to na tygodniu zrobię spolszczenie (na razie broni).
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 26 Cze 2024, 16:29
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

http://wRe: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy

Postprzez impulse_101 w 16 Paź 2011, 13:33

Image
Awatar użytkownika
impulse_101
Legenda

Posty: 1305
Dołączenie: 20 Sty 2009, 16:47
Ostatnio był: 08 Lut 2020, 16:44
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 275

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez Junx w 05 Lut 2012, 11:40

Nowy screen :)

Image

Żródło: http://www.moddb.com/mods/smrter-pripya ... e/#2689223

Edit [10.01.2011]:

Nowy "wyglądo-pancerzy" bandytów:

http://www.moddb.com/mods/smrter-pripya ... s/#2698145

Edit [20.01.2012]:

Generatory:

Image

Edit [29.01.2011]

Radar:



Edit [05.02.2012]

Nowe efekty psychicznego psiaka :D [Moddb]

http://www.moddb.com/mods/smrter-pripya ... erformance

Edit2:

Kordon [Panorama]
http://media.moddb.com/images/mods/1/18 ... stitch.jpg

Bagna [Panorama]
http://media.moddb.com/images/mods/1/18 ... norama.jpg
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 26 Cze 2024, 16:29
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez Hrothgar w 12 Lut 2012, 15:36

Zrób spolszczenie zróóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóób :D
Hrothgar
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 17 Sty 2012, 12:45
Ostatnio był: 21 Lip 2012, 20:31
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez Junx w 12 Lut 2012, 16:38

Paaanie, to nie jest mój mod :P
Śledze temat na bierząco i dodaje co autor zrobił już (sam pracuje) wersja 0.45 nie ma jeszcze terminu, ale same screeny dodają smaczku na oczekiwanie moda :E
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 26 Cze 2024, 16:29
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez SkullDagger w 07 Mar 2012, 20:10

Mam problem, pobrałem Smartera 0.41 i wyskakuje błąd

:

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 5400+ [AuthenticAMD], F15/M11/S2, 2806.00 mhz, 8-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3
* CPU threads: 2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 39166 files cached 29 archives, 8124Kb memory used.
Init FileSystem 2.676918 sec
'xrCore' build 3967, Dec 14 2009

EH: 3CAABCFCFF6F3A810019C6A72180F166

-----loading c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\system.ltx
-----loading c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\system.ltx
Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
Loading DLL: xrRender_R4.dll
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\docume~2\alluse~1\dokume~1\stalke~1.-ze\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* [win32]: free[2010976 K], reserved[22596 K], committed[63516 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[14046 K], process heap[1577 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[8027 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
dir[0]=C:\Program Files\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\
dir[1]=C:\Program Files\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\
dir[2]=C:\Program Files\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\
dir[3]=C:\WINDOWS\system32\
CleanDeviceSpecifierList
CleanDeviceSpecifierList Generic Hardware
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: cant create context for
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Hardware, Spec Version 1.1  eax[2] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
! Unknown command: 

! Unknown command:  ai_animation_stats
! Unknown command:  ai_dbg_alife
! Unknown command:  ai_dbg_anim
! Unknown command:  ai_dbg_brain
! Unknown command:  ai_dbg_cover
! Unknown command:  ai_dbg_destroy
! Unknown command:  ai_dbg_dialogs
! Unknown command:  ai_dbg_frustum
! Unknown command:  ai_dbg_funcs
! Unknown command:  ai_dbg_goap
! Unknown command:  ai_dbg_goap_object
! Unknown command:  ai_dbg_goap_script
! Unknown command:  ai_dbg_inactive_time
! Unknown command:  ai_dbg_infoportion
! Unknown command:  ai_dbg_lua
! Unknown command:  ai_dbg_monster
! Unknown command:  ai_dbg_motion
! Unknown command:  ai_dbg_serialize
! Unknown command:  ai_dbg_stalker
! Unknown command:  ai_dbg_vision
! Unknown command:  ai_debug
! Unknown command:  ai_draw_game_graph
! Unknown command:  ai_draw_game_graph_objects
! Unknown command:  ai_draw_game_graph_real_pos
! Unknown command:  ai_draw_game_graph_stalkers
! Unknown command:  ai_draw_visibility_rays
! Unknown command:  ai_ignore_actor
! Unknown command:  ai_nil_object_access
! Unknown command:  ai_obstacles_avoiding
! Unknown command:  ai_obstacles_avoiding_static
! Unknown command:  ai_smart_cover_animation_speed_factor
! Unknown command:  ai_smart_factor
! Unknown command:  ai_stats
! Unknown command:  ai_use_smart_covers
! Unknown command:  ai_use_smart_covers_animation_slots
! Unknown command:  air_resistance_epsilon
! Unknown command:  bemsg
! Unknown command:  dbg_bones_snd_player
! Unknown command:  dbg_destroy
! Unknown command:  dbg_draw_actor_alive
! Unknown command:  dbg_draw_actor_dead
! Unknown command:  dbg_draw_actor_phys
! Unknown command:  dbg_draw_animation_movement_controller
! Unknown command:  dbg_draw_autopickupbox
! Unknown command:  dbg_draw_bullet_hit
! Unknown command:  dbg_draw_camera_collision
! Unknown command:  dbg_draw_car_plots_all_trans
! Unknown command:  dbg_draw_character_binds
! Unknown command:  dbg_draw_character_bones
! Unknown command:  dbg_draw_character_physics
! Unknown command:  dbg_draw_character_physics_pones
! Unknown command:  dbg_draw_climbable
! Unknown command:  dbg_draw_customdetector
! Unknown command:  dbg_draw_customzone
! Unknown command:  dbg_draw_fb_crosshair
! Unknown command:  dbg_draw_invitem
! Unknown command:  dbg_draw_ph_car_dynamics
! Unknown command:  dbg_draw_ph_car_plots
! Unknown command:  dbg_draw_ph_cashed_tries_stats
! Unknown command:  dbg_draw_ph_contacts
! Unknown command:  dbg_draw_ph_death_boxes
! Unknown command:  dbg_draw_ph_enabled_aabbs
! Unknown command:  dbg_draw_ph_explosion_position
! Unknown command:  dbg_draw_ph_explosions
! Unknown command:  dbg_draw_ph_hit_anims
! Unknown command:  dbg_draw_ph_hit_app_pos
! Unknown command:  dbg_draw_ph_ik_blending
! Unknown command:  dbg_draw_ph_ik_collision
! Unknown command:  dbg_draw_ph_ik_goal
! Unknown command:  dbg_draw_ph_ik_limits
! Unknown command:  dbg_draw_ph_ik_predict
! Unknown command:  dbg_draw_ph_ik_shift_object
! Unknown command:  dbg_draw_ph_intersected_tries
! Unknown command:  dbg_draw_ph_mass_centres
! Unknown command:  dbg_draw_ph_negative_tries
! Unknown command:  dbg_draw_ph_positive_tries
! Unknown command:  dbg_draw_ph_ray_motions
! Unknown command:  dbg_draw_ph_saved_tries
! Unknown command:  dbg_draw_ph_statistics
! Unknown command:  dbg_draw_ph_tri_point
! Unknown command:  dbg_draw_ph_tri_test_aabb
! Unknown command:  dbg_draw_ph_tri_trace
! Unknown command:  dbg_draw_ph_tries_changes_sign
! Unknown command:  dbg_draw_ph_zbuffer_disable
! Unknown command:  dbg_draw_ragdoll_spawn
! Unknown command:  dbg_draw_rp
! Unknown command:  dbg_draw_skeleton
! Unknown command:  dbg_draw_teamzone
! Unknown command:  dbg_dump_physics_step
! Unknown command:  dbg_imotion_collide_debug
! Unknown command:  dbg_imotion_draw_skeleton
! Unknown command:  dbg_imotion_draw_velocity
! Unknown command:  dbg_imotion_draw_velocity_scale
! Unknown command:  dbg_ph_actor_restriction
! Unknown command:  dbg_ph_ai_always_phmove
! Unknown command:  dbg_ph_ai_never_phmove
! Unknown command:  dbg_ph_character_control
! Unknown command:  dbg_ph_ik
! Unknown command:  dbg_ph_ik_limits
! Unknown command:  dbg_ph_ik_off
! Unknown command:  dbg_ph_ladder
! Unknown command:  dbg_ph_obj_collision_damage
! Unknown command:  dbg_ph_vel_collid_damage_to_display
! Unknown command:  dbg_show_ani_info
! Unknown command:  dbg_text_height_scale
! Unknown command:  dbg_track_obj
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_ammount
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_bp_0
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_bp_1
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_bp_2
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_bp_3
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_dump
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_flags
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_mix_params
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_motion_name
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_state
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_time
! Unknown command:  death_anim_debug
! Unknown command:  death_anim_velocity
! Unknown command:  debug_character_material_load
! Unknown command:  debug_destroy
! Unknown command:  debug_step_info
! Unknown command:  debug_step_info_load
! Unknown command:  error_line_count
! Unknown command:  fov
! Unknown command:  g_god
! Unknown command:  g_no_clip
! Unknown command:  g_unlimitedammo
! Unknown command:  hit_anims_block_blend
! Unknown command:  hit_anims_channel_factor
! Unknown command:  hit_anims_power
! Unknown command:  hit_anims_reduce_blend
! Unknown command:  hit_anims_reduce_blend_factor
! Unknown command:  hit_anims_rotational_power
! Unknown command:  hit_anims_side_sensitivity_threshold
! Unknown command:  hit_anims_tune
! Unknown command:  hud_fov
! Unknown command:  inv_upgrades_log
! Unknown command:  lua_gcstep
! Unknown command:  mm_net_filter_battleye
! Unknown command:  mm_net_use_battleye
! Unknown command:  mt_ai_vision
! Unknown command:  mt_alife
! Unknown command:  mt_bullets
! Unknown command:  mt_detail_path
! Unknown command:  mt_level_path
! Unknown command:  mt_level_sounds
! Unknown command:  mt_map
! Unknown command:  mt_network
! Unknown command:  mt_object_handler
! Unknown command:  mt_particles
! Unknown command:  mt_physics
! Unknown command:  mt_script_gc
! Unknown command:  mt_sound
! Unknown command:  mt_sound_player
! Unknown command:  net_cl_pending_lim
! Unknown command:  net_cl_update_rate
! Unknown command:  net_dump_size
! Unknown command:  ph_break_common_factor
! Unknown command:  ph_gravity
! Unknown command:  ph_rigid_break_weapon_factor
! Unknown command:  ph_timefactor
! Unknown command:  ph_tri_clear_disable_count
! Unknown command:  ph_tri_query_ex_aabb_rate
! Unknown command:  psp_cam_offset
! Unknown command:  r1_no_detail_textures
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
! Unknown command:  r2_dhemi_count
! Unknown command:  r2_dhemi_light_flow
! Unknown command:  r2_dhemi_light_scale
! Unknown command:  r2_dhemi_sky_scale
! Unknown command:  r2_dhemi_smooth
! Unknown command:  r2_hbao
! Unknown command:  r2_mt
! Unknown command:  r2_sun_far
! Unknown command:  r2_use_nvdbt
! Unknown command:  r__d_tree_w_amp
! Unknown command:  r__d_tree_w_rot
! Unknown command:  r__d_tree_w_speed
! Unknown command:  r__d_tree_wave
! Unknown command:  r__detail_l_ambient
! Unknown command:  r__detail_l_aniso
! Unknown command:  r__lsleep_frames
! Unknown command:  r__ssa_glod_end
! Unknown command:  r__ssa_glod_start
! Unknown command:  r__wallmark_shift_pp
! Unknown command:  r__wallmark_shift_v
! Unknown command:  rs_clear_bb
! Unknown command:  rs_constant_fps
! Unknown command:  rs_detail
! Unknown command:  rs_occ_draw
! Unknown command:  rs_occ_stats
! Unknown command:  rs_occlusion
! Unknown command:  rs_render_dynamics
! Unknown command:  rs_render_statics
! Unknown command:  rs_wireframe
! Unknown command:  show_wnd_rect_all
! Unknown command:  snd_stats
! Unknown command:  snd_stats_ai_dist
! Unknown command:  snd_stats_info_name
! Unknown command:  snd_stats_info_object
! Unknown command:  snd_stats_max_dist
! Unknown command:  snd_stats_min_dist
! Unknown command:  stalker_death_anim
! Unknown command:  string_table_error_msg
! Unknown command:  sv_ignore_money_on_buy
! Unknown command:  sv_skip_winner_waiting
! Unknown command:  sv_wait_for_players_ready
! Unknown command:  time_factor
! Unknown command:  time_factor_single
! Unknown command:  vid_bpp
Executing config-script "c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\rspec_extreme.ltx"...
[c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
[c:\docume~2\alluse~1\dokume~1\stalke~1.-ze\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:640]: NVIDIA GeForce 9500 GT
* GPU driver: 6.14.12.9573
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 1511 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
* distortion: used, dev(30),need(14)
* color_mapping: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1024x768
compiling shader postprocess
compiling shader postprocess_d
compiling shader postprocess_cm_pre
* SSample: enabled
compiling shader particle_distort
compiling shader particle
compiling shader particle
- r__tf_aniso 16
- r1_tf_mipbias 0.
compiling shader simple_color
compiling shader portal
compiling shader editor
compiling shader sky2
compiling shader sky2
compiling shader clouds
compiling shader clouds
Starting engine...
compiling shader hud_font
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
Loading DLL: xrGameSpy.dll
compiling shader yuv2rgb
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\video\ati_radeon_1920x1080.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\video\amd_fusion_final_720.ogg
intro_start intro_logo
intro_delete ::update_logo_intro
compiling shader yuv2rgb
* [win32]: free[1835092 K], reserved[63464 K], committed[198532 K]
* [ D3D ]: textures[64 K]
* [x-ray]: crt heap[98712 K], process heap[8512 K], game lua[2144 K], render[180 K]
* [x-ray]: economy: strings[8077 K], smem[0 K]
Input:  1
Config-file [c:\docume~2\alluse~1\dokume~1\stalke~1.-ze\user.ltx] saved successfully
Destroying Direct3D...
* RM_Dump: textures  : 0
* RM_Dump: rtargets  : 0
* RM_Dump: vs        : 0
* RM_Dump: ps        : 0
* RM_Dump: dcl       : 0
* RM_Dump: states    : 0
* RM_Dump: tex_list  : 0
* RM_Dump: matrices  : 0
* RM_Dump: lst_constants: 0
* RM_Dump: v_passes  : 0
* RM_Dump: v_elements: 0
* RM_Dump: v_shaders : 0
refCount:pBaseZB 1
refCount:pBaseRT 1
DeviceREF: 1



Gra oryginał, 1.6.02 czysta gra, dodam ze po tym błędzie pliki o nazwie xray ... nie pojawiają sie w folderze z logami tylko w folderze z grą, moze coś jest nie tak z fsgame?
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 09 Paź 2022, 19:48
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez Bulls w 17 Mar 2012, 14:52

Mam dziwne sytuacje. Zaprzyjaźniłem się z powinnością, ale czasem się zdarza że oddział niby przyjaciół zaczyna do mnie strzelać nie wiem o co chodzi. Takie przypadki zdarzają się też z innymi frakcjami. Grupa stalkerów wychodząca ze Skadowska nagle otwiera do mnie ogień. Czy to bug, czy tak ma być :?:
Awatar użytkownika
Bulls
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 23 Sie 2011, 21:33
Ostatnio był: 10 Cze 2012, 12:17
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 2

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez Junx w 04 Kwi 2012, 07:54

Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 26 Cze 2024, 16:29
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez vandr w 04 Kwi 2012, 12:25

Aktywacja artów- BARDZO ok. Ale ten karzełek...osobiście uważam, że mógł sobie go darować, bo raz- jest zwyczajnie śmieszny, dwa- absolutnie mi się nie widzi fakt, że miałby sobie hasać w pełnym słoneczku. No, chyba, że jest to tylko screen mający na celu ukazać go w pełnym świetle, to w porządku.

Kurde, co jak co ale całość prezentuje się naprawdę fajnie.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Lis 2023, 13:28
Kozaki: 1747

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez songoku w 07 Kwi 2012, 18:37

Czy jest może kompatybilny mod do tego aby moznabyło montować każde ulepszenie?
Awatar użytkownika
songoku
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 02 Gru 2007, 10:49
Ostatnio był: 29 Paź 2013, 22:58
Miejscowość: ?????????
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez Junx w 15 Kwi 2012, 07:37

Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 26 Cze 2024, 16:29
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość