AI chyba jest to samo. Nie widzę żadnych nowości w inteligencji wroga. To jest normalne w każdym stalkerze że jak koleś traci broń to zaczyna uciekać a czasem dodatkowo krzyczeć byś nie strzelał. Osobiście wkurza mnie to wypadanie broni z rąk bo jak ja zacznę strzelać do bandytów to im nie wypada za to ja dostanę kuleczkę i broń leży... Twórcy powinni pukawkę wziąć do ręki i wsadzić palce we wszystkie jej dziury (kabłąk spustu, opcjonalny thumbhole oraz chwyt pistoletowy przedni). Założę się że by zaraz pozmieniali ten idiotyzm tym bardziej że gra przy wczytywaniu save lubi się po prostu wysypać... Albo CoP i CS są tak strasznie zamulane modami albo nie wiem... Tłumaczyło by to w sumie dlaczego nikt pod te tytuły modów nie robi (tym bardziej że silnik też wyzdziwiany).
Overall: Mod owszem ciekawie rozwiązany ale z tego co idzie szybciutko zauważyć jest sztucznie utrudniony.
- przy celowaniu z otwartych przyrządów celowniczych obraz się cofa... Rozumiem że nie zbliża (choć leciutko powinien o parę cm).
- postać się wręcz za szybko męczy.
- zombie ginie po celnych strzałach w głowę (jakby nie mogło się truchło rozsypywać po strzałach w inne części ciała) Dodatkowo denerwuje to podczas misji gdzie te zombie trzeba eliminować i innych osłaniać.
- podziały na specjalizacje które tak naprawdę zmieniają statystyki nieadekwatnie do wymaganych możliwości.
Co do mankamentów rozgrywki to cofnij się kilka postów wstecz i pobierz mojego patcha który nieco grę sprowadza do normalności.
Miniporadnik na start: