[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez r_populik w 04 Mar 2012, 17:52

@Laska
Bez przesady z tym spolszczeniem, większość istotnych rzeczy jest spolszczona, a resztę (np. opisy nowych broni) jak się bardzo chce można sobie zrobić samemu - nie trzeba się na tym specjalnie znać, wystarczy troszeczkę poszperać (otwierasz gamedata\configs\text\pol\st_items_weapons.xml i jedziesz)
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez HaijTaczi w 10 Mar 2012, 13:50

Mod .... :E :E Zarąbisty delikatnie mówiąc , kilka wad ma no ale w każdym się coś znajdzie... Inteligencja npc lepsza niż w IWA co mnie bardzo cieszy :D. Byłem świadkiem ataku pijawki na dwóch Stalkerów :D jeden zginąl ale tylko dlatego że miał Berettę drugi AKM który mu wypadł podczas zmiany magazynka zaczął spierdzielać :D :E pijawa rusza w pogoń... widok piękny i rozbrajający jestem pod wrażeniem .
Awatar użytkownika
HaijTaczi
Stalker

Posty: 57
Dołączenie: 18 Lut 2012, 13:27
Ostatnio był: 30 Lis 2015, 19:36
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 18

Re: [MISERY]

Postprzez djcycu w 10 Mar 2012, 14:21

AI chyba jest to samo. Nie widzę żadnych nowości w inteligencji wroga. To jest normalne w każdym stalkerze że jak koleś traci broń to zaczyna uciekać a czasem dodatkowo krzyczeć byś nie strzelał. Osobiście wkurza mnie to wypadanie broni z rąk bo jak ja zacznę strzelać do bandytów to im nie wypada za to ja dostanę kuleczkę i broń leży... Twórcy powinni pukawkę wziąć do ręki i wsadzić palce we wszystkie jej dziury (kabłąk spustu, opcjonalny thumbhole oraz chwyt pistoletowy przedni). Założę się że by zaraz pozmieniali ten idiotyzm tym bardziej że gra przy wczytywaniu save lubi się po prostu wysypać... Albo CoP i CS są tak strasznie zamulane modami albo nie wiem... Tłumaczyło by to w sumie dlaczego nikt pod te tytuły modów nie robi (tym bardziej że silnik też wyzdziwiany).

Overall: Mod owszem ciekawie rozwiązany ale z tego co idzie szybciutko zauważyć jest sztucznie utrudniony.
- przy celowaniu z otwartych przyrządów celowniczych obraz się cofa... Rozumiem że nie zbliża (choć leciutko powinien o parę cm).
- postać się wręcz za szybko męczy.
- zombie ginie po celnych strzałach w głowę (jakby nie mogło się truchło rozsypywać po strzałach w inne części ciała) Dodatkowo denerwuje to podczas misji gdzie te zombie trzeba eliminować i innych osłaniać.
- podziały na specjalizacje które tak naprawdę zmieniają statystyki nieadekwatnie do wymaganych możliwości.

Co do mankamentów rozgrywki to cofnij się kilka postów wstecz i pobierz mojego patcha który nieco grę sprowadza do normalności.

Miniporadnik na start:
:

Aby postać nie zasnęła na pierwszym zadaniu prześpij się zaraz po wejściu na Skadowsk.

Aby wejść do każdej anomalii nie lekceważ masek oraz leków a dodatkowo szukaj odpowiednich artefaktów najlepiej z 6 procentowym stopniem ochrony (na dobry początek łatwe anomalie przy pogłębiarce, sosnodębie oraz spalonej wsi).

Aby strzelać celnie i skutecznie zdobądź AKM z motorówki przy dźwigach portowych (lepszy potem jest już jedynie AEK).

Aby zwiększyć ładowność postaci i wydłużyć czas męczenia się przerabiaj u mechaników sprzęt zmniejszając wagę (chyba każdy przedmiot posiada taką opcję).

Jak już twój plecak uraczy obecność Antybiotyku to nie waż się go sprzedawać. Noś przynajmniej jeden przy sobie bo nie znasz dnia i godziny.
Ostatnio edytowany przez djcycu 10 Mar 2012, 15:20, edytowano w sumie 2 razy
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [MISERY]

Postprzez Gizbarus w 10 Mar 2012, 15:02

Dodatkowo, rozgrywkę rozpocznij od obszukania jak największej ilości schowków, jakie tylko pamiętasz. Bez nich jest ciężko....:D Praktycznie nie ma nowych schowków, jedynie zawartość niektórych jest zmieniona i kilka zostało usuniętych.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez r_populik w 10 Mar 2012, 15:05

- przy celowaniu z otwartych przyrządów celowniczych obraz się cofa... Rozumiem że nie zbliża (choć leciutko powinien o parę cm).

To kwestia przegięcia z wartością
Kod: Zaznacz wszystko
scope_zoom_factor

w konfigu broni. W COPie nie ma sensu zwiększać jej powyżej 73, bo wtedy właśnie obraz zaczyna się cofać. Z tego co pamiętam w SOC trzeba było ustawiać więcej, żeby efekt przybliżania nie występował.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [MISERY]

Postprzez djcycu w 10 Mar 2012, 15:06

Teraz pozostaje kluczowe pytanie... Oni tego moda wgl testowali? Widzę że prócz bujania się optyki zrobię i robotę z odwróconym zoomem.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [MISERY]

Postprzez vandr w 10 Mar 2012, 15:10

Odwrócony zoom to też kwestia fov_switchera- im większy kąt, tym bardziej trzeba chyba zmniejszyć/bądź zwiększyć(nie pamiętam już) scope_zoom. Dobrze, że naprawienie tego to kwestia kilku sekund :)
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [MISERY]

Postprzez djcycu w 10 Mar 2012, 15:13

Kilka sekund? Czyli dało by się zrobić to od razu we wszystkich broniach? Czy raczej chodziło ci o jeden konkretny egzemplarz poprzez edytowanie w_broń.ltx?
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [MISERY]

Postprzez vandr w 10 Mar 2012, 15:19

A, myślałem, że chodzi o jedną broń- no niestety, trzeba byłoby zmienić tę wartość w każdym ltx'ie broni(tutaj się przyda umiejętność sprawnego operowania CTRL+C + CTRL+V) :)
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [MISERY]

Postprzez djcycu w 10 Mar 2012, 15:22

Ok dzięki :) Zabieram się do przerabiania tego cholerstwa. Wiecie może jeszcze ile tam wpisać by przybliżenie/oddalenie zniknęło?
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [MISERY]

Postprzez vandr w 10 Mar 2012, 15:28

Ja mam przedział 70-80, i wg mnie to jest najodpowiedniejsza wartość. Ustaw sobie 75.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [MISERY]

Postprzez Rumcajs93 w 11 Mar 2012, 15:54

Hej. Zaczynam zabawę z tym modem. I od razu rzucę takie pytanie:
Mod wywalał mnie z powodu braku pamięci - Przeczytałem że mod wykorzystuje AF3 więc podmieniłem tekstury nieba (na te z AF3 tylko że w mniejszej rozdzielczości). Wpakowałem również sporo oryginalnych tekstur (grunt, ściany...) - trzeba pograć kilka godzin żeby gra wywaliła z braku pamięci , a i dzięki temu z ustawieniami graficznymi można było poszaleć - jak narazie nie spowodowało to żadnego wypadu, czy ten zabieg jednak nie odbije się w przyszłości?
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości