[S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez Pijawa w 19 Sty 2011, 17:39

Dra9on napisał(a):Prosze o liste miejsc gdzie znajdują się nowe bronie, i o przysłanie tej listy na e-mail [email protected]
Z gury dziękuję :E

przeczytaj cały wątek :D są tu nawet mapki :)
Pijawa
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 06 Sty 2010, 02:04
Ostatnio był: 03 Sty 2015, 16:29
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez piter0806 w 25 Sty 2011, 17:51

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::Load
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 355
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Duplicate section 'wpn_sig221_hud' found.


Wie ktoś jak rozwiązać ten problem??

Uwagi moderatora:

Log w CODE - ati
Awatar użytkownika
piter0806
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 25 Sty 2011, 17:30
Ostatnio był: 04 Lip 2012, 10:52
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez wajs94 w 27 Sty 2011, 14:52

Da się jakoś zmienić tak żeby był licznik NPC, ikony hałasu oraz widoczności, ikony szybkich przycisków (te F1 F2,F3,F4) Które pliki trzeba zmienić\usunąć żeby to było.

czy da sie jakoś wgrać żeby były magazynki tak jak na tym filmiku?
http://www.youtube.com/watch?v=hiNq9VGHLmA

wajs94
Wygnany z Zony

Posty: 134
Dołączenie: 02 Lis 2010, 17:50
Ostatnio był: 17 Cze 2012, 13:35
Miejscowość: Radom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 32

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez Jarexxx w 30 Sty 2011, 18:40

Mod jest zaje, wreszcie coś ciekawego w tej grze, niby nie ma nic we freeplayu, ale dajmy np. taką sytuację:
,,Exo uszkodzone, trzeba naprawić". Idę wtedy do Cardana, daję wódę (jest wtedy niższa cena naprawy) ,,Co ku*wa, 10000 za naprawę? Trzeba nazbierać artefakty!" (Często tak mam, mimo iż stan konta wynosi 250000+).
Wychodzę z budy, idę obejrzeć przedstawienie w cyrku, pusto, nic nie ma, idę do sosnodębu, a tu po drodze :
,,Co jest ku*wa? O ja pie***le, monoliciarzy w c*uj!"
Wyciągam snajpere, i zaczynam wycinkę.
Zbieram wszystko co było, lecę na złomowisko (do Sowy), opycham, jest 20 000.
Znowu nudy, lecę dalej, słysze strzały, ale nic nie widzę, snajperka, rozglądam się:
,,Bandyty i stalkerzy, lać bandytów!"
Snajpera i do roboty.

W każdym razie, ten mod zapycha luki które są na ,,podstawce" gry, czyli, że idę spokojnie przez zone, a jak coś się trafi to jest cud, tutaj jest cud jak nic się nie trafi.
Można by wprowadzić wiele ulepszeń, mimo iż mod jest wielce zacny, to:
1. Przydało by się wiele urozmaiceń:
A) Kilka nowych frakcji (Np. Myśliwi).
B) Jeszcze więcej broni.
C) Naturalna regeneracja, apteczka tylko by tamowała krwawienie, bandaże to samo.
D) Brakuje mi Stalkerów z polskimi imionami (Np. Jan kowalski) (Wiem, że jest pliczek z imionami, i można to dodać)
E) Awansujących stalkerów (jedyne co widzę w zatonie, to grupki stalkerów, którzy chodzą w kurtkach).
F) Jeżeli już mamy naboje, to też magazynki, które to sobie ładujemy w czasie wolnym, troche dziwne jest to, że automatycznie sobie naboje wędrują prosto do magazynka, nie mówię o animacji, wystarczy, że nie będzie widać rąk, a będzie sobie nabijał magazynek.
G) Nie można gadać ze stalkerami podwładnymi (chodzi o gwiazdki i kropki na minimapie).
F) Dynamiczne wiadomości w tej części stalkera były by miodzio, są, ale w ARS.
2. Pare starych rzeczy:
A) Stare funkcje PDA ( Np. stalkerzy którzy są w pobliżu, ranking stalkerów, nasz status, tego mi bardzo brakuje).
B) Transmutacja artefaktów.
C) Pojazdy.
D) Hybrydy artefaktów.

Ogólnie ten mod jest miodem, z niego można wyprowadzić jakiś bardziej zaawansowany mod, jeszcze ani jednej wywałki nie miałem.
Co do skrytek:

1. Powinny się spawnować dopiero, gdy ktoś nam o nich mówi, znajdujemy wskazówkę (nie zegarową).
2. Powinny mieć random stuff, i nieograniczona liczba, powiedzmy, że jest jakiś stalker, zdobywamy od niego informacje, idziemy do skrzyneczki, mamy coś tam, stalker kiedyś ginie, silnik spawnuje następce, i następca ma info o innej.

Co do trudności:
Ogólnie łatwość gry bierze się stąd, że zbyt łatwo zdobyć kasę, gdy idziemy w anomalie, i wyciągamy detektor, powinny się pojawiać mutanty, utrudniło by to zdobywanie artefaktów.
A co do złomu, jednak gdy handlarze nie kupywali tyle uszkodzonych broni, było lepiej.
Fajnie było by wprowadzić ograniczoną ilość kasy dla handlarzy, która była by random, i w różnym czasie by się zmieniała.
Ja gram na poziomie Mistrza, nawet w exo nieźle po dupie się dostaje od słabych mutantów.

Z tymi skrytkami też jest jedna lipa, zbyt łatwo zdobyć to co jest w środku, mniej skrzynek, a chronionych przez mutanta czy coś przynajmniej, bo znając lokacje skrzynek, mogę na samym początku gry biegać w exo bandyty, mieć extra snajperke itd itp.

Ale ogólnie o modzie ,, Nie ma lipy, hardkorowo!".

Edit: Weźcie mi podajcie na której stronie są mapki ze skrytkami, bo już nie chce mi się grzebać, a potrzebuje tłumika do snajperki.
Za Polskę !
Awatar użytkownika
Jarexxx
Stalker

Posty: 161
Dołączenie: 27 Cze 2009, 13:40
Ostatnio był: 19 Wrz 2013, 15:30
Miejscowość: Włocławek
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 48

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez wajs94 w 31 Sty 2011, 22:37

Da sie jakoś dodać licznik NPC i ikony hałasu raz szybkie przyciski?
Ostatnio edytowany przez wajs94, 04 Lut 2011, 14:21, edytowano w sumie 1 raz

wajs94
Wygnany z Zony

Posty: 134
Dołączenie: 02 Lis 2010, 17:50
Ostatnio był: 17 Cze 2012, 13:35
Miejscowość: Radom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 32

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez mateszew w 11 Lut 2011, 16:15

DO piter 0806
Duplikat pisze,czyli są dwa pliki z hud'em.Wejdz do folderu z hud'em broni i usuń duplikat ;)
i3 3rd
660
8gb
ssd
Awatar użytkownika
mateszew
Tropiciel

Posty: 231
Dołączenie: 09 Paź 2009, 19:54
Ostatnio był: 10 Cze 2017, 16:04
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 5

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez Piłat w 14 Lut 2011, 18:07

Witam.

Właśnie "męczę" tegoż mod'a i muszę przyznać, że zrobił pozytywne na mnie wrażenie. Jest parę irytujących rzeczy, a mianowicie Monolit, który przesadnie respawnuje się wszędzie dookoła nas. (np. na moście przy Stacji Janów - wyciąłem ich, a wracając z bunkra Naukowców znów tam byli :facepalm: ) Takiego respawnu to nawet w FarCry2 nie było... Ale mniejsza z tym.

Chciałem się was spytać czy również macie problem z wykonaniem misji "Ciemne interesy"? Przechodziłem grę czterokrotnie i za każdym razem wykonywałem zadanie dla Sułtana z powodzeniem, a w mod'zie S.M.A.R.T.E.R. po prostu nie można tego zrobić. Chodzi o wątek z detektorami. Bierze się zadanie od Brodacza, automatycznie w PDA zostaje oznaczony cel, który najczęściej kieruje się w stronę anomalii Pazur. Więc wybieram się tam eliminuje oznaczonego klienta, zaglądam do jego plecaka, a w nim nie ma detektora Svaróg. Przy okazji wybiłem kolegów klienta i oni również nie posiadali tegoż urządzenia.

Macie jakieś pomysły?

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Piłat
Redaktor

Posty: 378
Dołączenie: 02 Sty 2011, 14:06
Ostatnio był: 06 Cze 2021, 12:31
Miejscowość: Rostok
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 163

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez Vasili_Zaycev w 19 Kwi 2011, 11:23

Zdrastwujtie Kamrates,

Mam drobny problem z zadaniem aktywność anomali. Gram na tym modzie (swoja droga wg mnie jest genialny i wnosi sporo nowej zabawy), i chybra problem jest analogiczny do tego co napisał kolega wyżej. Mianowicie biorąc to zadanie nie dostaje od naukowca wykrywacza, z tego co pamietam jest to ten sam model. Może przy pisaniu moda ktoś wykasował o jedną linijke za duzo:) Prosze o wszelkie sugestie co z tym zrobic:)
Vasili_Zaycev
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 19 Kwi 2011, 11:08
Ostatnio był: 19 Kwi 2011, 20:55
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez Hssiss w 30 Kwi 2011, 14:43

Mam małą prośbę do użytkowników tego moda. Prosiłbym o print screeny następujących broni:
AK-74, AK-74u, AN-94 (Obokan), LR 300, HK 416, Groza, WSS Wintoriez, MP-5, pistoletów od Żwawego i SVD.
Z trybu pierwszej osoby ma się rozumieć, ikony i wygląd z 3 osoby mnie nie interesują.
Z góry dziękuję osobom zainteresowanym. (Wiem, że to trochę roboty, ale będę bardzo wdzięczny)

PS: Kozak za każdego print screen'a (na raty, bo nie da się na raz) - jak się nie napijecie to nie pomożecie co?
Hssiss
Tropiciel

Posty: 229
Dołączenie: 07 Mar 2009, 02:43
Ostatnio był: 08 Gru 2017, 21:38
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 32

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez Undead w 06 Maj 2011, 16:54

Witam, pierwszy raz pisze na forum :wink:
Mam pytanie. Czy da sie jakos zrobic zeby ten mod dzialal ze Spawner'em? Bo jak otwieram okno to nie moge dostac tych nowych broni :/ Ale mod jest swietny :D
Sorka ze nie uzywam polskich znakow, ale mieszkam w Danii i mam dunska klawiature :/
Undead
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 06 Maj 2011, 16:39
Ostatnio był: 16 Maj 2011, 21:45
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez kubekpop w 06 Maj 2011, 17:05

@Undead:
http://stalker.filefront.com/file/SMRTE ... enu;111145
Tu masz spawnera pod S.M.R.T.E.R'a 0.41. Tylko na wszelki wypadek zrób kopię gamedaty, bo nie sprawdzałem tego spawnera.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez Undead w 06 Maj 2011, 19:15

@kubekpop
Okay, sciagnolem. Czy chodzilo tylko o tego spawnera i S.M.R.T.E.R'a 0.41? Bo nie dziala. Nie wywala z gry, tylko nie otwiera okna do spawnera.. :|
Undead
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 06 Maj 2011, 16:39
Ostatnio był: 16 Maj 2011, 21:45
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość