[AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Werewolver w 17 Wrz 2011, 14:04

Zrobiłem tak jak doradzaliście ale niestety przy próbie wczytaniu gry po śmierci znów wywaliło mnie do pulpitu :(
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : out_of_memory_handler
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line          : 335
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Out of memory. Memory request: 2048 K
 

stack trace:

EDIT: Zapomniałem dodać, że przed każdym uruchomieniem gry wyskakuje mi błąd o treści
Kod: Zaznacz wszystko
Nie znaleziono punktu wejścia procedury ttapi_RunAllWorkers w bibliotece xrCPU_Pipe.dll.
, lecz mimo to po daniu OK gra normalnie się uruchamia.
Image

Za ten post Werewolver otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative Cromm Cruac.
Awatar użytkownika
Werewolver
Tropiciel

Posty: 216
Dołączenie: 06 Lut 2011, 13:53
Ostatnio był: 03 Kwi 2014, 20:53
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 37

Reklamy Google

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez vandr w 17 Wrz 2011, 17:06

A spróbuj zainstalować tekstury nieba w rozdzielczości Normal- nie High.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Werewolver.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Werewolver w 17 Wrz 2011, 20:01

Dziękuje bardzo pomogło, ale mam pytanie, czy nie można by było osiągnąć takiego samego efektu wydajności przy jednoczesnych wyższych ustawieniach? Bo aż żal mi ustawiać średnich parametrów przy tak pięknym modzie :D
Image
Awatar użytkownika
Werewolver
Tropiciel

Posty: 216
Dołączenie: 06 Lut 2011, 13:53
Ostatnio był: 03 Kwi 2014, 20:53
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 37

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Cromm Cruac w 18 Wrz 2011, 20:20

Werewolver napisał(a):Zapomniałem dodać, że przed każdym uruchomieniem gry wyskakuje mi błąd o treści
Kod: Zaznacz wszystko
Nie znaleziono punktu wejścia procedury ttapi_RunAllWorkers w bibliotece xrCPU_Pipe.dll.
, lecz mimo to po daniu OK gra normalnie się uruchamia.

A F.A.Q. przeczytał? Oczywiście, że nie przeczytał bo i po co. A pierwsze linijki pierwszego postu przeczytał (te na czerwono)? Nie? To niech przeczyta. Bo odpowiedzi na wszystkie przez Ciebie zadane pytania są właśnie w F.A.Q.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Werewolver.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 28 Sie 2024, 16:45
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Werewolver w 18 Wrz 2011, 22:39

Oj tam oj tam, już się tak nie oburzaj :D . Przeglądałem F.A.Q. ale tak pobieżnie, nie zwróciłem na to uwagi, z resztą i tak ten problem jest rozwiązany.
Image
Awatar użytkownika
Werewolver
Tropiciel

Posty: 216
Dołączenie: 06 Lut 2011, 13:53
Ostatnio był: 03 Kwi 2014, 20:53
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 37

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez scigacz1975 w 19 Wrz 2011, 16:42

@Cromm jakie pliki i jak należy edytować żeby noc była ciemniejsza i zaczynała się np. ok 19.0 a kończyła ok 7.00 (tak bardziej jesiennie)???? - Chcę to sobie zmienić w Tajnych Ścieżkach
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Cromm Cruac w 19 Wrz 2011, 17:21

Długość dnia/nocy jest tak naprawdę sterowana pozycją słońca. Musiałbyś więc zmienić pozycję słońca o każdej godzinie w każdym konfigu dynamicznej pogody (musi być identyczna we wszystkich konfigach dla każdej danej godziny) No i jeszcze tak dobrać tekstury dla poszczególnych godzin, żeby zgadzały się z nową pozycją słońca.
Ciężka robota ale wykonalna.

Ciemniejsze noce możesz uzyskać obniżając wartość hemi_color.
Ostatnio edytowany przez Cromm Cruac, 19 Wrz 2011, 17:23, edytowano w sumie 1 raz
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 28 Sie 2024, 16:45
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez vandr w 19 Wrz 2011, 17:22

w SHOC'u będzie to config/weathers, po czym w owym folderze zazwyczaj są pliki takie jak default, lub weather_default itp...w Tajnych Ścieżkach raczej nie ma jakiegoś rozbudowanego systemu pogodowego(obstawiam, że jest identyczny jak w Tajnych Ścieżkach 1), tak więc otwierasz plik weather_default_clear, po czym masz na przykład:

Kod: Zaznacz wszystko
16:00:00      =   default_weather_clear_16
17:00:00      =   default_weather_clear_17
18:00:00      =   default_weather_clear_18


Liczba przy _clear_ to godzina. Tak więc po prostu skopiuj sobie parametry od hemi_light oraz lmap z późniejszych godzin. No i najlepiej sobie teksturę nieba podmienić na odpowiednią :) Nie jestem pewien czy opisałem to dobrze, czy w ogóle o to chodzi, ale mam nadzieję że tak.

U mnie o godzinie 21 robi się powoli ciemno, tak więc możesz spróbować skopiować sobie te ustawienia dla godziny 19. Może się uda:(ustawienia z Zew Monolitu- Ukryte Ścieżki)

Kod: Zaznacz wszystko
[default_weather_clear_21]
flares         =   flares_zachodslonca
sky_texture      =   sky\sky_20_cube
sky_rotation   =   20
sky_color      =   1.0,    1.0,     1.0
clouds_texture   =   sky\sky_oblaka
clouds_color   =   0.6, 0.6, 0.6, 0.5, 1.7
far_plane      =   350
fog_distance   =   350
fog_color      =   0.333, 0.341, 0.431
fog_density      =   0.9
rain_density = 0 ;    =   0
rain_color      =   1.0,   1.0,   1.0
thunderbolt    = 
bolt_period      =   3.f
bolt_duration   =   0.25f
wind_velocity   =   10.0
wind_direction   =   0.0
ambient         =   0.0625,   0.065,   0.0675
lmap_color      =   1.0,   1.0,   1.0
hemi_color      =   0.625,   0.65,   0.675,   1.0
sun_color      =   0.9, 0.19, 0.11
sun_dir         =   -9.0, 270
env_ambient    =   ambient_env_evening


Jak pomogłem to kozaczka. Żartowałem.


:)
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Cromm Cruac w 19 Wrz 2011, 17:26

Tyle, że jak skopiujesz jedynie te ustawienia co podał @vandr to słońce nie zajdzie a po prostu zgaśnie wysoko na niebie :)
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 28 Sie 2024, 16:45
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez scigacz1975 w 19 Wrz 2011, 17:49

Bardzo mi się podobała pogoda w S.W.O @Trojanucha. Spróbuję podmienić te pliki, jak nie wyjdzie to się będę bawił. Dzięki za szybką reakcję
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Magnus14 w 03 Paź 2011, 19:07

Witam

Po wgraniu moda znikła mi możliwość wyboru oświetlenia. W faq nie ma, aczkolwiek błąd żaden się nie pojawia więc grać można
Ostatnio edytowany przez Magnus14, 03 Paź 2011, 23:26, edytowano w sumie 1 raz
Nie trać wolności dołącz do powinności!
Awatar użytkownika
Magnus14
Stalker

Posty: 58
Dołączenie: 26 Maj 2010, 13:06
Ostatnio był: 20 Sty 2013, 20:26
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 8

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Cromm Cruac w 03 Paź 2011, 20:56

:facepalm:
PIERWSZE 3 LINIJKI
---
:arrowu: :arrowu: :arrowu:
FAQ: pytanie/odpowiedź nr 13
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 28 Sie 2024, 16:45
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości