Vener napisał(a):WITAM
Ten Mod jest jest jakis straszny sen.
Kontrolery, pijawki, monolit.. w pierwszych minutach gry ?!
Jakby do jednej dyskoteki wpuścić zgraje dresiaszy ruskiej mafi prostytutek amerykanów
arabów, psów kogo k.. jeszcze?!
Caly klimat gry poszedl sie j...
Niestety bronie są fajne i dopracowane
Trzeba przekanać twórców aby zrobili tylko bronie, a nie jakiś PASZTET.
Koniec tematu
pozdrawiam The Dark One
[error]Expression : wave&&wave->length()
[error]Function : CSoundRender_Source::LoadWave
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp
[error]Line : 65
[error]Description : Can't open wave file:
[error]Arguments : c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\weapons\new\awm_shoot.ogg
Mod (ma) zawierać takie o to zmiany:
Stalkerzy nowicjusze (prawdopodobnie) zrobiłbym ocieplone ciuchy
Stalkerzy w kombinezonach stalkerów- jakieś zimowe camo (na razie jest to poprostu flecktarn w barwach zimowych
Bandyci- zwykłe białe kombinezony i płaszcze (jak ruscy :P )
Wolność- jako, że jednostka dziwnie aspiruje na zachód uzbrojeniem i mundurem to prawdopobonie zimowy woodland i marpat
Powinność- tutaj nie mam pojęcia...na razie jest to camo ukraińskiej armii i zmodyfikowane przeze mnie na zimowe barwy
Najemnicy- mam takie śmieszne camo Stalker steel i Stalker które przypominają UCP z tym, że Stalker steel ma zamiast szarego taki szarawy błękit
Wojskowi- Ci zwykli poprostu swoje camo w zimowych wersjach, ci w kombinezonach SpecNazu w zimowym pixelu ruskim lub fińskim.
monolit- zero zmian
Naukowcy- jak wyżej
Bronie:
Tylko bronie "ekstra bajer hiper", czyt. snajperki takie jak Wintorez, SWD, SWU, HK417 snajperskie, SR 25. Po za tym raczej nie. Bo szczerze: Jaki bidny stalker, który raczej naparza jak głupi na lewo i prawo będzie robił zimowe camo dla swego kałaszka ? Zrobie może jeszcze zimowe TOZy 34...w końcy broń myśliwych :P .
Polski zolnierz napisał(a):YYy czort wi o co mu biega...pisze, że nie może otworzyć pliku dźwięku awm...albo pliku nie ma albo jest uszkodzony. Wejdź w gamedate/sound itd. i zamiast tego pliku co jest w logu wstaw jakiś inny dźwięk (np. zrób kopię dźwięku ak i nazwij go tak jak dźwięk awm w logu). Powinno pójść.
FATAL ERROR
[error]Expression : pm->m_animations.size()
[error]Function : player_hud_motion_container::load
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\player_hud.cpp
[error]Line : 92
[error]Description : motion not found [awp_reload]
Carlos92pl napisał(a):Kiedy wyjdzie versja 0.45 !?!?!?!?!??!!?!?
FATAL ERROR
[error]Expression : error handler is invoked!
[error]Function : invalid_parameter_handler
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line : 805
[error]Description :
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości