[S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez bartolomeo w 08 Sie 2010, 21:47

Vener napisał(a):WITAM


Ten Mod jest jest jakis straszny sen.
Kontrolery, pijawki, monolit.. w pierwszych minutach gry ?!
Jakby do jednej dyskoteki wpuścić zgraje dresiaszy ruskiej mafi prostytutek amerykanów
arabów, psów kogo k.. jeszcze?!
Caly klimat gry poszedl sie j...

Niestety bronie są fajne i dopracowane
Trzeba przekanać twórców aby zrobili tylko bronie, a nie jakiś PASZTET.

Koniec tematu

pozdrawiam The Dark One


Bardzo konstruktywna wypowiedź.

http://sjp.pwn.pl/

Koniec tematu.

Uwagi moderatora:

regulamin pkt 6. - xkowekx
bartolomeo
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 23 Lis 2008, 20:05
Ostatnio był: 06 Cze 2011, 16:17
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez ireneusalbatros w 12 Sie 2010, 21:51

Witam, to mój pierwszy post na tym forum. :)

tak więc, ściągnąłem tego moda(0.41 i dodatkowe opcje), wszystko pięknie ładnie, tylko że w pewnym momencie w drodze do Skadowska (co chyba, jak sądzę nie ma większego znaczenia) gra wychodzi do win'a, pojawia się komunikat że wystąpił błąd (jak bym o tym nie wiedział...). Idąc z radą pomarańczowego pola u góry dodaję log:

Kod: Zaznacz wszystko
[error]Expression    : wave&&wave->length()
[error]Function      : CSoundRender_Source::LoadWave
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp
[error]Line          : 65
[error]Description   : Can't open wave file:
[error]Arguments     : c:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\weapons\new\awm_shoot.ogg


a teraz, drodzy bracia, cóż mam z tym uczynić? :(
MAM BRODE! I NIE ZAWAHAM SIĘ JEJ UŻYĆ!
Awatar użytkownika
ireneusalbatros
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 12 Sie 2010, 21:44
Ostatnio był: 07 Cze 2011, 21:21
Miejscowość: łdz
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 0

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez Polski zolnierz w 13 Sie 2010, 00:42

YYy czort wi o co mu biega...pisze, że nie może otworzyć pliku dźwięku awm...albo pliku nie ma albo jest uszkodzony. Wejdź w gamedate/sound itd. i zamiast tego pliku co jest w logu wstaw jakiś inny dźwięk (np. zrób kopię dźwięku ak i nazwij go tak jak dźwięk awm w logu). Powinno pójść.

Teraz z innej bajki, nie chce mi się tworzyć bezsensownego nowego topicu więc piszę tutaj.
Jako, że sporo osób gra na winter modzie, to mam pytanie: Czy są zainteresowani zimowymi teksturami dla S.M.R.T.E.R.'a z winter modem ? Mod zawierałby nowe tekstury dla stalkerów oraz tekstury nie których broni. Jakby byli chętni do zassania takiego moda to pisać, bo mod w fazie produkcji a nie wiem czy jest sens się przykładać czy robić buble dla siebie :E .
NA RAZIE nie ma screenów gdyż coś mi się pochrzaniło z netem i nie wrzuca a same tekstury są w fazie mocno surowej. Screeny bety jutro

Sczególy :

Kod: Zaznacz wszystko
Mod (ma) zawierać takie o to zmiany:
Stalkerzy nowicjusze (prawdopodobnie) zrobiłbym ocieplone ciuchy
Stalkerzy w kombinezonach stalkerów- jakieś zimowe camo (na razie jest to poprostu flecktarn w barwach zimowych
Bandyci- zwykłe białe kombinezony i płaszcze (jak ruscy :P )
Wolność- jako, że jednostka dziwnie aspiruje na zachód uzbrojeniem i mundurem to prawdopobonie zimowy woodland i marpat
Powinność- tutaj nie mam pojęcia...na razie jest to camo ukraińskiej armii i zmodyfikowane przeze mnie na zimowe barwy
Najemnicy- mam takie śmieszne camo Stalker steel i  Stalker które przypominają UCP z tym, że Stalker steel ma zamiast szarego taki szarawy błękit
Wojskowi- Ci zwykli poprostu swoje camo w zimowych wersjach, ci w kombinezonach SpecNazu w zimowym pixelu ruskim lub fińskim.
monolit- zero zmian
Naukowcy- jak wyżej
Bronie:
Tylko bronie "ekstra bajer hiper", czyt. snajperki takie jak Wintorez, SWD, SWU, HK417 snajperskie, SR 25. Po za tym raczej nie. Bo szczerze: Jaki bidny stalker, który raczej naparza jak głupi na lewo i prawo będzie robił zimowe camo dla swego kałaszka ? Zrobie może jeszcze zimowe TOZy 34...w końcy broń myśliwych :P .
"Prawda wyłania się tak samo niespodziewanie jak deszcz popromienny Czarnobyla"

Za ten post Polski zolnierz otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive ireneusalbatros.
Awatar użytkownika
Polski zolnierz
Tropiciel

Posty: 376
Dołączenie: 01 Sie 2007, 13:59
Ostatnio był: 04 Kwi 2011, 09:37
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez ireneusalbatros w 13 Sie 2010, 13:49

Polski zolnierz napisał(a):YYy czort wi o co mu biega...pisze, że nie może otworzyć pliku dźwięku awm...albo pliku nie ma albo jest uszkodzony. Wejdź w gamedate/sound itd. i zamiast tego pliku co jest w logu wstaw jakiś inny dźwięk (np. zrób kopię dźwięku ak i nazwij go tak jak dźwięk awm w logu). Powinno pójść.

Pomogło! dziękuję! stawiam :wódka: :)

mam jeszcze jedno pytanie odnośnie samej rozgrywki, mianowicie gdzie znajdę pozostałe egzoszkielety, pomijając ten z limitowanej kolekcji Żwawego?

Co do zimowej Zony, osobiście mówię dziękuję. Wolę 'jesienno-szarobury klimat :)

właśnie przed chwilą odkryłem kolejny poważny błąd; gdy w końcu ku swojej nieopisanej radości odnalazłem AWM [jaskinia pod 'płonącą' wsią, tam gdzie jest łóżko i głos i kontroler] okazuje się że gdy tylko wybiorę go z ekwipunku do jednej z przegródek na broń i zamknę okienko, gra wychodzi do win'a, pojawia się tak jak wcześniej komunikat że nastąpił błąd:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : pm->m_animations.size()
[error]Function      : player_hud_motion_container::load
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\player_hud.cpp
[error]Line          : 92
[error]Description   : motion not found [awp_reload]
MAM BRODE! I NIE ZAWAHAM SIĘ JEJ UŻYĆ!
Awatar użytkownika
ireneusalbatros
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 12 Sie 2010, 21:44
Ostatnio był: 07 Cze 2011, 21:21
Miejscowość: łdz
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 0

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez Carlos92pl w 18 Sie 2010, 20:26

Kiedy wyjdzie versja 0.45 !?!?!?!?!??!!?!?
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Carlos92pl
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 10 Sty 2010, 15:19
Ostatnio był: 04 Wrz 2010, 20:40
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 0

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez Pijawa w 19 Sie 2010, 17:32

Carlos92pl napisał(a):Kiedy wyjdzie versja 0.45 !?!?!?!?!??!!?!?


wczoraj pisał że nie wie czy uda mu się skończyć moda zanim wyjdzie s.t.a.l.k.e.r 2 a jeżeli tak się stanie to będzie robił moda pod 2 :E
Pijawa
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 06 Sty 2010, 02:04
Ostatnio był: 03 Sty 2015, 16:29
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez Shael w 27 Sie 2010, 10:37

Może ktoś wyciąć z tego bronie?
Image
Awatar użytkownika
Shael
Stalker

Posty: 74
Dołączenie: 05 Paź 2009, 15:24
Ostatnio był: 01 Mar 2020, 09:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 1

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez WheeljackSPW w 27 Sie 2010, 11:23

hmm... Zbyt dużo roboty. Spróbuj sam. :) http://mod.stalker.pl/index.php?title=D ... i_amunicji
Awatar użytkownika
WheeljackSPW
Administrator

Posty: 1918
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 03 Cze 2024, 10:41
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 722

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez Klusek w 29 Sie 2010, 16:44

Mam pytanie odnośnie spawnera ma ktoś link do amunicji i pożywienia,apteczek jeżeli tak to proszę o link :D Przepraszam jeżeli już była o tym mowa.
Remember the Dead, Fight for the Living!
Awatar użytkownika
Klusek
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 20 Wrz 2009, 14:49
Ostatnio był: 26 Sty 2011, 17:12
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez bugtrap w 03 Wrz 2010, 00:18

witam. mój pierwszy post na forum :)
Podczas grania z tym modem natknąłem się na dość dziwny błąd i wygląda on tak:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : error handler is invoked!
[error]Function      : invalid_parameter_handler
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line          : 805
[error]Description   :


O ile się zawsze sam sobie naprawiam takie rzeczy, to ten log nie mówi mi totalnie nic. Brakuje w nim wogóle linijki "Arguments" i nie bardzo wiem jak się za to zabrać...
Wywalało mnie z tym logiem w momencie przechodzenia z Zatonu do Janowa po odebraniu gaussa od Kardana, więc przeszedłem z Zatonu bezpośrednio do Prypeci i po oddaniu działka Kowalskiemu, wywala mnie za każdym razem gdy zbliżam się do pralni. Podpowiem tylko że grzebałem wcześniej w parametrach broni i pancerzy oraz podmieniałem troche tekstur, ale wątpie żeby to było to, bo raczej wyszło by to w logu :) Macie może jakiś pomysł?

Uwagi moderatora:

Logi w code. | Trzeba umieć :P
"Nie ma człowieka - nie ma problemu"
J. Stalin
Awatar użytkownika
bugtrap
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 08 Lis 2009, 20:06
Ostatnio był: 17 Cze 2018, 14:10
Miejscowość: Lublin
Frakcja: Powinność
Kozaki: 0

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez Mitaj w 03 Wrz 2010, 15:41

Trzeba nowom gre rozpoczynac?
modzik zapowiada sie fajnie wiec sciągam :wink: :D
Image
Karabin HK417 jest przystosowaną do zasilania nabojem 7,62 mm NATO wersja karabinku

Mitaj
Wygnany z Zony

Posty: 41
Dołączenie: 17 Sie 2010, 11:12
Ostatnio był: 27 Kwi 2011, 17:20
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: -3

Re: [S.M.R.T.E.R. Pripyat Mod] zbroje, bronie, fixy itp.

Postprzez WheeljackSPW w 03 Wrz 2010, 16:34

Tak... Trzeba rozpoczynać "nowom" gre...
Awatar użytkownika
WheeljackSPW
Administrator

Posty: 1918
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 03 Cze 2024, 10:41
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 722

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości