[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jedi998 w 01 Cze 2010, 00:01

Fix na Alfę wgrałeś? A operacja Vulkan wykonana? Próbowałeś wgrać wcześniejsze sejwy?
Pierwszy raz gram na 1.4.5, wcześniej nie miałem takiej blokady.

Dostępna jest wersja 1.5
Update z 1.4.5 : http://narod.ru/disk/21362377000/SGM_CO ... 5.zip.html
Całość: http://narod.ru/disk/21364540000/SGM_COP_v1.5.zip.html
FIX: http://narod.ru/disk/21376137000/FIX_SGM_1.5.rar.html
Plik SGM_menu_texts w spolszczeniu różni się w tej wersji

EDIT
Sejwy z 1.4.4 usunąłem, a z 1.4.5 gram pierwszy raz i w zatonie siedzę. Trochę zresztą w swojej wersji namieszałem i moje sejwy nie pójdą na czystej wersji(trochę dodatków mam dołożonych).
Ostatnio edytowany przez jedi998 01 Cze 2010, 09:29, edytowano w sumie 3 razy
Wróć lub zabierz mnie do siebie, gdziekolwiek to jest!!!
jedi998
Stalker

Posty: 89
Dołączenie: 23 Paź 2008, 14:14
Ostatnio był: 23 Lip 2010, 09:26
Miejscowość: okolice Łodzi
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 01 Cze 2010, 01:05

uuuuu... nowa gra wymagana dla 1.5... niedobrze

koniec zabawy... dostałem buga za nic... nie mogę wczytać żadnego sejwa... podeślj mi kolego ostatniego sejwa, zobaczę czy pójdzie.

EDIT
no nic, trudno... tak czy siak, spolszczenie dla 1.5 gotowe (uwaga! nowa misja w podziemiach)

ps. skądw wziąć preparat do oswajania mutantów?

EDIT2
w pierwszym poście w opisie jest tłumaczenie z translatora dla wersji 1.5
Ostatnio edytowany przez lukass, 01 Cze 2010, 12:07, edytowano w sumie 1 raz
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez majdanek w 01 Cze 2010, 12:01

Czy mógłby ktoś napisać, jakie zmiany wnosi wersja 1.5 poza wspomnianą misja w podziemiach??
Image
Awatar użytkownika
majdanek
Stalker

Posty: 91
Dołączenie: 23 Maj 2009, 12:57
Ostatnio był: 22 Wrz 2011, 09:05
Miejscowość: Lublin
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Pawlowicz w 01 Cze 2010, 14:28

Przepraszam jak mam oddać questa monolitu związanego z dokumentami (od pierwszej lokacji do Prypeć)
Image
Falloutowe Wojny Frakcji http://fallout.wojnyfrakcji.org/
Stalkerowe Wojny Frakcji http://www.stalker.wojnyfrakcji.org/
Awatar użytkownika
Pawlowicz
Stalker

Posty: 147
Dołączenie: 03 Kwi 2010, 08:13
Ostatnio był: 07 Cze 2014, 18:24
Miejscowość: Zona
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 3

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Ksiundz w 01 Cze 2010, 14:36

co masz na myśli? nie wiesz gdzie zanieść czy nie możesz bo Cie np. atakują monoliciarze?
Ksiundz
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 12 Lip 2009, 18:04
Ostatnio był: 25 Maj 2011, 06:59
Miejscowość: Kordon, posterunek wojskowy
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 01 Cze 2010, 19:47

Znalazłem kolejną upierdliwość zaraz na początku, więc mozecie sprawdzić sami.
Mod 1.5 + fix. Mianowicie po rozmowie z przywódcą bandytów, w celu przyłączenai się do nich trzeba znaleźć Szakala i go zabić.
Pierwsza upierdliwość: po dogadaniu się z Szakalem, on nie przekazuje tej specjalnej broni, którą trzeba odnieść szefowi bandytów, chociaż pojawia się taki komunikat.
Druga upierdliwość: bez względu na to, czy wrócę do bandytów z bronią, zabiwszy wcześniej Szakala, czy wrócę bez broni, kiedy się z nim dogadam, bandyci atakują mnie po zbliżeniu się do szefa.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Ksiundz w 01 Cze 2010, 20:01

panowie jest prze**** problem mianowicie coś się porobiło z interakcją z otoczeniem: nie mogę normalnie otworzyć drzwi ( muszę z shotguna walić) nie moge spać i co najważniejsze : nie mogę się przemieścić z zatonu do janowa (!!!) płace, gra zapisuje wydarzenie iiii... nic :facepalm: stoję gdzie stałem
Ksiundz
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 12 Lip 2009, 18:04
Ostatnio był: 25 Maj 2011, 06:59
Miejscowość: Kordon, posterunek wojskowy
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez caleb59 w 01 Cze 2010, 20:27

Tak patrze, że ten mod to wyjątkowe totalne dno dna... Jak tak dalej pójdzie i nie będzie żadnych poprawek ze strony autorów moda trzeba będzie zamknąć i usunąć ten wątek co by userzy sobie nerwów nie szarpali... :E
                 Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 3070 8GB GDDR6 RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2689
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 03 Cze 2024, 17:11
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 666

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jedi998 w 01 Cze 2010, 20:58

lukass napisał(a):Znalazłem kolejną upierdliwość zaraz na początku, więc mozecie sprawdzić sami.
Mod 1.5 + fix. Mianowicie po rozmowie z przywódcą bandytów, w celu przyłączenai się do nich trzeba znaleźć Szakala i go zabić.

Z Szakalem nie można zamienić słowa, bierzcie trotyl podłożyć, wysadzić i posprzątać. Bandyci nie atakują wtedy. Dzisiaj tak zrobiłem więc sposób działa na 100%. Czasem najemnicy są wrogo usposobieni, więc jatka może się zdarzyć.

caleb59 napisał(a):Tak patrze, że ten mod to wyjątkowe totalne dno dna... Jak tak dalej pójdzie i nie będzie żadnych poprawek ze strony autorów moda trzeba będzie zamknąć i usunąć ten wątek co by userzy sobie nerwów nie szarpali... :E

A był jakikolwiek mod, który nie sprawił komuś kłopotu? SGM fiksował mi tylko wtedy gdy namieszałem w plikach, u mnie działa i to przerobiony (bronie, armory i spawner z ARS-a) bez większych problemów i to od wersji 1.3 z addonem czy też bez niego. A teraz zacząłem grać znowu od nowa na wersji 1.5 i poszukuje "oswajaczy" mutantów, ciekawie może być biegać z kontrolerem u boku.
Wróć lub zabierz mnie do siebie, gdziekolwiek to jest!!!
jedi998
Stalker

Posty: 89
Dołączenie: 23 Paź 2008, 14:14
Ostatnio był: 23 Lip 2010, 09:26
Miejscowość: okolice Łodzi
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 02 Cze 2010, 00:27

bierzcie trotyl podłożyć, wysadzić i posprzątać

Fakt, zapomniałem o sposobie, który sam komuś kiedyś doradzałem :facepalm:
poszukuje "oswajaczy"

A jak to było w poprzednich częściach, leżą gdzieś odłogiem, czy dostaje się je za misje. No i niestety ich działanie ogranicza się do kilkudziesięciu sekund, trzeba znaleźć wpis odpowiadający za to i nieco go poprawić (mutant na naszych usługach nabija nam punkty reputacji, tak samo jak ochroniarz)
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jedi998 w 02 Cze 2010, 07:55

lukass napisał(a):A jak to było w poprzednich częściach, leżą gdzieś odłogiem, czy dostaje się je za misje. No i niestety ich działanie ogranicza się do kilkudziesięciu sekund, trzeba znaleźć wpis odpowiadający za to i nieco go poprawić (mutant na naszych usługach nabija nam punkty reputacji, tak samo jak ochroniarz)


To jest główna nowość wersji 1.5, pomysł pojawił się na forum już dość dawno, ale dopiero w tej wersji został wprowadzony. A z braku czasu pewnie mi zejdzie zanim to rozgryzę, ale najłatwiej będzie przeglądać pliki update z 1.4.5 do 1.5 .
Wróć lub zabierz mnie do siebie, gdziekolwiek to jest!!!
jedi998
Stalker

Posty: 89
Dołączenie: 23 Paź 2008, 14:14
Ostatnio był: 23 Lip 2010, 09:26
Miejscowość: okolice Łodzi
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 02 Cze 2010, 08:49

W wersji 1.4.5 już był jeden feromon na mutanty. A wartości są w 'gamedata\configs\misc\itemssgm_capture_meals.ltx'.
Warto też sobie uaktywnić headshoty dla mutantów w 'mod_params.ltx'.

EDIT
miał już ktoś do czynienia z drużyną A(lfa)? Co to i po co to... ? Spawnuje sie niewiadomo skąd, gdzie i kiedy, a po chwili jest game over :E
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości