[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez sneer quen w 04 Lut 2014, 00:32

dziękuję bardzo :)
sneer quen
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 03 Lut 2014, 23:47
Ostatnio był: 21 Lut 2014, 00:15
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez swirekster w 04 Lut 2014, 05:49

Pomyślałem sobie: Co mi tam 70%. Jestem wstanie zabić wszystkich Najemników w oczyszczalni, z początkowym szpejem, za pomocą noża, który też mamy na stanie od początku gry.

Włączyłem grę, Frapsa i zrobiłem



Nie było super trudno, moim głównym przeciwnikiem był FRAPS, który spowalniał płynność gry.
Jak ktoś chce wypróbować jak skuteczny potrafi być w tym modzie sam nóż, i przez to przygotować się do 'Czarnej Drogi' ;)

Za ten post swirekster otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Dybaas.
Awatar użytkownika
swirekster
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:36
Ostatnio był: 21 Mar 2017, 23:22
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 178

Re: [MISERY]

Postprzez Dovak w 04 Lut 2014, 09:52

Mistrzu! Oświeć mnie! Też chcę znać tą tajemną wiedzę jak być Reconem :)
Nożem można zdziałać bardzo wiele i sam chcę zacząć częściej go używać jednak mam dla ciebie chellenge'a:
Zabij nożem każdego mutanta występującego w grze. Jednak nie wiem czy jest to możliwe w przypadku Poltergeista oraz innych mutantów psionicznych. Nawet kilogram wypalonego majeranku nie uchroni twego mózgu przed spotkaniem twarzą w twarz z kontrolerem.
Awatar użytkownika
Dovak
Stalker

Posty: 158
Dołączenie: 07 Sie 2013, 14:19
Ostatnio był: 26 Gru 2018, 01:33
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 23

Re: [MISERY]

Postprzez Cromm Cruac w 04 Lut 2014, 13:44

Image

Słoneczko będzie troszkę bardziej przypiekać. Szykujcie kremy do opalania :D

Teraz jeszcze tylko fallouty z AtmosFeara przywrócić i już w ogóle nie będzie po co wychodzić z bunkra :P
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2547
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 30 Lis 2024, 16:35
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1080

Re: [MISERY]

Postprzez Dovak w 04 Lut 2014, 14:06

Czyżby to był kolejny tryb gry po Black Road? :D
Awatar użytkownika
Dovak
Stalker

Posty: 158
Dołączenie: 07 Sie 2013, 14:19
Ostatnio był: 26 Gru 2018, 01:33
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 23

Re: [MISERY]

Postprzez Wiewi0r w 04 Lut 2014, 14:10

OMG. Permanentne promieniowanie tła - OK. Fallouty - byłyby OK. Ale co ma słońce do wiatraka? To nocą też powinno być promieniowanie, ale minimalne - tylko po to, by było upierdliwe :D
Ale jakby naprawić bugi pogodowe, to... why not?
Things are going to get unimaginably worse, and they are never, ever, going to get better.
- K.V.
Za Wilkiem nawet w ogień skoczę.
Попутного ветра!
Awatar użytkownika
Wiewi0r
Przewodnik

Posty: 965
Dołączenie: 27 Maj 2013, 22:33
Ostatnio był: 24 Sty 2018, 17:29
Miejscowość: Warszawa/Częstochowa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 164

Re: [MISERY]

Postprzez Cromm Cruac w 04 Lut 2014, 15:14

No w sumie to się zgadzam, że to trochę bez sensu.
@trojanuch, przemyśleliście to? Skoro promieniowanie miało być zależne od pogody to nie lepiej było zrobić każdy deszcz radioaktywny (w zależności od natężenia - jak w AF3 Fallout) + mgła jest lekko radioaktywna (w zależności od gęstości)?
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2547
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 30 Lis 2024, 16:35
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1080

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 04 Lut 2014, 15:23

Nie jestem trojanuch, ale pozwolę sobie odpowiedzieć.

Po pierwsze, tryb jest całkowicie opcjonalny, więc nie będzie trzeba się w niego bawić. Tylko dla masochistów.

Po drugie, idea była taka, żeby dać graczowi bodziec do tego, żeby chodzić po zmroku. Większość ludzi chodziła bowiem za dnia, gdyż noc to okres wzmożonej aktywności mutantów, przy czym dzień oferował względne bezpieczeństwo. Dark Mode ma więc postawić gracza przed dylematem: albo ciągły atak radiacji, albo walką z mutantami.

Po trzecie, wyjaśnienie może być całkiem proste: obszar nad Zoną nie posiada ozonosfery, przez co człowiek atakowany jest przez zróżnicowanie ilości promieniowania w zależności do tego, z jakim natężeniem promienie słoneczne docierają na powierzchnię. Stąd też mgła i zachmurzenie zmniejsza ilość promieniowania, która oddziałuje na gracza.
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

Re: [MISERY]

Postprzez swirekster w 04 Lut 2014, 18:22

Coś dla tych, którzy grają Zwiadowcą i mają w sobie coś z masochisty.


PERFECT :E
Awatar użytkownika
swirekster
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:36
Ostatnio był: 21 Mar 2017, 23:22
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 178

Re: [MISERY]

Postprzez Spell406 w 04 Lut 2014, 18:31

Jak dla mnie to świetny sposób na podniesienie poziomu trudności bez dopisywania kolejnego zera przy cenach u vendora lub robienia z bandytów z obrzynami komandosów GROMu... Nie mogę się doczekać v2.1 jeszcze bardziej niz wcześniej;]

Za ten post Spell406 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive swirekster, SkullDagger,
Negative MajorDiegtiarov.
Spell406
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 28 Gru 2013, 23:48
Ostatnio był: 30 Mar 2015, 08:41
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez Dovak w 04 Lut 2014, 21:26

Pytanie - Będzie to kolejny tryb gry jak Black Road czy to wszystko będzie można włączyć lub wyłączyć w ustawieniach?
Pytanie 2 - Jeśli to będzie osobny tryb gry to jakie będzie rozpoczęcie? Zwykłe czy tak jak Black Road? Albo może jeszcze coś innego? :)

Już jestem tym bardzo zaciekawiony... promieniowanie atakuje cie non stop więc trzeba będzie mieć ze sobą dużo fajek. Rzeczywiście dla masochistów :D
Awatar użytkownika
Dovak
Stalker

Posty: 158
Dołączenie: 07 Sie 2013, 14:19
Ostatnio był: 26 Gru 2018, 01:33
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 23

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 04 Lut 2014, 21:32

1. Jak napisałem, tryb całkowicie opcjonalny, wybierany najpewniej przy instalacji.

2. Grę rozpoczynasz w nocy, co do miejsca pewien nie jestem. Zobaczy się. :)
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości