[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Cromm Cruac w 03 Lut 2014, 12:31

Nic nowego, zrobiłem podobnie w SGM2.2. :E
Szwagier był jeszcze lepszy. Nie wiedział, że można się między pijawami przekraść więc schował się za jakąś beczką i rozwalił je granatami :E
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2547
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 30 Lis 2024, 16:35
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1080

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez swirekster w 03 Lut 2014, 15:08

Ale przyznasz, że im więcej niepotrzebnych wybuchów tym lepiej :)

Wczoraj zacząłem grać zwiadowcą od nowa kolejny raz, udało mi się wykończyć 70% najemników w oczyszczalni za pomocą noża...

Bawiłem się lepiej niż przy wybijaniu ich pistoletem, a nie było jakoś wybitnie trudno, jeśli atakowałem pojedyncze sztuki zaraz po tym, jak sprowokowałem je do opróżnienia magazynka ostrzeliwując moją pozycję.
Zacząłem rozważać, czy nie przechodzić całej gry w taki sposób.

Następnym razem przechodzę Mizery za pomocą puszek z fasolą :D

A, trza 'glicza' przesłać do Mizertimu, zauważyłem że niektórzy przeciwnicy nie mają animacji wicia się z bólu, kiedy wbijamy im w plecy 20cm stali, przez co całość wygląda tak, że by biegamy na około niego, dźgając go stalkerską dzidą, lecą fontanny krwi i wnętrzności, a on jakby nigdy nic mówi tylko: Ał, ała, boli, ała. A zaraz potem rozstrzeliwuje nas serią z pepeszy, co go bardzo cieszy.

Ps: na filmiku widoczna jest strzelba automatyczna, dodatkowo ulepszana (custom znaleziony na przeciwniku)
Powiem tyle, że znalazłem go na samym początku gry, wyleciał sobie z jednego z najemnych, i to w perfekcyjnej kondycji i 50 slugami... Nie wiem czy się cieszyć czy nie, gdyż czuję się jak automatyczna wyrzutnia płynnej śmierci i konfetti, która na dodatek może się skradać :|

Za ten post swirekster otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive vandr.
Awatar użytkownika
swirekster
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:36
Ostatnio był: 21 Mar 2017, 23:22
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 178

Re: [MISERY]

Postprzez Wiewi0r w 03 Lut 2014, 17:00

swirekster, co do filmu - cytując taki jeden dowcip - "i zepsuć takiego fajnego questa?" :P

Ja nie wiem czy to bug, czy to feature, ale niektórzy sołdaci Powinności nie mają obrazka twarzy przy napisach z rozmów. :( Dodatkowo Noe jest podpisany jako "scientist" a profesory z bunkra jako "Stalker".

Z broni, wczoraj się zakochałem w LR-300 ML w camo Wolności. Lekkie, celownik 4x da się założyć, i granatnik. I ładne takie. :D Jak miło, że panowie przy Szewczence tak często do siebie strzelają...

A, i pytanie - zbieram na kombinezon - czy SEVA daje radę w anomaliach ogniowych? Bo wg. statystyk tu największą ochronę daje ekolog, a SEVA tak już niekoniecznie. Ewentualnie, czy ekolog nadaje się do przejścia tunelem?

Widziałem ciekawą opowieść o tzw. "Stutter" - chwilami wszystko jakoby na moment staje w miejscu... ;)
Things are going to get unimaginably worse, and they are never, ever, going to get better.
- K.V.
Za Wilkiem nawet w ogień skoczę.
Попутного ветра!
Awatar użytkownika
Wiewi0r
Przewodnik

Posty: 965
Dołączenie: 27 Maj 2013, 22:33
Ostatnio był: 24 Sty 2018, 17:29
Miejscowość: Warszawa/Częstochowa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 164

Re: [MISERY]

Postprzez A_D_H_D w 03 Lut 2014, 18:15

Nie mogę uruchomić gry. Wyskakuje napis że X-ray Engine przestał działać.
Tutaj daje loga
Kod: Zaznacz wszystko
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : .... - zew prypeci\gamedata\scripts\ui_main_menu.script:18: attempt to call field 'main_menu_on_init' (a nil value)

Za ten post A_D_H_D otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Wheeljack.
Awatar użytkownika
A_D_H_D
Kot

Posty: 23
Dołączenie: 14 Gru 2013, 19:18
Ostatnio był: 05 Lut 2014, 19:54
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 03 Lut 2014, 18:34

Zdaje się, że to problem z instalacją.
1. Czy jesteś pewien, że ściągnąłeś dobrą wersję 2.1 beta? Są dwie, jedna upgraduje 2.02 do 2.1, druga zaś jest standalone.
2. Czy uruchamiasz grę jako administrator?
Jeśli na oba pytania odpowiedziałeś "tak", przeinstaluj moda i daj znać w razie dalszych problemów.

Za ten post Trikster otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive vandr, A_D_H_D.
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

Re: [MISERY]

Postprzez A_D_H_D w 03 Lut 2014, 18:38

Pobierałem wersję 2.1. Moda już przeinstalowywałem. Robiłem nawet reinstal Stalkera. Uruchamiam jako admin. Zrobię jeszcze jeden reinstal i powiem co i jak.
Awatar użytkownika
A_D_H_D
Kot

Posty: 23
Dołączenie: 14 Gru 2013, 19:18
Ostatnio był: 05 Lut 2014, 19:54
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 03 Lut 2014, 18:48

Jak pisałem, są dwie wersje 2.1. Ile ważyła Twoja? Powinna 2,9GB. Jeśli mniej, w szczególności 390MB, pobierz tę:
files.mdtseed.com/misery/MISERY_v2.1_BETA_installer.zip
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

Re: [MISERY]

Postprzez A_D_H_D w 03 Lut 2014, 19:00

Pobrałem moda z linku oficjalnej strony Misery. Pobrany plik ma 2.7GB. Co dziwne sprawdziłem twój link i waży tyle samo. Nie wiem od czego to zależy. Wszędzie pisze że plik ma 2.9 a pobrany o 0.2 mniej.
Ostatnio edytowany przez A_D_H_D 03 Lut 2014, 19:04, edytowano w sumie 2 razy
Awatar użytkownika
A_D_H_D
Kot

Posty: 23
Dołączenie: 14 Gru 2013, 19:18
Ostatnio był: 05 Lut 2014, 19:54
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 03 Lut 2014, 19:01

Dzięki, przekaże Twój problem teamowi.
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

Re: [MISERY]

Postprzez A_D_H_D w 03 Lut 2014, 19:08

Jeszcze nic nie przedstawiaj. Może po prostu jestem na tyle nieogarnięty że nie potrafię tego poprawnie zainstalować. Zrobiłem reinstal gry. Teraz na nowo wypakowuje moda. Za chwilę zainstaluje. I sprawdziłem ile dokładnie plik waży i wychodzi na to że 2.66. Pisze że 2.9 pobiera się 2.7 a mam 2.66.

|EDIT| UWAGA UWAGA DRODZY STALKERZY. URUCHOMIŁEM! Dziękuje za okazaną mi pomoc :>.
Awatar użytkownika
A_D_H_D
Kot

Posty: 23
Dołączenie: 14 Gru 2013, 19:18
Ostatnio był: 05 Lut 2014, 19:54
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez sneer quen w 03 Lut 2014, 23:54

Witam ,
mam problem a nie znalazłem nigdzie na forum informacji
zadanie zabrania radioaktywnego artefaktu z pogłębiarki

zabieram artefakt i wrzucam go do olowianego pojemnika ( ten najtanszy )
potem likwiduję kolesi którzy mnie atakują
problem zaczyna się kiedy chcę skończyć zadanie w Skadovsku

nie mogę wyjąć z pojemnika artefaktu ( brak jakiegokolwiek menu z akcjami )
nie moge odlozyc pojemnika z plecaka ( 10kg)
i nie ma opcji dialogowej u barmana zeby sie tego pozbyc

sugestie ?
sneer quen
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 03 Lut 2014, 23:47
Ostatnio był: 21 Lut 2014, 00:15
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Ashenmoor666 w 04 Lut 2014, 00:30

W eq masz takie kleszcze musisz na nie kliknąć dwukrotnie albo prawy i "use" wtedy wyświetlą Ci się pojemniki i artefakty zaznaczasz i wyjmujesz artefakt
"I didn't come to play. I came to win."

Za ten post Ashenmoor666 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive smok61.
Awatar użytkownika
Ashenmoor666
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 17 Lut 2010, 10:06
Ostatnio był: 21 Gru 2016, 17:44
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 9

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości