[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez bartibar w 01 Lut 2014, 15:35

Nie wiecie czy będzie możliwość spania na materacach w grze? Np w Szewczenko. Reconem trzeba miejsce oszczędzać, wiecie. :)
bartibar
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 29 Gru 2012, 15:10
Ostatnio był: 28 Sty 2016, 11:51
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 2

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez bartibar w 01 Lut 2014, 16:28

Crash podczas walki nocnej z bandytami niedaleko stacji benzynowej. Nie wyskoczył bugtrap, czytając loga nie od końca wiem co dotyczy błędu więc wklejam od sejwa (ok 10 sekund gry). Crash po zabiciu jednego z bandytów.
Kod: Zaznacz wszystko
* Game bartosz - quicksave is successfully loaded from file 'c:\users\public\docume~1\stalke~1.-ze\savedgames\bartosz - quicksave.scop' (2.827s)
* phase time: 2826 ms
* phase cmem: 478712 K
* phase time: 995 ms
* phase cmem: 478712 K
* phase time: 1006 ms
* phase cmem: 478712 K
* [win32]: free[1984792 K], reserved[186468 K], committed[2022980 K]
* [ D3D ]: textures[780092 K]
* [x-ray]: crt heap[478696 K], process heap[122472 K], game lua[31362 K], render[1000 K]
* [x-ray]: economy: strings[35339 K], smem[9713 K]
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11428 | zat_grav_mine_11
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11362 | zat_transiver_mercs
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11178 | zat_hiding_place_73
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11418 | zat_grav_mine_01
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11112 | zat_hiding_place_61
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11371 | kanistra_02_prop
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11245 | zat_hiding_place_90
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11368 | wood_doska1_prop
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11372 | wood_stolb1
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11136 | zat_hiding_place_67
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11299 | zat_hiding_place_99
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11101 | zat_hiding_place_59
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11432 | zat_anom_zone_teleport_03_sr
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11419 | zat_grav_mine_02
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11431 | zat_anom_zone_teleport_03
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11120 | zat_hiding_place_62
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11314 | zat_hiding_place_103
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11370 | child_bench_prop
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11092 | zat_hiding_place_58
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11304 | zat_hiding_place_100
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11378 | zat_dropoff_recon
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11351 | zat_hiding_place_106
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11194 | zat_hiding_place_77
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11141 | zat_hiding_place_69
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11201 | zat_hiding_place_78
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11297 | zat_hiding_place_98
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11282 | zat_hiding_place_97
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11430 | zat_anom_zone_teleport_02_sr
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11423 | zat_grav_mine_06
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11410 | zat_box_wood_07
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11258 | zat_hiding_place_93
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11237 | zat_hiding_place_82
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11411 | zat_box_wood_08
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11135 | zat_hiding_place_66
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11422 | zat_grav_mine_05
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11342 | zat_hiding_place_105
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11369 | pri_a25_antenna_destroyable_barrier
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11429 | zat_anom_zone_teleport_02
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11189 | zat_hiding_place_76
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11425 | zat_grav_mine_08
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11162 | zat_hiding_place_72
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11149 | zat_hiding_place_70
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11084 | zat_hiding_place_57
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11327 | zat_hiding_place_104
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11374 | mattress02
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11242 | zat_hiding_place_83
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11420 | zat_grav_mine_03
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11307 | zat_hiding_place_102
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11408 | zat_box_wood_05
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11407 | zat_box_wood_01
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11225 | zat_hiding_place_81
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11427 | zat_grav_mine_10
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11434 | zat_to_jup_sr
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11254 | zat_hiding_place_92
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11366 | zat_jerrycan_sawmill
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11375 | kolyaska_01
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11376 | box_1a
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11357 | zat_vertel_boar
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11373 | bochka_close_2
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11433 | zat_block_way_2
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11413 | zat_box_wood_10
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11367 | zat_jerrycan_merc_depot
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11424 | zat_grav_mine_07
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11435 | zat_to_jup_lc
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11185 | zat_hiding_place_75
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11221 | zat_hiding_place_80
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11264 | zat_hiding_place_95
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11412 | zat_box_wood_09
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11268 | zat_hiding_place_96
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11377 | zat_toolkit_3_recon
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11128 | zat_hiding_place_63
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11205 | zat_hiding_place_79
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11409 | zat_box_wood_06
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11109 | zat_hiding_place_60
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11129 | zat_hiding_place_64
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11250 | zat_hiding_place_91
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11414 | zat_inv_rucksack_blackroad
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11364 | zat_transiver_sawmill
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11260 | zat_hiding_place_94
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11402 | zat_delivery_noah
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11421 | zat_grav_mine_04
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11426 | zat_grav_mine_09
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11130 | zat_hiding_place_65
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.load: id|story_id = 11360 | zat_transiver_rangerstation
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_sound_npc_save].[2][565]
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_dialog_manager].[256][5]
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_motivator_binder].[25090][609]
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_sound_npc_save].[2][565]
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_dialog_manager].[6400][5]
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_motivator_binder].[26368][609]
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_sound_npc_save].[2][565]
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_dialog_manager].[6656][5]
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_motivator_binder].[62464][609]
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_sound_npc_save].[2][565]
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_dialog_manager].[5120][5]
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_motivator_binder].[2048][609]
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_sound_npc_save].[2][565]
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_dialog_manager].[4352][5]
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_motivator_binder].[0][611]
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_sound_npc_save].[2][565]
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_dialog_manager].[0][5]
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_motivator_binder].[0][801]
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_sound_npc_save].[2][565]
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_dialog_manager].[512][5]
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_motivator_binder].[0][609]
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_sound_npc_save].[2][565]
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_dialog_manager].[5888][5]
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_motivator_binder].[512][609]
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_sound_npc_save].[2][565]
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_dialog_manager].[1024][5]
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_motivator_binder].[512][609]
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_sound_npc_save].[2][565]
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_dialog_manager].[512][5]
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_motivator_binder].[0][801]
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_sound_npc_save].[2][565]
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_dialog_manager].[512][5]
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_motivator_binder].[0][801]
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_sound_npc_save].[2][565]
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_dialog_manager].[256][5]
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_motivator_binder].[25088][609]
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_trade_manager].[27905][0]
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_sound_npc_save].[257][565]
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_dialog_manager].[257][5]
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_motivator_binder].[257][713]
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_trade_manager].[27905][0]
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_sound_npc_save].[257][565]
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_dialog_manager].[257][5]
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_motivator_binder].[257][713]
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_sound_npc_save].[2][565]
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_dialog_manager].[0][5]
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_motivator_binder].[0][801]
! Unknown command:  dump_infos
intro_start game_loaded
* MEMORY USAGE: 484234 K
* End of synchronization A[1] R[1]
intro_delete ::update_game_loaded
compiling shader yuv2rgb
* [win32]: free[1969308 K], reserved[185576 K], committed[2039356 K]
* [ D3D ]: textures[788073 K]
* [x-ray]: crt heap[487804 K], process heap[122550 K], game lua[55094 K], render[1002 K]
* [x-ray]: economy: strings[37694 K], smem[9729 K]
stack trace:

bartibar
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 29 Gru 2012, 15:10
Ostatnio był: 28 Sty 2016, 11:51
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 2

Re: [MISERY]

Postprzez Gizbarus w 01 Lut 2014, 17:14

Bartibar - ale przecież w grze JEST możliwość spania... Jeśli masz w ekwipunku śpiwór, to go używasz i klikasz na tym, co powstało na ziemi.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 01 Lut 2014, 17:42

bartibar:
Nie, raczej nie przewidujemy dodania kolejnych miejsc do spania, sorry. :)

Crash powtarzalny?
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

Re: [MISERY]

Postprzez bartibar w 01 Lut 2014, 18:15

Gizarbus- wiem,wiem, chodzi mi o to czy da się spać nie tylko na śpiworze z eq i łóżkach w głównych bazach. Np. Idę polować na stację benzynową nocą, więc by skrócić sobie drogę wolałbym się kimnąć na szewczenku, by skrócić drogę jak najbardziej, ale że gram reconem, brak miejsca w eq doskwiera i chcę ograniczyć jak najbardziej rzeczy które noszę przy sobie.
EDIT:Tak, crash powtarza się cały czas. Myślę, że to coś z bandytą bo crashuje zawsze gdy zabiję jednego z nich. Gdy zginę po prostu ginę, bez crasha.
bartibar
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 29 Gru 2012, 15:10
Ostatnio był: 28 Sty 2016, 11:51
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 2

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 01 Lut 2014, 19:43

bartibar:
Dwa pytanka:
1. Czy instalowałeś wszystkie fixy z tego tematu?
http://www.moddb.com/mods/stalker-miser ... ta-reports
2. Jeśli tak, to czy mógłbyś wrzucić gdzieś swojego sejwa (tego, w którym występuje crash)?
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

Re: [MISERY]

Postprzez bartibar w 01 Lut 2014, 20:12

O, nie wiedziałem że są już pacze do 2.1. Problem nie był wielki, po prostu nie atakowałem ich ale wolałem dać znać na wszelki wypadek. No to biorę się za patchowanie.
bartibar
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 29 Gru 2012, 15:10
Ostatnio był: 28 Sty 2016, 11:51
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 2

Błąd podczas instalacji Misery (PL)

Postprzez quanticox w 02 Lut 2014, 02:23

Witam,

Podczas instalacji wyskakuje mi taki error:
Ewidentnie brakuje mu plików i rzeczywiście sprawdzałem ścieżkę - nie ma ich. W archiwum to samo, już nawet pobrałem moda z innej strony, żeby wykluczyć możliwość walniętej instalki.
Error wywala mi tylko w momencie gdy próbuję wybrać język polski z dostępnej listy.
Najlepsze, że raz udało mi się zainstalować bez problemu - w grze miałem język polski i jedynie brak opisów do niektórych itemów.

Ktoś wie o coś więcej na temat oficjalnego spolszczenia?
Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Awatar użytkownika
quanticox
Stalker

Posty: 155
Dołączenie: 02 Lut 2014, 00:46
Ostatnio był: 23 Lis 2024, 23:23
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 30

Re: Błąd podczas instalacji Misery (PL)

Postprzez Gizbarus w 02 Lut 2014, 02:26

Pisz w temacie moda, kurde.

A poza tym - na razie spolszczenie jeszcze nie wyszło, cierpliwości. Póki co błąd właśnie z tego powodu - musisz wybrać język angielski.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez Szewczenko w 02 Lut 2014, 17:45

1.W Żelaznym lesie jest mały domek,pomieszczenie ze schodami i na dole są stalowe drzwi potrzebuje jakiegoś klucza dostępu czy czegoś tam gdzie to mogę znaleźć.
2.W rozmowie ze Sułtanem dowiaduje się o jakiejś broni za żelaznym lasem i pytanie czy broń istnieje jeśli tak to gdzie jest?
Masz pytania dotyczące Snajpera?? Pisz na PRIV postaram się jak najszybciej odpisać.
Szewczenko
Stalker

Posty: 165
Dołączenie: 26 Sty 2014, 16:00
Ostatnio był: 09 Sie 2016, 15:54
Miejscowość: Jarosław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 17

Re: [MISERY]

Postprzez Pangia w 02 Lut 2014, 22:30

Szewczenko napisał(a):1.W Żelaznym lesie jest mały domek,pomieszczenie ze schodami i na dole są stalowe drzwi potrzebuje jakiegoś klucza dostępu czy czegoś tam gdzie to mogę znaleźć.

Jakbyś zagrał w Stalkera bez modów, to byś wiedział, gdzie. Dopiero po dojściu do Prypeci dowiesz się, o co chodzi z tymi drzwiami.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez swirekster w 02 Lut 2014, 23:28

Tak tylko, testując Misery naszło mnie na przejście się po okolicy w sprzęcie Zwiadowcy...
http://fc07.deviantart.net/fs71/f/2014/ ... 74sc97.jpg
http://fc06.deviantart.net/fs71/f/2014/ ... 74tc17.jpg
http://fc06.deviantart.net/fs71/f/2014/ ... 74tbty.jpg
(to jest prawdziwy stary pojemnik na odpady bio :) )
http://fc02.deviantart.net/fs70/f/2014/ ... 74tbi0.jpg
http://fc03.deviantart.net/fs70/f/2014/ ... 74tc74.jpg

Czytał ktoś może historyjki stalkerskie, które dodano w tej wersji? Bardzo klimatyczne!

Edit:

Dla wszystkich, którym znudziło się przechodzenie zadań z Zewu w konwencjonalny sposób.

Za ten post swirekster otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Wiewi0r, Koaros.
Awatar użytkownika
swirekster
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:36
Ostatnio był: 21 Mar 2017, 23:22
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 178

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości