[AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez vandr w 10 Lip 2011, 07:56

Goni mnie trochę czas, bo za niedługo wyjeżdżam, więc postaram się opisać pierwsze wrażenie- jak najbardziej bardzo dobre. Skala pracy- naprawdę duża, opcje w menu- świetna sprawa. Przy instalacji się zastanawiałem gdzie ustawić zamianę NPC w Zombie po emisji, ale pomyślałem sobie, że pewnie jest to opcja domyślna. Podczas gry w chodzę w menu a tam cały kombajn ustawień...no rewelacja. Dorzuciłem sobie dodatkowo MSO, paczkę reszty tekstur, drzewka i krzewy z Autumn Aurora, dźwięki również z AA no i...wygląda to naprawdę fantastycznie. Jak wrócę, to przygotuję taką małą paczkę podmieniająca drzewka na te z AA, dźwięki broni, muzykę w lokacjach, dźwięki postaci, anomalii i wszystkie te pierdółki...Jak ktoś będzie chciał, to sobie pobierze.
Reasumując- dobra robota :) Tymczasem, do usłyszenia.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Reklamy Google

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Roach w 10 Lip 2011, 17:43

Witam,
po zainstalowaniu tego moda mam pewne problemy. Po wejściu w opcje mam tylko oświetlenie statyczne, innych opcji oświetlenia nie ma i przed uruchomieniem gry wyskakuje taki błąd:
:

Image

Nie mam pomysłu jak to naprawić. Wcześniej miałem poprzednią wersję która chodziła bez zarzutu.
Awatar użytkownika
Roach
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 10 Lip 2011, 17:29
Ostatnio był: 29 Kwi 2015, 19:55
Miejscowość: Płock
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez scigacz1975 w 10 Lip 2011, 18:56

jak rozpakowałeś moda to tam jest katalog bin - scal go z bin w swoim katalogu gry. @Cromm chyba coś zmieniał w .dll - ach i dlatego masz ten błąd.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Roach w 10 Lip 2011, 18:59

Nie pomogło.
Awatar użytkownika
Roach
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 10 Lip 2011, 17:29
Ostatnio był: 29 Kwi 2015, 19:55
Miejscowość: Płock
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez scigacz1975 w 10 Lip 2011, 19:04

A tak w ogóle to odinstalowałeś najpierw AF2??? - Ja miałem AF2 + M.S.O + Wladca Zony + *uj wie co jeszcze (nawrzucałem i nie pamiętam) - odinstalowałem AF2 (jak instalujesz AF to ci zostaje uninstal) wrzuciłem AF3 + patch + bin i poszło

Edit: może masz wersje COP-a niższą niż wymagana? pisze że powinien być 1.6.0.2
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Roach w 10 Lip 2011, 19:20

AF2 odinstalowałem, a z innych modów to (chyba) mam absolute structures ale nie wiem jak go odinstalować. Wersja tez się zgadza.
Awatar użytkownika
Roach
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 10 Lip 2011, 17:29
Ostatnio był: 29 Kwi 2015, 19:55
Miejscowość: Płock
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez scigacz1975 w 10 Lip 2011, 19:33

structures i nature nie kolidują z AF. Wywal gamedatę i zainstaluj sobie jeszcze raz zaczynając od AF3
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Cromm Cruac w 11 Lip 2011, 00:16

@Roach: no przyznam, że takiego komunikatu to jeszcze na oczy nie widziałem. Fakt, że mod wymaga podmienienia dll-i. Może to konflikt wersji. Jaką masz wersję gry? eng/pl, legalna/ściągana(krakowana)?
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 15 Sie 2024, 01:19
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Roach w 11 Lip 2011, 18:27

Jednak była to wina patcha, po ponownym zainstalowaniu wszystko działa.
Mam jeszcze takie pytanko, nie wiem czy tak musi być czy to kolejny błąd u mnie ale pogoda jakby przedostawała mi się do pomieszczeń, np. w nocy muszę używać latarki :), a podczas mgły ona jest w środku.
:

Image

Zauważyłem także, że gdy słońce prawie zaszło cienie zaczęły szybko zmieniać położenie, a na niebie szybciutko przesunęło się pomarańczowe kółko (pewnie słońce).
Ogólnie mod super, szczególnie noce. Teraz chodzenie po nocy to przyjemność :)
Wielki szacunek.
Awatar użytkownika
Roach
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 10 Lip 2011, 17:29
Ostatnio był: 29 Kwi 2015, 19:55
Miejscowość: Płock
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Cromm Cruac w 11 Lip 2011, 19:01

Cieszę się, że problem rozwiązany. Przynajmniej wiem, że na 1.6.01 AF3 nie chodzi.
Co do mgły to niestety tak już jest ona w xRay-u zrobiona. Dla silnika nie ma różnicy czy jesteś w pomieszczeniu czy na zewnątrz.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 15 Sie 2024, 01:19
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Ayaz w 14 Lip 2011, 04:27

Czy NPC zabici przez deszcz lub sztorm się respawnują np. w Skadowsku? Bo nie ukrywam, że nie chciałbym chodzić po prawie że pustym Zatonie. Znalazłem raz tuż przed wejściem do Skadowska jakieś 15 ciał.
Awatar użytkownika
Ayaz
Stalker

Posty: 130
Dołączenie: 27 Lip 2009, 23:47
Ostatnio był: 27 Sty 2013, 18:03
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Cromm Cruac w 14 Lip 2011, 11:07

Cromm Cruac napisał(a):A NPC się zrespawnują za jakiś czas (o ile czegoś nie sknociłeś przy połączeniu)

Po co ja to w ogólę piszę jak ty tego nie czytasz. :facepalm:
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 15 Sie 2024, 01:19
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość