[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez DeadMan w 02 Gru 2013, 19:52

Ashenmoor666 pewnie masz rację. Dawno temu już grałem w "stalkerów". Dużo zapomniałem. No ale nie ma to jak odkrywać na nowo świetną grę. A co z jakąś mapką, strzałką wskazującą drogę ;). Czy aż tak ten mod wszystko utrudnia? Że trzeba do wszystkiego samemu dochodzić?

Mam jeszcze małe pytanie odnośnie tego "błędu":
Te artefakty pojawiają się tylko gdy włączę TRYB SSAO na HBAO. Czy zna ktoś może na to rozwiązanie lub zetknął się z tym? Artefakty pojawiają się tylko w prawym dolnym rogu. Pytam tak z ciekawości, bo pewnie podczas rozgrywki i tak nie zauważę różnicy między HBAO a HDAO.
Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
MOBO Gigabyte Aorus Elite v2, CPU Ryzen 5600x, GPU Gigabyte RTX 3060Ti 8GB
RAM
Corsair VENGEANCE RGB, DDR4, 32 GB, 3600MHz
SSD
Samsung 990 Pro Heatsink 1TB, Sabrent Rocket Q 1TB
SYS
Windows 11 Pro 64-bit
Awatar użytkownika
DeadMan
Stalker

Posty: 181
Dołączenie: 23 Wrz 2010, 15:23
Ostatnio był: 07 Lis 2024, 23:24
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez NightCondorPL w 04 Gru 2013, 15:34

Witam, mam taki problem ustawiając rozdziałke 1280-720 obraz jest strasznie rozciągnięty w góre problem jest tylko przy DX10 i DX11 jak ustawie normalnie tylko "Pełne oświetlenie dynamiczne to problem znika". Dodam iż mam monitor 4:3 ale lubie grać po prostu w panoramie :) Pozdrawiam i więlkieeeeeeeeee dzięki za pomoc :wódka:
Awatar użytkownika
NightCondorPL
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 12 Cze 2013, 23:47
Ostatnio był: 31 Gru 2013, 09:47
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 6

Re: [MISERY]

Postprzez Cromm Cruac w 04 Gru 2013, 16:26

Widocznie w R3/R4 (DX10/11) silnik skaluje obraz do rozdzielczości monitora zamiast dodawać czarne paski z zachowaniem proporcji obrazu. Nie obejdziesz tego raczej.
Zresztą podobnie jest jak na monitorze panoramicznym wybierze się rozdziałkę 4:3 albo 5:4. Wtedy rozciąga w poziomie.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2547
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 30 Lis 2024, 16:35
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1080

Re: [MISERY]

Postprzez HCNOPS w 05 Gru 2013, 03:01

GRUNTOWNY EDIT!

Po zapoznaniu się z możliwościami Misery, realiami ekonomicznymi i aspektami militarnymi, muszę przyznać, że Zona jest zabójczym miejscem i faktycznie mod . Ceny naprawy broni i pancerza u mechanika biją rekordy zdzierstwa, zaś odpowiednie materiały do ich naprawy też do najtańszych i najczęstszych nie należą. Pierwszy raz w historii Stalkera poczułem wręcz realnie proch i pył w oczach i ustach, oraz nieprzyjemne odparzenia promieniotwórcze na skórze.
Misery już po tych paru godzinach gry, nauczył mnie ważyć każdy pocisk. Posiadanie karabinu sprawnego w ok 60% i posiadanie doń 20 nabojów, to istny rarytas. Ceny żywności przerażają. Za równowartość jednego bochenka chleba mogę nabyć pełne dwa magazynki do kałacha, co jest nieocenioną siłą bojową. Jak to głosi jedna z notatek stalkera: "Bez żywności nie przetrwasz tygodnia. Bez amunicji nie przetrwasz dnia. Warto zawsze żyć nieco dłużej".
System zdobywania artefaktów również jest niesamowity. Z jednej strony można zdobyć artefakt, za który dostaniemy małą fortunę, ale z drugiej strony pancerz może ucierpieć do tego stopnia, że sprzedaż artefaktu pokryje koszta naprawy i zostanie nam tylko na drobne wydatki.
Pierwszy raz w historii serii odczułem też prawdziwość frazy znanej mi jeszcze z czasów Thiefa: "Nie jesteś czołgiem". Nie jestem. Jestem człowiekiem i chcę przeżyć. Nie warto wdawać się w walkę, z której wyjdziemy nogami do dołu. Jedna celna wroga kula potrafi wysłać nas na tamten świat.
Mutanty są groźniejsze niż kiedykolwiek. Nie istnieje słaby przeciwnik. Każdy potrafi nas zabić. Zwykły nibypies potrafi biec na nas z całym impetem, a my możemy go po prostu nie usłyszeć. Kluczowe jest rozglądanie się dookoła i posiadania pod ręką broni, która potrafi zatrzymać na odległość każdego stwora.

Za ten post HCNOPS otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Trikster, Verio.
HCNOPS
Kot

Posty: 37
Dołączenie: 27 Maj 2013, 20:12
Ostatnio był: 09 Wrz 2014, 09:56
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Lightened IL 86
Kozaki: 14

Re: [MISERY]

Postprzez Kalashnikov w 09 Gru 2013, 22:22

Jeju. Ten mod naprawdę pokazuję taką zonę jaką pewnie GSC nie umiało do końca dopracować. Podoba mi się to straszliwie i już nie ma tak jak w podstawce, że możemy sobie robić co chcemy.
Image Image Image
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Stalker

Posty: 173
Dołączenie: 15 Maj 2013, 19:59
Ostatnio był: 25 Sty 2019, 19:42
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 14

Re: [MISERY]

Postprzez HCNOPS w 10 Gru 2013, 00:58

Major_Fields napisał(a):już nie ma tak jak w podstawce, że możemy sobie robić co chcemy.

Nie no, robić nadal możesz co chcesz. Z tym tylko zastrzeżeniem że będzie to cholernie drogie, jeśli nie wręcz śmiertelne ;)
HCNOPS
Kot

Posty: 37
Dołączenie: 27 Maj 2013, 20:12
Ostatnio był: 09 Wrz 2014, 09:56
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Lightened IL 86
Kozaki: 14

Re: [MISERY]

Postprzez Gizbarus w 10 Gru 2013, 11:35

Major_Fields napisał(a):Ten mod naprawdę pokazuję taką zonę jaką pewnie GSC nie umiało do końca dopracować.


Myślę, że tu raczej bardziej chodziło o "nie chcieli", niż "nie mogli" - hamburgeryzacja społeczeństwa wymaga robienia coraz łatwiejszych i prostszych gier, niestety.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez WowanBardzoZły w 12 Gru 2013, 19:46

Siema. Mam problem i proszę o pomoc. Po nieudanym wykonaniu misji "Jeden Strzał"( jeden cel uciekł) po powrocie do Kowalskiego i użyciu opcji dialogowej związanej z tym questem otrzymuję taki oto błąd:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !phrase_dialog->m_PhraseVector.empty()
[error]Function      : CPhraseDialog::SayPhrase
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\PhraseDialog.cpp
[error]Line          : 146
[error]Description   : No available phrase to say, dialog[pri_a17_military_colonel_kovalski_b35_reward]


Misery ver. 2.0.1 +spolszczenie z quick fixem.
Dobra, a teraz wyskakuj z kasy, tylko tak bym ręce twoje widział. No już! Żywo!
Awatar użytkownika
WowanBardzoZły
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 17 Sie 2013, 09:50
Ostatnio był: 28 Lis 2014, 19:31
Miejscowość: Kielce
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 4

Re: [MISERY]

Postprzez Ashenmoor666 w 12 Gru 2013, 23:23

Wejdź na stronę Misery na Moddb, znajdź kompendium Yastisa i pobierz łatkę dotycząca tego questu.
"I didn't come to play. I came to win."

Za ten post Ashenmoor666 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive WowanBardzoZły.
Awatar użytkownika
Ashenmoor666
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 17 Lut 2010, 10:06
Ostatnio był: 21 Gru 2016, 17:44
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 9

Re: [MISERY]

Postprzez WowanBardzoZły w 14 Gru 2013, 15:15

Wielkie dzięki Ashenmoor za pokazanie mi tego kompendium. Pomogło. Stawiam kozaka!
Dobra, a teraz wyskakuj z kasy, tylko tak bym ręce twoje widział. No już! Żywo!
Awatar użytkownika
WowanBardzoZły
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 17 Sie 2013, 09:50
Ostatnio był: 28 Lis 2014, 19:31
Miejscowość: Kielce
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 4

Re: [MISERY]

Postprzez Szrapnel w 15 Gru 2013, 11:35

Witam.

Mam pewien denerwujący problem, który uniemożliwia mi dalszą rozgrywkę, a mianowicie - w momencie, gdy przechodzę pod pieczą Pilota z Zatonu do Janowa wyrzuca mnie na pulpit z BugTrapem. Jak na razie próbowałem obniżenia grafiki do minimum (tzn. w ustawieniach gry) oraz wczytywania autosave'a (co rzekomo u niektórych poskutkowało). Niestety bezskutecznie. Jakieś sugestie? Szkoda mi nieco zaprzepaścić uciułane z wielkim trudem wyposażenie :/

Kod: Zaznacz wszystko
Nazwa zdarzenia problemu: APPCRASH
Nazwa aplikacji: xrEngine.exe
Wersja aplikacji: 1.6.0.2
Sygnatura czasowa aplikacji: 4b275197
Nazwa modułu z błędem: MSVCR80.dll
Wersja modułu z błędem: 8.0.50727.4940
Sygnatura czasowa modułu z błędem:   4ca2b271
Kod wyjątku: c0000005
Przesunięcie wyjątku: 0001510c


Nie mam możliwości wrzucenia BugTrapa z engine, ponieważ kolokwialnie mówiąc zacina się i brak z jego strony jakiegokolwiek odzewu na me działania.

Jeśli ma to większe znaczenie posiadam: Stalker 1.6.0.2 + Misery 2.0 + Patch 2.0.2 + Quick Fix + Oficjalne Spolszczenie do 2.0.2.
Ostatnio edytowany przez Szrapnel, 15 Gru 2013, 11:39, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Szrapnel
Kot

Posty: 23
Dołączenie: 11 Lip 2012, 10:57
Ostatnio był: 30 Lip 2015, 02:16
Miejscowość: Polskie Termopile!
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Martha
Kozaki: 11

Re: [MISERY]

Postprzez vandr w 15 Gru 2013, 11:38

Pomarańczowa ramka u góry strony.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 26 Lis 2024, 06:08
Kozaki: 1749

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości