[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Cromm Cruac w 23 Sty 2012, 14:20

Ja polecam zostawić sunshafty tak jak są. Ale jak już musisz to 0-brak 1-max (bardzo mocne). 0.1-0.2 powinno być OK. Pamiętaj tylko, że sunshafty rozjaśniają wszystko.

Co do ustawień pogody z menu to zostały one w MISERY zablokowane. Można edytować plik \gamedata\configs\environment\dynamic_weather_graphs.ltx oraz \gamedata\configs\atmosfear_parameters.ltx. Pliki są pokomentowane więc łatwo się domyślić co do czego służy. Niestety w przypadku edycji atmosfear_parameters.ltx trzeba zacząć nową grę bo te ustawienia zapisują się w sejwie i ich zmiana w pliku nic nie daje (i tak ładują się z sejwa).
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive tefinho88.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 20:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez tefinho88 w 23 Sty 2012, 14:33

ok! dziekuje Ci bardzo.
Mozesz mi jeszcze powiedziec, o co chodzi z tymi plikami w folderze weathers?
Jest tam ich 111. promienie sloneczne chce dodac tylko do tych ktore opisuja ladna pogode (czyli np "af3_bright_clear_0.ltx , af3_bright_clear_1.ltx , ...") Ale kazdy z nich ma w edycji TYLKO godziny nocne - od 23 do 4 w nocy. przy kazdej z tych godzin widnieje "ambient = night". I tak jest w kazdym z tych 111 plikow. Nie chce miec promieni slonecznych noca ^^ chyba ze zle mysle, i te godziny nie maja nic wspolnego z pora dnia?
tefinho88
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 23 Cze 2009, 10:18
Ostatnio był: 21 Maj 2018, 21:41
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 8

[MISERY] AtmosFear 3 - opcje odblokowane

Postprzez Cromm Cruac w 23 Sty 2012, 14:40

Nie w każdym :D
af3_day_*.ltx to pliki odpowiadające za godziny dzienne. Jest ich tylko parę więc zadanie masz ułatwione.
Ostatnio edytowany przez Cromm Cruac 24 Sty 2012, 12:24, edytowano w sumie 2 razy
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 20:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [MISERY]

Postprzez tefinho88 w 23 Sty 2012, 14:48

na ziemi i we wszechswiecie nie ma tylu kozakow, ile powinienes otrzymac w ramach wdziecznosci :)
W imienu wszystkich stalkerow, raz jeszcze dziekuje za Twoja prace i wysilek. Gdyby tacy ludzie pracowali w GSC, nie byloby zadnych problemow z wydaniem Stalkera 2 ^^
Pozdrawiam !

EDIT
latka nie dziala. Pokazuje w menu gry opcje ustawien, ale klikniecie na nie wywoluje crasha. Niemniej poradzilem juz sobie i recznie wszystko dostosowalem.

EDIT 2
takiego klimatu w stalkerze jeszcze nie widzialem. ale calosc psuja skopane tekstury siatki celowniczej. Minimalny obraz widoczny przez lunete jest cholernie niewygodny. Idealne bylyby te siatki celownicze :

http://stalker.filefront.com/file/Absol ... don;113037

ale jak widac jest to dodatek do SMRTERA. Trzeba wiec wyciagnac te siatki samodzielnie i zmienic nazwe, tak aby pasowaly do odpowiednikow w MISERY. Ale tu pojawia sie problem. Siatki aplikuja sie na lunete, ale sa beznadziejnie skalibrowane. Jak juz wyczytalem na forum, trzeba pogrzebac w configach, a konkretnie w plikach ui_ingame.xml, scopes.xml i scopes_16.xml. Probowalem odniesc to do poradnika Cromma Cruaca w tworzeniu siatek celowniczych, ale po 3 godzinach zabawy poddaje sie. Nie mam pojecia jakie sa zaleznosci miedzy tymi plikami, dodam ze mam rozdzielczosc16:9. Moglby ktos podrzucic sprawny config do tych lunet z addona SMRTER z linka powyzej?
tefinho88
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 23 Cze 2009, 10:18
Ostatnio był: 21 Maj 2018, 21:41
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 8

Re: [MISERY]

Postprzez Cromm Cruac w 24 Sty 2012, 12:42

Spróbuj te stąd (ale normalne, nie SMRTER addon).
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 20:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [MISERY]

Postprzez Volkodav w 24 Sty 2012, 14:13

Mod to absolutna rzeźnia... Mimo buga, dzięki któremu można na nim grać na poziomie: Nowicjusz... Osobiście bawię się na Weteranie z przejściami na Stalkera, bo inaczej jest bardzo ciężko. Ale czuć ten klimat grozy, szczególnie gdy snajperem przypadkiem wpadasz do szczeliny ze snorkami (mając tego cholernego Mosina na start).
Jak już ktoś wspominał - ciężko się zdecydować, czy kupić zapasowy magazynek, czy konserwę, która jest nie wiele tańsza...
Awatar użytkownika
Volkodav
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 23 Sty 2012, 15:38
Ostatnio był: 01 Lut 2012, 19:26
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez r_populik w 24 Sty 2012, 21:49

@tefinho88
Podmiana tekstur celowników to żaden problem. Ja sobie pozmieniałem bo te "miserne" są okropne i niewygodne jak słusznie zauważyłeś. Ściągnij sobie paczkę normalnych absolutów od Cromma, zainstaluj do pustego folderu z taką konfiguracją, jaka ci pasuje, a potem podmieniaj. Teksturę wrzucaj w miejsce tekstury, a plikach ui_ingame.xml i scopes_16.xml (scopes.xml nie trzeba ruszać) zmieniaj odpowiednie sekcja na te w plikach absolutów, pokażę ci to na przykładzie wpn_crosshair
ui_ingame.xml w misery
Kod: Zaznacz wszystko
<file name="wpn\wpn_crosshair">
    <texture id="wpn_crosshair" x="0" y="0" width="1024" height="1024" />
   </file>

zamiast tego wstawiasz wartości z ui_ingame absolute scopes:
Kod: Zaznacz wszystko
<file name="wpn\wpn_crosshair">
    <texture id="wpn_crosshair" x="0" y="0" width="2048" height="1024" />
   </file>

scopes_16.xml misery
Kod: Zaznacz wszystko
<wpn_crosshair x="0" y="0" width="1024" height="768">
    <auto_static x="85" y="0" width="854" height="768" stretch="1">
      <texture>wpn_crosshair</texture>
    </auto_static>
       <auto_static x="0" y="0" width="86" height="768" stretch="1">
      <texture>wpn_crosshair_add_l</texture>
    </auto_static>
    <auto_static x="939" y="0" width="85" height="768" stretch="1">
      <texture>wpn_crosshair_add_r</texture>
    </auto_static>
  </wpn_crosshair>

zamiast tego wpisujesz to co jest w pliku absolutów
Kod: Zaznacz wszystko
<wpn_crosshair x="0" y="0" width="1024" height="768">
    <auto_static x="0" y="0" width="1024" height="768" stretch="1">
      <texture>wpn_crosshair</texture>
    </auto_static>
  </wpn_crosshair>


Zwróć uwagę na długość wpisu w scope_16.xml w pliku z misery i z paczki od Cromma. Ten drugi jest krótszy, a wynika to stąd, że celowniki te, jako dopracowane, nie przewidują ohydnych dodatków w postaci czarnych pasów po prawej i po lewej stronie ekranu (wpn_crosshair_add_l oraz wpn_crosshair_add_r) na potrzeby ekranów panoramicznych. W misery autor poszedł na skróty z tymi celownikami.
Ostatnio edytowany przez r_populik, 24 Sty 2012, 22:40, edytowano w sumie 1 raz

Za ten post r_populik otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive tefinho88, tomasz4815, Argawen.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [MISERY]

Postprzez tefinho88 w 24 Sty 2012, 22:16

Wszystko dziala ;) Dziekuje wam.
Chcialbym dodac, ze w absolute scopes normalnym bylo tych celownikow, ktore intetesowaly mnie z addona do SMRTERA. Szczegolnie ta :
http://stalker.filefront.com/screenshots/File/113037/2
Po znalezieniu Green Dragona M24 (ta sniperka jest genialna jak caly dodatek ;) ) i wsadzeniu tej teksturki wyzej, gra sniperem nabrala nieziemskieg klimatu. Jezeli ktos by chcial, moge udostepnic swoja gamedate z
nowymi teksturami siatek celowniczych dla kazdej broni autorstwa Cruaca, przerobionym nieco configiem pogody, tak ze jest wiecej slonecznych dni, GodRays wlaczonym przy wschodzie i zachodzie slonca, delikatnie poprawiona kondycja, skupowaniem przedmiotow od 75% stanu i lekko podniesionym stopniu celnosci wrogow.
Sesja na horyzoncie a wkrecilem sie w Zew Prypeci jeszcze bardziej niz podczas pierwszej gry ^^
Dziekuje jeszcze raz za pomoc ! :wódka:
tefinho88
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 23 Cze 2009, 10:18
Ostatnio był: 21 Maj 2018, 21:41
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 8

Re: [MISERY]

Postprzez Mitchel w 25 Sty 2012, 15:25

Witam.Piszę tu z powodu mojego problemu, a mianowicie mam problem z wczytaniem save.Jest dobrze do póki sobie gram i nikt mnie nie zabije.Lecz kiedy to nastąpi wczytuje sobie save.Wczytuje się, wczytuje...i BUG :facepalm: .
Mam tak za każdym razem.Czy jest sposób na usunięcie owego problemu?
Под угрозой. Излучения
Image

Mitchel
Wygnany z Zony

Posty: 63
Dołączenie: 13 Mar 2010, 12:03
Ostatnio był: 09 Lut 2013, 15:19
Miejscowość: Zona
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 3

Re: [MISERY]

Postprzez Werewolver w 25 Sty 2012, 15:26

Podaj loga
Image
Awatar użytkownika
Werewolver
Tropiciel

Posty: 216
Dołączenie: 06 Lut 2011, 13:53
Ostatnio był: 03 Kwi 2014, 20:53
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 37

Re: [MISERY]

Postprzez Mitchel w 25 Sty 2012, 16:50

Werewolver napisał(a):Podaj loga

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : data
[error]Function      : CVirtualFileReader::CVirtualFileReader
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\FS.cpp
[error]Line          : 545
[error]Description   : d:\s.t.a.l.k.e.r. zew prypeci\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\spawns\all.spawn
[error]Arguments     : Not enough storage is available to process this command.
Под угрозой. Излучения
Image

Mitchel
Wygnany z Zony

Posty: 63
Dołączenie: 13 Mar 2010, 12:03
Ostatnio był: 09 Lut 2013, 15:19
Miejscowość: Zona
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 3

Re: [MISERY]

Postprzez Werewolver w 25 Sty 2012, 16:53

Miałem coś podobnego, pomogło zmniejszenie ustawień.
Image
Awatar użytkownika
Werewolver
Tropiciel

Posty: 216
Dołączenie: 06 Lut 2011, 13:53
Ostatnio był: 03 Kwi 2014, 20:53
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 37

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości