[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Azot w 26 Wrz 2013, 13:37

O Mizeri 2 to już w mediach piszą :)

http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=80293
Awatar użytkownika
Azot
Stalker

Posty: 167
Dołączenie: 25 Lip 2011, 18:34
Ostatnio był: 27 Mar 2017, 06:17
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 67

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez MetalowyStalker w 26 Wrz 2013, 15:29

Jeszcze jakby napisali że pomiędzy atmosferą unoszącej się śmierci w powietrzu bo można zginąć w najbardziej śmiesznym momencie co mnie bardzo cieszy, unosi sie też atmosfera... crasha tak, crasha boje sie bardziej jak pijawki która właśnie zniknęła mi z oczu, już kompletnie nic nie pomaga, czekam na wersje Lite bo naprawdę mam już dosyć tych crashów :facepalm: :facepalm: :facepalm:

Oby do wersji lite dodali możliwości z absolute nature bo martwa zona to dla mnie nudna zona, ma być zielono ale trzeba by było reteksturować stwory by miały ,,kamuflaż" leśny już widzę snorka wyskakującego z krzaków w stroju moro.

tymczasem wracam nadal sie meczyc jak nie ścina i zgon to crash i łindows :/
Image

O ciemności, jeśli tylko w Twych ramionach spocząć mógłbym
Na chwilę i z doczesnymi oczami
Ujrzeć Twój gasnący uśmiech
Awatar użytkownika
MetalowyStalker
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 27 Mar 2013, 10:27
Ostatnio był: 18 Cze 2017, 21:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 12

Re: [MISERY]

Postprzez Ashenmoor666 w 27 Wrz 2013, 13:23

Ma ktoś pomysł co jest nie tak? Bug przy przejściu z Jupitera na Zaton:


Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : (b1 || b2)
[error]Function      : CSE_Abstract::Spawn_Read
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\xrServer_Object_Base.cpp
[error]Line          : 357
[error]Description   : cannot read object, which is not successfully saved :(
[error]Arguments     :
 

stack trace:


Gra tworzy autosave powyższy kod jest z próby wczytania podczas gdy przy samym dialogu z Pilotem ładuje się ekran wczytywania mapy, po czym wywala bez loga. będę wdzięczny za wszelką pomoc.

edit:
Jedynie co się pojawia przy prócie przejścia to:

Kod: Zaznacz wszystko
stack trace:

0023:74F7500A MSVCR80.dll, memcpy()
0023:100050E1 xrNetServer.dll, IPureClient::OnMessage()
"I didn't come to play. I came to win."
Awatar użytkownika
Ashenmoor666
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 17 Lut 2010, 10:06
Ostatnio był: 21 Gru 2016, 17:44
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 9

Re: [MISERY]

Postprzez MetalowyStalker w 27 Wrz 2013, 14:17

Niestety nie wiem jak pomóc, oby mi to nie wyskoczyło bo się załamie :P


Mam pare pytań najważniejsze jest to, jak usmażyć mięso np mięsacza? Czy można tu gotować? Była o tym mowa w zapowiedziach, by jakąś pozbyć się tego promieniowania.

Gdy zabiję owego mięsacza mam wybór wydobycia z niego mięsa albo oka, albo to albo to, nie mogę obu przedmiotów naraz wziąć co jest dziwne.

Jak walczyć z pijawką? jak zniknie to już AMEN nie słychać go w tym modzie ;-) a strzelanie na ślepo na misery to nie dobry pomysł.

Jaką broń główną i poboczną polecacie? głównie chodzi mi o praktyczność i wytrzymałość.

W nagrodę za przeczytanie posta trzymajta mojego screena ;)

Image
Image

O ciemności, jeśli tylko w Twych ramionach spocząć mógłbym
Na chwilę i z doczesnymi oczami
Ujrzeć Twój gasnący uśmiech
Awatar użytkownika
MetalowyStalker
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 27 Mar 2013, 10:27
Ostatnio był: 18 Cze 2017, 21:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 12

Re: [MISERY]

Postprzez Gizbarus w 27 Wrz 2013, 14:39

Jeśli idzie o broń boczną, nic nie przebije Marsza. Obłędnie wręcz celny, bardzo mocny, a do tego szybkostrzelny - ba, można nawet dodać tryb ognia automatycznego. W sumie przez większość gry używałem go jako broni głównej...
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez MetalowyStalker w 27 Wrz 2013, 14:53

Marsza? marsz hmm nigdy nie słyszałem o czymś takim, jak to wygląda i gdzie to mogę znaleźć? : D
Image

O ciemności, jeśli tylko w Twych ramionach spocząć mógłbym
Na chwilę i z doczesnymi oczami
Ujrzeć Twój gasnący uśmiech
Awatar użytkownika
MetalowyStalker
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 27 Mar 2013, 10:27
Ostatnio był: 18 Cze 2017, 21:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 12

Re: [MISERY]

Postprzez Hynek w 27 Wrz 2013, 15:37

W podstawce był jako jeden z pistoletów zamawianych u Żwawego. Wygląda jak HK USP, czyli tak: Image
Jak masz dwie lewe ręce,to i młotek zepsujesz.Nie umiesz grzebać w sprzęcie-nie ruszaj!

Za ten post Hynek otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive MetalowyStalker.
Awatar użytkownika
Hynek
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 11 Wrz 2011, 21:59
Ostatnio był: 19 Gru 2016, 03:53
Miejscowość: Rzeszów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 4

Re: [MISERY]

Postprzez MetalowyStalker w 27 Wrz 2013, 15:46

Dzięki za pomoc, jako fan krótkiej broni zaraz tego będę szukał :)

Ashenmoor666 napisał(a):Ma ktoś pomysł co jest nie tak? Bug przy przejściu z Jupitera na Zaton:


Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : (b1 || b2)
[error]Function      : CSE_Abstract::Spawn_Read
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\xrServer_Object_Base.cpp
[error]Line          : 357
[error]Description   : cannot read object, which is not successfully saved :(
[error]Arguments     :
 

stack trace:


Gra tworzy autosave powyższy kod jest z próby wczytania podczas gdy przy samym dialogu z Pilotem ładuje się ekran wczytywania mapy, po czym wywala bez loga. będę wdzięczny za wszelką pomoc.

edit:
Jedynie co się pojawia przy prócie przejścia to:

Kod: Zaznacz wszystko
stack trace:

0023:74F7500A MSVCR80.dll, memcpy()
0023:100050E1 xrNetServer.dll, IPureClient::OnMessage()


jednak mam ten sam błąd co mnie nie dziwi ;-) ktoś wie co z nim zrobić?

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : out_of_memory_handler
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line          : 336
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Out of memory. Memory request: 65121 K
Ostatnio edytowany przez MetalowyStalker, 27 Wrz 2013, 16:58, edytowano w sumie 1 raz
Image

O ciemności, jeśli tylko w Twych ramionach spocząć mógłbym
Na chwilę i z doczesnymi oczami
Ujrzeć Twój gasnący uśmiech
Awatar użytkownika
MetalowyStalker
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 27 Mar 2013, 10:27
Ostatnio był: 18 Cze 2017, 21:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 12

Re: [MISERY]

Postprzez SkullDagger w 27 Wrz 2013, 19:33

Co do out of memory to rozwiazanie było podawane wiele razy, a co do brania części ciała mutantów to należy podejść do padliny, kliknąć F i potem po prostu OK, nic nie wybierać w okienku.
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 882
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 21 Lis 2024, 23:39
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: [MISERY]

Postprzez MetalowyStalker w 27 Wrz 2013, 19:40

Dzieki za odpowiedź na pytanie, a co do out of memory to nie pojawia mi sie ten błąd i gram na min tylko tekstury na wysokich wiec to nie wina sprzetu, rozne bug trapy wyskakują przy próbie opuszczenia zatonu także nie wiem co zrobić
Image

O ciemności, jeśli tylko w Twych ramionach spocząć mógłbym
Na chwilę i z doczesnymi oczami
Ujrzeć Twój gasnący uśmiech
Awatar użytkownika
MetalowyStalker
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 27 Mar 2013, 10:27
Ostatnio był: 18 Cze 2017, 21:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 12

Re: [MISERY]

Postprzez Ashenmoor666 w 27 Wrz 2013, 21:26

Na stronie Moddb jest fiz dotyczący psujących się zapisów, był wrzucany też tutaj ale link na mediafire wygasł a u nich na forum jest podany również inny link, poszukaj tam mi pomogło z tym przejściem między mapami i ogółem z psującymi się zapisami.
"I didn't come to play. I came to win."

Za ten post Ashenmoor666 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive MetalowyStalker.
Awatar użytkownika
Ashenmoor666
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 17 Lut 2010, 10:06
Ostatnio był: 21 Gru 2016, 17:44
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 9

Re: [MISERY]

Postprzez syra123 w 28 Wrz 2013, 00:56

Czy jest dostępne spolszczenie do tego moda? Nie udało mi się znaleźć na forum, mam nadzieję że je tylko przeoczyłem.
syra123
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 28 Wrz 2013, 00:52
Ostatnio był: 28 Wrz 2013, 00:56
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości