[Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez trolololo w 04 Sty 2017, 17:03

Mam takie wstydliwe pytanie, jak odpali ć pojazd? Próbowałem wklepać w konsoli, i poszukać w ustawieniach, czy internetach, ale nic nie znalazłem.

Bo w Agropromie jest BTR, do którego można wsiąść (poznałem bo się ruszał jak się o niego otarlem), a dokładniej można wsiąść do jego wieży... Czy da się zrobić coś dalej?
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Reklamy Google

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez STALKER ZERO w 05 Sty 2017, 15:19

Junx napisał(a):
STALKER ZERO napisał(a):Czy mod będzie miał spolszczenie?


Mod ma już spolszczenie w wersji Beta

Image

http://www.moddb.com/mods/call-of-chern ... -1422-beta


Dzięki za info... Jeszcze mam pytanie... Czy jak się wybierze np wolnych stalkerów to czy można dołączyć do jakieś frakcji czy są one przypisane na stałe i trzeba konsolą zmieniać?
Awatar użytkownika
STALKER ZERO
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 01 Lip 2012, 12:54
Ostatnio był: 08 Cze 2019, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 1

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Necrontyr w 05 Sty 2017, 18:17

Na jaką to wersję jest?
Necrontyr
Stalker

Posty: 69
Dołączenie: 06 Lip 2013, 13:41
Ostatnio był: 12 Sty 2018, 23:03
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 3

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez STALKER ZERO w 05 Sty 2017, 19:57

Necrontyr napisał(a):Na jaką to wersję jest?


Na najnowszą wersję z tym patchem http://www.moddb.com/mods/call-of-chern ... 1422-patch
Awatar użytkownika
STALKER ZERO
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 01 Lip 2012, 12:54
Ostatnio był: 08 Cze 2019, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 1

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Necrontyr w 05 Sty 2017, 20:07

Twoja wersja którą mi tu dałeś w linku jest starsza od mojej. Ja mam 1.6.0.2 więc skoro do najnowszej to do mojej. Ok a tak z ciekawości, ten mod ma fabułe czy jest jak ten badziewny mod z CS fraction mod który pozbawiony jest fabuły?
Necrontyr
Stalker

Posty: 69
Dołączenie: 06 Lip 2013, 13:41
Ostatnio był: 12 Sty 2018, 23:03
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 3

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez STALKER ZERO w 05 Sty 2017, 21:40

To jest wersja moda XD... Jedyne z tego co wiem to musisz mieć oryginalną grę, by odpalić tego moda. I tak... To jest mod dający całkowity freeplay w stylu faction war.
Awatar użytkownika
STALKER ZERO
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 01 Lip 2012, 12:54
Ostatnio był: 08 Cze 2019, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 1

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez nordvargr14 w 05 Sty 2017, 23:38

Mod otrzymal nagrode jako mod roku.. i teraz pytanie.. bo widze temat od lat umarl.. czy to jest mod samodzielny? czy trzeba miuec gre? i jak dziala po tylu latach od ostatniej wypowiedzi na forum? Slyszalem ze jest polska wersja jezykowa, jakie dzialania nalezy wykonac aby miec takowa przy instalacji??
nordvargr14
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 05 Sty 2017, 23:30
Ostatnio był: 13 Maj 2023, 19:17
Kozaki: 1

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Necrontyr w 05 Sty 2017, 23:39

Czyli bezużyteczny mod. 0 fabuły
Necrontyr
Stalker

Posty: 69
Dołączenie: 06 Lip 2013, 13:41
Ostatnio był: 12 Sty 2018, 23:03
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 3

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez tom3kb w 06 Sty 2017, 09:26

@Necrontyr
Nie tak bezużyteczny, mod ma jedną czy dwie takie główne linie fabularne choć nie wiem jak bardzo rozbudowane, reszta to "proste" questy, zlecenia od stalkerów typu przynieś/znajdź/zabij/pogadaj/idź ale bez jakiejś historii.
Jest też quest pack dodający więcej tego typu zadań.

Jeden z naszych rodaków zabrał się przed paroma dniami za robienie paczki "normalnych" fabularnych zadań do CoCa (może nawet małych linni fabularnych) ale zobaczymy co z tego wyjdzie (i czy wyjdzie), no i trzeba trochę poczekać ;) bo takie coś nie powstaje w dwa dni.

@nordvarg14
Mod jest samodzielny ale musisz mieć na dysku oryginalną wersję Zewu, żeby działał.
Jak zainstalować spolszenie info znajdziesz tam gdzie ono jest, np z linka wyżej.
W skrócie najpierw instalujesz CoC, a potem wrzucasz polonizację, tylko pamiętaj, że polonizacja jest cały czas szlifowana więc za jakiś czas wyjdzie pełna wersja.
Tłumaczone są też niektóre addony do CoCa np Weapon packi.
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 543
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 16 Sie 2024, 22:44
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez trolololo w 06 Sty 2017, 17:29

Mam takie pytanko.
:

Co to jest?!

Image

Trzy razy mnie zabiło, a później znikneło.
Mod po zainstalowaniu kilku "dodatków" robi się całkiem przyjemny. Można sobie powymyślać własną fabułę. Chociaż u mnie ogranicza się do to uzasadniania zamordowania Barmana, który uciekł z Baru, kiedy tylko mnie zobaczył (jestem wojskowym). Fajne jest to, że wreszcie można chować się za krzakami, co uratowało mi tyłek na Wielkich Bagnach. Ponadto, mimo że jako wojskowy mam wszędzie wrogów, mogę liczyć na wsparcie niebios. Helikopter zawsze kiedy jest potrzebny, lata gdzieś w pobliżu, i jest wołany przez kompana. Oni też są niczego sobie, lepsi niż w TFW! Przynajmniej umieją strzelać, i nie trzeba się bać, że skończy im się amunicja. Fajnie mieć takiego jednego z automatem, i drugiego z karabinem wyborowym, zawsze pomogą. Chociaż zdarza się, że im ucieknę, to zawsze przychodzą na czas, jeśli jestem w niebezpieczeństwie.
I co to za anomial, co lata po drodze, i robi kula po całym cmentarzysku pojazdów? Taka niebieska.
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Pangia w 06 Sty 2017, 18:41

Co do spojlera to pierwsze skojarzenie moje skojarzenie to ta chmura z Zagubionych: https://www.youtube.com/watch?v=49zPM-aU3Yc
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Cichy12 w 07 Sty 2017, 01:39

Właśnie nie dawno zacząłem grać w CoC, i po zaaplikowaniu weapon packu zauważyłem że wszystkie karabiny maszynowe mają straszny odrzut nawet po ulepszeniu, i chciałem się zapytać czy nie da się tego jakoś w plikach gry poprawić?
Cichy12
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 07 Sty 2017, 01:30
Ostatnio był: 07 Sty 2017, 09:54
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości