[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez n1ck w 28 Sie 2013, 21:09

Jangcy napisał(a):Znalazłem tylko jedną w Kordonie. Może ktoś podać lokalizację innych ?

A którędy się przechodzi do Kordonu? :P
Tak na poważnie to po prostu kup sobie je u handlarza, 2x kevlar i 2x ramki aluminiowe i można biegać :)
Awatar użytkownika
n1ck
Tropiciel

Posty: 217
Dołączenie: 05 Lis 2011, 09:06
Ostatnio był: 16 Gru 2019, 15:04
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 41

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Rumcajs93 w 28 Sie 2013, 21:19

Mam postulat - zabierzcie wojskowym granaty :D Wiem troche idiotycznie brzmi, ale u mnie trepy się same wysadzają w czasie akcji w szpitalu - nijak nie idzie ocalić ten trójki kompanów (chciałem mieć to lepsze zakończenie odnośnie prypeci :) )
Albo chociaż powiedzcie jak "wyłączyć" to rzucanie granatów na jakiś czas bo naprawde nie jestem w stanie ocalić tych trepów. Męczę tą misje juz drugą godzinę, znam już spawn monolitu praktycznie na pamięć. Sam ich wybijam a tamci zawsze pod koniec granat sobie pod nogi rzucą.
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [MISERY]

Postprzez kfiat_man w 29 Sie 2013, 10:53

Zacząłem grę od nowa ze wszystkimi paczami, pograłem ze 2 godziny, jestem na Zatonie.
Kod: Zaznacz wszystko
* Loading spawn registry...
* 5826 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_story_objects].[11224][7083]
! Cannot find saved game ~#i#:incorrect load [_se_actor].[160][7086]
* 12392 objects are successfully loaded
! Cannot find saved game ~#i#:object [0] is already in story_objects_registry with story_id[actor]
! Cannot find saved game ~#i#:after create ammo_7.62x39_ap0388 [zat_hiding_place_64]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_rucksack0742 [zat_hiding_place_65]
! Cannot find saved game ~#i#:after create batteries1140 [zat_hiding_place_66]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_rucksack1141 [zat_hiding_place_67]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka71142 [zat_hiding_place_69]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_green_box6030 [zat_hiding_place_70]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka75934 [zat_hiding_place_72]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka75998 [zat_hiding_place_73]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka46274 [zat_hiding_place_75]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_expl_dinamit6278 [zat_hiding_place_76]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka16283 [zat_hiding_place_77]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka36290 [zat_hiding_place_78]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_expl_dinamit6294 [zat_hiding_place_79]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_green_box6183 [zat_hiding_place_80]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka56187 [zat_hiding_place_81]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_expl_dinamit6199 [zat_hiding_place_82]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka26158 [zat_hiding_place_83]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_box_metall_016153 [zat_hiding_place_90]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka16166 [zat_hiding_place_91]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_dev_merger6170 [zat_hiding_place_92]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_box_metall_016174 [zat_hiding_place_93]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka36176 [zat_hiding_place_94]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_dev_merger6226 [zat_hiding_place_95]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka26230 [zat_hiding_place_96]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_expl_dinamit6244 [zat_hiding_place_97]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka16259 [zat_hiding_place_98]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka36265 [zat_hiding_place_99]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_dev_merger6270 [zat_hiding_place_100]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_box_metall_016892 [zat_hiding_place_102]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_blue_box6884 [zat_hiding_place_103]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka77017 [zat_hiding_place_104]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka76934 [zat_hiding_place_105]
! Cannot find saved game ~#i#:after create inv_sumka76943 [zat_hiding_place_106]
* Game kfiat - quicksave is successfully loaded from file 'c:\users\public\docume~1\stalke~1.-ze\savedgames\kfiat - quicksave.scop' (1.589s)
* phase time: 1589 ms
* phase cmem: 506565 K
* phase time: 13 ms
* phase cmem: 506565 K
* phase time: 11 ms
* phase cmem: 506565 K
* [win32]: free[1320600 K], reserved[197628 K], committed[2676012 K]
* [ D3D ]: textures[1408842 K]
* [x-ray]: crt heap[506513 K], process heap[15070 K], game lua[34510 K], render[348 K]
* [x-ray]: economy: strings[34059 K], smem[7538 K]
stack trace:

0023:721E504C MSVCR80.dll, memcpy()
0023:100050E1 xrNetServer.dll, IPureClient::OnMessage()
 
[error][      87]    : Parametr jest niepoprawny.


Tak się dzieje jak zrobię quicksave'a i go załaduję, przy próbie hardsave'a crash, crash przy próbie przejścia na Jupiter. Nie wiem jak innym ale mnie ten mod nie działa i koniec. Grę przeszedłem jako snajper na czystej mizerii 2.0, końcówkę zagrałem na 2.0.1 savegame compatible. Od czasu paczy zaczynałem już 3 razy jako recon i tylko raz dotarłem do Prypeci.
edit. Całemu temu zjawisku towarzyszy jedna prawidłowość -im więcej paczy tym gra jest bardziej stabilna, dużo mniej losowych wylotów, ale sejwy psują się tym częściej im więcej mam zainstalowanych łatek i fixów.
kfiat_man
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 03 Lip 2012, 21:20
Ostatnio był: 19 Paź 2016, 09:01
Miejscowość: Zona
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: [MISERY]

Postprzez Voldi w 29 Sie 2013, 11:28

Zacznij od nowa i zapomnij o funkcji quicksave, lepiej walić hardsave z konsoli. Cycu gdzieś mówił, jaką komendę trzeba wklepać, mi wyleciało z głowy. Może pomoże.
Image
Awatar użytkownika
Voldi
Ekspert

Posty: 843
Dołączenie: 29 Gru 2011, 11:11
Ostatnio był: 30 Maj 2024, 11:26
Miejscowość: Kraków/Hajnówka
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 426

Re: [MISERY]

Postprzez vandr w 29 Sie 2013, 11:34

save "nazwazapisu".
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 26 Lis 2024, 06:08
Kozaki: 1749

Re: [MISERY]

Postprzez Amberyta w 29 Sie 2013, 12:18

Najnowszy patch zainstalowany - misje wykonane z bandytami na statku oraz w lesniczówce oraz misja z pijawkami ale jeszcze ich nie zatrułem. Wyposażony w strzelbe SPAS oraz jakis rewolwer GP100 bodajże oraz kilka granatów - niestety tych zwykłych oraz w standardowej kurteczce pomknałem do żelaznego lasu - na miejscu zastałem 3 burery oraz kilka ( ok 6-8 zombi ) Z daleka wydawało mi sie że błakał sie jakiś kontroler no i wiadomo polterek . Po kilkukrotnej próbie pozbycia sie burerów granatami i dobijania strzelbą odpusciłem sobie bo nie dawało rady ubic tych burerów . Wróciłem na Skadowsk i kupiłem Kar 98 i troche ammo z przebijalnoscią klasy IV i poszedłem do ZUO na najemników myślac iż znajdzie sie tam jakis sprzecik no ale szału nie było . Jakas M4A1 która mój recon ma na High - jakis granatnik do tego. Na razie lapka nie oddałem i nie skończyłem tego zadania Kupie pare F1 i spróbuje napuscic burery na anomalie i zobaczymy co z tego wyniknie. Na te chwile mam ok 15-20 k rubli wiec szału naprawde nie ma a same bronie i pancerz bez jakichkolwiek modyfiakcji
Amberyta
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 21 Sie 2013, 10:08
Ostatnio był: 29 Sie 2013, 14:53
Miejscowość: Sieradz
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez kfiat_man w 29 Sie 2013, 12:50

@voldi, używam quicksave, ale co jakiś czas robię twarde zapisy. Ostatni twardy zapis mi się wczytuje, ale poza tym nie mogę wczytać innego, nawet kolejnego twardego.
kfiat_man
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 03 Lip 2012, 21:20
Ostatnio był: 19 Paź 2016, 09:01
Miejscowość: Zona
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 29 Sie 2013, 12:51

Jeśli komuś nie chce się gmerać w konsoli, polecam zajrzeć do tego kompendium tweaków:
http://www.moddb.com/mods/stalker-miser ... ium#883699
i poszukać frazy "Yasti's Main Menu Quick-Hard Save".
Wgranie tej funkcji umożliwi Wam dokonywanie twardych sejwów w menu głównym poprzez wciśnięcie f5.
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

Re: [MISERY]

Postprzez kfiat_man w 29 Sie 2013, 13:43

Pany, udało mi się uruchomić sejwy z powrotem (nie wiem na jak długo) poprzez spanie ok 14h. Spanie 5h nie pomogło, więc spałem dłużej. Z niecierpliwością czekam na kolejne wyloty i uszkodzone sejwy :suchar:
edit: zepsuły się po 30 min grania.
kfiat_man
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 03 Lip 2012, 21:20
Ostatnio był: 19 Paź 2016, 09:01
Miejscowość: Zona
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: [MISERY]

Postprzez Gizbarus w 30 Sie 2013, 10:19

Chciałem przejść z Zatonu na Jupiter po zrobieniu wszystkich aktualnych zadań, ale niestety podczas próby ładowania poziomu wywala mi z takim bykiem:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 502
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'duty_sim_squad_novice_jupiter'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report
 

stack trace:



Ktoś się już z tym spotkał? Niestety, wszelakie kombinacje w stylu spania, łażenia i kombinowania nie pomagają.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez trojanuch w 30 Sie 2013, 11:13

Musisz nie mieć zainstalowanego patcha v2.0.2 - prawdopodobnie masz zainstalowany jedynie quick fix.

Sekcja której brakuje znajduje się w plikach patcha v2.0.2 w pliku configs\misc\squad_descr.ltx

Ponadto znajduje się też w najnowszej wersji QUICK FIXA - najlepiej pobierz i jeszcze raz zainstaluj zarówno pełny patch v2.0.2 i na niego potem QUICK FIX:

PATCH:
http://www.miserymod.com/?p=368

QUICK FIX:
http://www.miserymod.com/?page_id=1389
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 30 Sie 2013, 12:29

Nikt nie ma troszku wolnego weekendu i chęci wspomożenia ekipy tłumaczącej w przeprowadzeniu korekty dwóch plików? Jeśli jednak chcesz się walnie przyczynić do jak najszybszego wydania polskiej wersji tego genialnego moda, pisz do mnie, a na pewno nie zapomnimy o Tobie wspomnieć w creditsach.
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość