[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez sledz w 27 Sie 2013, 18:07

Robię tak od pierwszej mizerii. Jak nie chcesz usuwać na stałe to po prostu zmień nazwę tego folderu a w przypadku ewentualnych problemów przywróć.
Kierunek - tam!
Nadstawiaj uszu i rozglądaj się.

Za ten post sledz otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive bachuxd.
Awatar użytkownika
sledz
Stalker

Posty: 75
Dołączenie: 30 Sty 2012, 00:10
Ostatnio był: 14 Gru 2016, 13:42
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 7

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez n1ck w 27 Sie 2013, 18:11

sledz napisał(a):Jaką klasa grasz? Recon ma najwyższą odporność na promieniowanie i wystarczy mi maska PMK - napromieniowanie schodzi w kilka minuta starta zdrowia jest niezauważalna.

Gram Snajperem. Jak grałem Reconem to też zauważyłem że jest bardzo odporny na promieniowanie, misję z pogłębiarką zrobiłem nawet bez wypalenia jednego papierosa :)
Awatar użytkownika
n1ck
Tropiciel

Posty: 217
Dołączenie: 05 Lis 2011, 09:06
Ostatnio był: 16 Gru 2019, 15:04
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 41

Re: [MISERY]

Postprzez bachuxd w 27 Sie 2013, 18:15

A jak jest w końcu z tym tekstem w 2 ?
bachuxd
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 27 Sie 2013, 17:01
Ostatnio był: 09 Wrz 2013, 12:04
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Gizbarus w 27 Sie 2013, 18:40

Bachu - tłumaczony jest cały tekst gry oraz moda, w tym także kwestie wypowiadane przez postacie. Tak więc nie masz co liczyć na lektora, ale wszystko inne zostaje przetłumaczone.

...w końcu po to są polonizacje, no nie? :-/
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez bachuxd w 27 Sie 2013, 18:43

Taaaak :D O spolszczeniu wiem.
Ale jeszcze pewnie poczekamy na nie minimum tydzień.
Mi chodzi o to czy tekst (albo chociaż jego część) będzie po polsku, gdy zainstaluje moda (v2) na polską wersję gry :)
bachuxd
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 27 Sie 2013, 17:01
Ostatnio był: 09 Wrz 2013, 12:04
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Gizbarus w 27 Sie 2013, 18:53

Bez spolszczenia wszystko będzie po angielsku - w końcu mod zawiera angielskie paczki językowe. Po to właśnie spolszczenie - nie tylko, żeby przywrócić vanillowe teksty, ale i przetłumaczyć to, co chłopaki dodali jako nowe ;)
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez Rumcajs93 w 27 Sie 2013, 19:46

Hej Trojan nie wiem co wami kierowało jak robiliście spawn w fabryce na Jupiterze, ale to chyba coś szalonego - klimat na terenie kompleksu jest wspaniały :D
Normalnie nie idzie odgonić się od "darów" Zony, naprawdę teraz trzeba się porządnie zastanowić jak przyjdzie nam tam iść. W wanilli nie było żadnych problemów, tylko kilka psów a tutaj jest dosłownie wszystko.

A i tak z innej beczki wie ktoś gdzie pochowane są narzędzia na Jupiterze? Jedyne jakie do tej pory znalazłem to kalibracyjne (gram assaultem jakby coś) :)
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [MISERY]

Postprzez n1ck w 27 Sie 2013, 20:13

narzędzia w jupiterze:

:

podstawowe: w kompleksie wołkow, w czerwonym kontenerze w piwnicy z burerem
precyzyjne: w fabryce jupiter na dziedzincu za garazem (za schowkiem streloka)
kalibracyjne: w schowku (plecaku) w autobusie na dziedzincu fabryki jupiter

Za ten post n1ck otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive djcycu, Gość.
Awatar użytkownika
n1ck
Tropiciel

Posty: 217
Dołączenie: 05 Lis 2011, 09:06
Ostatnio był: 16 Gru 2019, 15:04
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 41

Re: [MISERY]

Postprzez WowanBardzoZły w 27 Sie 2013, 20:59

Czy ktoś potrafi mi powiedzieć co konkretnie i w jakim pliku musiałbym zmienić by móc podnosić przedmioty z mutantów w misery 1?

PS: proszę o pomoc z moim problemem opisanym stronę wcześniej
Dobra, a teraz wyskakuj z kasy, tylko tak bym ręce twoje widział. No już! Żywo!
Awatar użytkownika
WowanBardzoZły
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 17 Sie 2013, 09:50
Ostatnio był: 28 Lis 2014, 19:31
Miejscowość: Kielce
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 4

Re: [MISERY]

Postprzez mayer99 w 27 Sie 2013, 22:02

Patch 2.0.2 z najnowszym fixem....wywala niestety często juz w Zatonie...
log:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ...e.r. - zew prypeci\gamedata\scripts\state_mgr.script:160: C stack overflow



Ktos wie o co chodzi? Czy na powyzszym patchu tez wszyscy macie zatrzęsienie mutantów juz w Zatonie...?
Istny wylęg mutantów wszelkiej masci.... od nibyolbrzyma po plotergeisty....i to prawie wszedzie...
Normalne to...???
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 23 Paź 2024, 10:24
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [MISERY]

Postprzez n1ck w 27 Sie 2013, 22:05

WowanBardzoZły napisał(a):Czy ktoś potrafi mi powiedzieć co konkretnie i w jakim pliku musiałbym zmienić by móc podnosić przedmioty z mutantów w misery 1?


Wątpię, żeby to było możliwe bo to chyba bardziej złożony skrypt.

Po przejściu do Prypeci zamiast obok pralni spawnuje mnie w Jupiterze. I to w dodatku pod mapą. Ktoś wie o co chodzi?


edit: spróbowałem ponownie, tym razem zaczęła się ładować Prypeć ale nie dochodzi do końca tylko wywala z błędem
Kod: Zaznacz wszystko
0023:7253500A MSVCR80.dll, memcpy()
0023:100050E1 xrNetServer.dll, IPureClient::OnMessage()
Awatar użytkownika
n1ck
Tropiciel

Posty: 217
Dołączenie: 05 Lis 2011, 09:06
Ostatnio był: 16 Gru 2019, 15:04
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 41

Re: [MISERY]

Postprzez mateuszm1 w 27 Sie 2013, 23:51

Witam mam pytanie do bardziej doświadczonych:
Znalazłem u martwego bandyty AK74U - dość zniszczony, ale miała niezłe up'y, wiec wziąłem ją do samodzielnej naprawy... kupiłem odpowiedni sprzęt (dla tego kalibru oczywiście) i naprawiłem, ale później zapomniałem zapisać i zgiąłem. Po wczytaniu save'a z przed naprawy znowu kupiłem ten sam sprzęt do samodzielnej naprawy ale ... już nie można go naprawić (nie pokazuje się na liście) ?? Dlaczego ??
(zrobiłem save'a przed kupnem sprzętu bo nie wiedziałem czy ten popsuty kałach się załapie to znaczy czy ma te min. 25%, a nie chciałem utopić kasy, no i za pierwszym razem zaskoczyło a potem już :facepalm: )

BTW. gram snajperem i narzędzia precyzyjne znalazłem nie w tartaku ale w bazie merców na parterze poniżej laptopa po prawej, ... ktoś już wcześniej wspominał, że tam są ale grając reconem. Podstawowe i te lepsze tak jak zaznaczył djcycu :wódka: dla niego :)

Pozdrawiam
mateuszm1


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość