[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez nati20 w 10 Maj 2014, 02:07

Znajdź temat na stalkerteam, spolszczenie ich więc tam musisz szukać- trzeba się zarejestrować.
:

Get out of here STALKER!

Image
nati20
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 13 Cze 2009, 14:26
Ostatnio była: 22 Gru 2019, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 68

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez tom3kb w 10 Maj 2014, 17:51

Mam takie małe pytanko dotyczące SGM 2.2 czystego bez żadnych weapon packów. Czy w nim są dodane jakieś nowe bronie czy jest tylko to co oferuje gra. Na pierwszej stronie w info o modzie jest napisane, że są nowe przedmioty i bronie. Co do przedmiotów to się zgodzę ale broni żadnej nowej nie widziałem. Co prawda dopiero zaczynam i latam po Kordonie i bagnach więc może coś się pojawi na dalszych mapach ale wolę się zapytać.
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 544
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 30 Wrz 2024, 15:26
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 10 Maj 2014, 17:59

Nie pamiętam szczerze, ale raczej nie. Chyba tylko super spersonalizowany Wintoriez, ale on potrzebny do misji pobocznej.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Rider w 13 Maj 2014, 20:11

W sumie to nie mam pojęcia. Ale rozwiązaniem tego problemu bynajmniej chwilowym jest przed wczytaniem zapisu po "dedzie" jest wciśnięcie "Zakończ gre" i dopiero wtedy wczytaj. Pomaga w 8/10 wypadkach.

Za ten post Rider otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative AwwwSomeman.
Awatar użytkownika
Rider
Stalker

Posty: 56
Dołączenie: 01 Lis 2012, 15:27
Ostatnio był: 17 Lut 2022, 20:33
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: -11

Pytanie o SGM 1.6

Postprzez AwwwSomeman w 20 Maj 2014, 13:33

Skończyłem fabułę.
Straciłem cały eq, :facepalm: Chciałbym go odzyskać.
Powie mi ktoś gdzie mogę znaleść te bronie: :?:
-Mosin Nagant
-XM8
-M14 (na te dziwne naboje)
Dodatkowo pytanie
Jak mogę ściągnąć ten głupi kombinezon seva
Bo jak zdejmę to crash... :(
Edit:
I co z cementownią?
próbowałem detektorem omega mam kompass i tym walessem czy jak on tam byl tez
obydwa ulepszone :(
Awatar użytkownika
AwwwSomeman
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 20 Maj 2014, 13:25
Ostatnio był: 07 Sie 2015, 12:07
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: -1

Re: Pytanie o SGM 1.6

Postprzez apg2312 w 20 Maj 2014, 13:47

Najprościej chyba skorzystać ze spawnera:
http://yadi.sk/d/IIME0OrmQoPjh

A jeśli chcesz skończyć fabułę i nie stracić na końcu całego ekwipunku, to jest w opcjach SGM możliwość wyłączenia tej funkcji. Tyle, że musiałbyś się wrócić do jakiegoś poprzedniego sejwa.
W pliku
gamedata/config/mod_parameters/mod_params.ltx
linijkę
freeplay_robbery_actor = true
zmień na
freeplay_robbery_actor = false

Ścieżka do pliku jest z 1.7, ale w 1.6 o ile pamiętam było tak samo lub podobnie.
I have no right to ask this of any of you... but will you follow me...one last time ?

Za ten post apg2312 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive AwwwSomeman.
Awatar użytkownika
apg2312
Tropiciel

Posty: 322
Dołączenie: 28 Wrz 2009, 21:41
Ostatnio był: 18 Wrz 2019, 08:49
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 76

Pytanie o Sgm 1.6 cd.

Postprzez AwwwSomeman w 20 Maj 2014, 14:58

Po problemie (masz dziwne tekstury itp... wgraj jeszcze raz)
Ale co z kombinezonem ... Ni w ząb nie chce zejść :/
A o misje z tymi dzwiekami (przepraszam to nie cementownia!) gdzie trzeba wskoczyć w anomalie to już w ogóle nie pytam :facepalm:
Ostatnio edytowany przez AwwwSomeman, 20 Maj 2014, 15:30, edytowano w sumie 1 raz

Za ten post AwwwSomeman otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative Asaimp.
Awatar użytkownika
AwwwSomeman
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 20 Maj 2014, 13:25
Ostatnio był: 07 Sie 2015, 12:07
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: -1

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 22 Maj 2014, 23:13

Rider napisał(a):Zna ktoś dokładną droge do sensora do wykrywacza min na Bagnach? Znalazłem dziure w siatce, ide na znacznik i pokazuje mi, że jest on pod ziemią ^^. Pomocy !!

Podobny problem. Jaki jest prawidłowy sposób na obejście tej miny w przejściu? Wpadłem na to, żeby wrzucić tam granat i o dziwo, zadziałało, ale przecież trudno byłoby na to wpaść mając na uwadze to, że w wanilii taki trik nie działał (o ile to można nazwać trikiem).
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!

Za ten post Pangia otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Asaimp.
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 22 Maj 2014, 23:19

Wyłączcie miny-pułapki w opcjach SMG :)
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Xaris w 22 Maj 2014, 23:47

Witam Wszystkich!
Czy mógłby mi ktoś powiedzieć, w jaki sposób w SGM 2.2 Zwiększyć CELNOŚĆ Broni?
Bo to, że z AK74 z około 50-100m w bandyte trafia mi 7 na 30 pocisków to już "lekka" przesada...(Gram na Masterze)

I jeszcze jedna małą prośba: Grałem teraz sporo w Misery (Czy raczej gram^^") i przyzwyczajony do poziomu trudności nie mogę się przyzwyczaić, iż wszystkie bronie które biorę od przeciwników są w iście doskonałym stanie...Czy da się to w jakiś prosty sposób zmienić? :'3 Zmniejszyć i zróżnicować ich stan techniczny w chwili podnoszenia? Minęlo jakieś 15 min rozgrywki a ja już mam z 30000 na koncie...:'3
Xaris
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 08 Kwi 2012, 21:17
Ostatnio był: 03 Paź 2017, 17:42
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez tom3kb w 23 Maj 2014, 02:20

Co do tych min po co je wyłączać. Ja pierwsze co zrobiłem jak ją zobaczyłem to do niej strzeliłem, żeby zobaczyć czy mozna je tak zdetonować. To chyba najbardziej oczywista rzecz na jaką można wpaść w tej sytuacji :D
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 544
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 30 Wrz 2024, 15:26
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 23 Maj 2014, 14:17

Tylko trzeba jeszcze ją widzieć, a ja tam rzucałem śrubki, podchodziłem w kuckach i ni ch♥ja, nic tam nie było.
Adam napisał(a):Wyłączcie miny-pułapki w opcjach SMG :)

To jeszcze dużo takich niespodzianek jest? Zwłaszcza, że po wyjściu z owej jaskini i przejściu przez siatkę zostajemy niemile zaskoczeni przez dwie pijawki. Aż zużyłem tego jedynego Herkulesa i spi♥rdoliłem na przełaj, bo jakimś cudem w Kordonie znalazłem aż 3 Meduzy i promieniowanie mi nie przeszkadza.
Xaris napisał(a):Bo to, że z AK74 z około 50-100m w bandyte trafia mi 7 na 30 pocisków to już "lekka" przesada...(Gram na Masterze)

Poziom trudności nie ma wpływu na celność twojej broni, a jedyne co mogę ci powiedzieć to to, że kiepsko strzelasz ;) Nieulepszanym i sprawnym AK ściągam cele z ponad 100 metrów (znaczy się włożyłem tylko pieniądze na ulepszenie na lunetę PSO, która mi się pojawiła randowo w jednej ze skrzynek), aż sam się zdziwiłem jak celna jest ta broń w SGM.
Xaris napisał(a):Minęlo jakieś 15 min rozgrywki a ja już mam z 30000 na koncie...:'

Spokojnie, ulepszenie na lunetę w AK kosztuje ponad 11 tysięcy u pierwszego napotkanego technika. A później jeszcze weźmie 10 tysięcy za wykrywacz min.

Aha, i jak chcecie nieco lepszy start w grze (pewnie to już gdzieś było w temacie), to potrzebujecie ze czterech antyradów lub dwóch radioprotektorów i trochę granatów (resztę wyczyścicie przy okazji linii fabularnej):
2.2, bez addonów:

Przed wejściem do tunelu, w którym w CS było przejście do Doliny Mroku, a w okolicy którego mamy się spotkać ze zwiadowcą czeka 9 bandytów. Rzucamy im kilka cytrynek, niedobitków kończymy kałachem. Gdy zbliżymy się do tunelu, wyskoczy z niego nibypies. Kończymy jego żałosny żywot i biegniemy do tunelu (możemy łyknąć radioprotektor). Na jego „końcu” wyznaczonym przez niewidzialną ścianę na ziemi znajdziemy jeden radioprotektor i hełm w spolszczeniu nazwany „Wiosna”, który ma parametry podobne do stalowego hełmu z waniliowej gry. Zawsze to lepsza ochrona przed pociskami niż maska przeciwgazowa, ale pierwszy technik nie zainstaluje nam do niej noktowizji, więc niekoniecznie może się opłacać targanie go ze sobą.
Z kolei na końcach tunelu przebiegającym na zachód od mostu znajdziemy kolejnych bandytów. Wybijamy tych stojących po południowej stronie i wchodzimy do tunelu. Jest on dość mocno napromieniowany, ale myślę, że warto się tam wybrać – w tym rozwalonym kontenerze czeka na nas kombinezon najemnika, który przede wszystkim ma większy o 8 kilo udźwig i ogólnie lepszą ochronę niż wyjściowe ubranko, więc przy okazji możemy wziąć stare łachy i sprzedać za jakieś grosze (ok. 1,5k rubli) u handlarza.
W rozwalonej ciężarówce stojącej w garażu na stacji pojazdów, na pace leży Desert Eagle i 100 pocisków .45 Hydroshock.
Na stacji pojazdów wciąż można znaleźć nowiuśkiego AKSU i 4 paczki po 60 naboi 5.45x39 FMJ obok, nie wspominając o granatach i apteczce w pokoju obok.
W wiosce kotów, w tej najbardziej rozwalonej chałupie, nad sufitem można znaleźć Walthera P99 i 100 pocisków 9x19 JHP. Bardziej amunicja się przyda, bo naprawdę warto wyposażyć się w MP5 (lepszy zasięg niż śrutówki).
Herkulesa, o którym wcześniej mówiłem, można znaleźć na strychu domku, przy którym stoi skrzynka z energetykami; obok niego leży konwerter granatów. Z kolei skacząc dachu tego domku na dach chałupki obok, będziemy mogli położyć ręce na sakiewce z pienędzmi ukrytej w miejscu, w którym w Cieniu Czarnobyla było pudło z kombinezonem najemnika. Jeśli jej tam nie ma, to trzeba na niskim przykucnięciu wejść na ten strych i ją podnieść, bo się po prostu przewróciła (zdarza się, mi się np. w jednym schowku bandaż wbił w model i nie mogę go podnieść :P) Są w nich straszne drobniaki (500-900 rubli), ale jak to mówią: grosz do grosza… :) Taką samą sakiewkę można znaleźć w schowku tego przyjaciela szefa posterunku o ksywce Tamerlane.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości