[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez RadekNioch w 06 Sty 2014, 11:24

Pojawiają się, raz kupiłem od Sowy info, zapamiętałem miejsce a potem wczytałem zapis sprzed kupna i tam znalazłem narzędzia ;3
Awatar użytkownika
RadekNioch
Łowca

Posty: 438
Dołączenie: 28 Lip 2013, 06:31
Ostatnio był: 12 Maj 2019, 01:59
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 55

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez igla2008 w 06 Sty 2014, 11:39

Łee to dobrze wiedzieć :D W takim razie jak ktoś poda tobie to sam tam się kopsnę sprawdzić czy w Jenocie też to działa :)
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez SkullDagger w 06 Sty 2014, 18:35

Dobry wieczór Igla:) Zadanie samo się aktywowało, poczekam na rozwój wydarzeń z tym questem:) A co do narzędzi to ja sam przypadkowo znalazłem podstawowe, potem kupiłem info o podstawowych u Sowy i ten wskazał mi je w Prypeci. Co dziwne na innym zapisie gry w tamtym miejscu leżały narzędzie do kalibracji. A gram w jenota.
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 03 Paź 2024, 09:59
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez igla2008 w 06 Sty 2014, 21:36

O Skull to bardzo dobrze, że grasz w Jenota :) Mi Szluga kazał najpierw zlikwidować wolność a potem po znalezieniu martwych naukowców iść do tasaka najemnika wyjaśniać ten nie ma takiej opcji wiec d.. zbita... :? zadanie stoi. Jak coś ustalisz to daj znać :) Sam też głowie się nad rozwiązaniem. :) A co do narzędzi. Jeśli zadziała sposób z kupnem info, i wczytaniem potem gry to napisze.
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez SkullDagger w 06 Sty 2014, 22:27

Chyba zesrałem troche zadań. Gdy brałęm te zadania byłem w powinności, teraz przeszedłem do Świtu i zniknęły mi zadania od Najemników z podstacji. Spróbuje przejsc z powrotem do powinności, ciekawe czy sie da...
Byłem na etapie zasadzki na Wolność. Powiedziałem Lokiemu zeby wysłał oddział i miałem ich zabić. Teraz nie ma tam znacznika a gdy tam pójde nie ma naukowców.

Znalazłem sposób na 5 darmowych pancerzy Czystoniebowców i 50k (tak właściwie 45k).
:

Po wykonaniu kilku misji dla frakcji Świt dostajemy specjalne zlecenie na wypełnienie schowków dla tejże frakcji. Dowódca daje nam 50k i ich 5 pancerzy które mamy naprawić u nowika. Po tej misji postanawiamy od nich odejsc. Trzeba zapłacic karę 5k ale kase z zadania i pancerze nam zostaja:)


Po ile tysiącach dostajemy osiągnięcie bogaty klient? miałem 275k i nic.
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 03 Paź 2024, 09:59
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez igla2008 w 07 Sty 2014, 15:54

Tak daleko to jeszcze nie zaszedłem... ale mam pytanie do Ciebie opłaca się dołączyć do powinności? Znikają jakieś misje dla wolności? Są jakieś dodatkowe zadania?
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez SkullDagger w 07 Sty 2014, 17:06

Gdy byłem wolnym stalkerem brałem wszystkie zadania jakie znalazłem. Dołączajac do powinnosci żadnych nie straciłem (bynajmniej nie zauwazyłem). Ale po dołączeniu do Świtu Włóczega stał sie moim wrogiem, stał przy drzwiach Szulgi, nie strzelał ale nie mogłem go zabrać do Prypeci więc szliśmy w czterech. Niestety ni mogłem dołączyć już do wolności ani powinności więc spróbowałem z najemnikami. A czy opłaca się do powinności? Jest zniżka u Azota ale wyższe ceny u Hawajczyka.
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 03 Paź 2024, 09:59
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez zdzicho w 07 Sty 2014, 18:24

SkullDagger napisał(a):Gdy byłem wolnym stalkerem brałem wszystkie zadania jakie znalazłem. Dołączajac do powinnosci żadnych nie straciłem (bynajmniej nie zauwazyłem). Ale po dołączeniu do Świtu Włóczega stał sie moim wrogiem, stał przy drzwiach Szulgi, nie strzelał ale nie mogłem go zabrać do Prypeci więc szliśmy w czterech. Niestety ni mogłem dołączyć już do wolności ani powinności więc spróbowałem z najemnikami. A czy opłaca się do powinności? Jest zniżka u Azota ale wyższe ceny u Hawajczyka.


http://up.oblivionlost.pl/viewer.php?file=57272312327209603879.jpg

jak ja grałem to byłem samotnikiem i używałem gaussa i gp-36, opłaca sie bo można kupić u Żwawego jak ma sie dużo kapuchy
Awatar użytkownika
zdzicho
Modder

Posty: 567
Dołączenie: 19 Cze 2009, 20:02
Ostatnio był: 03 Wrz 2024, 02:40
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 500

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez SkullDagger w 07 Sty 2014, 18:27

A myślałem zdzicho że już się wyleczyłeś z kompleksów.
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit

Za ten post SkullDagger otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive RadekNioch.
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 03 Paź 2024, 09:59
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Krystian213 w 15 Sty 2014, 21:17

Jestem w magazynach wojskowych i mam wysadzić norę z mutantami, więc idę po ładunki do bazy podkładam je ale one nie wybuchają, a gdy strzele do nich i wybuchną to i tak nie zalicza.
Awatar użytkownika
Krystian213
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 27 Sty 2010, 15:28
Ostatnio był: 01 Sie 2014, 13:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez RadekNioch w 15 Sty 2014, 22:05

Użyj detonatora.
Awatar użytkownika
RadekNioch
Łowca

Posty: 438
Dołączenie: 28 Lip 2013, 06:31
Ostatnio był: 12 Maj 2019, 01:59
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 55

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez SkullDagger w 15 Sty 2014, 22:14

Krystian a byłeś już w Dolinie Mroku? Nigdzie nie moge znaleźć tej anomalii teleportującej która jest gdzieś w okolicach Jupitera (pytanie kieruje do wszystkich w sumie).
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 03 Paź 2024, 09:59
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości