[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez igla2008 w 03 Sty 2014, 23:52

Żuczek a na moją przypadłość też znalazłeś rozwiązanie? :P

Na prawdę nikt nie gra w Jenota?
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 03 Sty 2014, 23:53

Ja grałem, ale szybko się znudził. Weź już do jasnej ciasnej olej to zadanie i idź dalej...


BTW. Żuczek to kobieta ;)
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez igla2008 w 04 Sty 2014, 00:52

No właśnie chciałbym olać ale nie wiem, czy nie jest to jakieś ważne zadanie do fabuły :P

Żuczka bardzo przepraszam ;)
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 04 Sty 2014, 14:01

Ignach, jeżeli nie wyświetla się na żółto, to nie jest ;)
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez igla2008 w 04 Sty 2014, 15:43

Faktycznie jest na biało czyli zadanie poboczne. Ale już teraz z czystej ciekawości chciałbym wiedzieć co zje*ałem.
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez MrSowa w 05 Sty 2014, 10:26

Cześć czy możecie podać mi działający link do władcy zony dla SGM 1.6 . Oczywiście :wódka: za link.

Edit: Dzięki za link modzik działa. :piesek:
Ostatnio edytowany przez MrSowa, 05 Sty 2014, 11:51, edytowano w sumie 1 raz
Czy widzieliście kiedyś McDonalda w budowie ? One się znikąd pojawiają. Image
Awatar użytkownika
MrSowa
Kot

Posty: 48
Dołączenie: 07 Lis 2013, 15:30
Ostatnio był: 17 Wrz 2016, 17:28
Miejscowość: Miechów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez RadekNioch w 05 Sty 2014, 10:35

Najlepiej pobierz sobie Sigerousa 2.2 z "innej strony która nie równa się z naszą", ale możliwe że to zadziała:
http://www.speedyshare.com/vNTbB/Wladca ... GM-1.6.rar

P.S. Link znalazłem w jakimś starym temacie i podawał go Kubekpop, wystarczyło chwilkę posiedzieć w Google.

Za ten post RadekNioch otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive MrSowa.
Awatar użytkownika
RadekNioch
Łowca

Posty: 438
Dołączenie: 28 Lip 2013, 06:31
Ostatnio był: 12 Maj 2019, 01:59
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 55

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez master husky w 06 Sty 2014, 00:28

Proszę o pomoc, mam problem z questem polegającym na szukaniu dokumentów w podziemiach agropromu - wychodzę do góry po drabinie, podchodzę do tych drzwi z rurek(jak w celi) i gdy otwieram mam wylot do pulpitu, log wygląda następująco:

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: Intel(R) Celeron(R) CPU G530 @ 2.40GHz [GenuineIntel], F6/M10/S7, 2394.00 mhz, 27-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, MONITOR/MWAIT, SSSE3, SSE4.1, SSE4.2
* CPU threads: 2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 48185 files cached 29 archives, 9117Kb memory used.
Init FileSystem 3.514711 sec
'xrCore' build 3967, Dec 14 2009

EH: 3CAABCFCFF6F3A810019C6A72180F166

-----loading e:\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\configs\system.ltx
-----loading e:\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\configs\system.ltx
Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
Loading DLL: xrRender_R4.dll
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* [win32]: free[3985232 K], reserved[102000 K], committed[107008 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[22779 K], process heap[3503 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[27108 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
dir[0]=E:\bitComposer Games\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat\bin\
dir[1]=E:\bitComposer Games\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat\
dir[2]=E:\bitComposer Games\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat\bin\
dir[3]=C:\Windows\system32\
CleanDeviceSpecifierList
CleanDeviceSpecifierList Generic Hardware
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "e:\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[e:\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "e:\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\configs\rspec_default.ltx"...
[e:\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\configs\rspec_default.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "e:\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[e:\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'sv_adm_menu_ban_time'
~ Valid arguments: ui_mp_am_10_minutes/ui_mp_am_30_minutes/ui_mp_am_1_hour/ui_mp_am_6_hours/ui_mp_am_1_day/ui_mp_am_1_week/ui_mp_am_1_month/ui_mp_am_3_monthes/ui_mp_am_forever
[c:\users\public\documents\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:68BA]: AMD Radeon HD 6700 Series
* GPU driver: 8.17.10.1191
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 2248 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
* distortion: used, dev(30),need(14)
* color_mapping: used, dev(30),need(14)
* SSample: 2048x1800
compiling shader postprocess
compiling shader postprocess_d
compiling shader postprocess_cm_pre
* SSample: enabled
compiling shader particle_distort
compiling shader particle
compiling shader particle
- r__tf_aniso 9
- r1_tf_mipbias 0.
compiling shader simple_color
compiling shader portal
compiling shader editor
compiling shader sky2
compiling shader sky2
compiling shader clouds
compiling shader clouds
Starting engine...
compiling shader hud_font
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
Loading DLL: xrGameSpy.dll
intro_start intro_logo
intro_delete ::update_logo_intro
compiling shader yuv2rgb
* [win32]: free[3703004 K], reserved[179064 K], committed[312172 K]
* [ D3D ]: textures[64 K]
* [x-ray]: crt heap[123409 K], process heap[11010 K], game lua[2685 K], render[164 K]
* [x-ray]: economy: strings[27451 K], smem[0 K]
*  0.0 : [  55] $null
*  0.0 : [   2] $user$cmap0
*  0.0 : [   2] $user$cmap1
*  0.0 : [   3] $user$distort
*  0.0 : [   6] $user$rendertarget
*  0.0 : [   5] $user$rendertarget_color_map
*  0.0 : [   1] $user$sky0
*  0.0 : [   1] $user$sky1
*  0.0 : [   1] $user$tonemap
*  0.0 : [   1] act\act_controller_hit
*  0.0 : [   1] act\act_controller_hit1
*  0.0 : [   1] amik\anomaly\electric_radial
*  0.0 : [   1] amik\explosions\anim_dirtexp_3
*  0.0 : [   1] amik\explosions\boom_0
*  0.0 : [   1] amik\explosions\boom_1
*  0.0 : [   1] amik\explosions\boom_2
*  0.0 : [   1] amik\explosions\decal_concrete
*  0.0 : [   1] amik\explosions\explo_end
*  0.0 : [   1] amik\explosions\explosion_dynamite\explosion_din
*  0.0 : [   1] amik\explosions\explosion_dynamite\flashlight
*  0.0 : [   1] amik\explosions\explosion_dynamite\smoke
*  0.0 : [   1] amik\explosions\explosion_flash_atlas
*  0.0 : [   1] amik\explosions\explosion_fuelcan\boom_1
*  0.0 : [   1] amik\explosions\explosion_fuelcan\boom_3
*  0.0 : [   1] amik\explosions\explosion_fuelcan\grey_xpl
*  0.0 : [   1] amik\explosions\explosion_smoke03
*  0.0 : [   1] amik\explosions\final_expl
*  0.0 : [   1] amik\explosions\ring_grey
*  0.0 : [   1] amik\explosions\smoke128_3w
*  0.0 : [   1] amik\explosions\smoke2
*  0.0 : [   1] amik\explosions\smoke_cannon
*  0.0 : [   1] amik\explosions\smoke_white_tiled3
*  0.0 : [   1] amik\fly\fly
*  0.0 : [   1] amik\hit_fx\blood\962e6155
*  0.0 : [   1] amik\hit_fx\blood\blood
*  0.0 : [   1] amik\hit_fx\blood\m
*  0.0 : [   1] amik\hit_fx\water_splash\water_splash_anim
*  0.0 : [   1] amik\hit_fx\water_splash\water_spurt
*  0.0 : [   1] amik\mine\mine
*  0.0 : [   1] amik\nature\list
*  0.0 : [   1] amik\nature\stonedebris1
*  0.0 : [   1] amik\nature\wood_part
*  0.0 : [   1] amik\static\gas_light\flame_zippo
*  0.0 : [   1] amik\weapons\00
*  0.0 : [   1] amik\weapons\12x70
*  0.0 : [   1] amik\weapons\6ways1
*  0.0 : [   1] amik\weapons\6ways2
*  0.0 : [   1] amik\weapons\9x39
*  0.0 : [   1] amik\weapons\btr\muzzle 6ways1
*  0.0 : [   1] amik\weapons\btr\muzzle 6ways2
*  0.0 : [   1] amik\weapons\dtk_2
*  0.0 : [   1] amik\weapons\dtk_3
*  0.0 : [   1] amik\weapons\dtk_4
*  0.0 : [   1] amik\weapons\dtk_4_1
*  0.0 : [   1] amik\weapons\dtk_5
*  0.0 : [   1] amik\weapons\dtk_6
*  0.0 : [   1] amik\weapons\dtk_8
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flame\flameshoot_1
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flame\flameshoot_2
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flame\flameshoot_3
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flame\flameshoot_4
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flame\flameshoot_5
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flame\mg42out
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flame\trace
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flame\trace_01
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flame\trail
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flash_01
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flash_02
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flash_04
*  0.0 : [   1] amik\weapons\flash_05
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\357mag
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\45
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\50_ae
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\5x45x39
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\5x45x39_00
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\5x45x39_01
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\5x56x45
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\5x56x45_00
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\5x7x28
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\6x5x50
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x25_0
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x25_1
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x25_2
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x25_3
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x25_4
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x39_00
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x39_01
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x39_02
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x39_03
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x51_1
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x51_2
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x62x54
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x7x57
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\7x92x57
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\9x18_1
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\9x18_2
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\9x18_3
*  0.0 : [   1] amik\weapons\grishik\9x39
*  0.0 : [   1] amik\weapons\mg42out
*  0.0 : [   1] amik\weapons\shells_12x70
*  0.0 : [   1] amik\weapons\shells_ak
*  0.0 : [   1] amik\weapons\shells_ak_01
*  0.0 : [   1] amik\weapons\smokeshoot_0
*  0.0 : [   1] amik\weapons\smokeshoot_1
*  0.0 : [   1] amik\weapons\trace
*  0.0 : [   1] amik\weapons\trace_01
*  0.0 : [   1] det\det_list
*  0.0 : [   1] flare\flare_04
*  0.0 : [   1] fx\fx_fire1_06
*  0.0 : [   1] fx\fx_fire1_13
*  0.0 : [   1] fx\fx_flare1
*  0.0 : [   1] fx\fx_flare2
*  0.0 : [   1] fx\fx_flare3
*  0.0 : [   1] fx\fx_gradient
*  0.0 : [   1] fx\fx_gradient1
*  0.0 : [   1] fx\fx_lightning
*  0.0 : [   1] fx\fx_moon_halo_phase_1
*  0.0 : [   1] fx\fx_moon_halo_phase_2
*  0.0 : [   1] fx\fx_moon_halo_phase_3
*  0.0 : [   1] fx\fx_moon_halo_phase_4
*  0.0 : [   1] fx\fx_moon_halo_phase_5
*  0.0 : [   1] fx\fx_moon_halo_phase_6
*  0.0 : [   1] fx\fx_moon_halo_phase_7
*  0.0 : [   1] fx\fx_moon_phase_1
*  0.0 : [   1] fx\fx_moon_phase_2
*  0.0 : [   1] fx\fx_moon_phase_3
*  0.0 : [   1] fx\fx_moon_phase_4
*  0.0 : [   1] fx\fx_moon_phase_5
*  0.0 : [   1] fx\fx_moon_phase_6
*  0.0 : [   1] fx\fx_moon_phase_7
*  0.0 : [   1] fx\fx_rain
*  0.0 : [   1] fx\fx_rainsplash1
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun_fog
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun_gradient
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun_halo
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun_morning
*  0.0 : [   1] fx\fx_sun_rise
*  0.0 : [   1] fx\fx_thunderbolts_gradient
*  0.0 : [   1] fx\fx_thunderbolts_gradient_surge
*  0.0 : [   1] fx\fx_volumefog1
*  0.0 : [   1] glow\glow_04
*  0.0 : [   1] glow\glow_anamorphic
*  0.0 : [   1] glow\glow_blue
*  0.0 : [   1] glow\glow_fire1
*  0.0 : [   1] glow\glow_orange
*  0.0 : [   1] glow\glow_orange2
*  0.0 : [   1] glow\glow_orange_bright
*  0.0 : [   1] glow\glow_rays
*  0.0 : [   1] glow\glow_reddish1
*  0.0 : [   1] glow\glow_white
*  0.0 : [   1] lights\lights_flashlight2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ani-explosion-02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ani-explosion-02-b-a
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ani-explosion-02a
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ani-fire01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ani-smoke-01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_16
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_18
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_19
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_21
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_23
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_2_green
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_3
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_4
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_5
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_6
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_7
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_8
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_88
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_anomaly_9
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_bloodsplash1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_bloodsplash2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_blurry_cloud
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_brick
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_bubble
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_bubble_1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_bubble_water
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_cc_lighting_grad2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_cc_lightings
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_concretedebris_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_concretepuffs_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist2a
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist2inv
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist3
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist4
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist7
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist8
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist9
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist_lens_base
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist_lightning_02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_dist_teleport
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_distort_anomaly
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_distortion
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_electrostatic
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_expl_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_expl_benzin
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_explotions_2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_explotions_3
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_explotions_4
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_explotions_smoke
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_explotions_smoke_benzine
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flame
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flame_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flamefx_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flash_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flash_02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flash_04
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flash_05
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flash_07
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_flash_08
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_g-smoke-01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_gologramma
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_gradient
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_gradient1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_intense2_a
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_leaves_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_leaves_02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_light1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_light3
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_light4
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_lighting_stancia_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_lighting_stancia_02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_lightning_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_lightning_02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_ligth_6
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_plasma
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_shells1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_shells2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_skinsplash1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_smoke_a
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_smoke_b
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_smokepuffs1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_smokepuffs2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_snow_10
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_snow_100
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_snow_20
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_snow_30
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_snow_40
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_snow_50
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_snow_60
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_snow_70
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_snow_80
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_snow_90
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_spark_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_spark_02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_sparks
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_sparks1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_sparks2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_specks
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_specks_poison
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_spikey_star
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_splash3
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_splash_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_splash_02
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_step_blood
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_stonedebris1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_stonedebris2
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_synus
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_teleport
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_test_textures
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_vehglassdebris_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_vehmetaldebris_01
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_water_wave
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_woodchips1
*  0.0 : [   1] pfx\pfx_woodchips3
*  0.0 : [   1] prop\prop_fake_bed_fireplace
*  0.0 : [   1] prop\prop_provod_02
*  0.0 : [  14] sky\af1_cloudy\cloudy_1
*  0.0 : [  14] sky\af1_cloudy\cloudy_1#small
*  0.0 : [  40] sky\af1_cloudy\cloudy_2
*  0.0 : [  40] sky\af1_cloudy\cloudy_2#small
*  0.0 : [  18] sky\af1_cloudy\cloudy_3
*  0.0 : [  18] sky\af1_cloudy\cloudy_3#small
*  0.0 : [  14] sky\af1_cloudy\cloudy_5
*  0.0 : [  14] sky\af1_cloudy\cloudy_5#small
*  0.0 : [  56] sky\af1_foggy\foggy_1
*  0.0 : [  56] sky\af1_foggy\foggy_1#small
*  0.0 : [  30] sky\af1_foggy\foggy_2
*  0.0 : [  30] sky\af1_foggy\foggy_2#small
*  0.0 : [  48] sky\af1_foggy\foggy_3
*  0.0 : [  48] sky\af1_foggy\foggy_3#small
*  0.0 : [  46] sky\af1_foggy\foggy_4
*  0.0 : [  46] sky\af1_foggy\foggy_4#small
*  0.0 : [  46] sky\af1_foggy\foggy_5
*  0.0 : [  46] sky\af1_foggy\foggy_5#small
*  0.0 : [   6] sky\af3_blowout\blowout1
*  0.0 : [   6] sky\af3_blowout\blowout1#small
*  0.0 : [   2] sky\af3_blowout\blowout1_1
*  0.0 : [   2] sky\af3_blowout\blowout1_1#small
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout2
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout2#small
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout2_night
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout2_night#small
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout3
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout3#small
*  0.0 : [   2] sky\af3_blowout\blowout3_1
*  0.0 : [   2] sky\af3_blowout\blowout3_1#small
*  0.0 : [   2] sky\af3_blowout\blowout3_1_night
*  0.0 : [   2] sky\af3_blowout\blowout3_1_night#small
*  0.0 : [   2] sky\af3_blowout\blowout3_2
*  0.0 : [   2] sky\af3_blowout\blowout3_2#small
*  0.0 : [   2] sky\af3_blowout\blowout3_2_night
*  0.0 : [   2] sky\af3_blowout\blowout3_2_night#small
*  0.0 : [   2] sky\af3_blowout\blowout3_3
*  0.0 : [   2] sky\af3_blowout\blowout3_3#small
*  0.0 : [   2] sky\af3_blowout\blowout3_3_night
*  0.0 : [   2] sky\af3_blowout\blowout3_3_night#small
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout3_night
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout3_night#small
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout4
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout4#small
*  0.0 : [   3] sky\af3_blowout\blowout4_1
*  0.0 : [   3] sky\af3_blowout\blowout4_1#small
*  0.0 : [   3] sky\af3_blowout\blowout4_1_night
*  0.0 : [   3] sky\af3_blowout\blowout4_1_night#small
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout4_night
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout4_night#small
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout5
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout5#small
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout5_night
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout5_night#small
*  0.0 : [   7] sky\af3_blowout\blowout5psi
*  0.0 : [   7] sky\af3_blowout\blowout5psi#small
*  0.0 : [   7] sky\af3_blowout\blowout5psi_night
*  0.0 : [   7] sky\af3_blowout\blowout5psi_night#small
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout6
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout6#small
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout6_night
*  0.0 : [   1] sky\af3_blowout\blowout6_night#small
*  0.0 : [   3] sky\af3_blowout\blowout7
*  0.0 : [   3] sky\af3_blowout\blowout7#small
*  0.0 : [   4] sky\af3_blowout\blowout7_night
*  0.0 : [   4] sky\af3_blowout\blowout7_night#small
*  0.0 : [  12] sky\af3_clear\00-00-fm
*  0.0 : [  12] sky\af3_clear\00-00-fm#small
*  0.0 : [   8] sky\af3_clear\00-00-hm
*  0.0 : [   8] sky\af3_clear\00-00-hm#small
*  0.0 : [  25] sky\af3_clear\00-00-nm
*  0.0 : [  25] sky\af3_clear\00-00-nm#small
*  0.0 : [  12] sky\af3_clear\01-00-fm
*  0.0 : [  12] sky\af3_clear\01-00-fm#small
*  0.0 : [   8] sky\af3_clear\01-00-hm
*  0.0 : [   8] sky\af3_clear\01-00-hm#small
*  0.0 : [  37] sky\af3_clear\01-00-nm
*  0.0 : [  37] sky\af3_clear\01-00-nm#small
*  0.0 : [  12] sky\af3_clear\02-00-fm
*  0.0 : [  12] sky\af3_clear\02-00-fm#small
*  0.0 : [   8] sky\af3_clear\02-00-hm
*  0.0 : [   8] sky\af3_clear\02-00-hm#small
*  0.0 : [  25] sky\af3_clear\02-00-nm
*  0.0 : [  25] sky\af3_clear\02-00-nm#small
*  0.0 : [  12] sky\af3_clear\03-00-fm
*  0.0 : [  12] sky\af3_clear\03-00-fm#small
*  0.0 : [   8] sky\af3_clear\03-00-hm
*  0.0 : [   8] sky\af3_clear\03-00-hm#small
*  0.0 : [  12] sky\af3_clear\04-00-fm
*  0.0 : [  12] sky\af3_clear\04-00-fm#small
*  0.0 : [   8] sky\af3_clear\04-00-hm
*  0.0 : [   8] sky\af3_clear\04-00-hm#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\04-30
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\04-30#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\05-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\05-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\05-30
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\05-30#small
*  0.0 : [  66] sky\af3_clear\06-00
*  0.0 : [  66] sky\af3_clear\06-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\07-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\07-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\08-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\08-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\09-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\09-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\10-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\10-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\11-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\11-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\12-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\12-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\13-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\13-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\14-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\14-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\15-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\15-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\16-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\16-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\17-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\17-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\18-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\18-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\19-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\19-00#small
*  0.0 : [  66] sky\af3_clear\20-00
*  0.0 : [  66] sky\af3_clear\20-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\20-30
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\20-30#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\21-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\21-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\21-30
*  0.0 : [  33] sky\af3_clear\21-30#small
*  0.0 : [  12] sky\af3_clear\22-00-fm
*  0.0 : [  12] sky\af3_clear\22-00-fm#small
*  0.0 : [   8] sky\af3_clear\22-00-hm
*  0.0 : [   8] sky\af3_clear\22-00-hm#small
*  0.0 : [  12] sky\af3_clear\23-00-fm
*  0.0 : [  12] sky\af3_clear\23-00-fm#small
*  0.0 : [   8] sky\af3_clear\23-00-hm
*  0.0 : [   8] sky\af3_clear\23-00-hm#small
*  0.0 : [   5] sky\af3_cloudy\05-00
*  0.0 : [   5] sky\af3_cloudy\05-00#small
*  0.0 : [  10] sky\af3_cloudy\06-00
*  0.0 : [  10] sky\af3_cloudy\06-00#small
*  0.0 : [  10] sky\af3_cloudy\07-00
*  0.0 : [  10] sky\af3_cloudy\07-00#small
*  0.0 : [  18] sky\af3_cloudy\08-00
*  0.0 : [  18] sky\af3_cloudy\08-00#small
*  0.0 : [  23] sky\af3_cloudy\09-00
*  0.0 : [  23] sky\af3_cloudy\09-00#small
*  0.0 : [  11] sky\af3_cloudy\10-00
*  0.0 : [  11] sky\af3_cloudy\10-00#small
*  0.0 : [  11] sky\af3_cloudy\11-00
*  0.0 : [  11] sky\af3_cloudy\11-00#small
*  0.0 : [  18] sky\af3_cloudy\12-00
*  0.0 : [  18] sky\af3_cloudy\12-00#small
*  0.0 : [  10] sky\af3_cloudy\13-00
*  0.0 : [  10] sky\af3_cloudy\13-00#small
*  0.0 : [  36] sky\af3_cloudy\14-00
*  0.0 : [  36] sky\af3_cloudy\14-00#small
*  0.0 : [  28] sky\af3_cloudy\15-00
*  0.0 : [  28] sky\af3_cloudy\15-00#small
*  0.0 : [  10] sky\af3_cloudy\16-00
*  0.0 : [  10] sky\af3_cloudy\16-00#small
*  0.0 : [  18] sky\af3_cloudy\17-00
*  0.0 : [  18] sky\af3_cloudy\17-00#small
*  0.0 : [  20] sky\af3_cloudy\18-00
*  0.0 : [  20] sky\af3_cloudy\18-00#small
*  0.0 : [   5] sky\af3_cloudy\19-00
*  0.0 : [   5] sky\af3_cloudy\19-00#small
*  0.0 : [  10] sky\af3_cloudy\20-00
*  0.0 : [  10] sky\af3_cloudy\20-00#small
*  0.0 : [  11] sky\af3_foggy\06-00
*  0.0 : [  11] sky\af3_foggy\06-00#small
*  0.0 : [  11] sky\af3_foggy\07-00
*  0.0 : [  11] sky\af3_foggy\07-00#small
*  0.0 : [  19] sky\af3_foggy\09-00
*  0.0 : [  19] sky\af3_foggy\09-00#small
*  0.0 : [  40] sky\af3_foggy\10-00
*  0.0 : [  40] sky\af3_foggy\10-00#small
*  0.0 : [  10] sky\af3_foggy\11-00
*  0.0 : [  10] sky\af3_foggy\11-00#small
*  0.0 : [  11] sky\af3_foggy\12-00
*  0.0 : [  11] sky\af3_foggy\12-00#small
*  0.0 : [  27] sky\af3_foggy\13-00
*  0.0 : [  27] sky\af3_foggy\13-00#small
*  0.0 : [  11] sky\af3_foggy\14-00
*  0.0 : [  11] sky\af3_foggy\14-00#small
*  0.0 : [  19] sky\af3_foggy\15-00
*  0.0 : [  19] sky\af3_foggy\15-00#small
*  0.0 : [  19] sky\af3_foggy\16-00
*  0.0 : [  19] sky\af3_foggy\16-00#small
*  0.0 : [  11] sky\af3_foggy\17-00
*  0.0 : [  11] sky\af3_foggy\17-00#small
*  0.0 : [  19] sky\af3_foggy\18-00
*  0.0 : [  19] sky\af3_foggy\18-00#small
*  0.0 : [  11] sky\af3_foggy\19-00
*  0.0 : [  11] sky\af3_foggy\19-00#small
*  0.0 : [  22] sky\af3_foggy\20-00
*  0.0 : [  22] sky\af3_foggy\20-00#small
*  0.0 : [  12] sky\af3_partly\00-00-fm
*  0.0 : [  12] sky\af3_partly\00-00-fm#small
*  0.0 : [   8] sky\af3_partly\00-00-hm
*  0.0 : [   8] sky\af3_partly\00-00-hm#small
*  0.0 : [  25] sky\af3_partly\00-00-nm
*  0.0 : [  25] sky\af3_partly\00-00-nm#small
*  0.0 : [  12] sky\af3_partly\01-00-fm
*  0.0 : [  12] sky\af3_partly\01-00-fm#small
*  0.0 : [   8] sky\af3_partly\01-00-hm
*  0.0 : [   8] sky\af3_partly\01-00-hm#small
*  0.0 : [  38] sky\af3_partly\01-00-nm
*  0.0 : [  38] sky\af3_partly\01-00-nm#small
*  0.0 : [  12] sky\af3_partly\02-00-fm
*  0.0 : [  12] sky\af3_partly\02-00-fm#small
*  0.0 : [   8] sky\af3_partly\02-00-hm
*  0.0 : [   8] sky\af3_partly\02-00-hm#small
*  0.0 : [  24] sky\af3_partly\02-00-nm
*  0.0 : [  24] sky\af3_partly\02-00-nm#small
*  0.0 : [  12] sky\af3_partly\03-00-fm
*  0.0 : [  12] sky\af3_partly\03-00-fm#small
*  0.0 : [   8] sky\af3_partly\03-00-hm
*  0.0 : [   8] sky\af3_partly\03-00-hm#small
*  0.0 : [  12] sky\af3_partly\04-00-fm
*  0.0 : [  12] sky\af3_partly\04-00-fm#small
*  0.0 : [   8] sky\af3_partly\04-00-hm
*  0.0 : [   8] sky\af3_partly\04-00-hm#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\04-30
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\04-30#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\05-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\05-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\05-30
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\05-30#small
*  0.0 : [  66] sky\af3_partly\06-00
*  0.0 : [  66] sky\af3_partly\06-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\07-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\07-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\08-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\08-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\09-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\09-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\10-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\10-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\11-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\11-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\12-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\12-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\13-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\13-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\14-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\14-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\15-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\15-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\16-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\16-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\17-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\17-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\18-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\18-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\19-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\19-00#small
*  0.0 : [  66] sky\af3_partly\20-00
*  0.0 : [  66] sky\af3_partly\20-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\20-30
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\20-30#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\21-00
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\21-00#small
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\21-30
*  0.0 : [  33] sky\af3_partly\21-30#small
*  0.0 : [  12] sky\af3_partly\22-00-fm
*  0.0 : [  12] sky\af3_partly\22-00-fm#small
*  0.0 : [   8] sky\af3_partly\22-00-hm
*  0.0 : [   8] sky\af3_partly\22-00-hm#small
*  0.0 : [  12] sky\af3_partly\23-00-fm
*  0.0 : [  12] sky\af3_partly\23-00-fm#small
*  0.0 : [   8] sky\af3_partly\23-00-hm
*  0.0 : [   8] sky\af3_partly\23-00-hm#small
*  0.0 : [  26] sky\af3_rainy\07-00
*  0.0 : [  26] sky\af3_rainy\07-00#small
*  0.0 : [  30] sky\af3_rainy\09-00_19-00
*  0.0 : [  30] sky\af3_rainy\09-00_19-00#small
*  0.0 : [  58] sky\af3_rainy\13-00
*  0.0 : [  58] sky\af3_rainy\13-00#small
*  0.0 : [  24] sky\af3_rainy\15-00
*  0.0 : [  24] sky\af3_rainy\15-00#small
*  0.0 : [  31] sky\af3_rainy\15-00-2
*  0.0 : [  31] sky\af3_rainy\15-00-2#small
*  0.0 : [  44] sky\af3_rainy\16-00
*  0.0 : [  44] sky\af3_rainy\16-00#small
*  0.0 : [  32] sky\af3_rainy\20-00
*  0.0 : [  32] sky\af3_rainy\20-00#small
*  0.0 : [   5] sky\sky_12_vibros_cube
*  0.0 : [   5] sky\sky_12_vibros_cube#small
*  0.0 : [  24] sky\sky_13_cube
*  0.0 : [  24] sky\sky_13_cube#small
*  0.0 : [  22] sky\sky_13_cube_night
*  0.0 : [  22] sky\sky_13_cube_night#small
*  0.0 : [  14] sky\sky_13_vibros_cube
*  0.0 : [  14] sky\sky_13_vibros_cube#small
*  0.0 : [  10] sky\sky_14_cube
*  0.0 : [  10] sky\sky_14_cube#small
*  0.0 : [   4] sky\sky_17_clouds_cube
*  0.0 : [   4] sky\sky_17_clouds_cube#small
*  0.0 : [   4] sky\sky_17_cube
*  0.0 : [   4] sky\sky_17_cube#small
*  0.0 : [   8] sky\sky_18_cube
*  0.0 : [   8] sky\sky_18_cube#small
*  0.0 : [   8] sky\sky_19_cube
*  0.0 : [   8] sky\sky_19_cube#small
*  0.0 : [   3] sky\sky_1_clouds_cube
*  0.0 : [   3] sky\sky_1_clouds_cube#small
*  0.0 : [   4] sky\sky_20_clouds_cube
*  0.0 : [   4] sky\sky_20_clouds_cube#small
*  0.0 : [   3] sky\sky_20_cube
*  0.0 : [   3] sky\sky_20_cube#small
*  0.0 : [   4] sky\sky_2_clouds_cube
*  0.0 : [   4] sky\sky_2_clouds_cube#small
*  0.0 : [   3] sky\sky_2_cube
*  0.0 : [   3] sky\sky_2_cube#small
*  0.0 : [   9] sky\sky_3_cube
*  0.0 : [   9] sky\sky_3_cube#small
*  0.0 : [   2] sky\sky_4_cube
*  0.0 : [   2] sky\sky_4_cube#small
*  0.0 : [  27] sky\sky_5_cube
*  0.0 : [  27] sky\sky_5_cube#small
*  0.0 : [   5] sky\sky_6_cube
*  0.0 : [   5] sky\sky_6_cube#small
*  0.0 : [   8] sky\sky_7_cube
*  0.0 : [   8] sky\sky_7_cube#small
*  0.0 : [   6] sky\sky_8_cube
*  0.0 : [   6] sky\sky_8_cube#small
*  0.0 : [  43] sky\sky_9_cube
*  0.0 : [  43] sky\sky_9_cube#small
*  0.0 : [   2] sky\sky_clear_1
*  0.0 : [   2] sky\sky_clear_1#small
*  0.0 : [   3] sky\sky_clear_10
*  0.0 : [   3] sky\sky_clear_10#small
*  0.0 : [   1] sky\sky_clear_12
*  0.0 : [   1] sky\sky_clear_12#small
*  0.0 : [   2] sky\sky_clear_2
*  0.0 : [   2] sky\sky_clear_2#small
*  0.0 : [   1] sky\sky_clear_3
*  0.0 : [   1] sky\sky_clear_3#small
*  0.0 : [   1] sky\sky_clear_4
*  0.0 : [   1] sky\sky_clear_4#small
*  0.0 : [   2] sky\sky_clear_6
*  0.0 : [   2] sky\sky_clear_6#small
*  0.0 : [   2] sky\sky_clear_8
*  0.0 : [   2] sky\sky_clear_8#small
*  0.0 : [   6] sky\sky_clear_9
*  0.0 : [   6] sky\sky_clear_9#small
*  0.0 : [   3] sky\sky_cloudy_2
*  0.0 : [   3] sky\sky_cloudy_2#small
*  0.0 : [   3] sky\sky_cloudy_3
*  0.0 : [   3] sky\sky_cloudy_3#small
*  0.0 : [   1] sky\sky_cloudy_4
*  0.0 : [   1] sky\sky_cloudy_4#small
*  0.0 : [   1] sky\sky_cloudy_6
*  0.0 : [   1] sky\sky_cloudy_6#small
*  0.0 : [   1] sky\sky_cloudy_7
*  0.0 : [   1] sky\sky_cloudy_7#small
*  0.0 : [   1] sky\sky_cloudy_9
*  0.0 : [   1] sky\sky_cloudy_9#small
*  0.0 : [3316] sky\sky_oblaka
*  0.0 : [   1] ui\ui_actor_multiplayer_game_menu
*  0.0 : [   1] ui\ui_actor_sleep_screen
*  0.0 : [   1] ui\ui_fog_of_war
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_1_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_1_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_1_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_blood_drop_4
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_asfalt_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_asfalt_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_asfalt_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_brick_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_brick_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_4
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_5
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_6
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_concrete_7
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_glass01
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_glass02
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_glass03
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_glass04
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_ground
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_ground_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_ground_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thik
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thik_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thik_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thik_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_metall_thin_4
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_1
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_2
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_3
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_4
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_5
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_6
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_7
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_8
*  0.0 : [   1] wm\wm_bullet_wood_9
*  0.0 : [   1] wm\wm_grenade
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_dead
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz_blood
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz_blood1
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz_metal
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_horiz_ston
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_wood
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_wood1
*  0.0 : [   1] wm\wm_knife_wood2
*  8.1 : [   1] chuck norris - quicksave
* 18.0 : [   1] ui\ui_pda_menu_anims
* 32.1 : [   1] ui\ui_font_arial_14_1024_cent
* 32.1 : [   1] ui\ui_font_letter_16_1024_cent
* 33.0 : [   1] ui\ui_ani_cursor
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_console_02
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_graff_19_1024_cent
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_graff_22_1024_cent
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_hud_01
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_letter_18_1024_cent
* 64.1 : [   1] ui\ui_font_letter_25_1024_cent
* 128.1 : [   1] ui\ui_font_graff_32_1024_cent
* 170.8 : [   4] fx\fx_noise2
* 256.1 : [   1] ui\ui_font_graff_50_1024_cent
* 256.1 : [   1] ui\ui_font_hud_02
* 270.0 : [   1] ui\video_voroni_crop
* 936.0 : [   1] ui\video_water_crop
* 1024.1 : [   1] ui\ui_actor_hint_wnd
* 1024.1 : [   1] ui\ui_actor_main_menu
* 1024.1 : [   1] ui\ui_actor_mp_screen
* 1024.1 : [   1] ui\ui_actor_save_load
* 1024.1 : [   1] ui\ui_common
* 1024.1 : [   1] ui\ui_mod_widescreen
compiling shader model_def_hq
compiling shader model_def_hq_3
compiling shader model_def_lq
compiling shader model_def_lq_3
compiling shader add_point
compiling shader model_def_point_3
compiling shader add_spot
compiling shader model_def_spot_3
compiling shader model_shadow
compiling shader model_def_shadow_3
"e:\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\bin\xrengine.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 138700 K
Loading objects...
compiling shader model_def_hq_0
compiling shader model_def_lq_0
compiling shader model_def_point_0
compiling shader model_def_spot_0
compiling shader model_def_shadow_0
compiling shader model_env_hq
compiling shader model_env_hq_0
compiling shader model_env_lq
compiling shader model_env_lq_0
compiling shader model_env_hq_1
compiling shader model_env_lq_1
compiling shader model_def_point_1
compiling shader model_def_spot_1
compiling shader model_def_shadow_1
! Invalid ogg-comment version, file:  e:\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\weapons\wpn_colt1911\colt1911_shoot.ogg
! Missing ogg-comment, file:  e:\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\weapons\wpn_groza\groza_shoot_silence.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  e:\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\weapons\wpn_protecta\protecta_shoot.ogg
compiling shader model_env_hq_2
compiling shader model_env_lq_2
compiling shader model_def_point_2
compiling shader model_def_spot_2
compiling shader model_def_shadow_2
! Invalid ogg-comment version, file:  e:\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\weapons\wpn_val\val_shoot.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  e:\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\weapons\wpn_vintorez\vintorez_shoot.ogg
Loading models...
compiling shader model_def_hq_4
compiling shader model_def_lq_4
compiling shader model_def_point_4
compiling shader model_def_spot_4
compiling shader model_def_shadow_4
compiling shader model_def_hq_2
compiling shader model_def_lq_2
compiling shader simple
compiling shader model_def_lqs_1
compiling shader model_env_hq_3
compiling shader model_env_lq_3
compiling shader model_distort4glass_3
! Can't find texture 'det\det_list'
! Can't find texture 'flare\flare_04'
! Can't find texture 'glow\glow_anamorphic'
! Can't find texture 'glow\glow_blue'
! Can't find texture 'glow\glow_reddish1'
! Can't find texture 'pfx\pfx_dist2a'
! Can't find texture 'pfx\pfx_dist_lens_base'
! Can't find texture 'pfx\pfx_dist_lightning_02'
! Can't find texture 'pfx\pfx_intense2_a'
! Can't find texture 'pfx\pfx_snow_10'
! Can't find texture 'pfx\pfx_snow_100'
! Can't find texture 'pfx\pfx_snow_20'
! Can't find texture 'pfx\pfx_snow_30'
! Can't find texture 'pfx\pfx_snow_40'
! Can't find texture 'pfx\pfx_snow_50'
! Can't find texture 'pfx\pfx_snow_60'
! Can't find texture 'pfx\pfx_snow_70'
! Can't find texture 'pfx\pfx_snow_80'
! Can't find texture 'pfx\pfx_snow_90'
! Can't find texture 'pfx\pfx_sparks1'
! Can't find texture 'pfx\pfx_sparks2'
* [prefetch] time:    13719 ms
* [prefetch] memory:  77986Kb
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* phase time: 13870 ms
* phase cmem: 219193 K
* phase time: 9 ms
* phase cmem: 219193 K
* Loading spawn registry...
* 16130 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 32150 objects are successfully loaded
* Game chuck norris - quicksave is successfully loaded from file 'c:\users\public\documents\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\savedgames\chuck norris - quicksave.scop' (3.938s)
* phase time: 3937 ms
* phase cmem: 301945 K
* phase time: 20 ms
* phase cmem: 301964 K
* phase time: 12 ms
* phase cmem: 301964 K
* WARNING: player not logged in
* client : connection accepted - <All Ok>
* phase time: 13 ms
* phase cmem: 301996 K
* phase time: 12 ms
* phase cmem: 301996 K
* phase time: 741 ms
* phase cmem: 319802 K
compiling shader vert
compiling shader vert
compiling shader vert_point
compiling shader vert_spot
compiling shader vert_l
compiling shader vert_l
compiling shader base_lplanes
compiling shader base_lplanes
compiling shader simple
compiling shader simple_point
compiling shader simple_spot
compiling shader water
compiling shader water
compiling shader waterd
compiling shader waterd
compiling shader lmap
compiling shader lmap
compiling shader lmap_point
compiling shader lmap_spot
compiling shader lmap_l
compiling shader lmap_l
compiling shader tree_s
compiling shader tree_s_point
compiling shader tree_s_spot
compiling shader lod
compiling shader lod
compiling shader tree_w
compiling shader tree_w_point
compiling shader tree_w_spot
compiling shader avg4
* phase time: 82 ms
* phase cmem: 320552 K
* [Loading VB] 5544 verts, 173 Kb
* [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65514 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 53222 verts, 1663 Kb
* [Loading VB] 19628 verts, 613 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 831576 indices, 1624 Kb
* phase time: 33 ms
* phase cmem: 320566 K
* phase time: 16 ms
* phase cmem: 321325 K
* phase time: 13 ms
* phase cmem: 321325 K
* Loading HOM: e:\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\levels\agroprom_underground\level.hom
* phase time: 20 ms
* phase cmem: 321520 K
* phase time: 12 ms
* phase cmem: 321520 K
* phase time: 12 ms
* phase cmem: 321520 K
* t-report - base: 1024, 753285 K
* t-report - lmap: 4, 4096 K
* WARNING: player not logged in
! default LevelMap used for level[digger_stash]
! default LevelMap used for level[l04u_labx18]
* phase time: 2033 ms
* phase cmem: 332851 K
* phase time: 15 ms
* phase cmem: 332851 K
* [win32]: free[2444820 K], reserved[163868 K], committed[1585552 K]
* [ D3D ]: textures[814313 K]
* [x-ray]: crt heap[332810 K], process heap[11536 K], game lua[53588 K], render[235 K]
* [x-ray]: economy: strings[63486 K], smem[9989 K]
compiling shader model_def_lqs_0
compiling shader model_def_lqs_3
compiling shader model_def_hq_1
compiling shader model_def_lq_1
compiling shader model_def_lplanes_0
compiling shader particle_alphaonly
compiling shader model_distort_2
compiling shader model_def_lqs_2
compiling shader model_distort_0
! Unknown command:  dump_infos
intro_start game_loaded
* MEMORY USAGE: 338978 K
* End of synchronization A[1] R[1]
intro_delete ::update_game_loaded
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
[error]Function      : CUIXmlInit::InitWindow
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp
[error]Line          : 80
[error]Description   : XML node not found
[error]Argument 0    : global_wnd
[error]Argument 1    : ui\game_tutorials.xml
 

stack trace:

master husky
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 31 Lip 2012, 10:09
Ostatnio był: 04 Sie 2014, 20:22
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez SkullDagger w 06 Sty 2014, 01:06

Na tym placu nad barka Noego znalazłem białą walizkę. Po jej podniesieniu aktywował się quest ze mam przepytać rannego najemnika który leży obok ale nikogo tam nie mam ( w opisie walizki jest info ze naukowcy i oddział lezą martwi). Ktos wie gdzie leży owy stalker?
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 03 Paź 2024, 09:59
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez igla2008 w 06 Sty 2014, 10:30

Dzień dobry Skull :D Widzę, że wykonujesz zadanie tajny opór czy jakoś tak na znalezienie morderców oddziału naukowców? (jeśli nie to pomiń mój post). Ogólnie to zadanie jest chyba nie do wykonania mi gra każe pogadać z tasakiem niestety on nawet nie ma takiej opcji dialogowej. Cóż może tobie uda się rozwikłać tą zagadkę.
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez RadekNioch w 06 Sty 2014, 10:53

Wie ktoś, gdzie w 2.2 na Zatonie są narzędzia dla technika stopnia "precyzyjne"? U Sowy kosztuje to 20k a ja nawet na naprawy nie mam.
Awatar użytkownika
RadekNioch
Łowca

Posty: 438
Dołączenie: 28 Lip 2013, 06:31
Ostatnio był: 12 Maj 2019, 01:59
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 55

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez igla2008 w 06 Sty 2014, 11:03

Znaczy się z tego co mi tłumaczyli teraz jak nie kupisz schowka to nie będziesz miał tych narzędzi :P Wiem trochę to głupio brzmi ale w Jenocie jak nie zapłacisz to się narzędzia nie pojawią w podstawce pewnie też.
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość