[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez SkullDagger w 11 Sie 2013, 15:02

Ja nie wiem jak wy ogarniacie tak szybko moda, niektórzy tu juz piszą że w Prypeci są. Ja gram już jakieś 3godziny a wykonałem dopiero jedną msje - pogłębiarke. Tak to tylko chodze na mutanty. Moze to dla tego ze boje się wdawać w starcia z przeciwnikiem:) Ubiłem z daleka trzech bandytów ( są do mnie od poczatku wrogo nastawieni). Kupiłem ten płaszcz bandyty zdaje się za 17k. Może w koncu rusze z fabułą, a z kasą tez cienko.
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 882
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 21 Lis 2024, 23:39
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez szczupi26 w 11 Sie 2013, 15:06

1920razor napisał(a):Ja sprzedałem cały ten shit związany z naprawą broni. Dlaczego? Pozwalało mi naprawiać tylko te bronie, z którymi zacząłem grę assaulterem. 12000 Za wycieczke do Janowa? Świetnie, tym bardziej, że na chwile obecną mam 7k rubli :facepalm:


Zbieraj przede wszystkim ammo, dragi i dopalacze i poprawiacze (kokaina, epinefryna, duże i małe zastrzyki glukozy, tabletki wszelkiego rodzaju - wszystko to potrafi być warte od 0,8k do ponad 2k rubli za sztukę), zestawy do naprawy broni i "zbroi" :E apteczki no i ofc części mutantów choć te ostatnie rmogą sporo ważyć.
Druga sprawa to sub questy, ja w ten sposób w ciągu pierwszych 5-6h gry zarobiłem grubo ponad 100k rubli
i5 2500K@4,3GHz + NOCTUA NH-U12P|ASROCK P67 PRO3|2x4GB G.SKILL TRIDENT X 2400MHz CL10
SAPPHIRE HD 7950@1000/1375 |SAMSUNG 840 120GB|CORSAIR 520HXEU-520W|CM DOMINATOR 690|BENQ GW2750HM|MICROLAB SOLO 5C
szczupi26
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 05 Sie 2013, 15:34
Ostatnio był: 22 Sie 2013, 17:40
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez sledz w 11 Sie 2013, 15:19

Shael napisał(a):Jakieś porady dla recona? Scorpiona warto ulepszać czy rozglądać się za czymś innym?

Scorpiona olej, zdobądź jakiegoś shotguna. Ja cały Zaton (poza oczyszczalnią) przeszedłem ze znalezionym mossbergiem, naprawiłem go do 70-kilku%. W Jupiterze wymieniłem go na Saigę i nie ma potrzeby używania innej broni.
Do znalezienia podczas jednej z misji jest FN2000 w wersji cywilnej, na razie czeka w skrzynce na decyzję czy brać go do Prypeci.
Do ewentualnego skrytego zabijania wystarczy dobry pistolet z tłumikiem - jeśli znajdziesz coś na amunicję .45 w wersji modern do można w niego inwestować.
Kierunek - tam!
Nadstawiaj uszu i rozglądaj się.
Awatar użytkownika
sledz
Stalker

Posty: 75
Dołączenie: 30 Sty 2012, 00:10
Ostatnio był: 14 Gru 2016, 13:42
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 7

Re: [MISERY]

Postprzez Shael w 11 Sie 2013, 15:39

Dzięki za porady :). Jestem po najemnikach w oczyszczalni, trochę pistoletów i mp5 wpadło, reszty nawet nie zbierałem (oprócz amunicji, leków, przedmiotów do naprawy itp.) Za to wszystko kupiłem świt i hełm od SEVY.
Gdzie można tą saigę zdobyć? W ogóle opłaca się używać teraz artefaktów?
Można zlikwidować te kołysanie się postaci po trafieniu? (Do twórców) bo kołysze się jakby wypił litr wódki przy huraganie, co jest strasznie denerwujące jak się wpadnie pod ostrzał. Wiem wiem, ma być trudniej i bardziej realistycznie. Ale jak dla mnie to lekka przeginka :/

Aaa, i korzystając z mapy djcyca nie mogę tych 2 narzędzi dla recona znaleźć. Niby gdzieś pod stołem (czy obok) na dolnym poziomie, ale nigdzie ich nie widzę.
Image
Awatar użytkownika
Shael
Stalker

Posty: 74
Dołączenie: 05 Paź 2009, 15:24
Ostatnio był: 01 Mar 2020, 09:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez djcycu w 11 Sie 2013, 15:53

Dla recona narzędzia znalazłem:
:

Na parterze w plecaku. Zaznaczone jest to na mapie w dokładnej pozycji.


Ja już mam wszystkie bronie Żwawego, Egzoszkielet i SEVA. Oczywiście wszystko ulepszone maksymalnie. Jak tego dokonać?

- Zbierać same wartościowo wyglądające przedmioty.
- Nie naprawiać broni u mechaników tylko korzystać z tego co się znajdzie albo ze skrzynek.
- Robić misje z głową, na jeden strzał najlepiej by nie wracać się zbytnio i zaoszczędzić czas.
- Nie szwędać się po nocach jeśli nie trzeba. Nikt nam wtedy mutantów nie rozwali.

Tak mniej więcej gram i nie narzekam. Gra dzięki temu idzie przyjemnie i do przodu. Są jakieś udziwnienia zawsze ale idzie to ścierpieć. Nie wiem jak można nie ogarnąć rozgrywki. Zacząłem przedwczoraj wieczorem i już mam wszystkie misje zrobione na Zatonie i Janowie. Pora do Prypeci ku rychłemu końcowi :)
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [MISERY]

Postprzez sledz w 11 Sie 2013, 16:04

Jedyna Saiga jakąż znalazłem była w schowku:
:

Pod pomostem nad bajorem na zachód od Janowa, na tej mapie schowek jest podpisany SPSA-14, naboja, granat F1
.

Generalnie wszystkie strzelby walą tak samo mocno, Siga i Protecta mają dodatkowo większą szybkostrzelność, a Saiga dodatkowo lepszy magazynek.
Kierunek - tam!
Nadstawiaj uszu i rozglądaj się.
Awatar użytkownika
sledz
Stalker

Posty: 75
Dołączenie: 30 Sty 2012, 00:10
Ostatnio był: 14 Gru 2016, 13:42
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 7

Re: [MISERY]

Postprzez 1920razor w 11 Sie 2013, 16:05

Djcycu, widze, iż hardkorowy gracz z Ciebie. Szacunek :D Ogólnie, to mechanika jest prosta:
-Nie łazić po otwartych przestrzeniach (Już z 10 razy zginąłem, łażąc bo otwartych bagnach, bo bandytom się nudziło)
-Używanie q i e, będąc za osłoną. Nigdy tego nie używam, ale w tym modzie to się przydaje, i to bardzo.
-Rzucaj granaty z głową. Twórcy moda wprowadzili zmianę w granatach, która nie była w vanilli. Granaty po detonacji, wystrzeliwują z siebie odłamki. Dowiedziałem się o tym, gdy jeden z nich mnie zabił.
Ogólnie to wystarczy mieć oczy do około głowy. Jak mój poprzednik napisał, nie łazić w nocy, bo NIC nie widać, a mutantów jest więcej.
Image

1920razor
Wygnany z Zony

Posty: 197
Dołączenie: 14 Sty 2010, 20:58
Ostatnio był: 27 Cze 2015, 14:35
Miejscowość: Siemianowice Śląskie
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 12

Re: [MISERY]

Postprzez assire w 11 Sie 2013, 16:13

Cholera jasna, jak nie jeden bug to inny... Sejwy robione przez konsolę działają, ale teraz kiedy próbuję rozwalić drugiego najemnika w egzo, to grę szlag trafia i się zawiesza.. Wygląda to na moment kiedy koleś powinien już paść. On nie pada, gra to robi..

Koniec loga:
Kod: Zaznacz wszystko
* End of synchronization A[1] R[1]
intro_delete ::update_game_loaded
! ERROR: SV: can't find children [29732] of parent [456420120]
! ERROR: SV: can't find children [29722] of parent [456420120]
~ cannot remove restriction with id [488][zat_b56_zone_mine_thermal_weak] to the entity with id [12106][m_poltergeist_normal_flame12106], because it is not added
~ cannot remove restriction with id [488][zat_b56_zone_mine_thermal_weak] to the entity with id [12106][m_poltergeist_normal_flame12106], because it is not added
~ cannot remove restriction with id [488][zat_b56_zone_mine_thermal_weak] to the entity with id [12106][m_poltergeist_normal_flame12106], because it is not added
~ cannot remove restriction with id [488][zat_b56_zone_mine_thermal_weak] to the entity with id [12106][m_poltergeist_normal_flame12106], because it is not added
stack trace:


EDIT: Dupa, to nie ma nic wspólnego z mercem w egzo bo po prostu szybko pobiegłem i gościa załatwiłem, nie ma to także nic wspólnego z ustawieniami graficznymi bo próbowałem wszystkich. Po prostu po jakiejś minucie - półtorej gra łapie crasha i wylatuje do pulpitu. Tym razem w logu nie było żadnych errorów, ani nic o tym poltergeiście..
Ostatnio edytowany przez assire, 11 Sie 2013, 17:23, edytowano w sumie 1 raz
assire
Stalker

Posty: 77
Dołączenie: 01 Sie 2013, 22:31
Ostatnio był: 17 Cze 2017, 19:14
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 8

Re: [MISERY]

Postprzez Shael w 11 Sie 2013, 16:51

Dzięki!
Napotkałem błąd, do tej pory mogłem wchodzić do Skadowska z bronią. A teraz dostałem komunikat że mam ją schować, i dopiero będę mogę wejść. Schowałem, wciskam "F" by otworzyć drzwi, i nic się nie dzieje.
Tak samo zauważyłem taką białą kreskę dzielącą górny lewy róg ekranu na trójkąt, przekręcę się-znika, przekręcę się znów- jest. Wcześniej nie było tego (karta na pewno ok).
Image
Awatar użytkownika
Shael
Stalker

Posty: 74
Dołączenie: 05 Paź 2009, 15:24
Ostatnio był: 01 Mar 2020, 09:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez Authentic96 w 11 Sie 2013, 17:14

Shael napisał(a):Dzięki!
Napotkałem błąd, do tej pory mogłem wchodzić do Skadowska z bronią. A teraz dostałem komunikat że mam ją schować, i dopiero będę mogę wejść. Schowałem, wciskam "F" by otworzyć drzwi, i nic się nie dzieje.
Tak samo zauważyłem taką białą kreskę dzielącą górny lewy róg ekranu na trójkąt, przekręcę się-znika, przekręcę się znów- jest. Wcześniej nie było tego (karta na pewno ok).


Szczerze mówiąc najlepszym rozwiązaniem jest zainstalowanie wszystkiego od nowa. A instalowałeś patcha kompatybilnego z poprzednimi zapisami, czy grałeś od nowa? Nie pamiętam jak to było podczas instalacji tej nowej łatki, ale może być tak, że masz źle dobrany FOV. Reinstall długo nie zajmuje, a jak wszystko zrobisz w poprawnej kolejności, to nic się nie powinno dziać :) Pokombinuj jeszcze w ustawieniach (oświetlenie itd. itp.).

EDIT: oczywiście skopiuj sobie gdzieś zapisy, chyba, że dopiero zacząłeś grę, to lepiej grać na nowo ;)
Тільки в зоні зустріти справжніх чоловіків.
Awatar użytkownika
Authentic96
Stalker

Posty: 53
Dołączenie: 31 Lip 2013, 09:38
Ostatnio był: 14 Kwi 2016, 17:46
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Shael w 11 Sie 2013, 17:18

Instalowałem z patchem na nową grę (by uniknąć jakichkolwiek błędów). FOV mam dobrany w sam raz na mój monitor, czyli 83 (mam 19" panoramę). Wcześniej błędu nie było, a gram od wydania patcha. Dziś się dopiero pojawił :(
Ale pobawię się z tym i napisze czy reinstall dał coś.
Image
Awatar użytkownika
Shael
Stalker

Posty: 74
Dołączenie: 05 Paź 2009, 15:24
Ostatnio był: 01 Mar 2020, 09:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez Voramel w 11 Sie 2013, 17:40

Assire,

Miałem identyczny crash w tym miejscu. Czasem się pojawiał kiedy chowałem się za murem przed najemnikami. Udało mi się przejść ten kawałek w następujący sposób:

- podchodziłem od prawej strony muru i crash występował
- związałem najemników walką i cały czas przemieszczałem się wzdłuż muru w lewo - w kierunku mostu z rozbitym konwojem
- Akcję zwieńczyłem na ostatnim wejściu od strony muru. Wszedłem do środka, zabrałem loot i wszystko co tylko, a potem wróciłem na Skadowsk.

W logu jest coś o poltergeiście i minie(?). Wydaje mi się, że odnosi się to do tego w tej anomalii ogniowej albo do jakiegoś efektu poltergeista używanego przez inny obiekt/przedmiot. Stąd też starałem się trzymać jak najdalej od tego miejsca z anomalią. Spróbuj tak zrobić, może się uda. Powodzenia :)
Voramel
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 05 Sie 2013, 16:13
Ostatnio był: 30 Sie 2013, 02:31
Kozaki: 1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 7 gości