[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez SynchroCyklotron w 17 Cze 2010, 01:58

Siemka
Gram na wersji 1.5
Modzik jest super, bardzo przyjemnie się gra i mile zaskakuje akcja dodatkowymi wątkami.
Dla przykładu bardzo podobało mi się załatwienie od pilota klucza/karty dostępu do helikopterów, oczywiście modyfikowanie broni jest dobre, dać kase w depozyt :) można skakać po fabule. Jedyne co mnie wkurza to bandyci lub monolitowcy którzy mają śmieszne pistoleciki na naboje 9x19 i na poziomie trudności - stalker są bardzo celni, aż za celni bo ciągłę headshot'y są upierdliwe...
Awatar użytkownika
SynchroCyklotron
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 24 Paź 2009, 18:38
Ostatnio był: 02 Cze 2014, 20:54
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez bigmazi w 17 Cze 2010, 14:06

Witam. Mam pewien problem, być może ktoś wie, jak sobie z nim poradzić: wykonuję zlecenie dla naukowców, czyli umieszczenie detektorów artefaktów w anomaliach. Dostałem takie trzy i zamiast iść prosto do wskazanej anomalii, ja poszłem sobie do innej, bo miałem po drodze i coś tam chciałem załatwić. Przez przypadek zostawiłem detektor nie w tej anomalii, co potrzeba. I teraz z zaliczenia zadania d..a, a w grze jestem już bardzo zaawansowany i musiałbym praktycznie zaczynać od początku (a tego nie chcę). Próbowałem poprzez spawnera wrzucić urządzenie do gry ale nie znam jego nazwy. Głupi, olałem chwilowo wykonanie zadania, a teraz mam problem, bo za daleko zaszedłem. Łaskawcy, pomóżcie.
bigmazi
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 26 Wrz 2009, 12:24
Ostatnio był: 11 Maj 2014, 22:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 17 Cze 2010, 14:34

W spawnerze jest taki skaner "jup_b32_scanner_device". Nie jestem pewien czy to ten i czy zadziała, ale jest w zakładce 'dokumenty'.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez KieŁ90 w 17 Cze 2010, 18:39

Mam pytanie. Czy dodatek "AI additions..."(wersja dla 1.5) działa z najnowszą wersją moda czyli 1.6 :?:
Udanych łowów
Awatar użytkownika
KieŁ90
Stalker

Posty: 84
Dołączenie: 21 Mar 2009, 22:54
Ostatnio był: 22 Lip 2017, 17:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 17 Cze 2010, 19:01

nie, nie działa, ale predzej czy później dorobią fixa do 1.6.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez stalker51 w 17 Cze 2010, 21:51

Dobra.
Moda oblókałem gram już drugi dzień i powiem, że to wspaniała rzecz.
Pod względem dodanych innowacji przebija wszystko co do tej pory widziałem w Zewie Prypeci.
-Multum zadań pobocznych..
-Sporo nowych artykułów spożywczych (dla mnie to wielki plusik :-) )
-Dużo nowych broni.
-Podręczniki zwiększające wiedzę na temat danej broni.
-Zmienione właściwości artefaktów.
-Nowi stalkerzy oferujący swoje nowe usługi.
-Zmieniona fabuła.
-Podmienione dźwięki broni.

I wiele wiele więcej .Modyfikację tą mogę polecić z ręką na sercu gdyż spolszczenie mimo kilku nie wielkich literówek jest zrobione na prawdę bardzo dobrze.
Polecam :E
I like me beat fast and my bas get low.


Airsoft ForEv'a <3
Awatar użytkownika
stalker51
Stalker

Posty: 192
Dołączenie: 31 Lip 2009, 13:30
Ostatnio był: 27 Sty 2014, 17:25
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 6

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jedi998 w 18 Cze 2010, 07:44

Dla wszystkich poszukiwaczy GPS-ów i innych klamotów kilka podpowiedzi:
http://rghost.ru/1918103
http://slil.ru/29352986
http://multi-up.com/291403
http://depositfiles.com/files/blrj14mpp

Miłego odnajdywania. Tylko pamiętajcie, że gra ma 2 zestawy współrzędnych dla każdego itemu. Więc siłą rzeczy nie zawsze wszystko będzie jak na skrinach.
Wróć lub zabierz mnie do siebie, gdziekolwiek to jest!!!
jedi998
Stalker

Posty: 89
Dołączenie: 23 Paź 2008, 14:14
Ostatnio był: 23 Lip 2010, 09:26
Miejscowość: okolice Łodzi
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez czeresniaczek1 w 18 Cze 2010, 13:29

Nawet nie zaczołem nowej gry i już pulpit mod 1.5

FATAL ERROR

[error]Expression : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
[error]Function : CUIXmlInit::InitWindow
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp
[error]Line : 80
[error]Description : XML node not found
[error]Argument 0 : wpn_crosshair_g36
[error]Argument 1 : ui\scopes.xml
Awatar użytkownika
czeresniaczek1
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 08 Lut 2009, 01:15
Ostatnio był: 19 Sie 2020, 15:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 6

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jedi998 w 18 Cze 2010, 17:22

czeresniaczek1 napisał(a):Nawet nie zaczołem nowej gry i już pulpit mod 1.5

FATAL ERROR

[error]Expression : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
[error]Function : CUIXmlInit::InitWindow
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp
[error]Line : 80
[error]Description : XML node not found
[error]Argument 0 : wpn_crosshair_g36
[error]Argument 1 : ui\scopes.xml



Jakaś broń lub addon ma przypisaną starą nazwę tekstury. Może być kilka przyczyn albo pobrałeś uszkodzoną wersję albo źle update wgrałeś, lub też samo update jest uszkodzone. Masz dwa wyjścia albo ręcznie przejrzeć pliki broni i addonów albo ściągnąć od nowa pełną wersję moda. A propos jest już wersja 1.6.
Wróć lub zabierz mnie do siebie, gdziekolwiek to jest!!!
jedi998
Stalker

Posty: 89
Dołączenie: 23 Paź 2008, 14:14
Ostatnio był: 23 Lip 2010, 09:26
Miejscowość: okolice Łodzi
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez czeresniaczek1 w 18 Cze 2010, 18:17

Dzięki za podpowiedź w tym modzie używam broni którą sam przerobiłem w 1.45 działa jak na razie bez zarzutu, czy jest jakiś działający spawner do tej wersji.
Awatar użytkownika
czeresniaczek1
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 08 Lut 2009, 01:15
Ostatnio był: 19 Sie 2020, 15:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 6

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Sleszu w 18 Cze 2010, 19:30

Witajcie bracia. Co do modu, na coś takiego właśnie czekałem. Pochwały dla ekipy moderów zza granicy oraz naszej ekipy za lokalizacje. Pytanie do tych z Was, którzy mają za sobą parę h w zonie z tym modem. Mianowicie, też nie możecie kupić karabinu Rysia i jego krótkiej wersji przez zamówienie na Skadowsku? Przy odbiorze tegoż, mimo posiadania wymaganej sumy, nie mam opcji dialogowej dla kupna- jedynie "nie mam kasy" i rezygnacja z zamówienia" .
"Nie wchodzi się dwa razy w tę samą anomalię"
Awatar użytkownika
Sleszu
Stalker

Posty: 87
Dołączenie: 27 Mar 2009, 03:13
Ostatnio był: 30 Lip 2022, 02:46
Miejscowość: Kordon
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez majdanek w 18 Cze 2010, 20:17

Co do zmawianych broni to trzeba za nie zapłacić trochę więcej niż nam kazano przy zamówieniu. Co do spawnera to działa ten z 1.5.
Image
Awatar użytkownika
majdanek
Stalker

Posty: 91
Dołączenie: 23 Maj 2009, 12:57
Ostatnio był: 22 Wrz 2011, 09:05
Miejscowość: Lublin
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości