Mógłby mi ktoś wrzucić folder Sounds/Music z pierwszej wersji Misery?
szczupi26 napisał(a):Trafiłem pierwszy drażniący bug graficzny: błędy w teksturach w prawym dolnym rogu ekranu (dotyczy wszystkich obiektów znajdujących się w tym obszarze oprócz nieba)
Karta z syga, błąd występuje również na def zegarach.
Fenishi napisał(a):
- Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
[error]Expression : data
[error]Function : CVirtualFileReader::CVirtualFileReader
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\FS.cpp
[error]Line : 545
[error]Description : d:\program files\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\music\radio\06_radiomix.ogg
[error]Arguments : Not enough storage is available to process this command.
stack trace:
Pierwsza próba uruchomienia gry. Czyżby mój stareńki komputer był na tego moda zwyczajnie za słaby?
Mam Win 7, 3 GB RAM, dwurdzeniowy Athlon X2 2,9 GHz, karta grafiki nVidia GeForce 9500 GT. Czyli niezbyt mocna konfiguracja, jednak "czysty" Zew Prypeci działał na pełnym dynamiku i większości wymaksowanych ustawień.
Przy drugim uruchomieniu zmniejszyłem niemal wszystkie suwaczki do minimum, ale wciąż zostawiłem na pełnym oświetleniu dynamicznym. Czyżbym musiał je zmienić na statyczne?
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości