[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez nati20 w 12 Wrz 2013, 11:30

Dokładnie, ja co któryś raz mam wylot między przejściami, rób zapisy zanim poprosisz pilota o przejście. Do tego częste zacinki przy chodzeniu po wodzie (znane ogólnie w tej części) i gdy rozgorzeje walka między wieloma przeciwnikami. Koło janowa walczyła ze sobą powinność z wolnością do tego doszły mutanty i na dokładkę alfy, było milusio co kilka kroków zacinka aż w końcu poszłam stamtąd, alfy za mną a reszta się prawie sama wyeliminowała. Ogólnie rób często zapisy i uzbrój się w cierpliwość bo mod warty przejścia ale nerwy można stracić czasem.
:

Get out of here STALKER!

Image
nati20
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 13 Cze 2009, 14:26
Ostatnio była: 22 Gru 2019, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 68

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez ramirez12 w 17 Wrz 2013, 17:46

Witam wszystkich i bardzo prosze o pomoc , na wstepie chcialbym podkreslic ze szukalem az mnie leb rozbolal i w google i na forum i nic nie znalazlem konkretnego. A mianowicie nie potrafie zmienic maxymalnego udźwigu postaci w wersji 2.2 , w 1.6 dalo sie to zrobic bez problemu w pliku actor.itx i jakims jeszcze ktorego nazwy niepamietam chwilowo. Bardzo prosze opisac jak to zrobic w wersji 2.2
Awatar użytkownika
ramirez12
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 30 Sty 2013, 22:59
Ostatnio był: 07 Gru 2018, 13:14
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 12

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 17 Wrz 2013, 21:16

Podaj patcha. Pewnie pobrałeś wersję Jenota (Jenot Edition), a w niej autor wstawił specjalną blokadę, która zabrania zmiany udźwigu.

Pobierz normalną wersję moda i spróbuj jeszcze raz.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez ramirez12 w 19 Wrz 2013, 20:37

Wielkie dzieki za rade , tak zrobie jak napisałes. A wersja jaka sciagnolem podpisana byla tylko jako Sigerous Mod 2.2 PL i pobralem ja na chomiku , a z kad najlepiej pobrac wersje 2.2 PL ??
Awatar użytkownika
ramirez12
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 30 Sty 2013, 22:59
Ostatnio był: 07 Gru 2018, 13:14
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 12

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 19 Wrz 2013, 20:39

Najlepsza i najbezpieczniejsza wersja 2.2 PL jest na forum stalkerteam.

Cieszę się, że pomogłem :)
Image
Image

Za ten post Adam otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Voldi, ramirez12.
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez ramirez12 w 19 Wrz 2013, 22:27

Adam mam jeszcze jeden problem , a mianowicie na forum ktore podałes owszem jest Sigerous mod ale z tego co widzialem to tylko w wersji 2.0 i 2.1 w wersji 2.2 i to pl nie widziałem :/ jesli moglbys podeslac link do tego moda w wersji 2.2 i takiej jak pisales zeby dalo zmienic sie proste jego parametry typu max udzwig postaci to wielce bede wdzieczny :)
Awatar użytkownika
ramirez12
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 30 Sty 2013, 22:59
Ostatnio był: 07 Gru 2018, 13:14
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 12

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez nati20 w 19 Wrz 2013, 23:37

A zarejestrowałeś się/zalogowałeś?
:

Get out of here STALKER!

Image
nati20
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 13 Cze 2009, 14:26
Ostatnio była: 22 Gru 2019, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 68

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 20 Wrz 2013, 10:14

Tu jest wszystko ładnie wyeksponowane.

http://stalkerteam.pl/topic/4112-sigero ... wersja-pl/

Pobierałem tą wersję i bezproblemowo można zmienić udźwig.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez ramirez12 w 20 Wrz 2013, 17:03

tak jak najbardziej :) juz wszystko jest ok:) Adam jestes wielki :E Dzieki Ci za link , pozdro
Awatar użytkownika
ramirez12
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 30 Sty 2013, 22:59
Ostatnio był: 07 Gru 2018, 13:14
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 12

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 20 Wrz 2013, 19:43

W porządku, nie ma sprawy, jeżeli będziesz miał problemy fabularne, to także zapraszamy. Razem z djcycu znamy moda na wyrywki :E
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez ramirez12 w 22 Wrz 2013, 15:12

Mam pytanie , czy istnieje mozliwosc przywrocenia starego HUDa (minimapy) ?? ten jest troche drazniacy jak dla mnie z powodu zaslonietej strzalki wskazujacej kierunek do celu.
Mam jeszcze jedno pytanko nie wiem czy cos mi sie pochrzanilo w modzie czy tak musi byc , a mianowicie wiekszosc zadan nie pojawia sie na mapie , nie wiem gzie mam sie udac w celu wykonania misji , nawet w tedy gdy w liscie zadan jest opcja zeby pokazalo lokalizacje na mapie
Awatar użytkownika
ramirez12
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 30 Sty 2013, 22:59
Ostatnio był: 07 Gru 2018, 13:14
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 12

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 22 Wrz 2013, 16:46

Odnośnie drugiego pytania:
Czytanie ze zrozumiem się kłania. Czytaj UWAŻNIE to co Ci zlecają stalkerzy, ewentualnie poszukaj w necie jakiejś solucji.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości