[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 08 Wrz 2013, 18:27

Misja z warzywniakiem nie jest aż tak ważna. Jeżeli masz główne misje, możesz to ominąć.
Image
Image

Za ten post Adam otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Gość.
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Wave w 08 Wrz 2013, 18:54

To znaczy po Siłach Monolitu (zbadaniu anteny) pozostaje mi tylko zadanie na Gaussa i dowiedzenie się o powodzie katastrofy Ogończy którejśtam, tylko że do tego zadania nie ma ani jednego odnośnika, gdzie szukać. Przeszedłem już tę grę, ale rok temu i bez modów, więc nie wiem, czy przypadkiem nie będzie dało się przejść gry.
Wave


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez nati20 w 08 Wrz 2013, 19:04

Hej. Zrobiłam zadania dla najemników koło fabryki w Jupiterze. Najpierw te (2 chyba) które dawał jak byliśmy neutralni a potem dołączyłam do nich i dawał nowe. Uwaga część fabuły
:

miałam zadanie z ładunkiem koło kompleksu wentylacyjnego, potem na znalezienie schowka na terenie fabryki oraz by iść z grupą po niego bo był zamknięty i jeden z nich miał klucz. Wykonałam to zadanie i więcej pracy dla mnie nie ma, czy to koniec zadań u nich bo nie wiem czy mogę ich opuścić i ewentualnie rozwalić?
:

Get out of here STALKER!

Image
nati20
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 13 Cze 2009, 14:26
Ostatnio była: 22 Gru 2019, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 68

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez pan kozaq w 08 Wrz 2013, 19:06

@Wave- w oryginale
:

przy dokumentach z Gaussa znajdowałeś kartę do X8 (czerwoną).

Więc chyba nie trzeba jej robic ;)
Ostatnio edytowany przez pan kozaq 09 Wrz 2013, 14:18, edytowano w sumie 2 razy
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
pan kozaq
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 07 Mar 2012, 15:51
Ostatnio był: 29 Wrz 2024, 09:41
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 43

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Wave w 08 Wrz 2013, 21:08

Dzięki za odzew. Kozaq też dostanie za chęci potem flaszkę. Wystarczyło mi pójść do Zatonu, naprawić Gaussa i ruszyć ponownie do Prypeci. Potem już wszystko poprawnie ruszyło i zadania lecą tak, jak powinny. Szykuje się rychły koniec gry i kolejne godziny odkrywania zawartości moda ;)
Wave


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez siewka181 w 09 Wrz 2013, 08:26

Szkoda że ten temat jest nie aktualizowany. Mod jest juz w wersji 2.1 a tu dalej 1.6 ;p szkoda ale i tak zagram bo fajnie wygląda.
siewka181
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 07 Wrz 2013, 08:05
Ostatnio był: 22 Wrz 2013, 08:47
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez nati20 w 09 Wrz 2013, 09:39

Najnowsza wersja to 2.2 i trwają chyba prace nad 3 jeśli dobrze kiedyś widziałam.

Czy ktoś jest w stanie udzielić mi odpowiedzi na pytanie z wcześniejszego postu bo mam jeszcze ostatnie zadanie na ten moment w Jupiterze i przy okazji przed zmianą lokacji chciałabym się wypisać od nich a nie jestem pewna czy jeszcze coś mi dadzą do zrobienia.
:

Get out of here STALKER!

Image
nati20
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 13 Cze 2009, 14:26
Ostatnio była: 22 Gru 2019, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 68

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 09 Wrz 2013, 10:32

Zadanie z Gaussem i labkiem X8 jest drugim głównym wątkiem. Pierwszym są te fale zakłócające, a warzywniak jest przy okazji. W tej misji ginie porucznik Stecenko, sprawdź, czy przypadkiem nie leży ranny u wojskowego lekarza.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez GrechuxD w 11 Wrz 2013, 21:37

Witajcie mam takie pytanie ale trochę inne niż zawarte w temacie posty :)
A mianowicie... Mam stalker zew prypeci i SGM 2.2 wersja angielska,moim zdaniem lepsza,więcej modyfikacji niż w wersji polskiej,ale to nie ważne :) Odbiegłem od tematu. Moje pytanie jest następujące:

Czemu kiedy mam czystą wersje stalkera która chodzi mi na maksymalnych detalach bez żadnych zacinek,a kiedy zainstaluje moda SGM nie ważne czy starszą wersje czy nowszą. I tak zawsze sie scina,tak jest z każdymi modami w sumie. Oczekuje istotniej odpowiedzi jeśłi ktoś wie o co chodzi w tym wszystkim :) :wódka:
Specyfikacja komputera:
Nvidia GeForce GTX560 1024RAM
4GB RAM DDR3
AMD AThlon II X4 640 3.0Ghz
Z góry dziękuje ;) ;)
GrechuxD
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 14 Sie 2012, 05:22
Ostatnio był: 23 Lip 2014, 18:32
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Gizbarus w 11 Wrz 2013, 21:44

No cóż, SGM dodaje *cholernie* dużo w zasadzie wszystkiego, przez co niebotycznie obciąża silnik gry - skutkiem tego po prostu będzie ci się ścinać, chyba że zwiniesz kompa komuś z Pentagonu...
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Cromm Cruac w 12 Wrz 2013, 00:25

Co najlepsze to wcale nie grafikę chodzi a o procesor. SGM 2.2 będzie ci się ciął tak samo bez względu na to jakie detale ustawisz. Po prostu, jak napisał przedmówca, w modzie jest mnóstwo skryptów, które obciążają procka.

Jeśli chodzi o mody graficzne (np. AtmosFear, Absolute Nature) to tu jest inna sprawa. Te mody wymagają więcej RAMu i lepszej karty grafiki.

W przypadku takich kobył jak np. MISERY 2 to już musisz mieć kompa z NASA (albo Pentagonu :D)
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 12 Wrz 2013, 10:42

Przygotuj się na częste wyloty na pulpit, zwłaszcza podczas przechodzenia pomiędzy lokacjami. Memory out i tyle :)
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości