[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez nati20 w 30 Sie 2013, 15:24

Bibliotekarz, porąbana nazwa stwór jeszcze głupszy. Szpony śmierci powinny zostać na stołecznych pustkowiach, dziwnym trafem dostały się do zony, chyba statkiem... Burer może być tej samo kontroler. Rozumiem zmutowane psy, koty, szczury, dziki, pająki, wilki i inne zwierzęta które faktycznie tam występują ale bibliotekarz, może jeszcze potwór z loch ness na bagna, czupakabra gdzieś po jaskiniach i wielka stopa w czerwonym lesie no ja piernicze... Nie jestem za mieszaniem gier a fallout nie był straszny, czasem się wzdrygnęłam jak mi coś z nienacka wyskoczyło ale stalker dla mnie straszniejszy. Z falloutów grałam tylko w 3 bo tylko ją mam 1 i 2 były ponoć lepsze, może ale raczej nie zagram a na NV poluje czy ktoś nie ma ze znajomych ale raczej nie jest straszniejsza niż stalker.
:

Get out of here STALKER!

Image

Za ten post nati20 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive djcycu.
nati20
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 13 Cze 2009, 14:26
Ostatnio była: 22 Gru 2019, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 68

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez djcycu w 30 Sie 2013, 15:53

Grałem w NV. Jest chyba lepszy od 3 głównie dzięki celowaniu, ulepszeń do broni z czego gra staje się ciekawsza no i dzięki klimatowi który jest bardziej gangsterski, szpiegowski i lekko wojenny :) Gra ciekawa głównie z DLC Sierra Madre które lekko zalatuje horrorem (ale naprawdę lekkim). Obie z resztą tak 3 jak i NV są świetne. Nie wiem jak 1 i 2 bo odpycha mnie nieco widok ale kiedyś pewnie spróbuję.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez nati20 w 30 Sie 2013, 21:33

Znalazłam drugi schowek na hasło w tym zapadlisku przy stacji benzynowej na skalnej półce ale bez karty nawet znając hasło nie da rady otworzyć, samej karty nie znalazłam. Aktualnie jestem w jupku i tam znalazłam obie karty, jedną tam gdzie ostatnio czyli w składzie kontenerów przy okazji zrobiłam zadanie a drugą w kamieniołomach na górze tej maszyny, plecaki nie wiem gdzie są ale to mały problem bo wystarczy na każdej lokacji użyć i sam się znajdzie. Nie mogę tylko darować tej karty z zatonu, jestem uparta i muszę ją znaleźć nawet jeśli można znaleźć lepszy towar w schowkach sgm :E już tak mam.
:

Get out of here STALKER!

Image
nati20
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 13 Cze 2009, 14:26
Ostatnio była: 22 Gru 2019, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 68

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez djcycu w 30 Sie 2013, 23:15

Jestem taki sam ;) Muszę wszystkie schowki przeszukać i wszystko pozabierać mimo że były by to tylko 3 bandaże czy inne ścierwo. Ważne by gra była w 100% skończona :E
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 30 Sie 2013, 23:20

Najbardziej opłacają się schowki prywatne ważnych NPCów. Na drugim miejscu są schowki SGM, czyli te niebieskie, czasem trafi się coś rzadkiego. A na końcu te paskudne zielone z podstawki, ale te omijam (oczywiście poza jednym w Żelaznym lesie z Deaglem :) )
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Coyote123 w 31 Sie 2013, 07:22

Witam wszystkich. Jestem tu nowy, ale starałem się, żeby było jak najlepiej, więc jeśli będzie jakiś problem to powiedzcie.

Niedawno mnie wzięło na zainstalowanie gry (chyba przez "Piknik na skraju drogi" który dostałem :D ), ale nie chciało mi się przechodzić podstawki więc pomyślałem, że pobiorę jakiego moda. Znalazłem SGM-a, pobrałem najnowszą wersję (czyli 2.2 Eton) fixa 01.03.13 oraz angielskie tłumaczenie gdyż to wersja angielska gry. I tu rodzą mi się pytania:

1.W tej wersji mam strasznie minimalistyczny interface. Pokazuję tylko zdrowie, energię, typ amunicji, radar i ikonki głodu, krwawienia,itd.

Image

Czy można przywrócić stary interface z innej wersji SGm-a lub czystego Stalkera?



2. Czasem pojawiają się komunikaty na dole jak jakiś najemnik przekazuje jakąś wiadomość, ale są napisane w cyrylicy i nic nie rozumiem co tam jest napisane.

Image

Czy ktoś wie czy jest jakieś dobre tłumaczenie? I czy można zainstalować spolszczenie na angielską wersję gry?



3. Niektóre bronie nie mają żadnej nazwy ani opisu tylko coś takiego.

Image

Da się to jakoś naprawić, czy wynika z braku jakiegoś tłumaczenia?


Z góry wielkie dzięki za wszelkie odpowiedzi.
Coyote123
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 31 Sie 2013, 06:32
Ostatnio był: 08 Sty 2014, 01:10
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Tajemniczy w 31 Sie 2013, 08:05

Ściągnij sobie ze stalkerteam.pl wersję 2.2 Jenot Edition (czy jakoś tak). Jest w pełni po polsku.

Za ten post Tajemniczy otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Coyote123.
Awatar użytkownika
Tajemniczy
Monolit

Posty: 2188
Dołączenie: 13 Sie 2010, 20:48
Ostatnio był: 14 Cze 2021, 19:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 517

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 31 Sie 2013, 12:22

Na przyszłość: W wersji Jenota nie można samodzielnie zmieniać udźwigu i innych robótek w plikach, gdyż autor zrobił coś w stylu blokady. Jak zmienisz, wylot na pulpit z dziwnym logiem.
Image
Image

Za ten post Adam otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive dr schultz.
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Wave w 08 Wrz 2013, 12:40

Chopoki, mam problem. Po dojściu do księgarni i zbadaniu anteny, nie dzieje się nic. Zalicza mi tylko questa ze zbadaniem tego nadajnika i tyle. Nie pojawia mi się kolejny quest w warzywniaku, po prostu nie dzieje się nic, a Wano i Sokołow wracają sobie do pralni. Mieliście taki problem?
Wave


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 08 Wrz 2013, 15:48

Wróć do bazy i pogadaj z Kowalskim. Czasami też tak miałem, że misja z warzywniakiem była oddzielnie podana jeszcze w pralni, a czasami dodawał ją przy księgarni.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Chubb_Bunce w 08 Wrz 2013, 16:38

Lubię tego moda ale niestety nie może się równać z Hobbit modem.

Chubb_Bunce
Wygnany z Zony

Posty: 6
Dołączenie: 08 Wrz 2013, 16:22
Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Wave w 08 Wrz 2013, 18:13

Adam, questa nadal nie ma. Wczytałem teraz zapis sprzed zadania z odnalezieniem zwiadowców (zadanie od razu przed księgarnią) i cofnę się od Zatonu, by wykonać zadanie na Gaussa. Może po przeskoczeniu lokacji coś się ruszy, mam taką nadzieję.

Ad. 1.

Od razu po cut scence z anteną poszedłem do Kowalskiego. Jedyną opcją dialogową jest "Potrzebuję informacji"
Wave


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości