[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 28 Sie 2013, 22:19

Mam taką poradę: Wędrujcie ostrożnie. :)

Dlaczego? Bo jakiś geniusz porozstawiał wszędzie wnerwiające teleporty, które (jak mamy broń na wierzchu) zabierają nam gnata i przenoszą w całkowicie randomowe miejsce bez pewności przeżycia. Jak któraś z pań chce przetestować, to zapraszam w okolice hangaru, gdzie trzymali bandyci stalkera w magazynie kontenerów ;)
Image
Image

Za ten post Adam otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Żuczek94.
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez nati20 w 28 Sie 2013, 22:28

Jedna z pań już miała z tym styczność :/ kilka razy się tak wje***am, jeden raz odpuściłam bo miałam akurat śrutówkę a szczęśliwie przeniosło mnie bliżej celu innym razem cofałam się do sejva ostatniego. Byłam na szewczence, przy dźwigach i tam gdzie obozują głodni stalkerzy nic nie znalazłam ale może to dopiero po wizycie w janowie bo tam znalazłam jedną, zaraz wczytam stary sejv z 2 wizyty w zatonie których nie usunęłam mimo cofnięcia się i zobaczę.
:

Get out of here STALKER!

Image
nati20
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 13 Cze 2009, 14:26
Ostatnio była: 22 Gru 2019, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 68

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez djcycu w 28 Sie 2013, 22:32

Mnie bardziej wkurzają te miny które są porozsypywane dosłownie wszędzie. Teleporty czasem bardzo ułatwiają bo raz że je słychać a dwa że mogą przenieść nas blisko żądanego miejsca ;)

Spróbuj kart używać przy schowkach może. Nie mam pojęcia czy zadziała ale tak bym próbował.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 28 Sie 2013, 22:34

Miny można wyłączyć w opcjach SGM, tak samo jak oddział Alfa, który mnie momentami irytował :P
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez djcycu w 28 Sie 2013, 22:43

O minach zapomniałem że można wyłączyć a oddział alfa mimo że wyłączyłem to i tak się pojawiał tyle że rzadziej :P
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 28 Sie 2013, 22:45

Jest co prawda misja fabularna z oddziałem Alfa, ale żeby pojawiał się po wyłączeniu w opcjach? Mi się to nie zdarzyło :P
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez djcycu w 28 Sie 2013, 22:50

No mi się pojawiali od czasu do czasu. Może były to jakieś niedobitki sprzed wyłączenia opcji? Tak czy siak przełączyłem opcję na włączenie tegoż oddziału bo ciekawiły mnie pukawki jakie nosili. Chciałem zebrać wszystkie możliwe warianty :P
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 28 Sie 2013, 22:51

Hmmmm możliwe, że jak trochę z nimi powalczyłeś i zanim wyłączyłeś opcję, zespawniło się ich trochę. Ja to włączałem od razu po nowej grze, bo pamiętałem, jak mnie irytowali :)
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez pan kozaq w 28 Sie 2013, 22:54

Działa toto na 1.6.0.1.??
Adam: jak to oceniasz? Gunwo, czy fajny mod? Bo skończyło się właśnie pobierac i nie wiem czy instalowac?
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
pan kozaq
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 07 Mar 2012, 15:51
Ostatnio był: 29 Wrz 2024, 09:41
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 43

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez nati20 w 28 Sie 2013, 22:58

Ja miny wyłączyłam od razu na starcie a o alfach nie myślałam, zrobiłam zadanie z nimi. Na starych sejvach też ich nie ma, wychodzi na to że muszę sprawdzić wszystkie podane miejsca i gdzieś może znajdę, nie miałam szczęścia do pierwszych możliwych lokalizacjach. Wiem gdzie jest schowek w zatonie i karta w jupiterze. Pozostaje znaleźć resztę :E

Nie działa, musisz mieć 1.6.0.2
:

Get out of here STALKER!

Image
nati20
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 13 Cze 2009, 14:26
Ostatnio była: 22 Gru 2019, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 68

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez pan kozaq w 28 Sie 2013, 23:00

Heh, to pół biedy :) Gorzej by było jakbym spatchował na 1.6.0.2. i nie działało by na tej wersji...
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
pan kozaq
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 07 Mar 2012, 15:51
Ostatnio był: 29 Wrz 2024, 09:41
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 43

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 28 Sie 2013, 23:01

Jeżeli chodzi o SGM 2.2 to warto zagrać, gdy jesteś żądny nowych misji, a fabuła z podstawki jeszcze Ci się podoba. Trudno opisać ogrom zmian i dodatków, to trzeba samemu przeżyć :P
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości