[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez majdanek w 14 Cze 2010, 19:34

Nie mam, mogę sobie zejść drabinką na sam dól i tyle, między innymi lokacjami pojawiły mi się przejścia, ale tutaj nie... Spróbuje jakiegoś sava sprzed ewakuacji może się coś zmieni.


Niestety nic to nie dało, cały czas nie pojawia mi się przejście do podziemi, a można jakoś teleportować się za pomocą współrzędnych ??
Ostatnio edytowany przez majdanek, 15 Cze 2010, 01:28, edytowano w sumie 1 raz
Image
Awatar użytkownika
majdanek
Stalker

Posty: 91
Dołączenie: 23 Maj 2009, 12:57
Ostatnio był: 22 Wrz 2011, 09:05
Miejscowość: Lublin
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Maku w 14 Cze 2010, 20:13

Wie ktoś dla czego po zmniejszeniu parametru fire_dispersion_base w ak 101(config tej broni znajduje sie w /configs/weapons/weapons/modifications.ltx) przy strzale z biodra pociski lecą w punkt a po przycelowaniu przez lunetę lecą na lewo od podziałki, i zamiast spadać, rorzut pocisków się zwiększa? Jest jakiś inny parametr odpowiedzialny za to?
"Nie masz co robić, nudzi się Ci? Kup sobie kij i po jajach się bij" - 52
Awatar użytkownika
Maku
Tropiciel

Posty: 219
Dołączenie: 31 Paź 2009, 21:01
Ostatnio był: 15 Cze 2014, 20:15
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 16

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 15 Cze 2010, 07:17

majdanku, nie pamiętam jak to jest, ale najprawdopodobniej nie spełniłeś jeszcze wszystkich wymagań potrzebnych do odblokowania tego levelchangera.
Teleportować się możesz... jeśli zainstalujesz jakiś mod z teleporterem, ale wątpię, żeby udało się go uruchomić z SGM.
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jedi998 w 15 Cze 2010, 08:02

Maku napisał(a): Jest jakiś inny parametr odpowiedzialny za to?


Oczywiście jest inny, Tamten parametr odpowiada za rozrzut pocisków broni. A Ty chcesz zsynchronizować model, a to zabawa z
strap_position =
strap_orientation =
Tak mi się przynajmniej wydaje.
http://www.amk-team.ru/forum/index.php? ... 8297&st=60
w zakładce FAQ&Addons masz to wyjaśnione, tak z grubsza przynajmniej.
EDIT. Sprawdziłem zarówno Ak101 jak i Ak102 u mnie prawidłowo strzelają jak na AK przystało. Tyle że zmieniłem teksturki na te od Gnomusa.

Co do podziemi. Ja miałem levelchangera jeszcze przed freepalyem, tyle że misji jeszcze nie miałem. Jak masz wcześniejsze sejwy to sprawdź czy masz na mapie zaznaczony(niebieski kwadracik ze strzałką, jak dobrze pamiętam). Możliwe, że załapałeś buga i gra zgubiła go(w ARS tak miałem). Albo, którejś misji pobocznej nie zrobiłeś i nie otworzył Ci się powrót.
Wróć lub zabierz mnie do siebie, gdziekolwiek to jest!!!
jedi998
Stalker

Posty: 89
Dołączenie: 23 Paź 2008, 14:14
Ostatnio był: 23 Lip 2010, 09:26
Miejscowość: okolice Łodzi
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez majdanek w 15 Cze 2010, 12:29

Poszukam po wcześniejszych savach, ale to raczej nie jest zależne od fabuły, bo misje dostaje, a co do pobocznych to nie zrobiłem tylko tych dla bandytów, bo na początku ktoś kazał mi ich wytłuc, i dla najemników, bo nie bardzo wiem jak do nich dołączyć, tzn nie znalazłem żadnego pda najemnika jak ktoś wcześniej pisał, no i miedzy innymi lokacjami mogę się przemieszczać normalnie.

Nie mam levelchangera przed freeplayem.
Image
Awatar użytkownika
majdanek
Stalker

Posty: 91
Dołączenie: 23 Maj 2009, 12:57
Ostatnio był: 22 Wrz 2011, 09:05
Miejscowość: Lublin
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Vito213 w 15 Cze 2010, 14:37

Z racji tego że mam nogę w szynie gipsowej od 2 tygodni gram intensywnie w Zew Prypeci z Sigerous i powiem tylko tyle: Sigerous Mod jest najlepszym modem jaki wyszedł. Właśnie ukończyłem Stalkera z SGM i moje wrażenia są bardzo pozytywne (utwór bonus nr 7+ak101+pijawka=bezcenne). Tak powinien wyglądać Stalker od początku. W modyfikacji jest kilka błędów związanych z nagrodami za zadania, zdarzają się bugi w przechodzeniu z Jupitera do Zatonu, bug przy próbie użycia "plecaka osobistego" (log z błędu dodam później). Autor dodał wspaniałe przedmioty takie jak odtwarzacz mp3, zegarek, śpiwór, beczki wybuchowe, karabin M14 (chwała mu za to), wykrywacze min, nowe detektory i inne dobre bronie ("pepesza", M4, nowe AK, P90, G43, M82, miotacz ognia i wiele innych). Dodano nowe zadania, które urozmaicają fabułę. Jak dla mnie to 9.5/10.

P.S. Postanowiłem przejść grę jeszcze raz, ale napotkałem pewien problem: narzędzia są zupełnie w innych miejscach niż poprzednio (Izrumnodnoje, most niedaleko cementowni, zakład utylizacji, w budynkach w Prypeci), teraz większość narzędzi jest w Prypeci/Jupiterze co uniemożliwia mi ulepszanie broni. I tu się pojawia moje pytanie czy mod viewtopic.php?f=77&t=6945 jest kompatybilny z SGM? Pytam się o to ze dwóch względow:
1.Żal mi 120 tys. na lokalizację narzędzi
2.Większość z nich jest w Prypeci (konkretniej 4 zestawy)

Z góry dzięki i pozdrawiam.

Edit: Log z błędu osobistego plecaka:
[error]Expression : assertion failed
[error]Function : CUICellContainer::GetCellAt
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\ui\UIDragDropListEx.cpp
[error]Line : 754
[error]Description : ValidCell(pos)
Bugtrap pojawia się przy próbie przesunięcia placaka na slot szybkiego użycia.
Vito213
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 09 Cze 2010, 10:29
Ostatnio był: 05 Lut 2014, 13:45
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jedi998 w 15 Cze 2010, 15:27

Z tego co zauważyłem w skryptach itemy (schowki, GPS, narzędzia) mają po 2 lokalizacje. Są prawdopodobnie wgrywane losowo przy starcie gry. Nie znam tego moda, ale prawdopodobnie nie zadziała w pełni z SGM ze względu na dodane przez mod bronie i kombinezony. Jak chcesz ulepszać bez narzędzi to jest prosty na to sposób, w pliku stalkers_upgrade_info znajdź zapisy typu(pierwszy lepszy przykład):
up_sect_secona_mp5 = {!upgrade_hint_kardan(1)} false, true
zmień na
up_sect_secona_mp5 = true
i Kardan(w tym przypadku) ulepszy tę sekcję bez niczego.

Co do błędu z plecakiem, to nie wolno wkładać na pasek szybkiego uruchamiania żadnych itemów przekraczających wyznaczone dla tych slotów objętości.

EDIT:
Przecież można bez niczego w tym modzie dźwigać ze 200+ kg. To po co kombinować?
Ale jak chcesz, zwiększ sobie limity w plikach system i actor. Było jak to robić w turialach.
Ostatnio edytowany przez jedi998 15 Cze 2010, 15:32, edytowano w sumie 2 razy
Wróć lub zabierz mnie do siebie, gdziekolwiek to jest!!!
jedi998
Stalker

Posty: 89
Dołączenie: 23 Paź 2008, 14:14
Ostatnio był: 23 Lip 2010, 09:26
Miejscowość: okolice Łodzi
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Oskar w 15 Cze 2010, 15:27

Załatw mi ktoś do tego trainera na wage,tyle bym chciał rzeczy a tu lipa... Pod 1.6.02 ;] z góry dzięki

Up^^
Od początku można było tylko 60 kg ;f
Ostatnio edytowany przez Oskar, 15 Cze 2010, 15:36, edytowano w sumie 1 raz
Image
Awatar użytkownika
Oskar
Stalker

Posty: 98
Dołączenie: 07 Lut 2010, 04:39
Ostatnio był: 13 Kwi 2017, 00:13
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Threaded SPSA-14
Kozaki: 15

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Vito213 w 15 Cze 2010, 15:33

Dobra w takim razie olać placak. Zdaje się że będe musiał zaczynać grę od nowa, tak długo, dopóki narzędzia nie będą w dogodnych miejscach.
Vito213
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 09 Cze 2010, 10:29
Ostatnio był: 05 Lut 2014, 13:45
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jedi998 w 15 Cze 2010, 15:51

Oskar napisał(a):Od początku można było tylko 60 kg ;f


Oskar, są modyfikacje artefaktów. Weź dodanie ciężaru i już masz +10 kg więcej, przy Złotej rybce to jest już 30 kg. Do tego dochodzi powiększony udźwig w kombinezonach.


Vito213 napisał(a):Dobra w takim razie olać placak. Zdaje się że będe musiał zaczynać grę od nowa, tak długo, dopóki narzędzia nie będą w dogodnych miejscach.

Zawsze pozostaje Ci myka z save i load, sprawdzasz gdzie są i wgrywasz grę.
Wróć lub zabierz mnie do siebie, gdziekolwiek to jest!!!
jedi998
Stalker

Posty: 89
Dołączenie: 23 Paź 2008, 14:14
Ostatnio był: 23 Lip 2010, 09:26
Miejscowość: okolice Łodzi
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukass w 15 Cze 2010, 16:52

Załatw mi ktoś do tego trainera na wage,tyle bym chciał rzeczy a tu lipa... Pod 1.6.02 ;] z góry dzięki

<ciach> - do wyboru do koloru...

Zdaje się że będe musiał zaczynać grę od nowa, tak długo, dopóki narzędzia nie będą w dogodnych miejscach.

możesz je jeszcze zespawnować - szukaj spawnera kilka postów wcześniej

Uwagi moderatora:

Zastanawiaj się co dajesz za linki... - ati
Mam pirata!
Awatar użytkownika
lukass
Ekspert

Posty: 827
Dołączenie: 25 Paź 2009, 13:18
Ostatnio był: 07 Sie 2010, 12:16
Ulubiona broń: --
Kozaki: 45

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Vito213 w 15 Cze 2010, 18:43

@lukass
Pod jaką nazwą powinienem szukać narzędzi w spawnerze, bo z tego co mi wiadomo tam są pakiety naprawcze do broni i kombinezonu. Chodzi mi o narzędzia wojskowe, do kalibracji, podstawowe i do pracy precyzyjnej.
Vito213
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 09 Cze 2010, 10:29
Ostatnio był: 05 Lut 2014, 13:45
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości