Z racji tego że mam nogę w szynie gipsowej od 2 tygodni gram intensywnie w Zew Prypeci z Sigerous i powiem tylko tyle: Sigerous Mod jest najlepszym modem jaki wyszedł. Właśnie ukończyłem Stalkera z SGM i moje wrażenia są bardzo pozytywne (utwór bonus nr 7+ak101+pijawka=bezcenne). Tak powinien wyglądać Stalker od początku. W modyfikacji jest kilka błędów związanych z nagrodami za zadania, zdarzają się bugi w przechodzeniu z Jupitera do Zatonu, bug przy próbie użycia "plecaka osobistego" (log z błędu dodam później). Autor dodał wspaniałe przedmioty takie jak odtwarzacz mp3, zegarek, śpiwór, beczki wybuchowe, karabin M14 (chwała mu za to), wykrywacze min, nowe detektory i inne dobre bronie ("pepesza", M4, nowe AK, P90, G43, M82, miotacz ognia i wiele innych). Dodano nowe zadania, które urozmaicają fabułę. Jak dla mnie to 9.5/10.
P.S. Postanowiłem przejść grę jeszcze raz, ale napotkałem pewien problem: narzędzia są zupełnie w innych miejscach niż poprzednio (Izrumnodnoje, most niedaleko cementowni, zakład utylizacji, w budynkach w Prypeci), teraz większość narzędzi jest w Prypeci/Jupiterze co uniemożliwia mi ulepszanie broni. I tu się pojawia moje pytanie czy mod
viewtopic.php?f=77&t=6945 jest kompatybilny z SGM? Pytam się o to ze dwóch względow:
1.Żal mi 120 tys. na lokalizację narzędzi
2.Większość z nich jest w Prypeci (konkretniej 4 zestawy)
Z góry dzięki i pozdrawiam.
Edit: Log z błędu osobistego plecaka:
[error]Expression : assertion failed
[error]Function : CUICellContainer::GetCellAt
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\ui\UIDragDropListEx.cpp
[error]Line : 754
[error]Description : ValidCell(pos)
Bugtrap pojawia się przy próbie przesunięcia placaka na slot szybkiego użycia.