[M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na nowo

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez trojanuch w 10 Gru 2011, 18:01

Jeżeli zdarzy się znowu ten bug z ak74 to spróbujcie określić w jakiej sytuacji - np. wchodzenie na Skadowsk itp. Przeszukałem wszystkie pliki dot. Zatonu i nic.


Sorry chlopaki dawno nie zaglądałem i z jakichś przyczyn przestałem dostawac maile o nowych odpowiedziach.

W każdym razie ww. crash naprawia poniższy pliczek:

v0.9.8 QUICK FIX
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Reklamy Google

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Junx w 16 Gru 2011, 23:56

@ trojanuch: Czy by to się zastosować do SoC bo mam taki pomysł, ale nie wiem czy warto się porywać na to.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 20 Wrz 2024, 22:08
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez trojanuch w 17 Gru 2011, 00:56

W SoC to wszystko działa trochę inaczej i jeśli dobrze kojarzę to tego typu zmiany można robić tylko w ramach pliku all.spawn (a zatem nowa gra wymagana po każdej zmianie).

Nie mam natomiast zielonego pojęcia jak się za to zabrać.
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Junx w 17 Gru 2011, 00:57

No nic może coś będę próbował może akurat się uda :)
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 20 Wrz 2024, 22:08
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez marcinmg w 28 Gru 2011, 22:07

Niestety ale we freeplay'u nie da się grać ciągle wyskakują błędy np.

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : no_assert
[error]Function      : CXML_IdToIndex<class CCharacterInfo>::GetById
[error]File          : d:\prog_repository\sources\trunk\xrserverentities\xml_str_id_loader.h
[error]Line          : 112
[error]Description   : item not found, id
[error]Arguments     : sim_default_stalker_sci_1



czy

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 502
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'stalker_hunter_day'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report



Wszystkie poprawki zainstalowane, najnowsza wersja gry i jeden dodatkowy mod AtmosFear 3 z poprawkami.

Uwagi moderatora:

Logi dajemy w [code]. - Wheeljack
marcinmg
Kot

Posty: 48
Dołączenie: 14 Lut 2009, 12:04
Ostatnio był: 22 Sie 2024, 22:11
Kozaki: 0

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez trojanuch w 02 Sty 2012, 14:04

Ok - dzięki wielkie za info.

Wygląda na to, że nowe typy squad-ów które stworzyłem, muszą zostać dopisane do jeszcze jakiejś innej, tajemniczej listy. Poszukam / podłubę - raczej jest to jakaś banalna sprawa.
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Eddie666 w 02 Sty 2012, 17:27

Prosze o pomoc mam polska wersje gry 1.6.02. Gra sie wlacza wszystko super daje nowa gra wczytuje sie i..... nagle du*a bug ;/ pomocy :( :(
Eddie666
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 24 Gru 2011, 00:37
Ostatnio był: 03 Sty 2012, 19:17
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez kubekpop w 02 Sty 2012, 17:28

Podaj loga, bez tego nie damy rady Ci pomóc.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Eddie666 w 02 Sty 2012, 17:34

Gdzie mam go szukac? Czy to raport Xray'a?
Eddie666
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 24 Gru 2011, 00:37
Ostatnio był: 03 Sty 2012, 19:17
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez kubekpop w 02 Sty 2012, 17:34

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log

I wrzucaj od [FATAL ERROR] do końca

Za ten post kubekpop otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Eddie666.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Eddie666 w 02 Sty 2012, 17:36

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ...call of pripyat\gamedata\scripts\bind_stalker.script:34: attempt to index global 'atmosfear' (a nil value)
 
Eddie666
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 24 Gru 2011, 00:37
Ostatnio był: 03 Sty 2012, 19:17
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez trojanuch w 02 Sty 2012, 18:14

Mogłeś, jednak dodać, że poza polską wersją gry masz jeszcze AtmosFear3 z którym (nieudolnie) próbowałeś połączyć MSO.

W paczce MSO znajduje sie patch łączący AF3 (folder #extras) z MSO, jest tam też plik readme z instrukcją.

Powodzenia!
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości