[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Voramel w 05 Sie 2013, 16:18

Czołem Panie i Panowie,

Grałem sobie w Mizerię bez przeszkód aż do dnia dzisiejszego. Silnik x-ray nie zawiódł i tym razem :D. Cały czas mnie wywala do pulpitu przy wczytywaniu save'a. Do tej pory wszystko chodziło pięknie i nie było żadnego crasha.

Expression : !m_error_code
Function : raii_guard::~raii_guard
File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
Line : 748
Description : ... of pripyat\gamedata\scripts\xr_combat_ignore.script:142: attempt to index field 'actor' (a nil value)

Co ciekawe - nie zawsze pokazuje ten sam błąd. Nie mam pojęcia w czym rzecz. Czy ktoś się orientuje jak można by to naprawić? Jakiś przedmiot powoduje błąd?

Pozdrawiam
Voramel
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 05 Sie 2013, 16:13
Ostatnio był: 30 Sie 2013, 02:31
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez djcycu w 05 Sie 2013, 16:21

bzykacz napisał(a):ale możesz podpowiedzieć gdzie znajdę narzędzia i który z mechaników jest najlepszym wyborem?

:

- Podstawowe znalazłem w hangarze gdzie ma miejsce misja Transakcja. Wejdź tam gdzie oni stali i po lewej na rurach powinien być zestaw. Wchodzi się po drabince.


bzykacz napisał(a):Mam też pytanko co do skrzynek do naprawy, to dosyć droga rzecz i jak rozumiem skrzynki są zaopatrzone w narzędzia z plasteliny i plastiku, że się zużywają po jednym użyciu? Dobrze rozumiem?

Niestety dobrze rozumiesz :/ Jeśli cena naprawy jest wysoka to można zakupić skrzynkę i zrobić to taniej lub gdy mamy nieulepszoną broń to kupić nową.

bzykacz napisał(a):Myślę, że danie droższych skrzynek, ale wielokrotnego użytku będzie przyjemniejszym rozwiązaniem.

Dołączam się do prośby. W NS tak było że brało artefakt Meduza. Tu może brać właśnie części zamienne które zbieramy ale skrzynka niech już będzie niezniszczalna albo załóżmy do 50 użyć... Miały by one wtedy większy sens.

bzykacz napisał(a):czy są znaczące różnice między Alternate, modern, customized. Modern daje chyba dodatkowe możliwości ulepszania

Tak, mają one różnice. Alternate chyba jest inną wersją podstawowej wersji, customized to tuningowana wersja optycznie i chyba mechanicznie a modern to nowoczesna wersja danej broni. Idąc do mechanika mając zwyczajną broń możesz mieć niedostępne opcje ulepszeń np w drzewku kalibracji. Po najechaniu wyświetla się komunikat że aby mieć dostęp do tego typu ulepszeń trzeba podnieść broń do wersji modern. Zakładam że się nie da, trzeba po prostu dostać w łapska broń z podpisem modern.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 05 Sie 2013, 16:29

To po kolei.

Zabolo:
Ogólnie to niezwykla celnść npców (a szczególnie zombie) jest trochę przesadzona, tak samo ich czujność

To zostanie zmienione w patchu, więc powinno to być bardziej dostosowane do wymogów graczy.

BTW to ekonomia jest do poprawki i to sporej

W sumie właśnie o to chodzi: żebyś wiedział, co jest dla Ciebie opłacalne, a co nie jest, żebyś orientował się, co jest najbardziej dostosowane do Twojego typu gry i nie próbował na siłę "wcisnąć" czegoś tam, gdzie nie ma na to miejsca. A 100k rubli zdobyć całkiem łatwo, bo już w Zatonie stan Twojego posiadania powinien być właśnie w tych granicach pod warunkiem, że jesteś oszczędny.

Druga sprawa to artefakty - jak kurde mole zapewnić sobie możliwość noszenia ich na stałe :0?? Serio ale nie jestem w stanie tego zrobić chociaż sporo kombinuje

Taki klu. Artefaktów nie da się nosić cały czas. Ich efekty są zwiększone, bo dają całkiem spore boosty do statystyk, jednak traktować je należy jako tymczasowe buffy aniżeli część garderoby, którą nosisz permanentnie. Chyba że - jak zauważył Giz - nosisz pojemniki, które zmniejszają promieniowanie.

Czwarta - Medyk w Shadowsku nie potrafi skutecznie zdjąć z nas promieniowania

Nie wiem, co jest grane: u mnie działało bez problemu i jeszcze nie widziałem, żeby ktoś zgłaszał taki problem. Może po prostu dochodziłeś do niego zbyt późno? Medyk potrzebuje trochę czasu, żeby zaaplikować medykamenty, więc w międzyczasie warto chlapnąć jakąś wódę, żeby promieniowanie nie zabiło Cię wcześniej.

BTW jak to bedzie z tym paczem

Patch najprawdopodobniej będzie w środę i będzie wymagał najpewniej nowej gry, więc radzę się wstrzymać z graniem.

djcycu:
Bo naprawa niejednej broni jest 4 razy droższa niż nowy egzemplarz

Trochę tak i powinno być to poprawione w patchu. Niemniej jednak, naprawa broni ze stanem poniżej 50% i tak będzie droższa niż kupno nowej, co - moim zdaniem - ma ekonomiczne uzasadnienie. Więcej w FAQu.

Co do Jupitera to szkoda że tak przesadzono tę fabrykę

Noted. :)

sledz:
przy przeciągnięciu latarki czołówki do slotu F1-F4 gra się wywala.

Zdajemy sobie sprawę i zobaczymy, co możemy zrobić. :)

do daje w artefaktach/skórach punkt (piszę z pamięci) - equivalent of 10 kevlar sheets

Postaram się wyjaśnić to w FAQu.

bzykacz:
Mam pytanie co do rodzai broni, czy są znaczące różnice między Alternate, modern, customized (to jest natywnie w jakiś sposób ulepszona)? Modern daje chyba dodatkowe możliwości ulepszania, ale jak z resztą?

Różnice są całkiem wyraźne: profile różnią się zachowaniem (ulepszanie, zacinanie, psucie, itd) i wyglądem. Szersza odpowiedź w FAQu.

jeden rodzaj AKM ma opis, wersja WORN chyba, moja postać to Recon

Wiemy, dzięki.

npc kiedy padają ranni wstają po kilkudziesięciu sekundach magicznie ozdrowiali, dostałem tak serie w plecy

That's the point w sumie, trzeba było go dobić. :)

dużym problemem jest stwierdzenie jak i kto jest do nas nastawiony

Nie wiem, czy jest taka możliwość, może kiedyś dodamy tę opcję, jeśli bozia pozwoli.

zaliczam wylot do pulpitu gry próbuję ulepszyć niektóre bronie, lub tylko niektóre ich wersje

W trakcie naprawy.

To tyla. :)
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

Re: [MISERY]

Postprzez Traper w 05 Sie 2013, 16:40

Dla Recona narzędzia kalibracyjne były dokładnie w tym miejscu, w budynku piętrowym w punkcie kontrolnym. Na przeciwko tego budynku w którym płacisz dług Wano. Może komuś się przyda, bo osobiście nie sądzę żeby były umieszczanie losowo, tylko są przypisane do klasy.

:

Image
Awatar użytkownika
Traper
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 10 Lut 2008, 17:48
Ostatnio był: 28 Sie 2013, 18:25
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez SnapVGuard w 05 Sie 2013, 16:58

Grałem już sporo recon'em i znalazłem tylko narzędzia kalibracyjne i podstawowe, a gdzie są te do dobrej roboty?
Bo za nic nie mogę ich znaleźć :/
Awatar użytkownika
SnapVGuard
Kot

Posty: 23
Dołączenie: 29 Mar 2013, 12:51
Ostatnio był: 04 Lut 2014, 13:53
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 4

Re: [MISERY]

Postprzez Zabolo w 05 Sie 2013, 17:01

No cóż, szkoda że dopiero środa ale jeśli to ma poprawić sporo rzeczy to chyba każdy jest w stanie poczekać :). Ja na tą chwilę zaliczyłem w sumie tylko 2 CTD w momencie gdy chciałem żuć gume i gdy zagadałem do rannego ale to dwa znane babole :). Co prawda nadal w zatonie siedzę więc może najgorsze przede mną jeszcze ;). No nic w takim razie to ja pogram w co innego do tej środy/czwartku :p.
Zabolo
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 14 Wrz 2008, 21:45
Ostatnio był: 18 Lip 2014, 14:32
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez jazon w 05 Sie 2013, 17:14

Zostanie dodana jakaś tańsza słabsza amunicja 7,64 x 54r ?( np. standardowe FMJ) do Mosina (bo rozumiem ze Mosin bedzie strzelac taka amunicja a nie 7,62 x 39), bo ta wojskowa jest strasznie droga.


I drobny bug. W opisie karabinu Kar 98K jest napisane ze można podłączyć tłumik 7,62x54r. W praktyce karabin ten akceptuje tylko tłumik 7,62x39.
jazon
Stalker

Posty: 109
Dołączenie: 08 Lut 2011, 13:54
Ostatnio był: 01 Sty 2017, 15:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 6

Re: [MISERY]

Postprzez Ahmed1109 w 05 Sie 2013, 18:45

A ja mam też prośbę żeby w końcu u handlarzy była amunicja 9x39mm do Vintozera, bo za chiny nie mogę jej znaleźć przy NPC ( wyjątkiem był trup wojaka przy helikopterze w żelaznym lesie ) a w schowkach niema.
Awatar użytkownika
Ahmed1109
Stalker

Posty: 174
Dołączenie: 28 Lip 2012, 22:04
Ostatnio był: 10 Gru 2017, 15:37
Miejscowość: Wioska kotów
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez djcycu w 05 Sie 2013, 20:02

To prawda. Ta spec amunicja wręcz leży tylko w trupie wojskowego i pewnie w Prypeci przy bojownikach Monolitu. Mało tego a karabinów nie idzie przystosować pod inne kalibry. Jeśli chodzi o realizm to może jest on większy bo to niezbyt powszechna amunicja ale dlaczego ma dyskwalifikować 3 rodzaje broni (nie wiem jak z dodanymi)?
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [MISERY]

Postprzez jazon w 05 Sie 2013, 21:01

Amunicja 9x39 nie jest powszechna na zachodzie z oczywistych względów. Ale w Rosji jest powszechnie używany zarówno przez wojsko jak i przez służby i organy wewnętrzne. W grze powinno występować więcej amunicji tego typu, inaczej broń o tym kalibrze staje się bezużyteczna.
jazon
Stalker

Posty: 109
Dołączenie: 08 Lut 2011, 13:54
Ostatnio był: 01 Sty 2017, 15:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 6

Re: [MISERY]

Postprzez Ahmed1109 w 05 Sie 2013, 21:01

5*, bo jest jeszcze jakiś unikatowy Vintozer i VSK-94 ( który był na początku gry w wersji 1.0,1.2 w inventorze recona ).

Mam jeszcze pytanie, gdzie można znaleźć VSK-94 ?
Ostatnio edytowany przez Ahmed1109, 05 Sie 2013, 21:03, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Ahmed1109
Stalker

Posty: 174
Dołączenie: 28 Lip 2012, 22:04
Ostatnio był: 10 Gru 2017, 15:37
Miejscowość: Wioska kotów
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez sledz w 05 Sie 2013, 21:02

@ Traper: rzeczywiście narzędzie tam były, szukałem czegoś większego i nie zauważyłem ich.

Trikster napisał(a):To po kolei.
Druga sprawa to artefakty - jak kurde mole zapewnić sobie możliwość noszenia ich na stałe :0?? Serio ale nie jestem w stanie tego zrobić chociaż sporo kombinuje

Taki klu. Artefaktów nie da się nosić cały czas. Ich efekty są zwiększone, bo dają całkiem spore boosty do statystyk, jednak traktować je należy jako tymczasowe buffy aniżeli część garderoby, którą nosisz permanentnie. Chyba że - jak zauważył Giz - nosisz pojemniki, które zmniejszają promieniowanie.
Testowałem różne artefakty na kombinezonach Świt, Beryl, Ekolog i płaszcz, w którym zaczyna Recon, dawały po 1-3 kreseczki na paskach (mających w sumie 30), a w Ekologu większość artefaktów tylko obniżała niektóre paski nie zwiększając innych.
Myślę że zbalansowanie ich w stylu 5 kg wagi, 10-20% odporności na jedną anomalię i takie promieniowanie, żeby można było bezpiecznie używać z pojemnikiem przez pół minuty sprawiłoby, że byłyby użyteczne i jednocześnie nie nosiłoby się cały czas naszyjnika z nich.

Jeszcze ponowię pytanie: czy można kupić Świt u Hawajczyka? Przy każdej wizycie na stacji robię kilka razy F5-F9 i nigdy go nie ma.
Kierunek - tam!
Nadstawiaj uszu i rozglądaj się.
Awatar użytkownika
sledz
Stalker

Posty: 75
Dołączenie: 30 Sty 2012, 00:10
Ostatnio był: 14 Gru 2016, 13:42
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 7

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości