[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Matt141 w 04 Sie 2013, 17:02

Nie wiem, czy ktoś zwrócił na to uwagę na oficjalnym forum lub tutaj, ale brak zgrania Brodacza i Sowy pozwala przedsiębiorczym stalkerom tłuc forsę na wszystkich mutancich dodatkach. Sowa ma te części wyżej wycenione. Skupując cały mutanci szmelc od Brodacza i sprzedając go piętro wyżej można jednorazowo zarobić 2-3 tysiące rubli, w porywach nieraz 4k. Nie jest to powalająca suma, ale przy odrobinie cierpliwości grosz do grosza się zbiera. Nie mam pojęcia czy jest to zamierzony efekt, nie narzekam na niego szczególnie. Ale mimo wszystko jest to okienko mogące mocno ułatwić rozgrywkę, gdy ktoś ma w obrocie już kilkanaście tysięcy rubli... ;)
Awatar użytkownika
Matt141
Stalker

Posty: 53
Dołączenie: 30 Paź 2011, 14:42
Ostatnio był: 07 Lut 2016, 20:02
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 7

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez jaymz87 w 04 Sie 2013, 17:14

FATAL ERROR

[error]Expression : data
[error]Function : CVirtualFileReader::CVirtualFileReader
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\FS.cpp
[error]Line : 545
[error]Description : e:\stalker\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\textures\wpn\wpn_g3a.dds
[error]Arguments : Not enough storage is available to process this command.


Osobiście wyskakuje mi taki błąd. Jak to rozwiązać.

Komp:

Intel core 2 duo 2,66
GeForce 9800 GTX+ 1 GB
4 giga Ramu

Odpalam na najniższych mozliwych, jako tako działa, ale na takim komputerze powinien spokojnie chodzić płynnie na wyższych. Jak tylko próbuje coś przestawić gra crashuje i wywala na pulpit.
jaymz87
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 19 Lut 2011, 13:38
Ostatnio był: 24 Wrz 2014, 21:15
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez jazon w 04 Sie 2013, 17:25

I_mati_I napisał(a):Ogólnie spawn mutantów mocno przesadzony jeszcze żeby można było to jakoś ubić a tak to pozostaje tylko unikać albo uciekać chociaż dzisiaj dwa nibyolbrzymy wdrapały się za mną na wieże obok cementowni :/.
Co do snajperek to smutek trochę, strasznie słabe. Jak dozbieram rubli to chyba zainwestuję w SWD od Żwawego może ta będzie lepsza. Szybkostrzelność w SKSie też do poprawienia bo jest ona na poziome K98.


Szybkostrzelność snajperek samopowtarzalnych to jakaś kpina na dodatek niezgodna z rzeczywistością. Ja teraz się zastanawiam czy kupić M14 DMR czy SKSa. Bo jak zobaczyłem jak "szybko" strzela M14 to się zniesmaczyłem.

Po za tym taki mały bug. W SKSie nie jest napisane, ze można do niego dołączyć tłumik. W praktyce tłumik dołączyć można - przynajmniej w broni w wersji modern.

Amunicja do SWD zadaje większe obrażenia niż do M14 chociażby. Wiec SWD powinno dużo zadawać obrażeń. Problem z tym ze z tego co widziałem amunicja droga jest.

Czy ktoś jest w stanie potwierdzić, że jutro wyjdzie patch ?

I czy może mi ktoś powiedzieć co w praktyce oznacza parametr "handling" w broni ? Bo nie wiem czy ulepszać w tym kierunku broń.
Ostatnio edytowany przez jazon, 04 Sie 2013, 19:01, edytowano w sumie 1 raz
jazon
Stalker

Posty: 109
Dołączenie: 08 Lut 2011, 13:54
Ostatnio był: 01 Sty 2017, 15:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 6

Re: [MISERY]

Postprzez Zabolo w 04 Sie 2013, 18:24

Patch wyjdzie dopiero w środę. Stare sejvy nie będą działać na nim.

Na tą chwilę ekonomia/ceny napraw i spawny mutantów do całkowitej przeróbki. Mam nadzieję, że chłopaki ciężko pracują bo mod wyszedł tak o dwa tygodnie na wcześnie ;).

No i ponowię pytanie - jak się dostać do plecama co jest schowany na prawo od miejsca w ranger station gdzie bandycji dobijają targu z handlarzami bronią?? Tam są jakby dwei rury i nad nimi jest półka. Za cholerę nie mogę się do niej dostać...
Zabolo
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 14 Wrz 2008, 21:45
Ostatnio był: 18 Lip 2014, 14:32
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez frosth w 04 Sie 2013, 18:50

@jaymz87 i @Shael - ustawcie na sztywno plik pamięci wirtualnej na 8GB.

była też taka aplikacja (w tym temacie kilkanaście stron wcześniej) która umożliwia procesowi użycie więcej niż 2GB ramu, u mnie każdy stalker miał już to w standardzie ale i tak warto ją sprawdzić.
frosth
Łowca

Posty: 437
Dołączenie: 20 Lut 2012, 15:35
Ostatnio był: 12 Kwi 2021, 09:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 60

Re: [MISERY]

Postprzez jazon w 04 Sie 2013, 19:06

Zabolo napisał(a):Patch wyjdzie dopiero w środę. Stare sejvy nie będą działać na nim.

Na tą chwilę ekonomia/ceny napraw i spawny mutantów do całkowitej przeróbki. Mam nadzieję, że chłopaki ciężko pracują bo mod wyszedł tak o dwa tygodnie na wcześnie ;).

No i ponowię pytanie - jak się dostać do plecama co jest schowany na prawo od miejsca w ranger station gdzie bandycji dobijają targu z handlarzami bronią?? Tam są jakby dwei rury i nad nimi jest półka. Za cholerę nie mogę się do niej dostać...


Szkoda ze zapisy gry nie będą działać. No ale mogę to przełknąć jeśli gra będzie bardziej dopracowana.
Niestety nie wiem co tam jest ale mam podobne pytanie. Co jest w schowku w spalonym gospodarstwie ? Tam jest taki ogień ze chyba tylko w kombinezonie naukowców można tam sie dostać.
jazon
Stalker

Posty: 109
Dołączenie: 08 Lut 2011, 13:54
Ostatnio był: 01 Sty 2017, 15:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 6

Re: [MISERY]

Postprzez I_mati_I w 04 Sie 2013, 19:24

Przy próbie rozmowy z rannym towarzyszem.
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !phrase_dialog->m_PhraseVector.empty()
[error]Function      : CPhraseDialog::SayPhrase
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\PhraseDialog.cpp
[error]Line          : 146
[error]Description   : No available phrase to say, dialog[hello_dialog]
 
stack trace:
Awatar użytkownika
I_mati_I
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 06 Gru 2009, 12:21
Ostatnio był: 30 Sie 2020, 13:24
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 04 Sie 2013, 19:27

Z rannymi towarzyszami nie rozmawiamy, jeśli leżą - pracujemy w tym momencie nad fixem, który by to naprawiał. Nie ma za to problemu z zagadywaniem NPCów, którzy klęczą.
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

Re: [MISERY]

Postprzez Zabolo w 04 Sie 2013, 20:13

Czy detektory działają w ogóle w tym modzie czy to tylko taki itemik co ma ładnie wyglądac w inventory? Pytam, bo skoro po O jest latarka a normalnie pod O jest detektor to zakładam, że teraz nie działają:P. Jak w takim razie szuka się artefaktów :)??
Zabolo
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 14 Wrz 2008, 21:45
Ostatnio był: 18 Lip 2014, 14:32
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez jazon w 04 Sie 2013, 20:25

Działają. Musisz sobie latarke wyjąć ze slotu i w jej miejsce wsadzic detektor. Po za tym jak kupisz latarke na czoło to uruchamia sie ja klawiszem L
jazon
Stalker

Posty: 109
Dołączenie: 08 Lut 2011, 13:54
Ostatnio był: 01 Sty 2017, 15:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 6

Re: [MISERY]

Postprzez Ahmed1109 w 04 Sie 2013, 20:30

po za tym aby użyć tej latarki na głowie, to wchodzimy do inventora ( jeśli ją kupiliśmy ) i naciskamy prawym a potem wybieram use, i teraz na luzie możesz sobie świecić nią puki ci energii nie zabraknie w UPA
Awatar użytkownika
Ahmed1109
Stalker

Posty: 174
Dołączenie: 28 Lip 2012, 22:04
Ostatnio był: 10 Gru 2017, 15:37
Miejscowość: Wioska kotów
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez HollowVooDoo w 04 Sie 2013, 20:33

Trikster, nie chcę być wyjść tutaj na ignoranckiego nachalnego buca, ale myślicie coś nad tym AI? Żeby zmniejszyć trochę zasięg wykrywalności? Kilka postów wcześniej opisałem tą akcję na moście i trochę mnie to powiem szczerze rozstroiło od dalszej gry.
O a tutaj mam mały wypad, jakieś 50m od skadovska :D, gdyby nie rura-wybawicielka zapewne nie przetrwałbym tego ranka.
Image
Dodam jeszcze że gdy zszedłem z mojej rury-wybawicielki zza spalonego gospodarstwa wybiegła "garstka" psów goniących flesha.
Czy tutaj w spawnie również zajdą jakieś zmiany?
Awatar użytkownika
HollowVooDoo
Tropiciel

Posty: 207
Dołączenie: 20 Lip 2008, 22:09
Ostatnio był: 11 Lip 2021, 21:50
Miejscowość: Zona,Wysypisko
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości