[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 08 Maj 2013, 20:40

Poczytaj sobie moje posty i uporczywą walkę z SGM-em. 4 GB RAM-u, 4 GB V-RAM-u, a gra nie potrafi wczytać żadnej mapy bez crasha o braku pamięci. A ustawienia w menu możliwie najniższe. I co z tego, że gra działa nawet dobrze, jak wczytuje się długo, nieskutecznie i ma grafikę gorszą od Postala. Kaleczyłem się dwa dni, wywaliłem moda, polecam instytutowi NASA, bo tylko oni mają komputery odpowiednie na takiego moda.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Kudkudak w 08 Maj 2013, 20:53

Ustaw pamięć wirtualną na 4095 mb.
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez HollowVooDoo w 08 Maj 2013, 21:14

@Kudkudak
Mam ustawioną nawet trochę wyższą wartość w wirtualnej pamięci. Nie wiem czy to akurat dobrze
@Pangia
No tak, ale inni jakoś grają i takie krzywdy im się nie dzieją możlwe że jesteśmy jakimś odsetkiem ale myślę że jest na to jakiś sposób. Próbowałeś z poprzednią wersją moda? Też są takie problemy?
Awatar użytkownika
HollowVooDoo
Tropiciel

Posty: 207
Dołączenie: 20 Lip 2008, 22:09
Ostatnio był: 11 Lip 2021, 21:50
Miejscowość: Zona,Wysypisko
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Prohibition w 08 Maj 2013, 23:25

Pangia polecasz moda moda dla NASA chyba dlatego ,że masz problemy z kosmosu ;) Ja po pięciu dniach grania miałem trzy crashe z czego dwa podczas zmieniania lokacji. Skoro na dodanych lokacjach tak wam słabo mod chodzi to lepiej go usunąć i dać sobie spokój. U mnie dodane mapy chodzą dużo lepiej niż Zaton, Jupiter i Prypeć.
Awatar użytkownika
Prohibition
Stalker

Posty: 60
Dołączenie: 04 Mar 2010, 22:44
Ostatnio był: 01 Lis 2021, 21:49
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 5

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez zając w 11 Maj 2013, 00:23

Wie ktoś czy istnieje jakieś spolszczenie do wersji 2.2 tego moda?
Było coś takiego na StalkerTEAM ale zdaje się że usunięto.
Awatar użytkownika
zając
Kot

Posty: 17
Dołączenie: 21 Paź 2012, 17:02
Ostatnio był: 16 Lip 2015, 03:40
Miejscowość: Ściana wschodnia
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 4

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Prohibition w 11 Maj 2013, 00:44

Musisz się zalogować na stalker-team. Ja też kiedyś myślałem ,że to jest usunięte ,ale ten temat jest tylko dla zalogowanych.

Za ten post Prohibition otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive zając.
Awatar użytkownika
Prohibition
Stalker

Posty: 60
Dołączenie: 04 Mar 2010, 22:44
Ostatnio był: 01 Lis 2021, 21:49
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 5

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez HollowVooDoo w 19 Maj 2013, 12:53

No i znów mam problem, przesiadłem się z powrotem na wersję 1.7 od techniciana, postanowiłem że dołączę do najemników. Ale przy pierwszej misji, w fabryce jupiter, gdzie kontroler przejmuje władzę nad członkami najemników gra robi wypad na pulpit. Widziałem że ktoś już miał tutaj taki problem, tyle że zamiast napisać jak to obszedł, napisał "PROBLEM ROZWIĄZANY" :facepalm:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : assertion failed
[error]Function      : CAnimatorCamEffectorScriptCB::Valid
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\ActorEffector_script.cpp
[error]Line          : 26
[error]Description   : ai().script_engine().functor<LPCSTR>(*cb_name,fl)
 

stack trace:


Ktoś wie co z tym fantem począć?
Awatar użytkownika
HollowVooDoo
Tropiciel

Posty: 207
Dołączenie: 20 Lip 2008, 22:09
Ostatnio był: 11 Lip 2021, 21:50
Miejscowość: Zona,Wysypisko
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Fenix w 22 Maj 2013, 15:59

Pare pytan. Gram na wersji "jenot edition".

1. Po zmianie udzwigu w plikach actor i system mam crash przy zaladowaniu sejwa. Jak zaczyma gre od nowa jest ok. Ten mod tak jzu ma, czy da sie cos z tym zrobic?

2. Czy mozna zmienic kolor paskow statystyk broni (obrazenia,celnosc itp.) Bazowo sa biale, a przy porownaniu 2 broni roznica jest w kolorze czeewonym i jest to slabo widoczne przy duzej rozdzialce.

3. Co zrobic zeby po najechaniu kursurem na jakis przedmiot nie bylo opoznienia wyswietlania statystyk?

FATAL ERROR

[error]Expression : !m_error_code
[error]Function : raii_guard::~raii_guard
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line : 748
[error]Description : .... - zew prypeci\gamedata\scripts\xr_statistic.script:533: attempt to compare number with nil


Co to za blad?

FATAL ERROR

[error]Expression : !m_error_code
[error]Function : raii_guard::~raii_guard
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line : 748
[error]Description : ...prypeci\gamedata\scripts\release_body_manager.script:15: attempt to index field 'actor' (a nil value)


Nie da sie grac. Caly czas ten blad w lini 748.


Pomoglo odinstalowanie Atmosfear. Fix do SGM nic nie pomagal.
Fenix
Stalker

Posty: 120
Dołączenie: 07 Gru 2008, 19:59
Ostatnio był: 01 Sty 2021, 22:28
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Fenix w 27 Maj 2013, 16:29

up..

Gdzie dokladnie na placu maszynowym (bagna) jes tladunek (lub informacje o nim) wojskowych?
Fenix
Stalker

Posty: 120
Dołączenie: 07 Gru 2008, 19:59
Ostatnio był: 01 Sty 2021, 22:28
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Kudkudak w 27 Maj 2013, 16:34

Musisz przeszukać ciała wojskowych.
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Fenix w 27 Maj 2013, 16:38

Pamietasz w ktorych jes ta informacja? Przeszukale mkazdy metr tej lokacji - w sumie 5 cial wojskowych i nic. To jest pendrive?
Fenix
Stalker

Posty: 120
Dołączenie: 07 Gru 2008, 19:59
Ostatnio był: 01 Sty 2021, 22:28
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Kudkudak w 27 Maj 2013, 16:40

Wszystkich żołnierzy, ich było chyba 7 - 8. Są dobrze poukrywani, w budynkach, trochę dalej od placu, pod wieżą... potem dostaniesz informacje na PDA o nowym zadaniu.
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości