[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez KubassPL w 18 Sty 2013, 10:31

Bracia Stalkerzy :) Mam problem z pewną misją ... mianowicie gdy podjąłem się operacji "wulkan" u kowalskiego to pomyślałem że zajdę do monolitu i tak zrobiłem. Porobiłem dla cyborga kilka misji ale jednej chyba nie można wykonać ... Mianowicie trzeba naprawić antenę którą zniszczyliśmy ( tam gdzie członkowie monolitu modlili się do sterty śmieci ). Hawajczyk podał namiary na jupiter i tam się teraz znajduje. Już wcześniej szukałem jakiś przedmiotów w fabryce i w jednej ze skrzynek obok windy na której udajemy się do podziemi znalazłem chyba właśnie przekaźnik i nic nie można było zrobić. Teraz z misją by go zabrać i namiarami na jupiter wciąż nie mogę podnieść przekaźnika. Co robić dalej? Czekam na odpowiedź. :+:
Denerwować się to mścić się za czyjąś głupotę na własnym zdrowiu ;)
KubassPL
Kot

Posty: 42
Dołączenie: 24 Kwi 2012, 18:06
Ostatnio był: 12 Sty 2015, 22:02
Miejscowość: Przyborów
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: -1

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Demon6PL w 29 Sty 2013, 12:32

U mnie modzik chodził ładnie, dopóki nie podszedłem do Bitumina. Grę wywala, a co ciekawsze w logach nie ma żadnych errorów, błędów czy temu podobnych. Mógłby ktoś napisać czego szukać ? Kiedyś jak miałem problem to w logach był wielkimi literami walnięty napis ERROR, a tu nie ma. Ma ktoś jakąś wskazówkę co wkleić ? :/

EDIT: Problem jest również przy zbliżeniu się do fabryki Jupiter. Wciąż brak errorów w logu.
Ostatnio edytowany przez Demon6PL, 29 Sty 2013, 17:01, edytowano w sumie 1 raz
Pozdro, Carni
Awatar użytkownika
Demon6PL
Stalker

Posty: 115
Dołączenie: 21 Sie 2012, 16:38
Ostatnio był: 07 Wrz 2019, 00:21
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 20

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Merhius w 29 Sty 2013, 14:16

KubassPL, przekaźnik jest zbyt ciężki aby go podnieść (gdybyś czytał co mówią postacie to byś wiedział, waży kilkaset kilo). Musisz wrócić do Cyborga i powiedzieć mu że znalazłeś maszynę i wtedy on wyśle swoich chłopaków żeby przenieśli przekaźnik do Prypeci.

EDIT:
Ops, dopiero teraz spojrzałem kiedy on to napisał :E Zaledwie 11 dni temu i pewnie znalazł już rozwiązanie. Zdarza się, ale może komuś innemu się mój post przyda...

Ale żeby nie było to mam pytanie co do zakończenia SGM:
:

Czy to normalne że gdy się nie ewakułujemy to cały nasz ekwipunek znika i gra wciska nam tylko tandetny, podstawowy ekwipunek (Typu SEVA i MP5)? Domyślam się że to żart twórców ale czy da się jakoś odzyskać nasze skarby? Musiałem robić tę misję dwa razy, raz z normalnym ekwipunkiem a drugi z jakimiś bzdetami których mi nie bęzie później szkoda gdy znikną.
Awatar użytkownika
Merhius
Stalker

Posty: 133
Dołączenie: 24 Maj 2012, 21:37
Ostatnio był: 27 Paź 2016, 02:55
Miejscowość: Gruzowisko koło reaktora
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 94

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez KubassPL w 29 Sty 2013, 17:19

Tak już dawno znalazłem przekaźnik skończyłem grę a nawet przechodzę ją już 2 raz :E Szukam wszystkich schowków robię wszystkie misje itd. Ale kolejne pytanko muszę zadać ... mianowicie jak grałem 1 raz nie miałem błędu z najemnikami po prostu podchodziłem mówiłem hasło i już a teraz podejdę na jakieś 3m to strażnika ksywą "zło" i wyskakuje bug co robić ? chce przy okazji dołączyć do najemników
Denerwować się to mścić się za czyjąś głupotę na własnym zdrowiu ;)
KubassPL
Kot

Posty: 42
Dołączenie: 24 Kwi 2012, 18:06
Ostatnio był: 12 Sty 2015, 22:02
Miejscowość: Przyborów
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: -1

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Cromm Cruac w 29 Sty 2013, 17:41

Było już chyba ze 100 razy w tym temacie: viewtopic.php?f=77&t=9153&p=122000#p122000
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Demon6PL w 01 Lut 2013, 19:49

Może i było, ale u mnie nie pomogło. Wciąż to samo, w tych samych miejscach. :/

Ups, to chyba nie było do mnie, bo ja ciutę inny problem mam. I tak przy okazji niech ktoś jeszcze raz wrzuci spolszczenie do wersji 1.5 ponieważ żaden z 2 linków nie działa.
iI jeszcze jedno (wiem że łapię 7 srok za ogon), jak zainstalować fix do 1.6 ? Wszędzie jakieś "pytania" :D A tak na poważnie to wszystkie znaki w instalatorze są zamienione na pytajniki, niezbyt wiem co naciskać.
Pozdro, Carni
Awatar użytkownika
Demon6PL
Stalker

Posty: 115
Dołączenie: 21 Sie 2012, 16:38
Ostatnio był: 07 Wrz 2019, 00:21
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 20

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez ROBERT4466 w 03 Lut 2013, 22:47

Witam jak ten mod w wersji 1.6 pobrać ?.Pytam bo te wszystkie podane linki nie działają jakies smsy dostaje wpisuje kody i nic nie pobiera tylko jakieś pie*dolone prenumeraty na telefon mi się wpie*dalają :( TAKIE COŚ MAM http://dfiles.eu/files/wjlmpykpx
Awatar użytkownika
ROBERT4466
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 03 Maj 2011, 17:43
Ostatnio był: 20 Gru 2015, 14:31
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: -1

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Gizbarus w 04 Lut 2013, 00:07

Robert, wystarczy kliknąć na krzyżyk w prawym górnym rogu...:facepalm: Dałeś złapać się na jakąś reklamę i pozwoliłeś zarobić jakimś kretynom...
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir

Za ten post Gizbarus otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive ROBERT4466.
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Ahmed1109 w 04 Lut 2013, 12:27

mógł by ktoś zarzucić link z SGM w wersji 2.2 PL do pobrania ? odwdzięczę się kozakiem
Awatar użytkownika
Ahmed1109
Stalker

Posty: 174
Dołączenie: 28 Lip 2012, 22:04
Ostatnio był: 10 Gru 2017, 15:37
Miejscowość: Wioska kotów
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Gizbarus w 04 Lut 2013, 14:21

Tutaj niestety go nie znajdziesz, zajrzyj do konkurencji. Wystarczy poszukać w google.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir

Za ten post Gizbarus otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Ahmed1109.
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Demon6PL w 07 Lut 2013, 11:44

A wie ktoś czy któryś z nowych kombinezonów, dodanych w modzie, może posłużyć jako kombinezon w drodze do Prypeci ? Czy to musi być koniecznie SEVA ?
Pozdro, Carni
Awatar użytkownika
Demon6PL
Stalker

Posty: 115
Dołączenie: 21 Sie 2012, 16:38
Ostatnio był: 07 Wrz 2019, 00:21
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 20

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Gizbarus w 07 Lut 2013, 15:02

Demon - nie wiem, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żebyś po prostu kupił i założył Sevę, a potem w podziemiach zarzucił na grzbiet inny pancerz. Chociaż z tego co wiem, to jako jedyny posiada obieg zamknięty - a to z kolei jest wymagane, żeby w podziemiach nie otrzymywać co chwila obrażeń od gazu.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości