[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez n1ck w 18 Lip 2013, 22:56

sowa chyba ma .45 w ofercie a jak nie to na 100% znajdziesz paczke z tymi nabojami w skrytce z pepeszą (dawniej desert eaglem) w Żelaznym Lesie, w budce z której jest zejscie do warsztatu obiektu 62. no i jeszcze mnóstwo zombiaków ma pistolety na tą amunicją więc przeszukuj ciała
Awatar użytkownika
n1ck
Tropiciel

Posty: 217
Dołączenie: 05 Lis 2011, 09:06
Ostatnio był: 16 Gru 2019, 15:04
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 41

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez MetalowyStalker w 18 Lip 2013, 23:22

dzięki za rade panowie, wybiore się jutro do bazy wojskowej w jupiterze czy jak sie to nazywa, jest tam w mase zombiaków

a co z resztą? np czemu nie widzę hełmu jak go założe? fajny efekt wizualny brakuje go w grze.
Image

O ciemności, jeśli tylko w Twych ramionach spocząć mógłbym
Na chwilę i z doczesnymi oczami
Ujrzeć Twój gasnący uśmiech
Awatar użytkownika
MetalowyStalker
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 27 Mar 2013, 10:27
Ostatnio był: 18 Cze 2017, 21:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 12

Re: [MISERY]

Postprzez pan kozaq w 19 Lip 2013, 09:58

Ostatnio mizeria podarowała mi dwa prezenty:
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: Intel(R) Atom(TM) CPU N450 @ 1.66GHz [GenuineIntel], F6/M12/S10, 1662.00 mhz, 34-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3
* CPU threads: 2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 27457 files cached 29 archives, 4471Kb memory used.
Init FileSystem 11.558431 sec
'xrCore' build 3912, Oct 20 2009

EH: B1EA590B8D65098EFC16FDAB568E30FB

-----loading e:\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\system.ltx
-----loading e:\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\system.ltx
Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
Loading DLL: xrRender_R4.dll
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\docume~1\stalke~1.-ze\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : hGame
[error]Function      : CEngineAPI::Initialize
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrEngine\EngineAPI.cpp
[error]Line          : 152
[error]Description   : Game DLL raised exception during loading or there is no game DLL at all
 

stack trace:


I drugi
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: Intel(R) Core(TM)2 CPU T5600 @ 1.83GHz [GenuineIntel], F6/M15/S2, 1828.00 mhz, 64-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3
* CPU threads: 2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 27591 files cached 29 archives, 4503Kb memory used.
Init FileSystem 5.074083 sec
'xrCore' build 3912, Oct 20 2009

EH: 5BCBCBFC8B83AA51919CE3A742142AB7

-----loading g:\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\system.ltx
-----loading g:\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\system.ltx
Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
Loading DLL: xrRender_R4.dll
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\docume~1\stalke~1.-ze\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : hGame
[error]Function      : CEngineAPI::Initialize
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrEngine\EngineAPI.cpp
[error]Line          : 152
[error]Description   : Game DLL raised exception during loading or there is no game DLL at all
 

stack trace:



Numer dwa był odpalany na lepszym kompie, numer jeden miał sprawdzic tylko czy działa.
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
pan kozaq
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 07 Mar 2012, 15:51
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 18:05
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 43

Re: [MISERY]

Postprzez Junx w 22 Lip 2013, 21:52

Image
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 15 Gru 2024, 03:49
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [MISERY]

Postprzez igla2008 w 24 Lip 2013, 07:04

Witam, mam pytanko. Jestem nowy (w tym temacie oczywiście) na różnych forach znajduje różne wersje Misery. Czy ktoś mógłby mi napisać tutaj albo na PW, która jest najnowsza? Z góry dzięki.
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 761
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 10:32
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [MISERY]

Postprzez MetalowyStalker w 24 Lip 2013, 08:35

1.0 jest najnowszą wersją z patchem. W pracy jest wersja 2.0 która będzie GIGANTYCZNYM modem do zewu prypeci. wyjdzie 31 lipca pozdro :d
Image

O ciemności, jeśli tylko w Twych ramionach spocząć mógłbym
Na chwilę i z doczesnymi oczami
Ujrzeć Twój gasnący uśmiech

Za ten post MetalowyStalker otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive igla2008.
Awatar użytkownika
MetalowyStalker
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 27 Mar 2013, 10:27
Ostatnio był: 18 Cze 2017, 21:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 12

Re: [MISERY]

Postprzez igla2008 w 24 Lip 2013, 08:53

Wielkie dzięki. Czyli poczekam sobie te parę dni :) :wódka: leci.. :) Rozumiem, że wersja 2.0 będzie od razu ze spolszczeniem?
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 761
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 10:32
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [MISERY]

Postprzez Gizbarus w 24 Lip 2013, 08:56

Niestety, nie. Od dawna męczymy Trojanucha o udostępnienie plików do tłumaczenia ekipie, która by się tym zajęła, ale nabiera wody w usta, nie mówiąc ani "nie" ani "tak", więc nie wiemy, na czym stoimy. Jeśli coś, to podejrzewam, że nawet przy obecnej nawale planowanego tekstu udałoby nam się przetłumaczyć wszystkie .ltx'y w najwyżej miesiąc po premierze.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez igla2008 w 24 Lip 2013, 09:16

Dzięki za info.. Ale będziecie tłumaczyć moda po wydaniu?
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 761
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 10:32
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [MISERY]

Postprzez Voldi w 24 Lip 2013, 09:54

Toż Ci Giz napisał: jeżeli Trojanuch udostępni ltx'y i powoła skład do tłumaczenia, to tak. Ktoś musiałby być chory, albo naprawdę nie mieć co ze sobą zrobić, żeby dla własnej satysfakcji przetłumaczyć sobie całego moda. Zresztą, gdybym ja był kimś takim - na pewno takiej harówy nie dałbym za free jakiemuś dennemu forumowi, gdzie kowunistycznym krajem rządzi wiecznie żywa rodzina Kim Dzong :caleb:
Image
Awatar użytkownika
Voldi
Ekspert

Posty: 843
Dołączenie: 29 Gru 2011, 11:11
Ostatnio był: 30 Maj 2024, 11:26
Miejscowość: Kraków/Hajnówka
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 426

Re: [MISERY]

Postprzez trojanuch w 24 Lip 2013, 11:57

Słuchajcie - sorry za brak powrotu do tematu tłumaczenia z mojej strony. Prawda jest taka, że dłubanina będzie do samego końca - zwyczajnie ja osobiście nie mam głowy do koordynowania tłumaczenia. Poza tym dłubiemy jeszcze trochę przy tekstach, także 'ostateczna' wersja xml-ów powstanie zapewne na 2 dni przed premierą.

Niemniej zapytam Trikstera - on i tak będzie w tym znacznie lepszy niż ja, więc może zechce podziałać w tym kierunku.

Z drugiej strony - mod wychodzi za tydzień (i nie będzie obsuwy choćby nie wiem co), więc w tydzień i tak się nie wyrobicie, a po premierze wszystkie pliki będą oczywiście dostępne + możliwość sprawdzania efektów w grze co przy takim przedsięwzięciu jest raczej koniecznością (teksty zawierają bardzo dużo 'kodu technicznego' odpowiadającego za zaawansowane formatowanie - także jest przestrzeń do narobienia baboli ;) ).
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: [MISERY]

Postprzez Gizbarus w 24 Lip 2013, 12:14

Wiesz, gdybyś dał znać wcześniej, to moglibyśmy mieć już w tydzień po premierze wszystko zrobione - zaczęlibyśmy wcześniej i co najwyżej wprowadzili poprawki. A tak to trudno, trzeba będzie z dobry miesiąc się pomęczyć. Voldi, załatwimy ekipę sami i ogarniemy temat?
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości