[r_populik] COP mini arsenal mod BETA

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [r_populik] COP weapons models renewal

Postprzez r_populik w 08 Mar 2013, 20:20

@DimkaParszywiec
Hmm...pisząc że mod nie wspiera niepanoramicznych rozdzielczości miałem na myśli, że przyrządy celownicze broni skalibrowałem tylko pod panoramę. Ikony w plecaku powinny wyświetlać się normalnie niezależnie od rozdzielczości, przynajmniej u mnie wyświetlają się prawidłowo zarówno na panoramicznych rozdzielczościach, jak i zwykłych.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Reklamy Google

Re: [r_populik] COP weapons models renewal

Postprzez DimkaParszywiec w 15 Mar 2013, 00:33

Miałem sporą przerwe od stalkera ale może jakoś mi się uda grać bez wyświetlania niektórych ikonek ale grać nie mogę bo wywala mi bugtrapa przy ładowaniu.Oto log
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
[error]Function      : CUIXmlInit::InitWindow
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp
[error]Line          : 80
[error]Description   : XML node not found
[error]Argument 0    : wpn_crosshair_fn2000
[error]Argument 1    : ui\scopes.xml
 

stack trace:

Jestem leszczu w tych sprawach więc proszę o pomoc ;_;
Awatar użytkownika
DimkaParszywiec
Stalker

Posty: 56
Dołączenie: 13 Wrz 2011, 21:57
Ostatnio był: 24 Mar 2016, 00:49
Miejscowość: Zona/Lublin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 5

Re: [r_populik] COP weapons models renewal

Postprzez r_populik w 15 Mar 2013, 08:43

Wprowadzałeś samodzielnie jakieś modyfikację, łączyłeś moda z czymś ? Nie mam w tej chwili dostępu do plików, ale sądząc po logu to albo ja zapomniałem uwzględnić w paczce katalog configs\ui, albo ty coś kombinowałeś.

EDIT - sprawdziłem w plikach i wpis na temat celownika do f2000 jest i jest taki jak trzeba. Więc musiałeś coś kombinować przy plikach.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [r_populik] COP weapons models renewal

Postprzez DimkaParszywiec w 17 Mar 2013, 01:03

Ale outfit mod nie wprowadza broni przecież ;_;
Awatar użytkownika
DimkaParszywiec
Stalker

Posty: 56
Dołączenie: 13 Wrz 2011, 21:57
Ostatnio był: 24 Mar 2016, 00:49
Miejscowość: Zona/Lublin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 5

Re: [r_populik] COP weapons models renewal

Postprzez gitmajones w 18 Mar 2013, 18:32

Wiadomo coś r_populik na temat pełnej wersji co będzie dodane czy coś ujęte i kiedy wyjdzie ?
Awatar użytkownika
gitmajones
Stalker

Posty: 104
Dołączenie: 13 Lis 2012, 14:19
Ostatnio był: 28 Paź 2015, 19:43
Miejscowość: Trzciana k. Rzeszowa
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 3

Re: [r_populik] COP weapons models renewal

Postprzez Gertgar w 31 Mar 2013, 20:48

Witam, mam następujące pytanie:

grałem na modzie shocker wep i faktycznie modyfikacja ta jest bardzo rozbudowana, bronie wyglądają super, ale nie można ich modyfikować u mechaników, co moim skromnym zdaniem odbierało odrobinę klimatu i sens szukania narzędzi, w związku z tym chciałbym się dowiedzieć czy w tej modyfikacji również została usunięta możliwość modyfikowania broni u mechaników?

pozdrawiam
'Poza tym uważam, że Kartagina powinna być zburzona, a S.T.A.L.K.E.R. 2 wydany!'
Awatar użytkownika
Gertgar
Stalker

Posty: 123
Dołączenie: 31 Mar 2013, 20:36
Ostatnio był: 30 Gru 2021, 23:19
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 22

Re: [r_populik] COP weapons models renewal

Postprzez r_populik w 31 Mar 2013, 20:51

Ulepszać bronie można tak jak w oryginale, przy czym jeżeli chodzi o nowe bronie, to część z nich wymaga dopracowania pod tym względem (dlatego też jest to wersja beta)
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [r_populik] COP weapons models renewal

Postprzez Gertgar w 31 Mar 2013, 20:59

To wspaniała wiadomość, przynajmniej dla mnie, ponieważ strasznie mi tego właśnie brakowało w Shocker wep mod, szczególnie liczyłem na ciekawe modyfikacje do kh 416 esh. Pisałeś gdzieś wcześniej ze lubisz celowniki gnomus i szczerze ja osobiście mam na ich punkcie lekkiego świra, także składam pokorną prośbę i obiecuję flaszkę, mianowicie proszę dopracuj/pozamieniaj/stwórz najlepsze, najpiękniejsze tekstury celowników bo niektóre są dość toporne (edit: właściwie i przede wszystkim celownik od TRs 301) :P To taki mały szczegół który potrafi człowieka denerwować podczas gry:P Osobiście również dziękuję ze taka wspaniałą modyfikacje, za chwilkę ja instaluje (kończy się pobierać) i zaczynam grę od początku, mam nadzieję że dokończysz projekt i końcowy efekt bd oszałamiający.

edit: Dałbyś rade dodać do moda HK 416 z Shocker moda (animacje i tekstury) + od siebie schemat modyfikacji u mechaników?
pzdr
'Poza tym uważam, że Kartagina powinna być zburzona, a S.T.A.L.K.E.R. 2 wydany!'
Awatar użytkownika
Gertgar
Stalker

Posty: 123
Dołączenie: 31 Mar 2013, 20:36
Ostatnio był: 30 Gru 2021, 23:19
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 22

Re: [r_populik] COP weapons models renewal

Postprzez n1ck w 15 Kwi 2013, 13:18

Dałoby radę to połączyć z MSO trojanucha?
Awatar użytkownika
n1ck
Tropiciel

Posty: 217
Dołączenie: 05 Lis 2011, 09:06
Ostatnio był: 16 Gru 2019, 15:04
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 41

Re: [r_populik] COP weapons models renewal

Postprzez r_populik w 28 Kwi 2013, 09:46

@n1ck
Dałoby radę, ale sporo z tym roboty.

A tu w ramach ciekawostki protecta z BF3 ze świecącymi przyrządami celowniczymi:
ImageImage
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [r_populik] COP weapons models renewal

Postprzez Pangia w 07 Maj 2013, 19:08

Jakoś tak bez echa przeszło...
Ile Ci zejdzie z dokończeniem tej Protecty? Brak jakichkolwiek przyrządów celowniczych na tej broni mnie dobija.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [r_populik] COP weapons models renewal

Postprzez r_populik w 07 Maj 2013, 20:05

Protecta jest w zasadzie skończona. Jeżeli jesteś zainteresowany, to ją tu wstawię.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości