[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez kolokolo98 w 31 Mar 2012, 21:20

apg2312 napisał(a):
kolokolo98 napisał(a):Link do Władcy Zony dla Sigerousa 1.6 nie działa. Wrzuci ktoś? Oczywiście :wódka


Proszę
http://www.sendspace.com/file/enjiub


Dzięki :)
Co do moda to bardzo mi się podoba. Tylko przeszedł ktoś misję z falą mutantów od Noego? Jej się chyba nie da przejść :P
Image
"Today I didn't even have to use my AK
I gotta say it was a good day"
Awatar użytkownika
kolokolo98
Tropiciel

Posty: 267
Dołączenie: 08 Mar 2011, 18:34
Ostatnio był: 22 Kwi 2018, 18:14
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 22

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez LOLLL w 31 Mar 2012, 21:21

no to troche lipa ze platne

Uwagi moderatora:

Regulamin pkt 2, ogarnij się. - Wheeljack
LOLLL
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 31 Mar 2012, 20:05
Ostatnio był: 14 Kwi 2012, 17:18
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Rumcajs93 w 31 Mar 2012, 21:37

Mały cytat z forum stalkerteam.pl. Autorem jest pan Papaczos
Na oficjalnej stronie SGM pojawił się nowy link do bezpłatnej wersji.
Oto on:
http://narod.ru/disk/42546842001.66d5d8 ... 2.exe.html
....

Teraz na tamtym forum pojawiła się opcja "co łaska" a to, moim zdaniem jest już dopuszczalne :yes:


@kolokolo98
Fala mutantów jest jak najbardziej do przejścia :). Może nawet z normalnym uposażeniem, ja przyznam się miałem małą wprawę w COPie i trochę oszukiwałem - mianowicie zespawnowałem sobie Miotacz Ognia i dawaj na piekielne bestię.
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez apg2312 w 31 Mar 2012, 23:18

Info o SGM 2.2 oraz o polonizacji do tej wersji (prace jeszcze trwają) można uzyskać bez problemu na stalkerteam.pl :)
http://www.stalkerteam.pl/topic/3927-sigerous-mod-22/
I have no right to ask this of any of you... but will you follow me...one last time ?
Awatar użytkownika
apg2312
Tropiciel

Posty: 322
Dołączenie: 28 Wrz 2009, 21:41
Ostatnio był: 18 Wrz 2019, 08:49
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 76

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Rumcajs93 w 01 Kwi 2012, 16:24

Ściągnąłem wersje 2.2, jest bezpłatna opcja. Jedyne co można było odrazu zauważyć to, to że dodano kilka nowych map:
Kordon,
Agroprom + Podziemia,
Dolina Mroku + Lab X18,
Bagna,
Czerwony Las (Czyste Niebo),
Magazyny Wojskowe.
Niestety są one byle jak rozrzucone na mapie PDA (przynajmniej tak to wygląda). Fabuły nawet nie zacząłem bo ni w ząb nie znam rosyjskiego.
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Azot w 01 Kwi 2012, 16:54

Można prosić o info jak stoją prace nad spolszczeniem? Bo z tego co się orientuje w ostatnim czasie troszeczkę domniemany autor spolszczenia usunął się w cień.
Awatar użytkownika
Azot
Stalker

Posty: 167
Dołączenie: 25 Lip 2011, 18:34
Ostatnio był: 27 Mar 2017, 06:17
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 67

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Rumcajs93 w 01 Kwi 2012, 17:10

Pewien Pan napisał 29 marca 2012 o godzinie 18:40 takie coś:

Z każdym dniem zbliżam się do szczęśliwego końca prac nad polonizacją. W procentach to będzie już tak z 85%.

Pozostaję czekać na te 15% :)
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Inevitable w 02 Kwi 2012, 20:58

Mam problem, mianowicie po przejściu z Zatonu do Janowa, gdy Pilot powinien coś tam o stacji powiedzieć, on tylko stoi. Animacja ruchu itp. itd. jest, tylko że bez gadania - to samo z Azotem/Putinem, też stoi i nie gada, a najgorsze jest to, że jak skończą ten niemy film, to nie wracają na swoje "utarte siedziska", tylko stoją pośrodku sali, i z żadnym nie można pogadać, także nawet nie mogę wrócić do Zatonu :facepalm: . Wczytywałem parę wcześniejszych save'ów, i nic, nadal to samo, stoją, gapią się, ruszają, jakby mieli wrócić na swoje miejsce, ale zamierają zamiast pójść :facepalm: . Jakby po prostu nie mieli wgranych żadnych kwestii dialogowych...
Zainstalowanego mam SGM 1.6, AI Additions for 1.6 i Władcę Zony, też dla 1.6. Żadnych innych modów nie wrzucałem, tylko to...

Screenshot może coś pomoże...

Image

Za pomoc oczywiście :wódka: .
Awatar użytkownika
Inevitable
Kot

Posty: 35
Dołączenie: 20 Lut 2012, 15:40
Ostatnio był: 26 Lip 2018, 01:10
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Gizbarus w 02 Kwi 2012, 21:11

Jak dla mnie, gryzie ci się AI Additions - nie spotkałem się z tym błędem grając na 'czystym' SGM 1.6 (a grałem dwukrotnie). Może spróbuj po wyjściu z gry zobaczyć, czy coś jest w logu - nie jestem pewien, ale coś może być. Ewentualnie powtórz tą sytuację, ale BEZ AI Additions i daj znać.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir

Za ten post Gizbarus otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Inevitable.
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Inevitable w 02 Kwi 2012, 21:28

Obędzie się bez sprawdzania loga, wypróbuję stary, dobry sposób - usuwanie całej gamedaty, instalowanie SGM, potem spolszczenie, władca zony, ale bez AI Additions i wczytam save'a przed przejściem do Janowa - może pomoże :E
W każdym razie - dzięki za radę, liter już leci :E

EDIT: Niestety, musiałem wczytać save'a sprzed zainstalowania AI Additions, inaczej za każdym razem podczas ładowania wywalało z logiem, coś w stylu use_bandage czy jakoś tak, widocznie brakowało mu plików, które było w AI Add., a które usunąłem.
No, ale teraz wszystko działa, więc dłużej nie będę narzekać :E .
Awatar użytkownika
Inevitable
Kot

Posty: 35
Dołączenie: 20 Lut 2012, 15:40
Ostatnio był: 26 Lip 2018, 01:10
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Gavdylenko w 04 Kwi 2012, 14:48

Mam taki problem ze zmienieniem
$game_data$ = false| true| $fs_root$| na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|
otóż nie zainstalowałem jeszcze tego moda bo dopiero ściągam ale chcialem to zmienic a tu klikam "zapisz" (oczywiście otworzyłem przez notatnik) zapisuje plik jako "fsgame" a tu napis "Odmowa dostępu"
Za pomoc daje :wódka: tylko prosze tak żeby każdy zrozumiał bo ja to się nie znam za bardzo
Czy możliwe jest że nie mogę zmienić bo nie zainstalowałem jeszcze tego moda?
Славься, Отечество наше свободное,
Счастья народов надёжный оплот!
Знамя советское, знамя народное
Пусть от победы к победе ведёт!
Awatar użytkownika
Gavdylenko
Tropiciel

Posty: 231
Dołączenie: 18 Cze 2011, 13:26
Ostatnio był: 28 Lut 2013, 19:03
Miejscowość: In der Dunkelheit
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 53

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez vandr w 04 Kwi 2012, 14:57

Masz, wsadź sobie mój:

http://www.sendspace.com/file/mh7559
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości