[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Gizbarus w 05 Mar 2012, 14:07

Na pewno dostaniesz go do jednego z twoich (żołnierzy) jako ekwipunek do misji pobocznej (uwolnienie agenta jeśli dobrze pamiętam) razem z okularami noktowizyjnymi. Dokładnie nie pamiętam szczegółów, bo grałem w SGM jakiś czas temu - przy okazji używam teraz w innego moda, co z deka może namieszać w pamiętaniu questów :wink:
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez patryk38832 w 09 Mar 2012, 16:54

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 502
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'ammo_ammo_9x39_ap'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report
 

stack trace:

Wywala gdy biore quest od przewodnika na zejście do podziemi prypeci w celu odnalezienia jego kumpla czy coś takiego.
Aktualnie wykonuje quest dla monolitu "400 zombiaków"

Uwagi moderatora:

Logi w [code], poprawiam. - Wheeljack
patryk38832
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 18 Maj 2011, 15:29
Ostatnio był: 01 Paź 2015, 14:38
Kozaki: -1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez r_populik w 09 Mar 2012, 17:55

Po pierwsze to czytaj tu: http://www.forum.stalker.com.pl/forum/viewtopic.php?f=68&t=16567&sid=ab8883c63301c4b7da5833f76bcdd4f2
Masz u siebie klasyczny przypadek literówki. Przeszukaj folder gamedata/configs notepadem++ (opcja szukaj w plikach z zaznaczonym podkatalogi) pod kątem występowania ammo_ammo_9x39_ap, a jak znajdziesz to popraw na ammo_9x39_ap i powinno być ok.
Możesz też zamieścić gdzieś folder configs moda to ci to poprawię, ale miło by było jak byś sam spróbował z tym powalczyć.
:arrowd: tu ci nie pomogę - skrypty to dla mnie czarna magia.
Ostatnio edytowany przez r_populik, 09 Mar 2012, 22:18, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez patryk38832 w 09 Mar 2012, 22:05

Dzięki serdeczne, z "ammo_9x39_ap" poradziłem sobie i z zejsciem do podziemi też, ale mam kolejny błąd, gdy wykonuje kolejne qesty takie jak uwolnienie Mielnika w podziemiach Prypeci, uzupełnienie schowka Monolitu w Tartaku to tych zadań mi niezalicza.Do tego etapu gry w zasadzie nie było większych problemów .
patryk38832
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 18 Maj 2011, 15:29
Ostatnio był: 01 Paź 2015, 14:38
Kozaki: -1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez noisy w 10 Mar 2012, 19:16

Mod jest genialny, ale mam problem. Nie wiedzialem co to jest ikonka domku wyświetlająca sie. Zrobila mi sie raz czerwona i po jakims czasie postac upadla.
Jak wstała znikneły całkowicie wszystkie dzwięki gry, odgłosy broni, rozmowy handlarzy, wszystko. Cofałem sie na inne opcje i nic, nawet dodałem fixa i nic.
Pomóżcie bo juz jestem na etapie wytłukiwania zombiaków 300 zostało i nie chcial bym od nowa gry zaczynac.

Szacunek dla twórcy moda. Jest naparwde swietny. :wódka:
noisy
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 09 Mar 2008, 17:00
Ostatnio był: 24 Lut 2013, 20:02
Miejscowość: tomaszówek nad wolbórka
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Gizbarus w 10 Mar 2012, 19:37

Erm, no wiesz - ikonka domku symbolizuje potrzebę snu... Najprawdopodobniej w tym leży problem - ani razu nie spałeś. Czy objawia się to wytłumieniem dźwięków? Nie wiem, nie doprowadziłem swojej postaci do takiego stanu. Ale po prostu się wyśpij, to będziesz wiedział.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez noisy w 10 Mar 2012, 19:47

Chodzi o to, ze jak wczytam savegame wcześniejszą jak jeszcze tej ikonki nie było to jest to samo, jak wczytam lokacje wcześniejszą to samo np prypec.
Postac mi "zalegla" w janowie. Mimo to problem braku dźwięków wystepuje w kazdej lokacji.

Dzwieki menu czyli ta ponura muzyczka jest i te dzwieki "muzyczne" tla są, znikły natomiast wszystkie dzwieki jakie wydaja z siebie mutanty, strzelającą bron, itd... :/

Po wyspaniu jest to samo.
noisy
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 09 Mar 2008, 17:00
Ostatnio był: 24 Lut 2013, 20:02
Miejscowość: tomaszówek nad wolbórka
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Gizbarus w 10 Mar 2012, 20:05

To nie wiem, co ci na to poradzić. Sprawdzałeś, czy w opcjach paski odpowiedzialne za dźwięki są na swoim miejscu? Ewentualnie przeinstaluj moda - usuń folder 'gamedata' i wgraj znów. Nie usuwaj sejwów.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir

Za ten post Gizbarus otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive noisy.
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Wheeljack w 10 Mar 2012, 20:41

Wczytaj wcześniejszy save i wyśpij się.
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 07 Paź 2024, 21:29
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez noisy w 11 Mar 2012, 18:59

Gizbarus -> dzieki za podpowiedz nie wiem czemu sie tak samo ściszyło, ale w menu w opcjach w dzwiekach bylo na maxa ściszone. :wódka:
noisy
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 09 Mar 2008, 17:00
Ostatnio był: 24 Lut 2013, 20:02
Miejscowość: tomaszówek nad wolbórka
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez patryk38832 w 12 Mar 2012, 16:50

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : assertion failed
[error]Function      : CAnimatorCamEffectorScriptCB::Valid
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\ActorEffector_script.cpp
[error]Line          : 26
[error]Description   : ai().script_engine().functor<LPCSTR>(*cb_name,fl)
 

stack trace:


Wykonuje zadanie dla Najemników--ZAGINIONY ODDZIAŁ. Wywala w momęcie przejęcia kontroli przez Kontrolera nad Najemnikami.
Mam jeszcze jedno pytanko; mam znaleśc specjalnym detektorem ''NIEDZWIEC'' artefakt dla Naukowców,gdzie szukac ???
patryk38832
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 18 Maj 2011, 15:29
Ostatnio był: 01 Paź 2015, 14:38
Kozaki: -1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez karol2033 w 13 Mar 2012, 12:45

Jaką masz wersje moda ? i czy instalowałeś fix ? i czy dodałeś jakieś inne mody ? a co do tych artefaktów to szukaj ich w dużych skupiskach anomali np zagajnik
Awatar użytkownika
karol2033
Stalker

Posty: 57
Dołączenie: 11 Mar 2012, 22:57
Ostatnio był: 09 Sie 2012, 12:30
Miejscowość: Trzciana
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: -8

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości