[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Prohibition w 02 Maj 2013, 23:49

Przecież do takiego palmtopa na pewno była ładowarka w zestawie :D

Uwagi moderatora:

Nie cytuj ostatniego posta. Nie pisz bez sensu - Soviet
Awatar użytkownika
Prohibition
Stalker

Posty: 60
Dołączenie: 04 Mar 2010, 22:44
Ostatnio był: 01 Lis 2021, 21:49
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 5

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez bartibar w 03 Maj 2013, 18:12

Taak! A potem jeszcze klockowate nokie zamiast granatów.

Uwagi moderatora:

po co ten post - vandr

Za ten post bartibar otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive RadekNioch,
Negative vandr.
bartibar
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 29 Gru 2012, 15:10
Ostatnio był: 28 Sty 2016, 11:51
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 2

Re: [MISERY]

Postprzez trojanuch w 03 Maj 2013, 20:12

Raczej zamiast śrubek do sprawdzania obecności anomalii ;)
Image
Crazy Misery Brewer

Za ten post trojanuch otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive RadekNioch.
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: [MISERY]

Postprzez Kudkudak w 03 Maj 2013, 20:23

Trojanuch, czy plik ui_icon_equipment.dds będzie w wielkości 4 mb? W pierwszej Nędzy chyba tak było bo nie miałem problemów z ikonami.
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1461
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [MISERY]

Postprzez trojanuch w 04 Maj 2013, 12:48

Plik ma obecnie wielkość ok 8mb - jednak prawie całe 'drugie' 4mb jest puste - po prostu zapełniliśmy całą przestrzeń w ramach 'pierwszych' 4-ech mb i ostatnio powiększyliśmy teksturę 'roboczo' 2x żeby mieć miejsce na nowe ikonki.

Przy okazji 'odkrycie' - okazało się, że to nie rozmiar tego pliku w mb decyduje o 'złym' wyświetlaniu tej tekstury w DX9. Otóż chodzi o jej układ 'przestrzenny': tekstura może być maksymalnie 3x większa 'w pionie' od vanillowej - jeśli będzie więcej niż 3x to zaczyna się kaszanka w DX9. Jeśli natomiast teksturę powiększymy 3x w pionie a następnie 2x w poziomie to wszystko jest ok.
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: [MISERY]

Postprzez Kudkudak w 04 Maj 2013, 13:08

Hmmm...to wszystko wyjaśnia, aczkolwiek często było tak że plik 4 mb najlepiej był u mnie zoptymalizowany i nie było tego "przesiewu". Ciekawe odkrycie. W sumie to się sam zdziwiłem że w SGM tego błędu nie mam, np. w Soli tak było. Natomiast Addon na broń wszelaką do SGM rozwala mi ułożenie ikon. I stąd te pytanie.
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1461
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [MISERY]

Postprzez swirekster w 05 Maj 2013, 15:54

UWAGA UWAGA!

http://www.moddb.com/mods/stalker-miser ... i-overhaul

Bo na naukę nigdy nie jest zapuśno ;)
Awatar użytkownika
swirekster
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:36
Ostatnio był: 21 Mar 2017, 23:22
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 178

Re: [MISERY]

Postprzez Kudkudak w 05 Maj 2013, 16:12

Trojanuch, a tak na wszelki wypadek macie w planach wersję 4 mb, albo taką działającą z słabszymi kartami, pliku ui_icon?

BTW, N.Aaroe świetnie robi te prace graficzne, aż miło się to ogląda. Z początku byłem nastawiony sceptycznie - znaczy ogólnie nie myślałem nad czekaniem na moda, ale coś się we mnie obudziło :)
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1461
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [MISERY]

Postprzez Prohibition w 06 Maj 2013, 23:10

I jak tam mod ? :) Jest już połowa drugiego kwartału 2013'tego więc Trojanuch może zdradził byś coś interesującego ? :E Planowaną premierę czy cuś.
A właśnie czy w przyszłości planujecie zmienić również fabułę ? Pytam się ponieważ myślę ,że w waszym wykonaniu było by to imponujące :)
Jeśli ja bym miał możliwość ingerowania w wasz mod ( Boże chroń !) to bym dokonał takich zmian jak(w przypadku nowej fabuły) :
-ilość LUDZI w zonie była by ograniczona do hmm 100-150
-brak prądu
-większa współpraca z NPC
-większa ingerencja rządu oraz wysłanników państw zachodnich w życie w strefie
-większa nieufność różnych frakcji wobec innych ugrupowań (samotnicy również byli by wobec siebie mniej ufni)
-przeniesienie gry na stare mapy (te z CoP'a są takie MDŁE ! i bezpłciowe)
-podzielone kombinezony (osobno buty, rękawice, plecak itd )
I wiele innych z nowym wątkiem głównym włącznie.

Ale to jest tylko moja fantazja (na szczęście ? ) i zrobił bym to sam ale nie umiem ! ><

PS: Czy to jest pornografia? :P : ( . Y . ) ( . )( . ) ( + )( + ) .i.
Awatar użytkownika
Prohibition
Stalker

Posty: 60
Dołączenie: 04 Mar 2010, 22:44
Ostatnio był: 01 Lis 2021, 21:49
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 5

Re: [MISERY]

Postprzez vandr w 07 Maj 2013, 07:36

Prohibition napisał(a):PS: Czy to jest pornografia? :P : ( . Y . ) ( . )( . ) ( + )( + ) .i.


Nie. To głupota, ale bez obaw- niektórzy z tego wyrastają.
Jeśli byś chciał, aby zmiany podane przez Ciebie zostały wprowadzone, to byś musiał jeszcze poczekać z hoho i jeszcze więcej czasu. ;)
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 26 Lis 2024, 06:08
Kozaki: 1749

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 07 Maj 2013, 12:35

Co do podziału kombinezonów, no can do. Loner1 na stronie Misery napisał: "It's iffy, because the slots were hard-coded. You can't change, add, or remove them. OGSM managed to add 2 new slots to the game by hacking the engine's DLL's, but CoP's DLL's don't give us access to those resources, I'm afraid. Till GSC decided to unlock CoP as well, no such thing :/ I'd be awesome though, because then we'd be able to create our own system, which would be more dynamic and probably much easier to use".
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

Re: [MISERY]

Postprzez trojanuch w 07 Maj 2013, 14:23

A ja mam pomysł jak to zrobić :) Można wypier**** całkowicie vanillowy system upgradów do pancerzy i zrobić 'system modułowy' (myślałem o tym jakiś czas temu i mam to już jakby 'w głowie').

Przy czym szczerze powiedziawszy... nie chce mi się trochę tego robić przed premierą. Byłoby to fajne ale trochę taka 'sztuka dla sztuki' (a sztuki dla sztuki zrobiliśmy już nie mało).

Co do innych:

-ilość LUDZI w zonie była by ograniczona do hmm 100-150


Ale tak w istocie jest.

Jednoczesna ilość 'losowych' oddziałów spawnujących się na każdej z map wynosi ok. 10 - każdy ma po około 3-4 członków. Także ludzi nie ma dużo i nigdy nie było (również w vanilla).

Jedyne co to, że oddziały się respawnują - ale to akurat dobre bo w przeciwnym razie strefa by się szybko wyludniła (i to mimo że przeżywalność oddziałów wzrosła jakieś 10x w stos. do vanilla).

--

Co do reszty to albo fantazja, albo ilość pracy przekraczająca zdrowy rozsądek.

--

Mod spoko - zaczynamy 2 fale ostatecznych testów. Jak nie urodzi się żadna gruba niestabilność to będzie bardzo ok w kwestii premiery.
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości