[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Ninja12 w 09 Kwi 2013, 17:06

Dzięki vandr! Na początku zmiana w effectors.ltx pomogła i fajno się grało do dziś. Pierwszy raz posypały się byki i musiałem przeinstalować grę. Wszystkie zapisy gry od zmiany effectors.ltx szlak trafił :( W tej chwili gram bez tego pliku i było by ok gdyby nie to ŻE JEST ZA ŁATWO. A i jeszcze jedna ciekawostka - teraz mogę grać tylko na średnich ustawieniach grafiki a nie jak przedtem na wysokich. Jak tylko zmienię na wysokie to mi grę wywala. Na pewno to nie wina sterowników czy coś w ten deseń bo inne gry mi normalnie śmigają (nie mam takich problemów jak użytkownicy WIN-ZGROZY ;-) )
Linux Mint 13, Athlon 6000+, 4Gb ram, GF9600fx
Ninja12
Kot

Posty: 17
Dołączenie: 05 Kwi 2013, 18:49
Ostatnio był: 22 Kwi 2020, 17:12
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Cromm Cruac w 09 Kwi 2013, 17:45

A co myślicie o czymś takim: magazynków jako takich co prawda nie ładujemy ale przy każdej wymianie magazynka gdy nie jest on pusty na ziemi ląduje model magazynka z taką ilością naboi jaka była w nim w chwili wymiany i ta sama ilość ubywa nam z plecaka.
Możemy taki magazynek podnieść i odzyskać naboje (tak jak paczkę amunicji). Po podniesieniu po prostu lądują w plecaku.

Czemu tak? Wymogło by to decyzje czy zmienić magazynek na pełny i być gotowym do starcia czy oszczędzać amunicję i do końca biegać z 5 nabojami w magazynku. Ciekawie byłoby zwłaszcza podczas walki, kiedy nie byłoby czasu na podnoszenie każdego magazynka.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2546
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 30 Lis 2024, 16:35
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1080

Re: Odp: [MISERY]

Postprzez grzesiek1945 w 09 Kwi 2013, 17:50

Pomysł fajny, i co najważniejsze realistyczny :)
Awatar użytkownika
grzesiek1945
Stalker

Posty: 125
Dołączenie: 26 Lis 2010, 14:48
Ostatnio był: 11 Lut 2019, 22:24
Miejscowość: Zagorzyce
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 09 Kwi 2013, 17:59

Cromm:
Ale czy taki efekt nie był pokazany na tym filmiku, który przesłałem? Czym to Twoje rozwiązanie różni się od tamtego? Bo jeśli tylko tym, że u Ciebie nie będzie się ładować magazynków ręcznie, to jestem jak najbardziej za.
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

Re: [MISERY]

Postprzez Cromm Cruac w 09 Kwi 2013, 18:49

Przyznam, że nie zwróciłem uwagi na link do filmiku. Rzeczywiście to jest właśnie to. Ponad półtora roku temu opisałem mój pomysł na forum GSC. Nawet nie wiedziałem, że ktoś go zrealizował :D

To co opisałem powyżej jest tylko uproszczoną wersją - magazynki po podniesieniu nie są osobno tylko po prostu dodają się do amunicji w plecaku i nie trzeba ich ładować.

No i ja tego nie zaprogramuję bo za cienki jestem.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2546
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 30 Lis 2024, 16:35
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1080

Re: [MISERY]

Postprzez jalkavaki w 09 Kwi 2013, 18:53

Uważam, że najlepiej problem magazynków został oddany w modzie o którym Gizbarus wspomniał.
Tam w plecaku amunicja jest osobno a magazynki są osobnym przedmiotem. Czyli mając trzy magazynki i heksyliard naboi to i tak do walki pójdziemy z góra trzema magazynkami. Bo pomysł, który Cromm zapodał rozumiem, że mamy heksyliard naboi w plecaku, oddam dwa strzały - zmieniam magazynek, ten ląduje na glebie, z plecaka ubywają dwa naboje ale dalej możemy zmieniać magazynki, aż nam starczy naboi w plecaku? Trochę dziwnie :/
W modzie wspomnainym przez Gizbarusa ładowało się ręcznie (sic!) magazynek, można było przerwać w każdym momencie, można było rozładować magazynek a nawet zmienić rodzaj naboi w trakcie ładowania (np. pół magazynka naboje zwykła a pół AP). Bardzo przyjemnie wspominam tego moda, ponieważ przygotowanie do wyruszenia w Zonę nie było tylko sprawdzenie ilości apteczek i konserw ale też właśnie zatroszczenie się o ilość odpowiednio załadowanych magazynków. A w trakcie ładowania człowiek znalazł czas aby przysiąść przy ognisku i posłuchać opowieści ;)
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1383
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 29 Lis 2024, 20:50
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 194

Re: [MISERY]

Postprzez Pangia w 09 Kwi 2013, 18:59

jalkavaki napisał(a):Uważam, że najlepiej problem magazynków został oddany w modzie o którym Gizbarus wspomniał.
Tam w plecaku amunicja jest osobno a magazynki są osobnym przedmiotem. Czyli mając trzy magazynki i heksyliard naboi to i tak do walki pójdziemy z góra trzema magazynkami. Bo pomysł, który Cromm zapodał rozumiem, że mamy heksyliard naboi w plecaku, oddam dwa strzały - zmieniam magazynek, ten ląduje na glebie, z plecaka ubywają dwa naboje ale dalej możemy zmieniać magazynki, aż nam starczy naboi w plecaku? Trochę dziwnie :/

Nie. Tam chodzi o to, że np. masz magazynek na 30 naboi, wystrzeliwujesz 10 i zostaje Ci w nim 20 naboi. Zmieniając magazynek, tracisz te 20 naboi, bo zostają w magazynku, który leży na ziemi, ale możesz go od razu podnieść, odzyskując utracone 20 naboi. "Razmasz, brachu?"
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 09 Kwi 2013, 19:10

Cromm:
To napisz może do kolesia:
http://www.moddb.com/members/beac
Nie sądzę, żeby się zgodził, ale jeśli powie "tak", będzie wypas tym bardziej, że to jest już do CoP, więc nie trzeba by za bardzo zmieniać kodu.
N.Aaroe na jakiś czas się wyłączył, ale to chyba nie znaczy, że nie można wprowadzić czegoś nowego. :)

jalkavaki:
Luknij filmik, który zapodałem w jednym z poprzednich postów.
Możesz zapodać nazwę tamtego moda do SoC?
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

Re: [MISERY]

Postprzez jalkavaki w 09 Kwi 2013, 19:29

Rzeź, czy Krawy Szlak. Do znalezienia na tutejszym forum.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1383
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 29 Lis 2024, 20:50
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 194

Re: [MISERY]

Postprzez Ahmed1109 w 09 Kwi 2013, 20:47

dobrym pomysłem z Metro 2033 było by potrzeba używania masek gazowych w strefa bez możliwości oddychania np. anomalie chemiczne i termiczne ( z powodu wysokiej temperatury ) no i zmiana filtrów, a w kombinezonach z zamkniętym obiegiem potrzebne by było zmiana butli z tlenem.
Ale chyba panowie od MISERY tego nie wmontują do moda :(
Awatar użytkownika
Ahmed1109
Stalker

Posty: 174
Dołączenie: 28 Lip 2012, 22:04
Ostatnio był: 10 Gru 2017, 15:37
Miejscowość: Wioska kotów
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Cromm Cruac w 10 Kwi 2013, 01:43

Trikster napisał(a):Cromm:
To napisz może do kolesia:

Takie coś napisał na forum GSC:
Beacon napisał(a):ThunderFreak will be releasing the magazine mod for public use after Redux v2.0 is out

Kiedy jednak wyjdzie R2.0 nie wiadomo. To po pierwsze.

Po drugie: z Beaconem znamy się nie od dziś. Parę razy mu pomogłem więc może by się nawet zgodził. Ale... jakiś czas temu Beacon z Lonerem (szefem True Zone - grupy tworzącej MISERY) mieli małe spięcie. Poszło o to, że Beacon zaczął robić na jakimś forum to co niektórzy tutaj w wątku o LA. Generalnie mieszał MISERY z błotem. Tak więc wychodzi na to, że Redux i MISERY to tak jakby konkurencyjne mody i raczej nam tego nie udostępnią przed premierą Reduxa 2.0.

Po trzecie bez Nicolaia, który jest szefem projektu raczej nie będziemy podejmować decyzji czy dodajemy takie dość poważnie zmieniające gameplay ficzery czy nie. Jak chłopak wyjdzie z dołka to wtedy pogadamy.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Trikster.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2546
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 30 Lis 2024, 16:35
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1080

Re: [MISERY]

Postprzez Normandia w 16 Kwi 2013, 18:04

Zna ktoś lokacje jakichś unikatowych broni w modzie? parę razy natrafiłem na info o istnieniu takowych ale tekst że mam iść na zachód od janowa np. jest dość mało precyzyjny.
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
Normandia
Stalker

Posty: 169
Dołączenie: 25 Maj 2009, 21:16
Ostatnio był: 09 Cze 2013, 20:10
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości