[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 29 Mar 2013, 13:05

Ja też zgłaszam akces do tłumaczenia: jestem profesjonalnym tłumaczem polski-angielski i angielski-polski, więc trochę znam się na rzeczy. :) A im nas więcej, tym szybciej wszystko pójdzie.
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Junx w 02 Kwi 2013, 01:17

Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 15 Gru 2024, 03:49
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [MISERY]

Postprzez swirekster w 02 Kwi 2013, 14:00

KWIECIEŃ :E


Ale tak na serio, to strach, że w każdej chwili może zwalić nam się z nieba (tak świntuchy) brzydka bestia nie jest już takim złym pomysłem. Choćby były to i kruki... ;)


Zresztą... ja się tam góvvno znam... http://www.moddb.com/mods/stalker-miser ... of-realism

Za ten post swirekster otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive vandr, trojanuch.
Awatar użytkownika
swirekster
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:36
Ostatnio był: 21 Mar 2017, 23:22
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 178

Re: [MISERY]

Postprzez Azot w 02 Kwi 2013, 14:39

Ciekawe....

Image
Awatar użytkownika
Azot
Stalker

Posty: 167
Dołączenie: 25 Lip 2011, 18:34
Ostatnio był: 27 Mar 2017, 06:17
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 67

Re: [MISERY]

Postprzez swirekster w 02 Kwi 2013, 15:13

Awatar użytkownika
swirekster
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:36
Ostatnio był: 21 Mar 2017, 23:22
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 178

Re: [MISERY]

Postprzez Voldi w 02 Kwi 2013, 15:49

swirekster napisał(a):Zresztą... ja się tam góvvno znam... http://www.moddb.com/mods/stalker-miser ... of-realism


viewtopic.php?p=226791#p226791
Voldi 7.09.12 napisał(a):Czego brakuje?
Tak jak mówiłem:
- naturalnych potrzeb ludzkich (siku się, czy grubsza sprawa, urealnienie posilania się; a wyobraźcie sobie zastrzelenie bandyty, który właśnie poszedł w krzaki "za potrzebą" i koledzy odnajdują go bez połowy głowy, z gaciami opuszczonymi do kostek)


Hahaha!
Image
Awatar użytkownika
Voldi
Ekspert

Posty: 843
Dołączenie: 29 Gru 2011, 11:11
Ostatnio był: 30 Maj 2024, 11:26
Miejscowość: Kraków/Hajnówka
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 426

Re: [MISERY]

Postprzez swirekster w 06 Kwi 2013, 19:39

Awatar użytkownika
swirekster
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:36
Ostatnio był: 21 Mar 2017, 23:22
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 178

Re: [MISERY]

Postprzez Ninja12 w 07 Kwi 2013, 20:08

Zajefajny modzik ale może ktoś mi powie jak usunąć lub poprawić kołysanie celownika w snajperkach. Trzeci dzień szperam w plikach i krew mnie zalewa. Po H mi snajperka jak słonia tym nie trafię a co dopiero zombiaka w banie!
Linux Mint 13, Athlon 6000+, 4Gb ram, GF9600fx
Ninja12
Kot

Posty: 17
Dołączenie: 05 Kwi 2013, 18:49
Ostatnio był: 22 Kwi 2020, 17:12
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez vandr w 07 Kwi 2013, 21:07

Otwórz Gamedata/Config/Misc/effector.ltx. Zjedź na sam koniec pliku do tej sekcji:

Kod: Zaznacz wszystko
zoom_inertion_effector


I podmień tamtejsze wartości na te:

Kod: Zaznacz wszystko
camera_move_epsilon   = 0.02      
disp_min         = 0.001       
speed_min         = 0.002
zoom_aim_disp_k      = 0.05      
zoom_aim_speed_k   = 0.05      
delta_time         = 800


Powinno być lepiej.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Ninja12.
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 26 Lis 2024, 06:08
Kozaki: 1749

Re: [MISERY]

Postprzez Gizbarus w 09 Kwi 2013, 08:43

Miałem w sumie zasugerować to wcześniej, ale zwyczajnie zapomniałem... Trojan - co sądzisz o tym, żeby w Misery zaimplementować też podział na magazynki? W którymś modzie do ShoC ruskie dodali taki ficzer - nie powinno być zbyt wiele roboty z przeniesieniem skryptów na CoP? Skoro masz już 'etat' w ekipie N. Aaroego, to może rzuciłbyś takim pomysłem?
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 09 Kwi 2013, 10:36

Nie wiem, czy chodzi Ci o coś takiego, ale do CoP powstaje Redux 2.0, który ma ciekawą opcję:
http://www.moddb.com/mods/call-of-pripy ... troduction

Trudno powiedzieć, czy w ogóle opłaca się wprowadzać taką poprawkę do i tak już hardcorowego moda, ale zdecydowanie jest to dodatkowy element realizmu. Inną sprawą jest to, czy warto z tego korzystać, żeby nie zostać oskarżonym o "ściąganie" pomysłów. Choć napisać do kolesi zawsze chyba warto.

Za ten post Trikster otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive lukasz638.
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

Re: [MISERY]

Postprzez HaijTaczi w 09 Kwi 2013, 16:38

Stary ale dobry dodatek nie wiem czy pojawił się tutaj wcześniej ale wrzucam link

http://www.moddb.com/games/stalker-call ... -misery-11
@ Gizbarus
Pomysł fajny nawet tego brakowało w Shoker Weapons i miło było by zobaczyć to w Misery .
Awatar użytkownika
HaijTaczi
Stalker

Posty: 57
Dołączenie: 18 Lut 2012, 13:27
Ostatnio był: 30 Lis 2015, 19:36
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 18

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości