Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].
Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].
Lokalizacja logów: Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs
Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.
Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.
Zestaw paczek tekstur oraz modeli do Zewu Prypeci pod zbiorczym tytułem 'Absolute Texture Packs'. Celem ich stworzenia było podniesienie jakości tekstur i ich wyostrzenie. Tekstury zostały wyedytowane na poziomie MIP map. Oznacza to, że każda MIP mapa w każdej z tekstur została stopniowo wyostrzona w zależności od odległości w jakiej jest wyświetlana. Podwyższyło to ogólną ostrość obrazu.
'Nature 3'(NOWA WERSJA) Nowe Absolute Nature (v3.01) to nie tylko zestaw nowych tekstur wysokiej jakości ale także zrekompilowane lokacje z użyciem nowych bardziej szczegółowych i realistycznych modeli drzew. Roślinność jest teraz gęstsza i bardziej przypomina prawdziwą Zonę wokół elektrowni w Czarnobylu.
Zmiany w stosunku do wersji 2:
Nowe szczegółowe i realistyczne modele drzew.
Gęstsza roślinność na niektórych obszarach (np. w Prypeci)
Nowa, gęstsza i bardziej zróżnicowana trawa. Np. paprocie w lasach, wysoka trawa na równinach.
Nowe tekstury gruntu
Dodano nowy styl 'Złota jesień' do wyboru. Jest ich teraz 6.
UWAGA: Ze względu na zrekompilowane mapy ROZPOCZĘCIE NOWEJ GRY WYMAGANE!
Nature 3 Lite:
'Nature 3 Lite' Wersja 'lekka' bez dodanych nowych drzew ale z nowymi modelami. Mniej obciąża system (mniej polygonów do przeliczenia), jest kompatybilna z niemal wszystkimi modami i nie wymaga rozpoczynania nowej gry.
Nature 3 Lite (SGM addon):
'Nature 3 Lite (SGM addon)' Specjalna wersja Absolute Nature 3 zawierająca wszystkie lokacje dodane w SGM 2.2. Wszystkie levele zostały zrekompilowane z wykorzystaniem nowych drzew.
Nature 2:
'Nature 2' Znudziło Ci się łażenie po Zonie, która wszędzie wygląda tak samo? Chciałbyś, żeby Zaton wyglądał jak dotknięty zarazą, okolice Jupitera były wysuszone a Prypeć kompletnie martwa? Teraz to możliwe!
Nature 2 zawiera 5 różnych wariantów roślinności dla każdego obszaru. Oznacza to, że każdy z obszarów może mieć unikalny wygląd drzew, krzewów i gruntu. Wszystkie tekstury drzew, krzewów i szuwarów zostały wyrenderowane od nowa. Dodano kilka nowych tekstur gruntu. Kolejne poziomy MIP map w teksturach gruntu zostały wyedytowane osobno aby zwiększyć ilość detali w odległych miejscach. Naprawiono mapy wypukłości (bump maps) gruntu z prawidłowym stopniem odbicia światła (specular). Tekstury są dostępne w 3 rozdzielczościach. Podstawowej (takiej samej jak oryginalne, co nie spowoduje wzrostu wymagań sprzętowych), wysokiej i ultra-wysokiej gdzie wszystkie tekstury drzew są w rozdzielczości 2048x2048.
'Structures' 'Structures' zawiera poprawione tekstury obiektów stworzonych przez człowieka jak budynki, konstrukcje czy pojazdy.
'Scopes' Paczka zawiera podmianki celowników i lornetki. Celowniki zostały oparte na tych przygotowanych przez Gnomusa. Użyłem jeko tekstur jako bazy powiększając je tak aby zajmowały tyle miejsca co oryginalne a następnie stworzyłem nowe podziałki celowników opierając ich wygląd na ich prawdziwych odpowiednikach.
Screeny: 'Nature 3'NOWE!
Nature 2:
'Nature 2'
Structures:
'Structures'
Scopes:
'Scopes'
Parę screenów porównawczych:
Porównaj:
Podstawka: Absolute Nature 3:
Wszystkie screeny zostały zrobione z użyciem moda AtmosFear
Download: Absolute Nature 3 NOWE!: @ModDB, @StrategyInformer, all.spawn fix Absolute Nature 3 Lite NOWE!: @ModDB Absolute Nature 3 Lite (SGM addon) NOWE!: @ModDB Modele drzew z AN3 w formacie SDK NOWE!: @ModDB Wszystkie levele z AN3 (full, lite i SGM addon) w formacie SDK NOWE!: @ModDB
Instalacja 1. Rozpakuj archiwum i uruchom program instalacyjny.
UWAGA: W przypadku Absolute Nature 3 ROZPOCZĘCIE NOWEJ GRY WYMAGANE!
Kompatybilność 'Nature 2' i 'Structures' są kompatybilne z większością modów jako, że stanowią jedynie podmianę tekstur. 'Nature 2' może powodować konflikty z modami zmieniającymi pliki 'level i plik shaders.xr. 'Nature 3' jest niekompatybilne z modami zmieniającymi plik all.spawn. 'Scopes' i Scopes S.M.R.T.E.R. add-on zawierają pliki konfiguracyjne i jeśli inne mody zmieniają właściwości broni lub dodają nowe celowniki zalecane jest zainstalowanie w innym folderze i ręczna synchronizacja.
EDIT: Dodane Absolute Nature 3 Lite (SGM addon) (30.06.2012).
Ostatnio edytowany przez Cromm Cruac 09 Maj 2014, 11:34, edytowano w sumie 24 razy
"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Witam. Można coś zrobić z pierwszym Download Linkiem? Ściąganie 10kb/s przy wadze 140 MB. Trzeci link nie wywołuje okienka do ściągania paczki. Można prosić o nowe lokalizacje dla plików?
Ja mam problem z modem Scopes. przy instalacji wybrałem obraz 16:10 (moja rozdzielczość 1680x1050) i w grze gdy włączam celownik nie wygląda tak jak powinien... czyli tak: http://img101.imageshack.us/i/xrengine201004221638245.png/ http://img638.imageshack.us/i/xrengine201004221638440.png/ A na dodatek nie strzela w to miejsce gdzie pokazuje celownik tyko na środek ekranu. Czego to może być wina? Czy to w ogóle da się naprawić? Jeśli nie to jak odinstalować moda? Z góry dzięki za pomoc!
Niewiem czy to bedzie miało jakis wpływ ale widze że są dwie wersje tego moda, osobiscie uzywam 1.0 i niemam z tym zadnych problemów. Poprostu wypróbuj inna jezeli jeszcze tego nie zrobiłeś.
Ja mam ten mod w wersji v1.0 więc to raczej nie tego wina. Spróbuje wersje v1.1 Ale nie wiem jak usunąć moda jakby ktoś mógł mi wytłumaczyć to wielkie dzięki!
Tez niwiem jak to usunąc ale w pliku readme tego moda znalazłem cos takiego, wydaje sie byc opisem twojego problemu.
In some cases (depending on the system, DX version or the resolution) the reticle will not appear centered and it could be distorted. In that case open gamedata\configs\ui\textures_descr\ui_ingame.xml and try to change width or height values. Use 512, 1024, 2048 values.
czyli moze byc zalezne od wersji dx jaką posiadasz. A co do deinztalacji moda, wydaje mi sie ze jak poprostu zainstalujesz inna wersje to pliki zostana zastąpione. Próbuj
Edit: Pliki z tymi teksturami znajduja sie w tym folderze \gamedata\textures\wpn\
Ale nie wiem jak usunąć moda jakby ktoś mógł mi wytłumaczyć to wielkie dzięki!
Jeśli mod nie posiada deinstalatora masz dwie możliwości: - usuwasz pojedynczo wszystki pliki moda z folderu gamedata (w przypadku kilku zainstalowanych modów) - usuwasz folder gamedata (jeśli masz jednego moda lub chcesz się pozbyć wszystkich)
Udało mi się umieścić "celownik" na środku ekranu! Najpierw w pliku gamedata\configs\ui\textures_descr\ui_ingame.xml zmieniłem z [width="2048" height="1024"] na moją rozdzielczość (1680 i 1050) i celownik wyglądał normalnie (nie rozciągnięty), ale nie był na środku. Później, po kilku próbach zmieniłem w linijce z [x="0" y="0"] na [x="-20" y="-18"] i teraz jest idealnie! Dzięki za pomoc! Bez was na pweno mi by się nie udało .