[r_populik] COP Original Weapons Renewal 2

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[r_populik] COP Original Weapons Renewal 2

Postprzez r_populik w 25 Gru 2013, 18:42

COP Original Weapons Renewal 2

Image

Opis:
Wersja druga i finalna moda, który od jakiegoś czasu jest dostępny na Moddb. Postanowiłem wrzucić go i tutaj, ponieważ myślę, że wart jest uwagi, a na Moddb może nie każdy zagląda. Głównym celem modyfikacji jest zmiana praktycznie wszystkich modeli broni na bardziej szczegółowe i ładniejsze. Chcę zaznaczyć, że żadna z broni zawartych w modzie nie została wycięta z innego. Wszystko zrobione od podstaw.

Rzecz jasna, poza drobnymi rzeczami (np. tłumiki, match do USP, granat 40mm itp. pierdoły) nie ja jestem autorem modeli i tekstur. Autorzy, z których prac korzystałem, to m.in.: COP Sound Remake Mod, Anders, РикошеТ, MacBradley, Sin!, Gosuke, Darius, King Friday, Agent95, Millenia, Corvalho, Mr. Rifleman, FreeFall, BuLL5H1T, Project Reality 2 Mod, eprdox, arby26, ImBrokeRU, TheLama, Hellspike, Thanez, Twinke Masta, adept, SAM61, Shizz, SureShot, Cyper, Vashts1985, Ankalar, Teh Snake, Point of Existence mod, Kimono, the_tub, Soul_Slayer, Blur, Silvio Dante, Wang Chung, Tigg, BOT, Wannabe, Ncfurious, Acid_Snake, Strykerwolf, Vunsunta, DarkElfa, IppE, FlisoPL, Booly, Rafael De Jongh, kouoaeha, NightmareMutant

Animacje, poza tymi które poprawiłem/zrobiłem sam, są autorstwa: Sin!, РикошеТ (Shoker mod) i KingFriday.
Dźwięki to głównie COP Sound Remake Mod.

Siatki celownicze lunet zrobiłem sam.

Wersja podstawowa modyfikacji podmienia wyłącznie modele broni z podstawki, wersja pełna dodaje trzy nowe typy amunicji (7.62x39mm, 7.62x51mm oraz .357 Magnum), lunetę PU oraz następujące bronie:
pistolety: MP-443 Grach, CZ-75, PMM, CZ-52 (9x18mm), Gsh-18, Glock 17, MP-412 REX
smg: PP-91 Kedr, VZ-61 (9x18mm), PP-2000, PP-2000 reflex sight, UMP-45
strzelby: Saiga, Saiga Kobra, Izh-43, BM-16 full, Toz-34 Sawned-off, MP-133 Baikal, Mossberg 590, Remington 870
karabiny szturmowe: AKM, AK-47, AEK-971, RPK-74, RPK-74 Kobra, Type 63, FN FAL, HK G3, VSK-94, M16
karabiny snajperskie: Mosin, SVT-40, L96, Sako Trg-22

Instalacja:
Rozpakować archiwum 7zipem

1.Umieścić folder "gamedata" w głównym katalogu gry
2. Z folderu "options\scopes" wybrać pasującą nam opcję i folder "gamedata" z wybranej opcji wrzucić do głównego katalogu gry (nadpisać wszystko)
4. (opcjonalnie) jeżeli używamy FOV75 to folder "gamedata" z "options\patch_fov75" wrzucić do głównego katalogu gry (nadpisać wszystko)

Screeny:
http://www.moddb.com/mods/cop-original-weapons-renewal/images

Filmy:
http://www.moddb.com/mods/cop-original-weapons-renewal/videos

Download:
1. wersja podstawowa bez nowych broni: http://www.moddb.com/mods/cop-original-weapons-renewal/downloads/call-of-pripyat-original-weapons-renewal-2

2. wersja pełna z nowymi zabawkami: http://www.moddb.com/mods/cop-original-weapons-renewal/downloads/cop-owr-2-with-weapons-addon

Mod ingeruje tylko i wyłącznie w bronie, więc bez problemu można go połączyć z modami graficznymi CrommCruaca, czy np. z Pripyat Reborn Alundaio.

Mod na razie po angielsku, ale pracuję nad spolszczeniem.
Ostatnio edytowany przez r_populik 16 Mar 2014, 10:24, edytowano w sumie 3 razy

Za ten post r_populik otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive vandr, matius_007, Plaargath, n1ck, M3Fis70, KSU, Koniak.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Reklamy Google

Re: [r_populik] COP Original Weapons Renewal 2

Postprzez JackoM14 w 27 Gru 2013, 12:31

A więc. Moda pobrałem i wgrałem. Wszystko pięknie ale... mod w języku angielskim, a drugie ale to gre od nowa trzeba rozpocząć. Ale wystarczy Usunąć pliki: text z configs oraz plik localization i gra działa w języku Polskim.

Za ten post JackoM14 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive SkullDagger.
Awatar użytkownika
JackoM14
Kot

Posty: 25
Dołączenie: 05 Cze 2011, 20:32
Ostatnio był: 17 Cze 2022, 00:42
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 1

Re: [r_populik] COP Original Weapons Renewal 2

Postprzez r_populik w 27 Gru 2013, 16:38

Sam gram po angielsku i na śmierć zapomniałem o spolszczeniu. Co do kasowania, to wystarczy usunąć sam plik localization.ltx. Ale wówczas części tekstów i tak będzie brakowało, bo dodałem kilka opisów broni, których w oryginale nie było, zmieniłem część opisów ulepszeń, itp. pierdoły. Dlatego też zrobię na czasie spolszczenie i zamieszczę w pierwszym poście.
Ostatnio edytowany przez r_populik, 15 Mar 2016, 21:12, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [r_populik] COP Original Weapons Renewal 2

Postprzez JackoM14 w 29 Gru 2013, 01:58

Mam pewien problem: otóż chciałbym w grać moda "full upgrades mod" czyli ulepszanie bez narzędzi ale niestety koliduje z tym modem "COP Original Weapons Renewal 2". Czy mógłbyś mi jakoś pomóc bo zależy mi na tych 2 modach. Z góry dzięki.
Awatar użytkownika
JackoM14
Kot

Posty: 25
Dołączenie: 05 Cze 2011, 20:32
Ostatnio był: 17 Cze 2022, 00:42
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 1

Re: [r_populik] COP Original Weapons Renewal 2

Postprzez r_populik w 29 Gru 2013, 02:52

Wrzuć gdzieś folder configs\weapons z moda "full upgrades" to połączę Ci te dwa mody.

Za ten post r_populik otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive JackoM14.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [r_populik] COP Original Weapons Renewal 2

Postprzez JackoM14 w 29 Gru 2013, 13:48

Awatar użytkownika
JackoM14
Kot

Posty: 25
Dołączenie: 05 Cze 2011, 20:32
Ostatnio był: 17 Cze 2022, 00:42
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 1

Re: [r_populik] COP Original Weapons Renewal 2

Postprzez M3Fis70 w 18 Sty 2014, 15:24

Jo a opisy nowych broni bedom z Ang czy PL? oraz czy bronie rozdysponowane są między NPC'tów?
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

Re: [r_populik] COP Original Weapons Renewal 2

Postprzez r_populik w 18 Sty 2014, 16:41

Zrobię polską wersję na pewno. Rozdysponowane też będą między NPCów i handlarzy.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [r_populik] COP Original Weapons Renewal 2

Postprzez Geralt327 w 19 Sty 2014, 03:13

Fajny modzik.czekamy na pl !Zdziwiłem się kiedy zobaczyłem wielkość pliku , ale i tak pobiore! Czy ten mod gryzie się z S.M.R.T.E.R ?
Awatar użytkownika
Geralt327
Stalker

Posty: 80
Dołączenie: 29 Gru 2013, 20:30
Ostatnio był: 29 Lis 2015, 09:09
Miejscowość: Sarkofag
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: -3

Re: [r_populik] COP Original Weapons Renewal 2

Postprzez M3Fis70 w 19 Sty 2014, 21:11

Raczej tak, bo smerter to głównie bronie.
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

Re: [r_populik] COP Original Weapons Renewal 2

Postprzez KSU w 24 Sty 2014, 22:18

Dałoby rade umieścić w modzie jeszcze FN FNC?
Siczka na prezydenta!!!!

Sprzedam pancernik Bismarck z kolekcji Hachette do złożenia numery 1-140.
Awatar użytkownika
KSU
Tropiciel

Posty: 204
Dołączenie: 16 Cze 2012, 19:02
Ostatnio był: 22 Paź 2024, 12:05
Miejscowość: Fajniejsza niż Sovieta
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 25

Re: [r_populik] COP Original Weapons Renewal 2

Postprzez r_populik w 09 Lut 2014, 19:11

@KSU - niestety prace nad dodatkiem zamknięte, więc nic więcej nie dodam.

W związku z wyjściem dodatku z nowym sprzętem, pierwszy post uaktualniony.
Nad spolszczeniem pracuję.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Następna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości