[Secret of Zone]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Secret of Zone]

Postprzez wajs94 w 17 Wrz 2011, 21:50

Opis moda Secret of Zone

-Udźwig zwiększony do 60-70 kg.
-Zmienione wskazówki podczas ładowania gry
-Zmniejszone ceny za amunicje
-Zwiększone ceny za ulepszenia oraz poprawione wartości ulepszeń na wyższe broni, kombinezonów oraz hełmów.
-Zmieniono parametry broni na bardziej realistyczne oraz dodano możliwość doczepienia dodatków w tych broniach co wcześniej nie można było.
-Zwiększony spawn mutantów oraz NPC na mapach o 3 - 3,5 raza.
-Zwiększony promień spawnowania.
-Wszystkie nowe bronie zostały dodane do ekwipunku NPC na mapach Zaton, Jupiter, Podziemia, Prypeć oraz unikalnych postaci czyli że będzie możliwość po zabiciu kogoś ją zabrać :D
-Możliwość wyrzucenia wszystkich przedmiotów z misji.
-Zwiększona odporność kombinezonów, więcej pojemników na artefakty, możliwość noszenia hełmów w kombinezonach których wcześniej nie było to możliwe oraz bieganie w exo.
-Lepsze nagrody za zadania np, nowe bronie hełmy, więcej kasy itp.
-Za osiągnięcia są lepsze itemy np. za łowce mutantów dostajemy nową amunicję oraz granaty tak samo jest z medykamentami.
-lekka zmiana fabuły
-46 nowych questów (owa fabuła i questy oraz postacie z sgm jak nie trudno się domyśleć są to powiązane z fabułą)
-110 nowych postaci
-nowe questy we freeplayu
-schowki (to nagrody za nowe zadania z sgm to zostały)
-cztery duże nowe bazy frakcji Czyste Niebo,Bandyci,Najemnicy,Monolit
-noce bardzo ciemne
-nowe osiągnięcia
-zmienione charakterystyki broni
-modyfikacja broni
-nowe artefakty i możliwość ich modyfikacji (przerabianie artów i bankier tez został bo to są rzeczy powiązane z fabułą sgm)
-usługi finansowe

Dodane nowe bronie: (niby z sgm ale w ogóle ich nie przypominają. Dla tych co jęczą że to wkleiłem tłumaczę. w broniach są nowe configi tekstury, dźwięki, nie mam mowy o imporcie z czegoś innego)

* l85 tactical
* g43
* fanfall
* fnfal
* xm8
* p90
* ppsh41
* ak74 tactic
* ak74 pacific
* fn2000 huragan
* miotacz ognia
* g36 snajper
* gp100
* vintorez bomber
* toz34 pathfinder
* ak47
* apb
* awm
* grom
* m4a1
* m14
* m82
* mosina
* mossberg590
* cobra
* utocolt
* ak101
* ak105
* mp5octopus
* lr300 limit
* dsr1

Dodane nowe kombinezony: (niby z sgm ale w ogóle ich nie przypominają. Dla tych co jęczą że to wkleiłem tłumaczę. w kombinezonach całe configi są nowe)

* csky exo
* freedom exo
* dolg exo
* monolit exo
* monolith
* ecolog regular
* ecolog military
* bandit exo
* army exo
* killer exo
* ecolog regular
* ecolog military
* svoboda army

DODANE NOWE DŹWIĘKI:

- odgłosy wszystkich broni (przeładowania, strzału, wyjęcia broni, zacięcia broni, końca amunicji, strzału z tłumikiem)
- odgłosy głównej postaci
- dźwięki blowout'ów
- dźwięki WSZYSTKICH anomalii (bardziej efektowne)
- dźwięki PDA, oraz rozruch drzwi ciśnieniowych
- odgłos gdy nasz bohater wdepnie w wodę, stłucze szkło, coś przewróci itp.
- zmieniona muzyka w menu (moim zdaniem trzyma klimat)
- odgłosy piorunów podczas burzy
- dźwięki licznika Geigera
- dźwięki picia vódki oraz napoju energetyzującego
- dźwięki pocisków które nas ominą odbijane przez blachę, szkło itp.
- Jeszcze więcej odgłosów głównej postaci
- więcej odgłosów otoczenia
- Nowe odgłosy z Zatonu, Jupitera, Prypeci oraz Podziemi.
- Nowe odgłosy mutantów:

* boar
* chimera
* gigant
* snork
* burrer
* zombi
* pseudodog
* politergeist
* controler
* crow

- Nowe rytmy harmonijek oraz gitar dla wszystkich NPC (stalkerów, bandytów, wolności, powinności wojskowych i monolitu).

Nazwy piosenek gitar

* Ani mru mru - tekst daj mi
* Blues - classical guitar
* Czarny Chleb I Czarna Kawa
* Desperado
* Hej sokoły
* Morskie opowieści
* Ojciec Chrzestny
* Piła tango
* Piraci z karaibów
* Gitara wujka
* piosenka o komarze
* warszawiak z Krasina - od A
* warszawiak z Krasina - walencjo
* warszawiak z Krasina - w parku łazienkowskim
* Marek Roman - piosenka o kwiatach

Nazwy piosenek harmonijek

* Halleluah
* Rezerwa
* Rio Bravo
* Jeszcze po kropelce
* Irish
* Ludowa wiązanka
* Przybyli ułani
* The rights of man- irish
* I jeszcze z 10 piosenek granych przez mojego wujka więc tytułów nie znam ale są fajne.

Dodane Nowe tekstury:

Nowe tekstury wszystkich broni.
Wycięta tekstura broni z metro 2033, Niektóre bronie (zazwyczaj snajperki) mają kamuflaż.
Nowy okrojony, ładniejszy HUD, ikony szybkich przycisków zostały zmniejszone tj. ikony ostrzeżeń.
Mniejsza siatka w plecaku ułatwiająca przeglądanie ekwipunku przy dużej ilości złomu.
Nowe siatki celowników.
Zmieniony ekran ładowania, intro na starcie, menu główne.
Nowy wygląd map Zatonu, Jupitera i Prypeci.
Wszystkie tekstury drzew, krzewów i innych roślinności zostały przedstawione od nowa.
Dodano kilka nowych tekstur gruntu. osobno aby zwiększyć ilość detali w odległych miejscach.
Zmienione zostały tekstury budynków, pojazdów kamieni, desek, ścian,
betonów, dachu, okien, drzwi, wody oraz wszystkie tekstury działalności człowieka.

Dodane 10% danych naprawczych.


Download

http://przeklej.org/file/o7Xzmp/Secret. ... tup.7z.001
http://przeklej.org/file/DXhWud/Secret. ... tup.7z.002
http://przeklej.org/file/Ce9vVB/Dodatek ... Z.v1.4.exe

Dodatek AtmosFear 3
http://www.megaupload.com/?d=YNBML5G8


Instalacja

Z instalacja moda postępujemy jak z większością modów
Zainstalować folder gamedata do głównego katalogu gry S.T.A.L.K.E.R. Zew Prypeci
Zmienić w pliku fsgame linijkę
$game_data$ = false| true|
na
$game_data$ = true| true|

Mod pod wersję stalkera 1.6.02

Autor:
Ja. Na wstępie powiem że fabuła jest z sigerusa. Nie jestem modderem więc nowej fabuły ( w sensie robionej przeze mnie) nie zrobię. Ja nawet nie mam pomysłu na zadania a co jeszcze żebym sam je zrobił.

I mam taka prośbę dla tych co będą jęczeć że znowu fabuła jest z innego moda:
Ja go robiłem dla siebie, postanowiłem go tu wrzucić ponieważ nie myślę tylko o sobie. Może komuś się przyda.
I jeszcze jedno, jak ktoś chce znowu krytykować że byle co itp. to lepiej niech to sobie zostawi dla siebie.
Nie każe nikomu w to grać!
Ostatnio edytowany przez wajs94 06 Paź 2011, 21:18, edytowano w sumie 5 razy

Za ten post wajs94 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Fender, piotrek922.

wajs94
Wygnany z Zony

Posty: 134
Dołączenie: 02 Lis 2010, 17:50
Ostatnio był: 17 Cze 2012, 13:35
Miejscowość: Radom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 32

Reklamy Google

Re: [Secret of Zone]

Postprzez jalkavaki w 17 Wrz 2011, 22:57

To nie prościej było napisać
"MOD SGM tyle, że przeze mnie zmienione:
a/ ....
b/ ....
c/ ....
itd."
:?:

Bo tak właściwie to co zmieniłeś?
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [Secret of Zone]

Postprzez wajs94 w 17 Wrz 2011, 23:09

Co zmieniłem?? a czytać wać pan umie?
Fabułe chciałem ale że z fabułą sa połączone postacie itemy więc je też musiałem zostawić. Kompilacji z tego nie rób chyba że to jest najdłuższa przynajmniej moja. Od początku wakacji się tym zająłem/

wajs94
Wygnany z Zony

Posty: 134
Dołączenie: 02 Lis 2010, 17:50
Ostatnio był: 17 Cze 2012, 13:35
Miejscowość: Radom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 32

Re: [Secret of Zone]

Postprzez jalkavaki w 18 Wrz 2011, 09:55

Czyli rozumiem, że to co na początku wypisałeś to są Twoje zmiany, jakie wprowadziłeś w SGM? Tak?
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [Secret of Zone]

Postprzez walec w 18 Wrz 2011, 11:44

Wajs94- próbowałeś go czy pójdzie na Atmosfear 3? Jakoś nie wyobrażam sobie już gry w COP bez tego :E

Chciałem sprawdzić sam ale z "Wrzućto" strasznie wolno leci... :facepalm:
Podejrzewam, że szybciej odpowiesz niż to ściągnę :E
Image
Awatar użytkownika
walec
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 11 Cze 2011, 02:48
Ostatnio był: 09 Sie 2021, 09:53
Miejscowość: Świętochłowice
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 14

Re: [Secret of Zone]

Postprzez wajs94 w 18 Wrz 2011, 20:16

jalkavaki napisał(a):Czyli rozumiem, że to co na początku wypisałeś to są Twoje zmiany, jakie wprowadziłeś w SGM? Tak?


Yhym... to co w sgm to ty co było potrzebne do fabuły jak pisałem wcześniej. Nie można było użyć fabuły bez dalszych części bo inaczej by były bugi. Nie mam tu na myśli wszystkiego lecz wszystko co fabuła wymaga.

walec napisał(a):Wajs94- próbowałeś go czy pójdzie na Atmosfear 3? Jakoś nie wyobrażam sobie już gry w COP bez tego :E

Chciałem sprawdzić sam ale z "Wrzućto" strasznie wolno leci... :facepalm:
Podejrzewam, że szybciej odpowiesz niż to ściągnę :E


Próbowałem zrobić patcha by możnqa było grać z atmosfear, robiłem co mogłem lecz mi się nie udało, najwięcej co osiągnąłem to to że gra się odpaliła ale po podchodzeniu do skadowska waliło bugiem. Jeszcze pokombinuje lecz głowy nie daje że dam rade. Co do serwera wrzuc.to Nie wiem jak "wolno leci"? Normalnie... lubie ten serwer i linki długo się trzymają przynajmniej jak moda wrzuce.

wajs94
Wygnany z Zony

Posty: 134
Dołączenie: 02 Lis 2010, 17:50
Ostatnio był: 17 Cze 2012, 13:35
Miejscowość: Radom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 32

Re: [Secret of Zone]

Postprzez jalkavaki w 18 Wrz 2011, 20:28

W jaki sposób więc zmieniłeś takie usługi finansowe? Pytam bez zośliwości, bo nie wiem czy dobrze się rozumiemy.
Jeśli faktycznie wypisałeś tylko te zmiany które Ty wprowadziłeś do SGM to odwaliłeś kawał roboty i z pewnością zagram w tego moda, kiedy tylko odzyskam swojego CoP.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [Secret of Zone]

Postprzez wajs94 w 18 Wrz 2011, 20:49

Tak to są te zmiany, może znowu się powtórzę ale muszą być usługi finansowe ponieważ ten koleś który jest bankier bodajże Makowiecki to on jest odbiorcą paczki oraz podpowiada nam do kogo się zwrócić by pchnąć fabułę dalej. A ponieważ on też jest bankierem więc musiałem go zostawić tak jak jest. Chyba że bym zmienił zleceniodawce zadania i wtedy zrobić trochę luzu w skadowsku :E ale to już przydał by się team do tego ( wszystkiego sam nie odwale). Miałem jeszcze kilka pomysłów lecz nie chciało mi się robić i nie wiadomo czy bym to zrobił poprawnie lecz i tak się trochę narobiłem, szczerze mówiąc to przy produkcji to takie to było męczące że aż mi się nie chciało ale to co mi się udało mnie satysfakcjonuje.

wajs94
Wygnany z Zony

Posty: 134
Dołączenie: 02 Lis 2010, 17:50
Ostatnio był: 17 Cze 2012, 13:35
Miejscowość: Radom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 32

Re: [Secret of Zone]

Postprzez jalkavaki w 18 Wrz 2011, 20:58

No i o to mnie się rozchodziło. W zmianach wpisałeś takie usługi finansowe, które przecież były w oryginalnym SGMie i nic w nich nie ruszyłeś.
Czy już się rozumiemy?
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [Secret of Zone]

Postprzez wajs94 w 18 Wrz 2011, 21:02

Nie ruszyłem bo nie mogłem, bez zmiany zleceniodawcy gra by się sypneła. Najwyżej w finansach mógłbym zmienić % który otrzymujemy za dzień przechowywania forsy ale po co ?!? dobrze jest.

wajs94
Wygnany z Zony

Posty: 134
Dołączenie: 02 Lis 2010, 17:50
Ostatnio był: 17 Cze 2012, 13:35
Miejscowość: Radom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 32

Re: [Secret of Zone]

Postprzez jalkavaki w 18 Wrz 2011, 21:07

Ech. Widzę dalej się nie rozumiemy.
Wpisałeś w zmianach, że są takie usługi finansowe. Dalej piszesz, że Ty jesteś autorem tego moda. Czyli ktoś mógłby pomyśleć, że wymyśliłeś i stworzyłeś te usługi finansowe.
Jaśniej już nie napiszę o co mnie się rozchodzi.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [Secret of Zone]

Postprzez Cromm Cruac w 18 Wrz 2011, 21:20

Co chwilę okazuje się, że rzekome zmiany które wprowadziłeś nie są Twojego autorstwa tylko zostały przeniesione z SGMa. Dlaczego ten mod SGM-a nie nazywa się po prostu SGM - wersja wajs94?
Nowa nazwa i opis sugerują, że to całkiem nowy mod. A tak nie jest!
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2544
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 01:09
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1078

Następna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości